Fiúk! Kinek van meg itt az a szerviz manual DVD amit 2000 Ft-ért árulnak a srácok? Nekem ma kéne és nem postán, elmennék érte személyesen Bp-n. "Sürgős" jeligére. :)
Ez a 3 oldal tartalmazza a gyermekülés részt. Egyébként bármelyik szalonban megveheted az kezelési útmutatót kb. 2000 Ft. Ha szeretnél egy csomó érdekes dologhoz, köztük alkatrészekhez, kezelési útmutatókhoz hozzájutni, akkor regisztrálj be (ingyenes): http://public.servicebox.peugeot.com/ Az összes Peugeot-hoz megvan minden.
Hali minden kedves pugosnak. Hatalmas kérdéssel fordulok hozzátok , mégpedig ,3 hete van ilyen autóm és nem tudtam még rájönni hogy, hogyan tudom rögzíteni a gyerek ülést hátra .A következő kérdésem pedig nincs illetve nem kaptam hozzá magyar gépkönyvet és a neten sem találtam megfelelőt ha valaki tudna 1 linket ahonnan lelehetne szedni és megosztaná velem akkor nagyon hálás lennék.A segítségeteket előre is megköszönném.
Képzeljétek hogy jártam ma este! Épp fordulok ki a nyugatinál egy utcából, mikor leáll az autó. Ösztönösen üresbe tolom a váltót (automata) és félregurulok. Kb 10-zel mentem mert épp meg akartam állni. Ráadom a gyujtást, látszólag minden ok. Majd indítok. Fura volt mert könnyebben tekerte az önindító mint szokott. Na mondom itt komoly gond lesz. A lényeg, hogy hiába indítgattam nem indult. Kiváncsiságból benéztem az olajbeöntő nyíláson és mit látok? A vezérműlánc elszakadt (lánc köti össze a két tengelyt, az egyik tengelyt meg a vezérműszíj a főtengellyel). Szóval így jártam. Reggel jön érte egy szerelő barátom tréllerese (8-10000 Ft bpXIII-BpXI). Majd beszámolok a fázisokról, költségekről. Az az érdekes hogy már fél éve akarok láncot és szíjat csereélni, a fele alkatrészt már be is szereztem, de most muszáj lesz. Holnap le is veszik a hengerfejet, meglátjuk mekkora a gáz. Elvileg az egyik szelepsor sértetlen kell legyen hisz azt hajtja a szíj. Remélem a dugattyúk nem sérültek, mert ha igen akkor az húzós lesz!
Szirtimorc! Én szerintem "Macer 2.2" nem kimondottan a 106-os manualt hirdette itt, csupán leírta hogy van neki olyan service manualja amiben a 106-ostól a 807-esig minden benne van. Gondolom nem akarta végigsorolni az össze autót amit tartalmaz ez a pack. Vagy csak nekem jött le így a dolog?
Én nem mondtam, hogy nem jó a manualod!! Csak azt írtam , hogy a 106 manual nem a 607 fórumba való. Valószínű a 106 os kollégák nem fognak itt fórumozni!!
Ha úgy véled, ez nem jó, akkor megpróbálod meggyőzni a többieket, ... és kielégítően megindokolják, miért nem jó a Service Manuals 106-tól az Expert III-ig akkor végső esetben .... Mondd el a véleményed, indokold meg, és így segíts a többieknek dönteni. ...
Szerintem a Macerka tulajdonos és az én service manualom teljesen megegyezik. Csak én nem hirdettem a 106-os Pug. manualt a 607-s oldalon.Úgyhogy teljesem mindegy, csak én nem követtem volna el azt a hibát, hogy rányitok egy kollégára bármiben is
DVD program tartalmazza a cserealkatrész - katalógust, Tartozék-katalógust és Burkolatok-katalógusát mindezt magyar nyelven és még kb 25 nyelven teszi lehetővé. Peugeot 106-tól 807-ig + PARTNER,EXPERT,BOXER,BOXER III
Nagyon egyszerű használni, leírás mellékelve a DVD-n lépésről lépésre. Ha érdekel bárkit az email-re várom kérdéseiteket.( Robbantott ábrákkal, pontos méretekkel, továbbá, mit hogyan kell szétbontani, milyen alkatrészek vannak és azok hol találhatóak stb.....)
Sziasztok! Valaki letudja írni egy kicsit részletesebben, hogy hol található a pótakkumulátor? Nagyon megköszönném, mert szenvedek vele de nem akar előbújni.. Szétkell bombázni a kárpitot?Ha valaki feltudna rakni egy ilyen spéci rajzot megköszönném!
Hát kicsit irigyellek :) Az enyémben nincs sem ASR, sem ESP. ABS az van, teszi is a dolgát szépen - így a fékezés, megállás rendben is lenne. De a haladás! Csúszós egyenes úton amint elérem a kb 70 km/h sebességet, az autó riszál, csóválja a hátulját, aminek következtében a hátsó ülésről riadt jajkiáltásokat hallok :) Az előd (Daewoo Lanos 1.5, 3betűs rendszerek nélkül) sokkal kezesebben siklott havon-jégen a 175-ös papucsain. Persze vele meg megállni volt bajos télen :) Ja, NEM cserélném vissza :)))
A motorjáratásról annyit, hogy alapjáraton nem fog neked eléggé felmelegedni a motorod, de a kipufogó rendszered tit nem+ Olyan kevés gáz távozik hogy az nem melegíti fel a rendszert és a hideg kipufogódobban azonnal lecsapodik a víz! Ez sima fizika. Szóval nem teszel vele jót hogy egyhelyben járatod. Én reggelente is kb 15 másodpercig járatom beibdítás után és már indulok is. Sokkal hamarabb bemelegszik! Sőt elmondom, hogy a nagy hidegekben tapasztaltam hogy ha dugóban araszolok simán visszahül a motor 80 fokra!
Megosztom veletek az elmúlt 3 nap tapasztalatait :)
Tegnap előtt reggel szembesültem, hogy mindenütt jég szinte járni nem lehet. Az autót jégpáncél borította (fél órás kis munka volt kibányászni). Itteni utcák még aznap reggel sót se láttak. Nah mondom nekem Nyári gumival (eladás miatt nem vettem rá télit) végem lesz, főleg hogy írták páran még Téli gumival is nem egy barátságos autó ilyen időben.
Pécs-Szekszárd volt a szakasz talán az egyik legjegesebb. Három nap folyamatosan úton voltam, Pécs-Budapest között és meg kell valjaim eddig legjobban viselkedő autóm ilyen időben.
Volt egy lagunám michelin új téligumival, de nem volt benne se ASR és ESP se, sőt még automata se volt :)
Ez a verzió, hogy Automata, kipörgésgátló, kitörésgátló figyel mindent hihetetlen. Jeges emelkedőn el tudtam indulni, ahol más nem. Lassan kúszott és folyamatosan dolgozott a kipörgésgátló, de felmászott. Volt olyan helyzet is mikor D-ben képtelen volt elindulni, de 3 fokozatban felkúszott. Országúton, ami sózva volt és jégkása volt a tükörjég fölött sokan kúsztak csak az úton. Ezzel lehetett haladni, sőt nyugodtan előzni, mikor sávváltáskor csúszott már fogta is a pörgő kereket az elektronika és nem akart elmenni semelyik irányba se.
Nem hittem volna, hogy egy közel 2 tonnás hadihajóval és nyári gumival meg tudok mozdulni.
Nekem bizonyított ez a "kis" dög :)
Személyautókat tekintve talán ez amelyik legkönyebben el tud indulni csúszós úton. Csak elengedi az ember a féket és már kúszik is :)
Tisztelt Fórumtársak! A segítségeteket szeretném kérni, az áramló kondenzvíz okozzahatja azt a problémát, hogy nagyobb gázadás esetén bedurrog a hátsó dob, erre ma figyeltem fel. Télen nem használom ezért ki járok 3 hetente járatni a motort még el nem éri az üzemi hőfokot. Akkor meg szoktam egy kicsit túráztatni persze ovatosan de elég sok kondenzvíz jött most ki. A motornál nem hallani semmit szépen egyenletesen jár, a vizemből sem hiányzik egy csöpp sem. Valami olyan hangot képzeljetek el mint mikor a gyújtással van gond és visszadurrog a motornál semmi ilyesmi hang nincs csak a hátsó dobnál hallható.
DVD program tartalmazza a cserealkatrész - katalógust, Tartozék-katalógust és Burkolatok-katalógusát mindezt magyar nyelven és még kb 25 nyelven teszi lehetővé. Peugeot 106-tól 807-ig + PARTNER,EXPERT,BOXER,BOXER III
Nagyon egyszerű használni, leírás mellékelve a DVD-n lépésről lépésre. Ha érdekel bárkit az email-re várom kérdéseiteket.( Robbantott ábrákkal, pontos méretekkel, továbbá, mit hogyan kell szétbontani, milyen alkatrészek vannak és azok hol találhatóak stb.....)