A második dolgot én is tapasztalom, mintha egy akvárium lenne a kocsi elejébe, lötykölődő víz hang, de elmúlik. A hűtőre gyanakodtam, légtelenítették többször is, de semmi...néha van, együtt tudok vele élni.
Tanácsot szeretnék kérni. Van a cégnek egy Skoda Superb HK 4x4 (sedan diesel) autója. Nagyon klassz meg minden, de van egy jelenség amit a szakszerviz nem old meg - lassan tényleg hülyének érzem magam.
A lényeg, hogy indulás után bizonyos idővel és sebességtől függően elkezdődik egy nagyon zavaró, fémes visszhang, cicegés. Ha kikapcsolom a középső infó(és audió stb) panelt, megszűnik. Próbáltam mindenféle beállítást nézni, de sehol semmi. Gyanúm a kihangosításnál lehet valami, de nem jöttem rá tutira és nincs menüpont ennek állítgatására.
Sziasztok! Régóta szeretnék faceliftes maxi dot óracsoportot a Superb-be. Jelenleg a piktogrammos piros mutatós (2005 avb) van benne. Találtam egy ilyen cikkszámú 3U0920842D órát ami elméletileg maxi-dot kijelzős. Jó lehet az én autómba?
2006-os superb-be rakott már valaki utólagos kínai, nem kínai fejegységet?
A kormányról való vezérlés megoldása érdekel leginkább. Mert a lentebb linkelt rádióhoz nincs canbus adapter, hanem két olyan vezeték amire az van írva, hogy CAN RX, CAN TX. Gondolom ez nem egyenlő a gyári autórádió mögötti CAN H és CAN L vezetékeivel.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy egy 2009-es Skoda Superb Columbus navis egységhez nem tudom Bluetoothon keresztül csatlakoztatni a telefonomat, mert azt írja ki, hogy a telefon nem kompatibilis. Van valaki, aki ért hozzá valamennyire? Mi lenne a megoldás, esetleg frissíteni kellene a rendszert, vagy ilyesmi?
Olyan kérdésem lenne hogy 1.9pdtdi skoda superb minimális fodulatszám ingadozás pozitiv irányba csak üzem meleg állapotban mi okazza.valakinek hasonlo vol esetleg már.köszi a válaszokat.
Az enyémbe van egy vezérlődoboz amit sejtettem is, hogy van, mert a hátsó lámpánál volt egy 15A-s biztosíték amin ugye nem volt jelen semilyen feszültség... A csomagtér kárpit lebontása után előkerült a vezérlőmodul. Mint kiderült, a "szaki" aki beszerelhette az előző tulajnál, a CD-tár vezetékéről, ami a fejegységhez csatlakozik, vette le a pozitívot a modulnak. Mivel én a CD-tár heylett egy USB-s interfészt csatlakoztattam a fejegységhez, ezáltal a CD-tár ki lett húzva fejegységből, megszűnt a CD-tár és egyben az utánfutó vezérlőmodul tápellátása is. Nem örültem neki amikor szembesültem ezzel a "bekötéssel"... Húztam egy vezetéket a modulnak a kormány alatti 30A nevű csatlakozó ponttól. A modul él, és hangjelzéssel jelzi, ha az utánfutón nem jó valmelyik izzó.
Üdv.Újabb kérdésem lenne. A jobb hátsó ajtót nem tudom belülről kinyitni.Kívülről ki lehet.A központi zár is működik.A belső kilincset húzva,nagyon könnyen jár.A külsővel semmi gond.
Mint ha valami elszakadt,vagy ki jött volna valahonnan.Tapasztalt már valaki ilyet ? Nagy munka lehet orvosolni ? Köszi
Egyébként múltkor ami kérdeztem,hogy az izzításjelző elkezd villogni 15 km után,azért volt mert kifogyott valami folyadék,ami a DPF filterbe fecskendezik be. Pontosan nem tudom de kb így van :)
Vezérlés cseréhez érkezik 1-2 ezer km-en belül az autóm. Mivel eddig én nem cseréltem rajta vezérlést, az lenne a kérdésem, hogy kb. mennyi lesz ennek a költsége ha egy márkaszervízben csináltatom? Egy 2006-os 2.5 V6-os motorról lenne szó.