Ki lett cserélve! Előttem csinálták, meg egyébként is... 10 éve odahordom az autót, nem vernek át egy ilyennel! Hogy hamis-e? A Bárdi Autó hozta a gyertyákat!
A légszűrővel is lehet megbirkózom, de már csak holnap. Vagy mondom azt is, ha megyek a szervizbe!
Jó lenne kiszedni egy gyertyát. Nem biztos hogy ki is lett cserélve. Ha ki is lett lehet hogy rossz lett belevéve vagy hamis. Tönkremegy hamar. Azon felül a gyertya mesélhet hogy mi is baja a kocsinak.
Légszűrőházat nyisd fel. Nézd meg nincs e sok olaj benne. magas nyomás az olajtérben.
Szomorúan hallom, de azért nagyon köszi a segítséget. Akkor első körben marad egy bontott és a bizakodás, hogy nem fog morogni és nyüszíteni. Másik opció, hogy megrendelek valamit a netről, pl. Kovács Autótól, és ha nem egyforma, akkor visszaküldöm, így csak a postaköltséget bukom vész esetén. Ha előrébb jutok jelentkezem a fejleményekkel. Köszi még egyszer. G.
A holtponti jeladó vadi új, ahogy írtam is, azt vakon cserélték még mielőtt a gép mutatta volna a relé bajt! Kábelsérülést ÉN nem látok, de gondolom amikor cserélték a jeladót, csak nézték azt is!
A gyertyákat passzolom! Amikor a "sima rángatós" korszaka volt a szekérnek, akkor se mutatott semmit a hibakereső. Nézték a gyertyát, az valóban golyó érett volt már, de hogy milyenre cserélték, passz! Nincs szerszámom hozzá, hogy kivegyem, de lehet ha látom, akkor se lennék előrébb! :)
A gyertyacsere után elindultam haza, eljöttem vagy 10 km-t, megint őrült rángatás, akkor is lett egy motor check lámpám. Visszamentem, akkor mutatta végül a számítógép a trafóhibát, ki is cserélték. Utána egészen mostanáig nem volt semmi baj.
Hogy aztán összefügg-e a kettő??? Az akkori rángatás és a mostani fulladás, passz!
a holtponti jeladónak a kábele nem sérült vagy esetleg maga az érzékelő lenne rossz? De a hibát kiolvasva majd kiderül. Amúgy milyen gyertyák vannak benne?
Tudom, a check lámpa csak egy apró lehetőség a hiba megtalálására, de holnap viszem a szervizbe, nézzék meg, hátha! Megnézetem azokat a dolgokat is amiket itt javasoltatok, valaminek csak történnie kell már!!! Így még eladni se nagyon tudom, mert van, hogy 10 km-t nem tudok elmenni hiba nélkül! Úgyis visszahoznák! :)
Biztik biztik! :) Átnéztem, hibátlannak tűnik mind!
Viszont van fejlemény, mentem egy kört, leállás nem volt, de egy picike rántás után lett egy motor check lámpám! Most már valami értelmeset kell, hogy mutasson a számítógép! Akár a sima, akár a márkaszervizben!!!
üdvözöllek a thálián olyan jelenségem van mikor lükvercbe teszem hol ki gyullad a lám pa hol pedig nem mi lehet az ok és hol keressem a hibát ha tudnál segíteni mert már veszélyes így tolatnom .
Köszi az infót. Nézegettem a lapokat, de sehol nem találom azt a cikkszámot, ami nekem van: 7700435179. Ez van a házra ragasztva, és nekem a motorom is Magneti, legalábbis ez van rajta. A Kovács Autót én is néztem és valamelyik onnan lesz jó, de nem tudok különbséget tenni, mert mind jobbkormányos és klíma nélkülihez van, a leírás szerint. Az alvázszámom: VF1LB030524442099. Köszi. G.
Oké, az, hogy kicibálom, megnézem a biztit, addig menni fog! :D A motortér már kicsit sok nekem, ott kicsi a helyismeretem! :P Szerencsére eddig nem volt sok baj a szekérrel, nem kellett arra kirándulnom, így nem sok mindent tudok róla. Amit igen, azt az elmúlt pár hónapban szedtem össze! :)
Korábban volt szó itt egy srácról aki Érden lakik és elektromos cuccokat újít fel. Generátor,önindító,szervó tb. nem találom a korábbi kommentekben az elérhetőségét. Nem tudná valaki megmondani?
Nagyon köszi, de sajnos ez a tipus nem jó az én autómba. Magneti marelli van benne és egy nagy műanyag házba van építve melyből két csavar kioldásával ki lehet venni miután a műanyagot kettényitottad. Sajnos sehol nem találim ezt a fajtát. G.
Abban tudtok segíteni, hol találhatok új fűtőmotort? Autósboltban kérdeztem, neten gugliztam órákat, de semmi :(. Létezik, hogy nincs hozzá új? Thalia 1.4 8V, 2001, klíma nélkül. Köszi. G.
Köszönöm szépen! Nekem ugyan ez már spanyol - vagy inkább kínai :D - de majd lefordíttatom valakivel, aki beszéli ezeket a nyelveket! :) Minden ötlet jól jöhet, lehet valóban itt a megoldás! A biztiket szintén nézték ugyan a szervizben, azt említették, de nem árt, ha más is megteszi. Meg a többit is akkor sorban!
Ezeket nézném meg a helyedben mind otthon megoldható
- vízgomba megfelelő értékei megvannak e
- kaniszter nincs e eltömődve
- motorvezérlő csati egyesével átnézni, kontaktolni, ugyanezt az összes csatival a motortérben
- biztosítékdobozban a biztik csatik szintén, különös tekintettel a befecs biztire
- benzinszivattyú csatijának ellenőrzése
Sokan gondolják ezeket feleslegesnek, de valszeg itt a megoldás, főleg a csatikra gyanakszom.
Saját tapasztalat alapján végleg és egyszerűen oldottam meg megane II-n a légzsák visszajelző folyamatos világítását - nincs forrasztás, teljesen gyári a csati -, kormány szalagot cserélt előző tulaj, 60 e-t de a hibajel jött alkalomszerűen.