Keresés

Részletes keresés

Dash 9 Creative Commons License 2011.11.29 0 0 33144

Üdv!

 

Hol van Vendégsín, hogy ezt a magaslabdát nem ütötte le?!

Előzmény: MondESU (33055)
Ep128 Creative Commons License 2011.11.29 0 0 33143

De. ;-) Egyelőre jól vannak ott...

Előzmény: division by zero (33142)
division by zero Creative Commons License 2011.11.28 0 0 33142

Nem lehet az a kettő, ami sok évig az Északiban hevert?

Előzmény: -d.p- (33141)
-d.p- Creative Commons License 2011.11.28 0 0 33141

Üdvözletem.

A debreceni Franz Kaminski Járműjavító udvarán van két Nohab forgóváz.

Tudja valaki esetleg melyik Turcsiorrúé lehetett?

sansan Creative Commons License 2011.11.26 0 0 33140

A 019 nappal.

sansan Creative Commons License 2011.11.26 0 0 33139

Szerdán Hajnalban szürcsöltem a kávémat Törökszentmiklóson és  nagybobó húzta a betonozó szerelvényt a szolnoki irányba,majd visszafelé beindították a 019-est és a másodikon mentek végig.

 A sötétben ,reggel fél ötkor reménytelen lett volna fotózni.Érdekesség,hogy ki volt nyitva a Nohab középső ajtaja az oldalán.

Előzmény: 40 62 001-5 (33120)
BROWN628-8 Creative Commons License 2011.11.25 0 0 33138

Leskelődik :D

hori27 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 33137

   Székesfehérvár

 

 

40 62 001-5 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 33136
Ennyire nem vagyok megőrülve érte/értük.....ha arra járok, elkapom, ha meg nem, így jártam, legfeljebb majd legközelebb....arcképes lesz, nohab is :-)
Előzmény: #1. (33128)
698 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 33135

Régebben 2 dologgal lehetett megszerelni mindent: kalapács, csavarhúzó,  manapság meg purhab és sziloplaszt

 

Rég hallottam Rólad!

Előzmény: #1. (33134)
#1. Creative Commons License 2011.11.23 0 0 33134

Félmegoldás(se), tüzveszélyes, korlátozottan alkalmazható.

Előzmény: gmarc (33133)
gmarc Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33133

Purhabot a népnek! :))

Előzmény: #1. (33132)
#1. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33132

A "huzat" is olyan mint az áram, mindig a kisebb ellenállás felé megy.(felöl jön) A géptérajtók lötyögnek, gyakran még ki is nyilnak menetközben. A fülke mindenhol szelel, ablakok, feljáró ajtók, orrkamra ajtó, trepni, fékszerelvények csövei mellett a padlóból.

Előzmény: gmarc (33131)
gmarc Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33131

A géptér felé nem az oldalrácsokon át kellene szívnia a levegőt? Elvileg tehát ha a géptérajtó jól van szigetelve, akkor a vezetőálláson nem szabadna huzatnak lennie.

Előzmény: #1. (33129)
Bárdos Imre Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33130

Igen, ugyanezt mondták az ös Nohabosok is. Viszont ez - szerintük - az üzembe állításuk idején még nem egészen így volt, sokat rontott rajta a hajdani Északis javítás.

Előzmény: #1. (33129)
#1. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33129

Nagy a levegő elszivás a géptér felé, mindenhol tömitetlenség jellemzi a kasztnit, igy hiába tüzforróak a radiátorok nem képesek felmelegiteni az állandóan cserélődő levegőt.

Előzmény: Bárdos Imre (33125)
#1. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33128

Na jó, hogy ne kelj korán és feleslegesen a 17-es most haladt épp Berettyóújfaluban P.ladány felé. Ott körbejár nagy vonatán és Újfehértóig előre húz. Reggelig megpihen majd Záhony és vissza. Szerda este ismét Törökszentmiklóson alszik és azután indul Pestre avagy Rákosra. Vágányszámot nem tudok és azért változhat is a program.

Előzmény: #1. (33127)
#1. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33127

Ki korán kel, Nohabot lel...

Előzmény: 40 62 001-5 (33126)
40 62 001-5 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33126
Buktam.... A 17-s elment, a másik nohabot meg takarta egy teher.....
Előzmény: 40 62 001-5 (33124)
Bárdos Imre Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33125

Hámános ős Nohabosok mesélték hajdanán, hogy eredetileg nem volt olyan huzatos és hideg a Nohabok vezetőállása, de miután az első fővizsgájuk alkalmával szétkapták a gépeket az Északiban, az összerakás nem igazán sikerült. Persze nem tudom, hogy ez igaz-e, lehet, hogy csak szájhagyomány útján terjedő legenda.

Előzmény: #1. (33106)
40 62 001-5 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33124
Sajnos Nyíregyházán van dolgom, de visszafele, ha itt lesz, vonatból megpróbálok fényképezni.....sajnos az android miatt ide nem tudom feltenni, mégha jó lesz sem
Előzmény: #1. (33123)
#1. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33123

Onnan én sem lettem volna, de leszálltam...

Előzmény: 40 62 001-5 (33122)
40 62 001-5 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33122
De...csak én a vonatból nem voltam ilyen ügyes
Előzmény: #1. (33121)
#1. Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33121

    Csak nem erre gondoltál....

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 40 62 001-5 (33120)
40 62 001-5 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 33120
Törökszentmiklóson jelenleg 2 Nohab pihen.....vendégszerepel a 17-s is az állomáson
akóR Creative Commons License 2011.11.18 0 0 33118

Azért ha helyrejön a rendszer, küld el priviben bővebben....,

Addig meg tartsál ki !!

Előzmény: Törölt nick (33116)
akóR Creative Commons License 2011.11.18 0 0 33115

Örülök a kiemelt figyelemnek :-))) / ami a betűformát illeti /.

Meg vagy savanyodva kissé...., nem ??

Előzmény: #1. (33113)
40 62 001-5 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 33114
Törökszentmiklóson pakolnak a srácok, reggel az állomás felőli első vg-kon pihentek..... Visszafele lőni akartam pár képet, erre nem felhúztak a felvételi épülettől feljebb, én meg a reggeli felállás szerint helyezkedtem a vonaton.....
#1. Creative Commons License 2011.11.18 0 0 33113

A fütéskorszrűsitéssel kapcsolatos iránymutatásaid mindenképpen rossz helyre küldted, azt a mozdony tulajdonosának/reszortosának kellene megtenned. Ahogy itt a topikon a Nosztalgiánál is csak USER (felhasználó) vagyok. Itt is ott is csak meghúzni van jogom magam különben DEL és regelhetek megint. Tehát nincs jogosultságom ahoz, hogy a más tulajdonát képező tárgyon bármit átalakitsak, le-be szereljek, megváltoztassak. De ha lenne is nem gondolod, hogy egy komplett Lada fütöegységgel vagy más egyéb hőfejlesztésre alkalmas berendezéssel a hónom alatt menjek dolgozni plusz egy szerszámos készlettel. Mert amióta Te elkerültél  onnan azóta az az egy darab kalapács, csőfogó, csavarhúzó is eltünt a mozdonyról. Mivel beosztott gép rendszer itt sem müködik nem várható el tőlem (gondolom!), hogy minden egyes mozdonyon a téliesítést még ha alapszinten is, elvégezzem. Így marad a hideg és a vastag ruha.

Egyébként nem tartom valószinűnek, hogy a skandinávok is hasonló fejlesztéssel próbálkoztak volna. Másrészt  a fütés elégtelenségét az állandó levegősödés is rontja amin a radiátorokra felszerelt autómata légtelenítő sem segit. Ennek oka, hogy a hütővíz korroziótól szennyezett és ez hamar tönkreteszi  ezeket a szelepeket. Ugyan igy menne hamar tönkre az általad javasolt Lada hütő-fűtő és annak a megfelelő hőleadásához szükséges áramlás is hiányozna, plusz levegősödés. Ezért nem müködik az egyesen sem , teljesen hasznavehetetlen, az A végén van ilyen felszerelve. Ráadásul még zajos is. De, hogy ne gondold azt, hogy nemtörödöm vagyok és nem kívánok a gépek állapotán előre lenditeni daktiloszkópiai vizsgálattal tudnám  bizonyítani, hogy a mozdonyok szélvédőjén kizárólag csak az én ujjlenyomatomat találnád meg és ez vonatkozik a motorterekre is. Továbbá az összes gépen (kivéve a 19-es ceglédi kannáját) a vizeskannák, vödrök, seprük, ablaktisztítók stb az én önköltséges beszerzésem. Ezzel csak azt szerettem volna árnyalni, hogy általában nem a mamámat kefélem a Nohabokon szolgálatban még ha nem is szerelek fel rájuk kiegészítő fűtést.

 

Előzmény: akóR (33111)
gmarc Creative Commons License 2011.11.18 0 0 33112

A skandinávok befalazták a jobb oldfali ajtót, ennyivel kevesebb huzat jött be. :)

Előzmény: #1. (33106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!