Köszönöm minden fórumozónak, hogy a 2011. 01. 21-én - TÖRTÉNET A UPC DIRECT ÜGYFÉLBARÁT ÜZLETPOLITIKÁJÁRÓL címmel - közreadott történetemről véleményt nyilvánított, tanácsával, illetve konkrét segítségével hozzájárult ahhoz, hogy most örömmel jelenthetem ki, lezárult az immár öt hónapja tartó rémtörténet. Itt kapott tanácsra, január 26-án az alábbi levelet küldtem a UPC DTH ügyfélszolgálati igazgatója részére, melyhez csatoltam a komplett levelezésünk anyagát (35 okmány és levél):
Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy a UPC Direct-el közel öt hónapja folyó - már-már nevetséges és felfoghatatlan - ügyem kivizsgálni és a lezárására intézkedni szíveskedjen.
Azért Önhöz fordulok, mert a hozzám küldött magyar nyelvű leveleket Ön írta alá - a neve után ítélve is magyar - tehát nem szükséges ennek a kisregénnyé duzzadt okmánycsomagnak a lefordítása. A másik ok, hogy az Ön alárendeltségében dolgozó ügyfélszolgálati munkatársakkal nem sikerült rendezni az ügyet.
Csatoltan megküldöm Önnek a 2010. augusztus közepén kezdődött és a mai napig nem befejezett, ellentmondásokkal tele, teljes levelezésünket. Nagy tisztelettel kérem, legalább Ön olvassa el, vesse össze az Önöktől kapott válaszokkal és történésekkel.
Fáradozását és segítő intézkedését köszönöm.
Tisztelettel:...........
A küldött levélre - a UPC-től eddig nem tapasztalt gyorsasággal - már január 27-én a következő válasz érkezett:
Tisztelt ...... Úr!
Köszönettel megkaptam Öntől a panaszával kapcsolatos anyagokat. Az ügyben vizsgálatot rendeltem el és haladéktalanul intézkedtem az Önnek járó túlfizetés mai nappal való átutalásáról.
Nagyon sajnálom, hogy kellemetlenséget okoztunk Önnek és ezúton kérem szíves elnézését az okozott kellemetlenségekért.
Az ügyintéző, aki hibásan rögzítette az Ön által kért szerződésbontás idejét, már elbocsátottuk az Ügyfélszolgálatunktól, mivel más esetben is követett el olyan hibát, ami figyelmetlenségnek volt betudható.
A panaszával kapcsolatos további részletek kivizsgálása még folyamatban van. Az ügy kapcsán levont tanulságok alapján igyekszünk a folyamatainkat optimalizálni és a további felelőst/felelősöket felelősségre vonni a további késedelmes ügyintézésért.
Tisztelettel: Hubina Tünde
Ügyfélszolgálati igazgató
Bár, még jogos követelésem nem jelent meg a számlámon, az ügyfélszolgálati igazgatő megküldte a pénz átutalását igazoló bizonylat másolatát.
Nekem is segítettek, én is megpróbálok segíteni azokon, akik a jövőben hasonló gondokkal küzdenek, ezért közreadom a UPC DTH két - gyors intézkedésre képes - személyének nevét és E-mail címét:
Ja, hogy nálad ilyenek látszanak, az szép:-) Az norvégabb:-)
Viszont ez, hogy pár csatornán pár hónapja ilyen a szöveg, körülbelül az utolsó előtti indok lenne, hogy otthagyjak egy szolgáltatót (de azt már korábban is írtam, mennyire lusta vagyok:-) ). Ha norvégul beszélnének, akkor azt a pár csatornát hanyagolnám. Ha minden csatorna norvégul beszélne (magyarok hang nélkül, norvég felirattal), akkor szerintem én is otthagynám őket.
feladasi sebeseg frekrenciankent
frekrencia:mp alatt bekovetkezo rezgesek szama, kicsi fizika
mivel ezek muholdak telecomunikaciosak
legalabb 100 van egy foldresznel"(europa amerika,azsia)kicsi foldrajz "
deli iranyba ,kelet es nyugat fele lehet tekerni
muholdak itt
s ,x, ka, ku, savok vannak
ku hasznaljuk meg nyugatiak is meg keletiek is
http://lyngsat.com
Újra leírom,de lassan,hogy megértsd: nem jelszint gondok vannak, hanem sávszélességi! Miért ment az ősszel ugyanezen a jelszinten elfogathatóan és most néha kriminális? Ráadásul akkor is, ha abszolút tiszta az idő. (85 cm 0,1 dB-es fej)
Tudom,hogy az Astra erősebb ezért nézem egy kis tányérral,csak hobby-ból a HD-k miatt,hogy néha lássak minőségi tv-adást is!
magyatelecom mas jel es kodolast hasznal
mint upc ,mas belteri mert hds
,telecom mindenből legjobbat nyujtja kivele analog internetet lehetne jobb halozat,
minoseget megkell fizetni
foleg egyutt ,internet tv telefon
diginel jobb net ,tvkinalat pocsek foleg muholdasnal,
Igazad van! Ma már nem tudható, mekkora rész a magyar, de legalább ők itt vannak. A hozzájuk csatlakozásom első napjaiban voltak gondjaim (bennem volt a hiba, gyakorlatlan voltam), felhívtam a 1214-et és rögtön megkaptam a szükséges segítséget. Az Internetem is náluk van, azzal elég gyakran van gondom. 1214 és órákon belül (1-3) kijönnek és megcsinálják.
E szerint, az egyik 19, a másik egy híján 20? Nem tudok a Telekomról helytálló véleményt alkotni, mert még rövid ideje vagyok náluk, de az eddigi tapasztalataim pozitívak. Ráadásul, ők egy magyar cég, itt vannak és nem valószínű, hogy - hasonlóan a UPC-hez - cserbenhagyják az ügyfeleiket. A műsorok vétele - nálam - sokkal jobb minőségűk, bár nekik is van egy kis gond, ami viszont könnyen javítható. Heti 1-2 alkalommal frissíteni kell a rendszert, mert eltűnik a műsorok címe (a vétel minőség állandó, csak hiányzik a műsorcím), de ezt a rendszer automatikusan elvégzi, csak "intézkedni" kell a távirányítóval.
Nem olvastál el figyelmesen, vagy a lerövidített történetem nem egyértelmű. Már írtam a NMHH-nak, azok intézkedésére a UPC DTH kivizsgálta az ügyet és egy nekem pozitív eredményre jutott. Értesítették a NMHH-ot és engem is, de SEMMIT NEM TETTEK azon kívül, hogy hónapokon keresztül a türelmem kérték.
A silány minőségű szolgáltatásukat meg már szeptember 15-től nem veszem igénybe. A telekommal szerződtem, ahol a minőség egy klasszissal jobb, az indulás (parabola antenna, 2db beltéri egység, a házam bekábelezése és a munkadíj) "0" Ft volt.
Ezek nagy részét már ezen a fórumon is leírtam. Az egész cirkusz a mai napig egy 35 okmányból álló anyag a PC-en.
Ami meg a türelmem illeti..... Szeretem a kihívásokat és még soha, semmit nem adtam fel. Itt már régen nem arról van szó, hogy tartoznak nekem. Egyszerűen sért, hogy így viszonyulnak a "kedves ügyfelekhez", sért, hogy hülyének néznek minket.
Na figyelj, ha a kép sokszor szétesik és a bárányfelhő hatására is elmegy a jel az NEM központi probléma, hanem szarul állították be az antennádat. A többi valóban a UPC sara és valóban egy szemét nem törődöm banda egy kaka ügyfélszolgálattal, de a helyedben én már régen az NMHHnak írtam volna meg írok az UPC igazgatónak nem a hülye ügyfélszolgálatukkal levelezgetek. Birka türelmed van neked haver.