A magyar oldalon próbáltam rákeresni, de csak homokórázott. Szóval valószínűleg Svédektől kell rendelni. Nem olcsó, mert mindennel együtt csak az eSID 80 körül jönne ki. Ha esetleg annyira rákapnál az ízére, hogy a közeljövőben beszerzel egyet, akkor kérlek oszd meg a tapasztalataid. :)
Hmm, idén ugyan eddig már biztosan nem jutok el, de ha meg lesznek a szükséges feltételeket teljesítő eszközök, kereshetlek a beépítéssel kapcsolatban? :)
Neked volt már szerencséd találkozni eSID panellel?
saabplaneten láttam hogy van és hogy lényegesen több információt jelenít meg mint az alap SID. Maptunéknál elérhető és elég ígéretesnek tűnik a leírás.
The eSID 03-06 is the latest product in the eSID family, enhancing the Saab driving experience on Saab NG9-3 MY03-06 by collecting internal hidden car data and present it to the driver on the built-in SID (Saab Information Display) located near the windscreen.
It is installed inside the instrument panel without any visual cables on the outside, see the Installation Guide for more details.
Three-Blink when touching the turn indicator Selectable Welcome Message Momentary Fuel Consumption Accumulated Fuel/Distance Average Fuel Consumption Manually controlled Wiper interval function Torque/Power Turbo Boost Pressure Air mass Drive Time Engine Coolant Temperature Intake Air Temperature Ethanol Blend Automatic Gearbox Oil Temperature Acceleration Performance Crank Voltage Read/Clear ALL DTC’s in the entire vehicle (not only OBD) Diesel Particle Filter Status Automatic activation of Fog lights with Parklight/Fullbeam Brake Distance and Time. Metric/Imperial UK/US units
It is perfectly integrated with the vehicle and is controlled using the normal INFO-wheel and SID switches.
Important Note: Saab ICM system has design issues and some features will not work depending on your car configuration, please read "Limitations" in the User Guide before ordering.
Ami biztos hogy az ICM-et cserélnem kellene, bár ez amúgy is tervben van. Ami nekem leginkább vonzó benne, a DPF állapota, pillanatnyi fogyasztás kijelzés, töltés kijelzés, turbó nyomás. Ezen felül mindegyik elég fontos adat.
Nekem ugyan dízel van, de itt már nem is feltétlenül a kilométerek számát tudnám döntően kihozni a témából, sokkal inkább azt hogy mennyi ideig milyen terheléssel dolgozik a motor.
A PSG16-ra az internet népe igen megosztó. Az egyik fele szerint javítható a másik fele szerint meg nem. Sok helyen azt írják/ mondják hogy javíthatatlan máshol meg ugye felújítással kecsegtetnek. Tapasztalat szűkében nehéz lenne bármelyik mellett is letenni a voksot.
A turbó igen, mert ritka. Garrett GT1852V Bár a felújítóknál nem hinném, hogy gond lenne.
A lendkerék ebben már 2tömegű, az OG9-3-asban még 1tömegű volt. Mivel ritka ezért drága, nem a VW vagy PSA csoport árain lehet kapni.
És akkor még ott van a Bosch VP44PSG16-os adagoló. Sokan szidják, nekem nem volt vele gondom. A felújításával kapcsolatban nagyon sokan szkeptikusok, de elméletileg van rá vállalkozó, az eredmény általam nem ismert.
Hát ha kimondottan újat akartam volna meleg és hideg oldal házzal együtt, akkor 200 felett lett volna nekem is. Most már csak egy problémám van remélhetőleg sikerült azt is gyorsan eszközölni. Bár kicsit szkeptikus vagyok vele.
Ez pedig nem más mint a részecskeszűrő. Ugye új van az autón. A injektorok most már jók, remélhetőleg a turbó is. A DPF pedig megint makrancoskodik és nem regenerál. Ugyan írták hogy felhelyezés után kényszer regeneráltatni kell hogy nullázódjanak az értékek, de ez elég barbár megoldás és ugye nem is rizikó mentes, valamint autó specifikus szoftver és hardver nélkül nem fog menni. Szerinted pályán esélyes lehet hogy kikényszerítsem? (Jön a hibakód törlöm és ismét 1 km-en belül visszadobja 90 km/h-nál.) Az autó rossz hőmérséklet érzékelővel megközelítőleg 1000 de ha nagyon rosszindulatúan saccolok maximum 1500 kilométert tett meg. Miután kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt, azóta jelentkezik. Addig nem dobta meg a szűrőt hibára.
A középrész, az középrész. A komplett meg a teljes turbó. Mondjuk a tied relatíve nem volt drága, úgy 6 éve 240-et fizettem ki egy újért 260 lovas Aerohoz.