Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

traki62 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67760

és azt hol találom?

Előzmény: Ajven1985 (67756)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67759

piszkáld még, talán megjavul :)

Előzmény: 19gyuri66 (67757)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67758

https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/_Renault_Thalia___Clio_2_futo_motor___haz__7700435179_1999___2005__ig_71043775.htm

itt van a te cikkszámodra egy eladó

 

A katalógusok nem ismerik a tied számát :(

 

Autódhoz én 7702295064 számot találtam a vázszám szerint, ezt sem ismerik a fentiek :(

Keresztreferencia ugyanerre mutat, szóval alig jutottunk előre

Előzmény: Ajven1985 (67754)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67757

Biztik biztik! :) Átnéztem, hibátlannak tűnik mind!

Viszont van fejlemény, mentem egy kört, leállás nem volt, de egy picike rántás után lett egy motor check lámpám! Most már valami értelmeset kell, hogy mutasson a számítógép! Akár a sima, akár a márkaszervizben!!!

Előzmény: WebNeo (67752)
Ajven1985 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67756

Helló!

 

Talán a tolatólámpa kapcsolód vacakol. G.

Előzmény: traki62 (67755)
traki62 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67755

üdvözöllek a thálián olyan jelenségem van mikor lükvercbe teszem hol ki gyullad a lám pa hol pedig nem mi lehet az ok és hol keressem a hibát ha tudnál segíteni mert már veszélyes így tolatnom .

Előzmény: Papalac (67665)
Ajven1985 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67754

Helló!

 

Köszi az infót. Nézegettem a lapokat, de sehol nem találom azt a cikkszámot, ami nekem van: 7700435179. Ez van a házra ragasztva, és nekem a motorom is Magneti, legalábbis ez van rajta. A Kovács Autót én is néztem és valamelyik onnan lesz jó, de nem tudok különbséget tenni, mert mind jobbkormányos és klíma nélkülihez van, a leírás szerint. Az alvázszámom: VF1LB030524442099. Köszi. G.

Előzmény: WebNeo (67751)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67753

Oké, az, hogy kicibálom, megnézem a biztit, addig menni fog! :D A motortér már kicsit sok nekem, ott kicsi a helyismeretem! :P Szerencsére eddig nem volt sok baj a szekérrel, nem kellett arra kirándulnom, így nem sok mindent tudok róla. Amit igen, azt az elmúlt pár hónapban szedtem össze! :)

Előzmény: WebNeo (67752)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67752

A biztiket szintén nézték ugyan a szervizben, azt említették, de nem árt, ha más is megteszi. Meg a többit is akkor sorban!

Csatlakozót lehúzod, belenézel nincs e korrozió, elhajlott tüske, égésnyom stb, ez ránézésre látható :D

Nem kerül semmibe, ráadásul szerelők nem nagyon vállalják, időigényes, és nem kérhetnek érte sokat, ha elvállalja, drága lesz.

Ha kihuzgálták a biztiket akkor jó, ha csak ránéztek, hogy nem szakadt e de maradt a helyén, akkor nem.

Előzmény: 19gyuri66 (67745)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67751

Azért nem találod mert házzal együtt vehető meg.

Nem marelli, hanem a denso gyártja, marelli motorral.

http://www.denso-am.com/e-catalogue/

7701205899 ezt ird be Enter an article number helyére fogod látni

https://alkatreszek.hu/gyariszam/7701205899

 

http://ows-cdn.tecdoc.net/magnetimarelli/home.jsp?server=1&time=29/10/2017-8:52:42#af3bca1b43c091aa52f2a9c5d94dbd99

itt a marelli, bogarászhatsz, de nem találod majd.

 

Pontos cikkszámot találhatsz rajta ha kiszereled, vagy alvázszám alapján tudok keresni neked, 4-6 félét hoz a katalogus a kocsidhoz.

Előzmény: Ajven1985 (67749)
rettiwer Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67750

Sziasztok!

 

Korábban volt szó itt egy srácról aki Érden lakik és elektromos cuccokat újít fel. Generátor,önindító,szervó tb. nem találom a korábbi kommentekben az elérhetőségét. Nem tudná valaki megmondani?

Ajven1985 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67749

Nagyon köszi, de sajnos ez a tipus nem jó az én autómba. Magneti marelli van benne és egy nagy műanyag házba van építve melyből két csavar kioldásával ki lehet venni miután a műanyagot kettényitottad. Sajnos sehol nem találim ezt a fajtát. G.

Előzmény: ivókút (67748)
ivókút Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67748
Előzmény: ivókút (67747)
ivókút Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67747
Előzmény: Ajven1985 (67746)
Ajven1985 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67746

Sziasztok!

 

Abban tudtok segíteni, hol találhatok új fűtőmotort? Autósboltban kérdeztem, neten gugliztam órákat, de semmi :(. Létezik, hogy nincs hozzá új? Thalia 1.4 8V, 2001, klíma nélkül. Köszi. G.

Előzmény: Papalac (67701)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67745

Köszönöm szépen! Nekem ugyan ez már spanyol - vagy inkább kínai :D - de majd lefordíttatom valakivel, aki beszéli ezeket a nyelveket! :) Minden ötlet jól jöhet, lehet valóban itt a megoldás! A biztiket szintén nézték ugyan a szervizben, azt említették, de nem árt, ha más is megteszi. Meg a többit is akkor sorban!

Előzmény: WebNeo (67744)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67744

Ezeket nézném meg a helyedben mind otthon megoldható

- vízgomba megfelelő értékei megvannak e

- kaniszter nincs e eltömődve

- motorvezérlő csati egyesével átnézni, kontaktolni, ugyanezt az összes csatival a motortérben

- biztosítékdobozban a biztik csatik szintén, különös tekintettel a befecs biztire

- benzinszivattyú csatijának ellenőrzése

 

Sokan gondolják ezeket feleslegesnek, de valszeg itt a megoldás, főleg a csatikra gyanakszom.

Saját tapasztalat alapján végleg és egyszerűen oldottam meg megane II-n a légzsák visszajelző folyamatos világítását - nincs forrasztás, teljesen gyári a csati -, kormány szalagot cserélt előző tulaj, 60 e-t de a hibajel jött alkalomszerűen.

Türelemmel alaposan végigmenni a csatikon.

Előzmény: 19gyuri66 (67743)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67743

8

Előzmény: WebNeo (67741)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67742

2003

Előzmény: WebNeo (67740)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67741

szelepszám :) ?

Előzmény: WebNeo (67740)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67740

évjárat?

 

 

Előzmény: 19gyuri66 (67739)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67739

Gyertyák, trafó, holtponti jeladó vadi új! A gyújtás- és jeladókábelt ellenőrizte a szerviz. Az üzemanyagtartályt ellenőriztem leálláskor, ezt jelezték mások is, semmi! Az alapjárati motorról nem tudom, hogy foglalkoztak-e vele, majd rákérdezek.

 

Az előélethez még hozzátartozik, hogy kb két hónapja volt már egy rángatós "korszaka" a gépnek. Leállás akkor nem volt, de alkalomszerűen voltak kisebb-nagyobb gondok menet közben. Akkor cserélték a trafót meg a gyertyákat. A csere után megszűnt a rángatás, a lentebb említett probléma egyhetes. A holtponti jeladót "vakon" cserélték mint lehetséges hibaforrást a relé forgatás előtt, amikor a számítógép még nem jelzett semmit.

Előzmény: Léger Zsolt (67737)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67738

Voltam ma a szerelőnél és megnézte a hátsó dobféket. Baj van vele sajnos. Az automata állító be van teljesen rozsdállva. Hétfőn műszaki ezért gyorsan összerakta. Működik jelenleg de a használattól függően hamar be fog kopni és nem lehet majd használni.  

Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67737

Nézd meg a gyertyákat. Gyújtáskábelt. Alapjárati motort. holtponti jeladót. és kábelét. Üzemanyagtartályban nincs vákuum? Ezen felül lehet gyújtást trafó is. 

Előzmény: 19gyuri66 (67736)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 67736

Sziasztok!

Nekifutok még egyszer! :)

Thalia 1,4-es. Megyek 90-nel, egyszer csak ránt az autó, sebesség, fordulatszám esik, gázra nem reagál, ha röviden kinyomom a kuplungot majd ráengedem ismét, semmi változás. Ha hosszan kinyomom a kuplungot, kigyulladnak a lámpák, motor leáll. Félreállok, van amikor elsőre beindul, van, hogy csak tizedjére. De eddig még mindig eljutottam a célhoz, csak van, hogy 20 km-en belül 7-8-szor eljátssza ezt (van, hogy indulás után is azonnal, van, hogy hátramenetben is), és van, hogy 40-50 km-en át teljesen jó minden. A szervizben először csak hümmögtek, mondván alattuk is kellene egy ilyen leállás. Persze AKKOR épp semmi baja nem volt, a számítógép se mutatott semmit. Aztán csak összejött egy leállás a kellő időben, számítógép relé problémát mutatott. Mivel rajzuk nincs, csináltak egy relé elforgatást, hogy a "rossz" relé kevésbé problémás helyre kerüljön, majd figyeljem az autót, ha baj van, menjek a márkaszervizbe. Márkaszerviz nem tudott segíteni, diagnosztika 10 ezer, de ott is csak akkor látják a problémát a számítógéppel, ha aktuális a gond, és mivel jelöletlenül lettek elforgatva a relék, nem tudják hová került a "rossz". Már ott tartottam, hogy kicserélem mind a négyet, amikor mai utamon ismét leállások sorozata! Vagyis vagy nem a relé a problémás, vagy mind vacak, vagy teljesen más a gondok gyökere! Vélemény??? Volt már valakinek hasonló problémája?

Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.27 0 0 67735

Köszi :) 

 

Holnap ránézek hogy mi a helyzet vele. Bár nem produkál semmi hibát de sosem tudni mi van rajta és mikor szorul meg. 

 

Előzmény: Papalac (67734)
Papalac Creative Commons License 2017.10.27 0 0 67734

Az kosz. Teljesen tisztának kéne lennie. Ott ninca kenőanyag. A motor visszadolgozik, a kartergáz szokta így elkoszolni, de akkor a pillangószelep is jó trutyis.

Előzmény: Léger Zsolt (67733)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.27 0 0 67733

Az szép fekete kosz vagy pont olyannak kell lenni? Lehet hogy nekem is meg kell kérdeznem és nem lenne jó ha pont a kenőanyagot szedném le róla. 

Előzmény: Papalac (67654)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.27 0 0 67732

Ha adtak tegyed be ártani nem árt. 

Előzmény: janobá (67730)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.27 0 0 67731

Ezt találtam:

KoromlerakódásFinom fekete koromréteg fedi a szigetelőcsúcsot, az elektródákat és a gyertyaházat

Rosszul beállított keverékarány, túlságosan dús keverék, erősen szennyezett légszűrő, hibásan működő szívató, javarészt rövid szakaszokon használják a motorkerékpárt, túl hideg vagy alacsony hőértékű a gyertya

A kúszóáram miatt nehézkessé válik a hidegindítás, egyenetlen lesz a gyújtás. Ennek következtében elégtelen üzemanyag juthat a katalizátorba, és károsíthatja azt

Be kell állítani a keverékarányt és a szívatót, ellenőrizni kell a légszűrőt.

 

Hibamegoldások?

Keverékváltoztatás gondolom csak szerviz. 

Légszűrőt azt megoldom.

Szivató? Hol találom és hogy tudom ellenőrizni? (6 literes fogyasztásnál gondolom nem lehet rossz) 

Gyertya típusa ami benne volt: eyquem rfn58lz

Elektródakopás miatt lehet a koromlerakodás? 

 

Előzmény: WebNeo (67729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!