Na akkor remélem ez az amire szükségem van. Ugyanis a trafós gyári cuccom ami most van a lakóban éppen azt a gondot okozta,hogy az ujjonnan berakott gázboyler, ami stabilizált 12V-ra van tervezve a magasabb feszültséget nem kultiválta.
ha megvan a cucc akkor a szellőzést kialakitom és akkor jó lesz.
A másik haszna,hogy a tervezett led izzókhoz nem kell uj kábelezést behuzni, mert innetől mindenhol 12 Volt egyenáramom van. A gyáriban ugye az volt atrükkös,hogy a világitás az nem egyenáramról, hanem csak 12 voltról üzemel, amikor 220 voltos hálózatról kapja az áramot.
GPS kolléga Te is szakvéleményezd, hiszen a tanácsaid vezették rá oktondi agyam a lehetséges megoldásra.
Nekem is ez e Megane Klubos cucc lessz beszerelve, a régiben is ugyanez volt benne. Egyszerűen tökéletes a cucc, majdnem négy évig használtam minden vidéki utamon.
Na megjöttem.Voltam a stadionnál,de nyoma sincs,hogy járt volna a parkolóban hótoló.30 cm hó van mindenhol.De azért reggel megpróbálhatjuk hátha mégis lesz piac.Nem nagy távolság bemenni.
Kényelmi szinten azt értettem, hogy 1 kimenete van a nyákon közösitve, de 3 sorkapocsra van kivezetve, azaz 3 dolgot tudsz közvetlenül rákötni, ha többet akarsz, akkor már kell "csoki"/elosztó, stb.
Nem véletlenül van egymás mellett a 3 test ill. a 3 db 12V kimenet is, igy volt egyszerübb a nyákrajz.
A fesz. teljesen stabilizált, csak állitható! Azaz beszerelés előtt be tudod állitani, hogy neked nem elég a 12V, hanem 12,2V kell legyen, akkor be tudod ezt finoman állitani. Ennek ott van jelentősége, ha még vmilyen eszköznek van saját stabilizált bemenete, mert az 12V-ból azután nem tud 12V-t csinálni, ha nem múködik, akkor pár tized voltot emelni kell a feszültségen.
Ezek után az elvi terhelhetőség maximumáig a kütyü a beállitott fesz.-t adja, azaz sokkal jobb, mint a hagyományos trafós megoldások, ahol nincs stabilizálva a vége, mert ott az üresjárati kapocs fesz néha 17V is lehetett, és a teljes kiterheléskor állt be 12V-ra. Ezek aztán ki is nyirták az érzékeny eszközöket, ill. egy izzós világitáson is lehetett látni, hogy még bekapcsolt mellette a valami, hiszen megváltozott a fesz.
Ennél ilyen gond nem lesz, a beállitott fesz. lesz terheléstől függetlenül !
Kb 2003 utáni Renaultokba lehet berakni ennyiért. Csak egy kapcsoló meg pár filléres apróság kell hozzá, majd szoftveresen aktíválni. A többi szükséges motyó gyárilag mind benne van az autóban.
Kíváncsi vagyok, sikerül-e nekik az autó kezelésiében szereplő maximális vontathatósági adatot beírniuk a forgalmiba, vagy Nálad is úgy számolnak, mintha mindig fullra rakva járnál, és így csak a kisebb számot akarják berajzolni be a fékezett pótkocsihoz.
kezdek hinni a telepátiában. Előbb hiv az anyós, hogy van 4 tányér kocsonyája amit felajánlott nekünk. Na egy puszi neki,pedig nem szoktam ilyet csinálni.
Gratula jól kijöttél akkor. Igy van igénytől függően ezek a kényelmi dolgok teszik az ember napjait jobbá. Milyen tipusú az a tempomat. Öreg nem komputeres kocsiba is berakható.
Nagypapi! Nagypapi! Mivel a szomszédodban lakik az unokád, jobb ha hangolod magad, mert kisebb eltérésekkel, de a gyerekek ilyenek. Igaz a sajátjával mindig elfogultabb elnézőbb az ember.
Az új autó még mindig tetszik, bár 140 felett rohamosan fogy az ereje, de nem is jellemző rám a száguldozás. A pénz már régen megjött, különben nem tudtam volna megveni az újat, még így is a vésztartalékhoz kellett hozzányúlni, mert a jelenlegi bizonytalan időszakban nem mertem kölcsönt felvenni. A kocsi kárkori értékét 1.800.000-ra vették, ebből a roncsot el tudtam adni 700.000-ért, a maradék 900.000-ból levonták a 20% önrészt, és az évfordulóig hátralevő casco díjat kb 80.000 forintot. Azt kell mondanom, hogy kissé jobb pénzek jöttek be mint amire számítottam. A roncsot a biztosítón keresztül adtam el, a szabadpiacon 300 - 500 ezret akartak érte adni. A javításra 1.000.000 1.200.000 forintos ajánlatokat kaptam, szóval ezért inkább az új (nekem) gép mellett döntöttem. Még kell rá egy vonóhorog, meg néhány apróság. Nevezzetek nagyképűnek de a régi kocsiban bőrkormány volt, és az ebben levő gumiszerű tapadós kormányt nehezen viselem, úgyhogy születésnapomra azzal lepem meg magam 12.000-ért. Aztán még bele kell rakatnom a régiből kioperált tolatóradart, egy utólagos tempomatot egy ismerős 12.000-ért tesz be, aztán majdnem olyan lesz mint a régi volt.
Délelőtt be kell mennem a városba és majd rákukkantok a piacterületre.Hátha abból kiderül,hogy mi várható holnap.A bibicsősz jó ötlet,mert nehezen viselem a gyerekfrekvenciát:-)))Már kinőttem régen belőle.
Tervben van, azért próbálkoztam egy kocsonya kostóló emlitésével is. Sajna a Botond éjjel kétszer is rókát vadászott és lázas lett. Szegénnyel a legrosszab történt ami egy férfival megtörténhet. Egyik alkalommal egyszerre jött a róka és fosi. Gondolom ma helyre jön és akkor átadható a bébicsősznek.
Piac lesz, nem lesz. Nekünk, azért az nem annyira fontos, mert ember központú a látogatásunk. Azaz Téged akarunk már látni. Tegnap dumcsiztam a Gézával, aki üdvözli a csapatot. Cserkeszőlőre márciusban és husvétkor Kiskunmajsára ők is jönnek. Mellesleg jól lecseszett, hogy miért nem szóltunk neki is. Csinált programot,pedig mindenképp el akar jönni már egyszer Ő is.
Köszi nézegettem a linket. Talán ha a gps kollégánk felébred annak többet mond. Ezen a kényelmi szinten mit értessz. Jól értem, hogy akkor effektive egy közösről van a három kimenet kialakitva.
Ez a kütyü szisztémában nem a hagyományos trafóhoz hasonlatos. Itt a szabályzóból gondoltam a feszültséget tudod állandóra szabályozni. Remélem nem nahy hülyeséget irtam.
Nem független kimenetekről van szó, csak kényelmi a 3 kimenet a sorkapocson. Nem szedtem még szét az enyém, de én úgy látom, hogy a nyákon úgy van beforrasztva... (12.5A-es változat van meg, abban nincs ventillátor, az is melegszik rendesen) A kimeneti fesz. nagyon finoman szabályozható +- tizedvoltonként is.
Az ára jó !
De nem zajtalan, ill. pont annyira mint egy szgép tápja, csak itt kisebb a ventillátor, ill. gyorsabban is forog. Terheletlenül is melegszik, igy az a ventillátor benne elég sokat fog menni.
(Pont úgy lesz zajos is egy két hónap alatt, de 12V ventillátorokat bárhol kapsz, ha zajos még jó, de, cserélni kell. A baj, ha "már" nem zajos, akkor elég gyorsan túlmelegszik és lekapcsol.
Elég sok tápot "dobok" ki pc -ből, ami szénné olvadt belül, 99% ventillátor és szellőzés hiánya)