Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.Erdelyi Creative Commons License 2017.11.24 0 0 155046

igy fogok tenni :)

 

egyelore orlodok, hogy tenyleg kell e ez nekem.

ill. hogy adom be az asszonynak, h karacsony elott eldurrogtatok 80-90k -t "hulyesegre" :))

Előzmény: anonym19 (155045)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.24 0 0 155045

A magyar oldalon próbáltam rákeresni, de csak homokórázott. Szóval valószínűleg Svédektől kell rendelni.  Nem olcsó, mert mindennel együtt csak az eSID 80 körül jönne ki. Ha esetleg annyira rákapnál az ízére, hogy a közeljövőben beszerzel egyet, akkor kérlek oszd meg a tapasztalataid. :) 

Előzmény: G.Erdelyi (155044)
h i r d e t é s
G.Erdelyi Creative Commons License 2017.11.24 0 0 155044

Hun MapTun Urak!

 

Nalatok is van ilyen, vagy messzirol kell rendelni?

Előzmény: G.Erdelyi (155041)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.24 0 0 155043

Hmm, idén ugyan eddig már biztosan nem jutok el, de ha meg lesznek a szükséges feltételeket teljesítő eszközök, kereshetlek a beépítéssel kapcsolatban? :)

Előzmény: BmS1 (155042)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.24 0 0 155042

Szia!

 

Csak képen láttunk ilyet :-(

 

üdv

Előzmény: anonym19 (155040)
G.Erdelyi Creative Commons License 2017.11.24 0 0 155041

Ez engem is erdekelne!

Előzmény: anonym19 (155040)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.24 0 0 155040

Szia Mester!

 

Neked volt már szerencséd találkozni eSID panellel? 

 

saabplaneten láttam hogy van és hogy lényegesen több információt jelenít meg mint az alap SID. Maptunéknál elérhető és elég ígéretesnek tűnik a leírás. 

 

The eSID 03-06 is the latest product in the eSID family, enhancing the Saab driving experience on Saab NG9-3 MY03-06 by collecting internal hidden car data and present it to the driver on the built-in SID (Saab Information Display) located near the windscreen.

It is installed inside the instrument panel without any visual cables on the outside, see the Installation Guide for more details.

Three-Blink when touching the turn indicator
Selectable Welcome Message
Momentary Fuel Consumption
Accumulated Fuel/Distance
Average Fuel Consumption
Manually controlled Wiper interval function
Torque/Power
Turbo Boost Pressure
Air mass
Drive Time
Engine Coolant Temperature
Intake Air Temperature
Ethanol Blend
Automatic Gearbox Oil Temperature
Acceleration Performance
Crank Voltage
Read/Clear ALL DTC’s in the entire vehicle (not only OBD)
Diesel Particle Filter Status
Automatic activation of Fog lights with Parklight/Fullbeam
Brake Distance and Time.
Metric/Imperial UK/US units 


It is perfectly integrated with the vehicle and is controlled using the normal INFO-wheel and SID switches.

Important Note: Saab ICM system has design issues and some features will not work depending on your car configuration, please read "Limitations" in the User Guide before ordering.

 

 


Ami biztos hogy az ICM-et cserélnem kellene, bár ez amúgy is tervben van. Ami nekem leginkább vonzó benne, a DPF állapota, pillanatnyi fogyasztás kijelzés, töltés kijelzés, turbó nyomás. Ezen felül mindegyik elég fontos adat. 

anonym19 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 155039

Szia!

 

Nekem ugyan dízel van, de itt már nem is feltétlenül a kilométerek számát tudnám döntően kihozni a témából, sokkal inkább azt hogy mennyi ideig milyen terheléssel dolgozik a motor.

Előzmény: matlok (155038)
matlok Creative Commons License 2017.11.21 0 0 155038

Sziasztok!

Az átlag fogyasztást mennyi kilométer megtétele után vagy mi alapján állapítódik meg pl egy Saab 9-3-ban?

Köszönöm.

MortalWombat Creative Commons License 2017.11.19 0 0 155037

Valóban, egy infó a vezérlés/DI-panel/aut.váltó szeleptömb cseréjéről, a turbó állapotáról beszédesebb volna.

És nem feltétlen a "minden OK" lenne a jó válasz.

Előzmény: BmS1 (155036)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 155036

Mondjuk nem lenne hátrány, ha több info lenne. Pl: valós km, korábbi sérülések, lényegesebb alkatrész cserék, ilyesmi....

Előzmény: Roland-Sklasse (155035)
Roland-Sklasse Creative Commons License 2017.11.19 0 0 155035

Sziasztok! Tipp, ha valaki jó ár/érték arányú 9-5öst keresne 1m alatt: 

http://www.autodual.hu/index.fcgi?rx=&menuparam5=20&item=332_1#item   (saját autóm volt, ismerem :) )

anonym19 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 155034

Ettől több infóm nekem sincs. Ha megnyitod a képet ott van valamennyi leírás.

Előzmény: Covacipeter (155033)
Covacipeter Creative Commons License 2017.11.18 0 0 155033

Bővebben?

Előzmény: anonym19 (155026)
Sylvia Hornyák Creative Commons License 2017.11.17 0 0 155032

Érdeklődnék, hogy 2003-as SAAB 9-3 hoz nincs-e valakinek 4 db eladó lemezfelnije?

 

anonym19 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 155031

Egyetértek veled . 

A PSG16-ra az internet népe igen megosztó. Az egyik fele szerint javítható a másik fele szerint meg nem. Sok helyen azt írják/ mondják hogy javíthatatlan máshol meg ugye felújítással kecsegtetnek. Tapasztalat szűkében nehéz lenne bármelyik mellett is letenni a voksot. 

Am ami még szóba jöhet azok a porlasztócsúcsok. 

Előzmény: MortalWombat (155030)
MortalWombat Creative Commons License 2017.11.16 0 0 155030

EGR nem vészes, lehet puceválni.

A turbó igen, mert ritka. Garrett GT1852V Bár a felújítóknál nem hinném, hogy gond lenne.

A lendkerék ebben már 2tömegű, az OG9-3-asban még 1tömegű volt. Mivel ritka ezért drága, nem a VW vagy PSA csoport árain lehet kapni.

És akkor még ott van a Bosch VP44PSG16-os adagoló. Sokan szidják, nekem nem volt vele gondom. A felújításával kapcsolatban nagyon sokan szkeptikusok, de elméletileg van rá vállalkozó, az eredmény általam nem ismert.

 

Előzmény: anonym19 (155029)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 155029

EGR, Turbo, Lendkerék, Adagoló. 

Előzmény: Nagynorbert01 (155028)
Nagynorbert01 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 155028

Üdv mindenkinek. Szemezgetek egy 2003/10 havi Saab 9 3 2.2 Tid-vel. Tudnátok mesélni róla? Mire kell figyelni? Költségei? Fogyasztás?

krisok Creative Commons License 2017.11.15 0 0 155027

Üdv!

 

Eladó Saab 9-5 9-3 gyári cd rádió kiválló működéssel. Lemezeket szépen olvassa.  5000Ft   krisok80@gmail.com 

anonym19 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 155026

Hmm, hmm. Errefelé griffeket lopnak. 

 

anonym19 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 155025

Sok eltérés nincs, de mérés nélkül nehéz így megmondani. 

Előzmény: Deckard73 (155024)
Deckard73 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 155024

Sziasztok!

 

Csak egy gyors kérdésem lenne: 9-3 OG-ban jelenleg egy 278x175x195-ös akkumulátor van. Vajon be tudok tenni a helyére egy 315x175x175-öst?

(Ránézésre úgy tűnik, hogy igen.)

csomee1976 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 155023

Nálam is volt ilyen probléma, mire nagy nehezen rájöttem,hogy a fékpedálnál lévő kapcsoló ragad le és így oldja a tempomatot. 

Hátha nálad is csak ennyi a probléma....

Próba cseresznye 😉

Előzmény: Spotlampa (155007)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155022

Hát ha kimondottan újat akartam volna meleg és hideg oldal házzal együtt, akkor 200 felett lett volna nekem is. Most már csak egy problémám van remélhetőleg sikerült azt is gyorsan eszközölni. Bár kicsit szkeptikus vagyok vele. 

Ez pedig nem más mint a részecskeszűrő. Ugye új van az autón. A injektorok most már jók, remélhetőleg a turbó is. A DPF pedig megint makrancoskodik és nem regenerál. Ugyan írták hogy felhelyezés után kényszer regeneráltatni kell hogy nullázódjanak az értékek, de ez elég barbár megoldás és ugye nem is rizikó mentes, valamint autó specifikus szoftver és hardver nélkül nem fog menni. Szerinted pályán esélyes lehet hogy kikényszerítsem? (Jön a hibakód törlöm és ismét 1 km-en belül visszadobja 90 km/h-nál.) Az autó rossz hőmérséklet érzékelővel megközelítőleg 1000 de ha nagyon rosszindulatúan saccolok maximum 1500 kilométert tett meg. Miután kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt, azóta jelentkezik. Addig nem dobta meg a szűrőt hibára.

Előzmény: BmS1 (155021)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155021

A középrész, az középrész. A komplett meg a teljes turbó. Mondjuk a tied relatíve nem volt drága, úgy 6 éve 240-et fizettem ki egy újért 260 lovas Aerohoz.

Előzmény: anonym19 (155020)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155020

Ez így 110 Magyar pénz volt. Remélem, hogy jól fog fütyörészni. A kpl újt úgy érted hogy magát a középrészt? 

Előzmény: BmS1 (155019)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155019

A "komplett középrész" gyakorlatilag maga a turbó, a sallangokat nem számítva. Nem is olcsó, miért nem vetted meg kpl. újonnan?

Előzmény: anonym19 (155018)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155018

Komplett középrész cseréltek, mindennel együtt. Véleményed alapján kijelenthető hogy rendben van így a turbó?

Előzmény: BmS1 (155017)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155017

Elméletileg az lenne a legjobb, ha a görbe csont egyenes lenne, nagyon kis értéken. De ilyen csak a mesében van, főleg egy használt darabnál.

 

40,000 rpm körül van egy nem túl vészes kiugrás. Működés közben nagyon kis ideig forog a turbó ilyen fordulaton.

 

Nem egymagában nem ad választ a turbó "jóságára". (Labirint tömítések, töltőnyomás felépülése, milyen gyorsan éri el a megengedett maximumot...)

Előzmény: anonym19 (155015)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!