Keresés

Részletes keresés

M63 010 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432402

Azon igen! A gyorsok meg Füredig Szili+Halbi, onnan meg Csörgő+Halbi.

Előzmény: r1232 (432401)
r1232 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432401

Flirt fog menni szerintem.

 

Legfeljebb személyvonatokon. És Füredig, nem tovább.

Előzmény: M63 010 (432398)
r1232 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432400

A 142-es pesti szakaszán a kétvágányúsítás elég nagy érdeksérelemmel, kisajátítással és költséggel járna. Szvsz felejtős.

Előzmény: -Smiley- (432393)
r1232 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432399

Azért van pár fővonal, ahol csak gyors van, IC nincs. Érdekes lenne ott megszüntetni..

Előzmény: 20-as vonal (432391)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432398

Miért? Flirt fog menni szerintem. Nyáron megy majd csak Szili, de nem Bhv-val!

Előzmény: -Smiley- (432396)
zjakabfi Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432397

Mivel mehetne együtt?

 

Már idén sem jár(t) Bhv az északi parton, sőt talán a Dunántúlon sem.

 

 

Előzmény: -Smiley- (432396)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432396

Annak nem látom értelmét, inkább vennének normális motorvonatot amit lehet szinkronban járatni a Flirttel. Így  Szabadbattyánig  mehetne együtt, ott lecsatonák fél perc alatt és onnan meg dízelesen Tapolcáig. 

 

Beleölnek egy csomó pénzt a villamosításba aztán majd az 50 éves szili húzza a szakadt BHV-kat Tapolcáig.  Remek lesz a kontraszt :) 

Előzmény: M63 010 (432395)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432395

A 29-es villamosításáról is komoly viták vannak!

Előzmény: felucca_02 (432381)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432394

Már a Katonatelepi bekötés nélkül is előnyös lenne, mert óránként mehetne az erősebb irányba egy zónázó vagy sebesvonat Lajosmizsére.  Persze, ehhez legalább részleges duplavágányosítás kellene.

 

Előzmény: -Smiley- (432393)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432393

Pedig adná magát a helyzet, hogy a 100a vonalat tehermentesítenénk, és mivel a 142-eshez hozzá kell nyúlni, így célszerűbb lenne azt kétvágányosítani, villamosítani és ha nem is 160-asra de egy 120-asra meg lehetne csinálni, bekötve Kecskemétre Katonatelep felől

 

Mehetne erre 2 óránként a Szegedi gyors, ezáltal a 100a tehetmentesülne. 

Ha maradna némi pénz akkor a 145-146-ot is gatyába lehetne szedni, Szegedről Szolnok felé lehetnének közvetlen járatok KKfélegyháza - Lakitelek irányába, csak gyorsabb lenne egy normális pályán mint elmenni Ceglédig és onnan vissza. 

Előzmény: felucca_02 (432381)
hmsoft Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432392

Arra leszek kíváncsi, hogy ukrán viszonylatban mi lesz vajon nagyobb úr: a "nincs", vagy a szavazatok?

 

Hát ez gyorsan ment: az UZ ma hivatalos bejelentést tett, miszerint nem szándékoznak elővárosi járatokat törölni. A finanszírozási háttérrel persze semmi sem történt, egyszerűen csak szólhatott valaki, hogy nem kéne. Tehát a hiány majd tovább növekszik az UZ könyveiben, azt' egyszercsak csinálnak vele valamit. Vagy sem.

hm

Előzmény: hmsoft (432343)
20-as vonal Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432391

Csak az a baj, hogy a 20-as vonali gyorsok lassan már személyek. És ahogy hallom, a gyorsokat mindenhol meg akarják szüntetni. Akkor hogy is van ez? 

Előzmény: sörösgigant (432385)
attus germanicus Creative Commons License 2016.09.29 0 1 432390

Az olasz Ferrovia dello Stato közzétette a 2017-26-os időszakra vonatkozó terveit. Ebben az időszakban 94 milliárd euró értékben terveznek beruházásokat. 78 milliárd eurót az infrastruktúrára, 14 milliárdot járművekre, 7 milliárdot pedig technikai fejlesztésekre terveznek beruházni.

haha 1970 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432389

Hát igen,nagy igazságok vannak bent amit irtál,el kell ismernem!

Előzmény: sörösgigant (432385)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432388

Pedig láttalak múltokor Kufferbergről ereszkedtél le a fraufrikkeni hágón, én meg mentem szemben a puckenbusenivel...

Előzmény: segélyvonókészülék (432337)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432387

Valahol volt, de sajna nem találom....

Egy nagyon szemléletes ábra a Mo. teherszállítási, személyszállítási útvonlai. Színes, a forgalom nagyságától függő vastagságú vonalatk. Egyből nagyon szemléletes volt. A 150-es eléggé vastag, tranzitszállításos vonalat mutatott...

Előzmény: -Smiley- (432350)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432386

Na tessék...

Nm elég hogy elüldöztek az országból még te is...-:)

Azért ne keseredj el, nagyjából megy hogy a 850 akárhány, vagy a 910-en valamennyi hová megy. Aztán hogy 30- 10, 40 a vége....Az is megy hogy páros, esti, reggeli stb...Ne csüggedj. Viszont a retkes ló....alkatrész is szépen megnézi  a kottát, akármit és úgy....

Előzmény: KVZOLI (432334)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.29 0 1 432385

Pár gyorsvonat a nyári menetrend után is megmaradt motorvonatosnak. Ha lennének kettősüzemű vonatok lehetne is. Így nem...

Azért van egy közvetlen pár ha jól emlékszem. 

Mivel kinyírták a gyorsokat, helyettük Ic van, így megfelelő. Az az egy nayamvadt átszállás meg....

Aki erre utazik(1sz. ) az nem nagyon megy Pestről Sm-re, arra ott vannak a 20-as vonali gyorsok. A pápai utasok meg sajnos a hétvégi diákutazásokat leszámítva nem számottevő...

Előzmény: haha 1970 (432332)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.29 0 1 432384

z általad említett Ic-k közlekedési vonalának "közepén"tanyázok, onnan járok bevetésre úgy hogy a szerelvényfordulók amásfüzitő....Nem is érdekelnek, nem számít, tudja az akinek a dolga....

Igen, a kedves papa emlékszik rájuk. Emlékszek én is sok-sok vonatszámra amik még a mostani rendszer előtt voltak...Viszont akkoriban a vonatszámok évtizedekeig nem változtak. Lassan ötéves itteni ténykedésem során akad sok olyan vonat aminek a száma minden menetrendváltáskor megváltozott: 4911-4915 pl....

 

Sok-sok sokéves, évtizedes gép-személyetforduló is megmaradt, mert azok tartósak voltak. Ma már évente többször is változhatnak, és változnak is. Ne kérd hogy felsoroljam őket mert nem érdekel. Előtte mikor "passzintok"megnézem és .....

Előzmény: haha 1970 (432341)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432383

Akkor az előző gyorsot is indítani kellene vasárnap! Bár este a páratlanon is teltház volt, azt sem kellett volna megszüntetni! :(

 

Előzmény: haha 1970 (432347)
Izsó001 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432382

"A nagy déli kunkor az ottfelejtett állomásra nyilván felejtős...."

 

Mivel a vasúti hidat (amennyiben megépül a jelenlegi tervek szerint) mégiscsak onnan lehetne elérni, így mégsem. Ellenben visszaállhatna az eredeti Temesvár - Orsova irány, régi-új nemzetközi kapcsolatot nyitva. És pont ez, amit nem szeretnének sokan: nem ezért öltek milliárdokat a lőkösházi vonalba.

Előzmény: felucca_02 (432381)
felucca_02 Creative Commons License 2016.09.29 -1 0 432381

Uhh, kétvágányú pálya...mit fogsz te kapni! Amikor a múltkor felvetettem, hogy talán a Desiro továbbmehetne Lajosmizséről Kecskemétre, mert hát egy megyeszékhely előtt 10km-rel végállomásozni az nem olyan nagyszerű...hát olyat kaptam, hogy a fal adta a másikat.

 

Egyébként teljesen igazad van, ezt kellene fejleszteni Szeged felé,  a 150-est meg alapszinten rendbehozni, aztán teherezzen ott, aki akar, de hát nyilván kellemesebb Bp-Cegléd között a tömegnyomor a vágányokon.

 

Aztán, hogy Szeged térségében mi történik, az egy további nagyon bonyolult kérdés, Tisza-híddal, anélkül, városi kapcsolattal, anélkül, Temesvár vagy Szabadka felé, satöbbi, ezt majd megoldja az utókor. A nagy déli kunkor az ottfelejtett állomásra nyilván felejtős....

Előzmény: -Smiley- (432380)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432380

Pont ezért lenne a142-es kétvágányú fővonal, Kecskemét előtt pálya módosítással. ( Katonatelep irányból bekötve. Ezáltal kb 10 km-t nyernenk Bp- Kecskemét. Között

Előzmény: troglodita (432358)
elsava Creative Commons License 2016.09.28 0 1 432379

Előzmény: elsava (432378)
elsava Creative Commons License 2016.09.28 0 0 432378

az ÖBB legfrissebb császári szerelvénye, a BlackJet ma reggel Linzben....!

a kocsik H-ra is be voltak vizsgálva...!!

benbe Creative Commons License 2016.09.28 0 0 432377

Jobb helyeken az S-Bahn továbbra is menne a faluban, a fő nyomvonal meg szépen kikerülné azt. Egyszersmind be lehetne kapcsolni további lakott területeket.

 

Előzmény: Neville2004 (432376)
Neville2004 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 432376

Talán nem véletlen, hogy Haraszti és Varsány adja az előváros legnagyobb forgalmát, ezt nem kéne szétcseszni azzal, hogy kirakjuk a pusztába a vonalat. Amúgy meg beszéltem e témáról egy haraszti képviselőtestületi taggal, szerinte egy embernek a hülyesége ez, nem a testület álláspontja.

Előzmény: Viceroy34 (432374)
Neville2004 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 432375

A 150-es vonal felújítása a kínai projektől függetlenül is időszerű.

Előzmény: -Smiley- (432350)
Viceroy34 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 432374

Ami szerintem hülyeség az a vonal nyomvonalának áthelyezése a Fradi rendezőbe, sokkal több értelme lenne egy Közvágóhíd megállónak. Elővárosban csak Dunaharasztin és Dunavarsányban van a városon belül a vasút, ezt a két települést érintené a legjobban. Dunaharaszti alsón egyébként necces lenne a 2. vágány. ( egyébként Haraszin van egy képviselőnk aki ellenzi a vonal felújítását, olyanokkal riogatja a város lakóit hogy a tehervonatok 160-nal fognak átszáguldani a városon és a 2. vágány az udvarokba fog belógni, azt tartja a legjobb megoldásnak ha a vasút felújítás esetén elkerülné a várost... -_- )

Előzmény: f_k (432373)
f_k Creative Commons License 2016.09.28 0 0 432373

150

Soroksári út és Kunszentmiklós-Tass között van értelme a két vágánynak.

A lakott területek miatt elég a  100-120km/h ami elég egy mai 90 km/h vagy 100 km/h sebességű gyorstehernek.

Ha elkerülő új nyomvonal lesz az meg nem lesz jó az elővárosi személyfogalomnak mert az állomások , megállóhelyek most jó helyrn vannak.

160 kmh esetén kikerül a pusztába az állomás ami nem jó az utasnak.

 

Kunszentmiklóstól ennek a forgalomnak bőven elég az 1 vágány esetleg pár rövid szakaszt kétvágányúsítani...

Előzmény: Viceroy34 (432372)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!