Újra leírom,de lassan,hogy megértsd: nem jelszint gondok vannak, hanem sávszélességi! Miért ment az ősszel ugyanezen a jelszinten elfogathatóan és most néha kriminális? Ráadásul akkor is, ha abszolút tiszta az idő. (85 cm 0,1 dB-es fej)
Tudom,hogy az Astra erősebb ezért nézem egy kis tányérral,csak hobby-ból a HD-k miatt,hogy néha lássak minőségi tv-adást is!
magyatelecom mas jel es kodolast hasznal
mint upc ,mas belteri mert hds
,telecom mindenből legjobbat nyujtja kivele analog internetet lehetne jobb halozat,
minoseget megkell fizetni
foleg egyutt ,internet tv telefon
diginel jobb net ,tvkinalat pocsek foleg muholdasnal,
Igazad van! Ma már nem tudható, mekkora rész a magyar, de legalább ők itt vannak. A hozzájuk csatlakozásom első napjaiban voltak gondjaim (bennem volt a hiba, gyakorlatlan voltam), felhívtam a 1214-et és rögtön megkaptam a szükséges segítséget. Az Internetem is náluk van, azzal elég gyakran van gondom. 1214 és órákon belül (1-3) kijönnek és megcsinálják.
E szerint, az egyik 19, a másik egy híján 20? Nem tudok a Telekomról helytálló véleményt alkotni, mert még rövid ideje vagyok náluk, de az eddigi tapasztalataim pozitívak. Ráadásul, ők egy magyar cég, itt vannak és nem valószínű, hogy - hasonlóan a UPC-hez - cserbenhagyják az ügyfeleiket. A műsorok vétele - nálam - sokkal jobb minőségűk, bár nekik is van egy kis gond, ami viszont könnyen javítható. Heti 1-2 alkalommal frissíteni kell a rendszert, mert eltűnik a műsorok címe (a vétel minőség állandó, csak hiányzik a műsorcím), de ezt a rendszer automatikusan elvégzi, csak "intézkedni" kell a távirányítóval.
Nem olvastál el figyelmesen, vagy a lerövidített történetem nem egyértelmű. Már írtam a NMHH-nak, azok intézkedésére a UPC DTH kivizsgálta az ügyet és egy nekem pozitív eredményre jutott. Értesítették a NMHH-ot és engem is, de SEMMIT NEM TETTEK azon kívül, hogy hónapokon keresztül a türelmem kérték.
A silány minőségű szolgáltatásukat meg már szeptember 15-től nem veszem igénybe. A telekommal szerződtem, ahol a minőség egy klasszissal jobb, az indulás (parabola antenna, 2db beltéri egység, a házam bekábelezése és a munkadíj) "0" Ft volt.
Ezek nagy részét már ezen a fórumon is leírtam. Az egész cirkusz a mai napig egy 35 okmányból álló anyag a PC-en.
Ami meg a türelmem illeti..... Szeretem a kihívásokat és még soha, semmit nem adtam fel. Itt már régen nem arról van szó, hogy tartoznak nekem. Egyszerűen sért, hogy így viszonyulnak a "kedves ügyfelekhez", sért, hogy hülyének néznek minket.
Na figyelj, ha a kép sokszor szétesik és a bárányfelhő hatására is elmegy a jel az NEM központi probléma, hanem szarul állították be az antennádat. A többi valóban a UPC sara és valóban egy szemét nem törődöm banda egy kaka ügyfélszolgálattal, de a helyedben én már régen az NMHHnak írtam volna meg írok az UPC igazgatónak nem a hülye ügyfélszolgálatukkal levelezgetek. Birka türelmed van neked haver.
Igazából, én is nagyon háklis vagyok a helyesírásra és a szabatos fogalmazásra. A nicknév mellett pontosan az írásmód keltette bennem azt a gyanút, hogy talán egy munkatárs lehet a Romániából irányító UPC DTH-tól, aki nem tökéletesen beszéli a nyelvünket.
Ami meg a UPC-t illeti...... Tudnak írni és fogalmazni, náluk az értő olvasással van a baj.
Ne játszad itt az áldozatot Öcsi, te nem idéztél, hanem plagizáltál a sajátodnak tüntettél fel sok olyan hozzászólást amit másik fórumon mások írtak meg, erre nem csoda hogy sokan ugranak, megjegyzem tök jogosan.
Ha idézel másik fórumról nem baj csak akkor tüntesd fel a forrást legalább.
Nickneved alapján nem tudom eldönteni, Te melyik oldalon állsz. Igazából örülnék, ha a másik oldalt képviselnéd
Ha a nickje alapján nem tudod eldönteni, akkor nézd meg a helyesírását. Vagy gondolod akkor a baj a UPCnél hogy ilyen írni és fogalmazni nemtudó hülyéket alkalmaznak? A UPC nevet felvette önhatalmúlag amiért én a UPC helyében megkínálnám pár millió eurós perrel...
Öcsi, ilyen helyesírással és fogalmazóképtelenséggel az általános iskola harmadik osztályában lenneahelyednemaUPCfejállomásán...Amúgyahangpattogáspontazahibaamitmegcsináltak,úgyhogyezzelmellélőttél...
Miután, az utóbbi hetekben semmi sem történt, jogos követelésem nem érkezett a számlámra, de még egy - immár megszokott - türelmem kérő levél sem, ma este 20 órakor az alábbi E-mailt küldtem a UPC DTH részére:
"Tisztelt Címzett! Mindössze annyi kérdésem van, meddig óhajtják még velem a kisded játékaikat űzni. A konkrétumokat megtalálják az immár öt hónapja folyó - Önök részéről tisztességtelen, nevetséges, felháborító, stb. (próbálják kitalálni, még miket gondolok) - levelezéseinkben. Lehet, hogy Önöknek ez ismeretlen fogalom, de én becsületes vagyok, eddig is előre tájékoztattam Önöket a következő lépésemről (legutóbb még a linket is elküldtem, ahol olvashatnak magukról), most is azt teszem. Következő lépés: Amennyiben addig nem kerül a számlámra az Önök tartozása és a késedelmi kamat, 2010. január 31-én (hétfő) fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelmet nyújtok be. Ez lesz a bírósági feljelentést megelőző UTOLSÓ lépésem.
aláírás
ps: Amennyiben nem rendelkeznek az öt hónap teljes anyagával (eltűnt a rendszerükből, mint a befizetett kaucióm), szívesen elküldöm, nekem - kronológiába szedve - rendelkezésemre áll (35 okmány). aláírás"
Na engem pont ezek az 1-2 mp-es fagyások idegesítenek. Eddig nekem nem voltak ilyenek, de mostanában nincs nap, hogy ez elő ne fordulna. Nem tudom, hogy valójában nálam, vagy a szolgáltatásban van-e a hiba, mert mindtha csak az RTL klub-nál csinálná. Ilyenkor is elég tovább léptetni a következő programhelyre és vissza, és már megy is, de rohadtul bosszant.
nem akarok másik forumrol idézni mert akkor probléma lenne egyeseknél de pl van upc készülékek azokon kockás és akadozik meg vannak még több más készülékek amiken is és van 1-2-3 készülék ami nem akadozik akkor hogy vaín ez ?
mondjuk nagyobb tányér ezért kell nem csak upc vételéhez hanem canal digital vételéhez mert északi svéd nyaláb nem jön magyarországon 60cm teresel hanem 120cm elenyészö
Komolyan nem tudom, hogy neked mi kockásodik meg pattog. Nekem tökéletesen jön az összes adó. Nagyon ritkán van egy pici fagyás, max 2mp-re, esetleg kis pixelesedés de tényleg nem vészes. A hang mindig tökéletes.
A legnagyobb probléma, hogy a UPC alapból 60as tányért ad, abban a méretben már nincs időjárási tartalék. Nekem 100as tányérom van egy megasat diavolo LNB-vel, Dreambox beltérikkel. Világ életemben kábeltévét néztem, de sosem láttam még ilyen minőséget mint most...
Őszintén sajnálom, hogy nem a "másik oldalt" képviseled. Örültem volna neki.
Ami a vétel minőségét illeti, az az elvárható minimum alatti. Folyamatosan digitalizálódik (kockákra esik) a kép, szinkron problémák vannak (a kép és a hang nincs szinkronban), ha már beborul az ég, kikapcsol a műsorszórás, stb. Először arra gondoltam, ez csak nálam fordul elő, de már ők is elismerték, ez rendszerhiba, dolgoznak a kijavításán. De meddig?!
Még annyit, hogy az erre a fórumra felrakott történet egy erősen lerövidített változat, ami még így is hosszú. A teljes anyag - mostanáig - 35 okmányból áll, ami tartalmazza az összes válaszlevelet is, iktatási számokkal, nevekkel, dátumokkal.
Még valami - tudom, ez nem a reklám helye - 2010. szeptember 15-től a Telekom szolgáltatását használom. A rendszer kialakítása Parabola antenna + felszerelés, kábelek kiépítése két vevő készülékhez, két beltéri egység (a UPC egyet adott, 20000 Ft kaució letétele után), INGYENES volt. A szolgáltatás havi díja fele a UPC díjánál. Igaz, nincs 100 csatornám, csak 56, de eddig sem néztem az arab, bulgár, ukrán, stb. műsorokat. Eddig is 10-12 csatornát használtam, ami benne van az 56-ban is. A vétel minősége egy klasszissal jobb, mint a UPC. Amikor valami gondom van - a kezdeti időben, amikor még kezelési gondjaim voltak, volt - felhívom a 1214-et és azonnali tanácsokat kapok, illetve - ha szükséges (nem volt ilyen) - órákon belül kijönnek és segítenek. Véleményem szerint, ők a tisztességesek és ügyfélbarát üzletpolitikát folytatók.
2010. november 22-i levelükben - miután közölték, a követelésem jogos - kérték, adjam le a beltéri egységet és faxoljam el a jkv-et azért, hogy a pénzem HALADÉKTALANUL visszautalhassák. November 23-án leadtam, a jkv-et azonnal - a UPC ügyfélszolgálati irodából - elfaxoltattam. Azóta utalják, "haladéktalanul". Ráadásul - bár ez sem magyarázat - hozzájuk a FAX nov. 26-án érkezett. Biztosan postagalamb vitte. Nagyon flexibilisek az időpontokkal.
Ezeket a történéseket lehet magyarázni, de nem lehet rá logikus és tisztességes magyarázatot találni. Egy cég, ami igyekszik hülyét csinálni az ügyfeleiből, olyan pitináer dolgok miatt, hogy az ügyfél kis pénze - sok ügyfél esetén ez nem is olyan kicsi - az ő számláján kamatozzon, neki termeljen hozamot. Az esetek többségében ez be is jön (valószínű), mert az ügyfél belefárad a packázásba és inkább nem folytatja. Ez - büntetőjogi értelemben - lopás, ami büntetendő. A cég viselkedése törvénysértő, tisztességtelen és szégyenteljes.
sablon szoveget szamitogep csinalja .megkene nezniük minden nap leveleket.
nem tartozom upc hez ,semmilyen dolog nem kot ossze vele de megtehetnem valaki benfektessel fejallomason szetneznék ottani "szakemberek"emberek mi budos faxt csinalnak minoseggel. Annyira kockasodnak meg pattognak adasok ,es kinek kell akkora sebeseg adasokhoz talan canal digitalnak?kitudja!ki felelos ezert hogy kockasodnak es pattognak adasok ?
kaucio amirol beszelsz az upc kft idejen volt emlekszem en is visszakaptam.
ezert volt kaucio ha elveszik vevo es kartya akkor nem kapod vissza vagy ilyesmi
miota megujult azota van hogy nincs 20000ft kaucio mas szanciokat vezetek be digi miatt olcsobb lett szolgaltatas.
de vevot+kartyat le kell adni minden fele keppen.ha nem teszi meg akkor birsaggal jutalmazzak belevan irva mannyi szerzodesben.
Köszi a telefonszámot, de a használhatóságában nem vagyok ennyire optimista. Ez az egyetlen dolog, amiben a UPC ügyfélszolgálati irodájában is segíteni tudtak: megadták, mint az általuk ismert egyetlen kontakt telefonszámot, valamint a 06 1 688 1025 -ös FAX számot. A telefonszámot sok alkalommal hívtam (borzasztó hosszú - géphangi utasításra történő - gombnyomogatás és a várakozást kitöltő zene), de a felvetett probléma meghallgatása után az élő ügyfélszolgálatos válasza: "... ebben az ügyben én nem tudok intézkedni, kapcsolom a kollégám ...". Újból néhány perc zene, majd a vonal megszakadt. Amiben már az első alkalommal segíteni tudtak, az volt, hogy a nyilvántartásuk, adattáruk szerint, az én letett kaucióm nem szerepel náluk.
(Megjegyzés: Nickneved alapján nem tudom eldönteni, Te melyik oldalon állsz. Igazából örülnék, ha a másik oldalt képviselnéd, ugyanis ez azt jelenthetné, hogy végre a címzett részéről is elolvasta valaki az irományom. Az eddigi levelezésből az derül ki, hogy én írok valamit, ők küldenek egy sablon levelet, az én levelem elolvasása nélkül. Ilyen módon aztán, elírogatunk egymás mellett.)