Ma bekerült az rt3 as fejegység és a nagy kijelző! Már nagyon vártam! :) Köszönet érte Moó-nak!Plusz lefalaztuk az EGR-t! Kíváncsi vagyok milyen lesz majd tőle
A szombati napon elköszöntünk egymástól a gyári kerékőrömmel. Alig tudták leszedni a kerekeket mert kitört a négyből kettő stift, és a csavaron is el voltak nyalódva a mélyedések. (Az előző tulaj gumisa biztos szakember volt). Tanakodom, hogy mit vegyek. Lok Nox, MCGard, vagy van valakinek ötlete? Gyárit nem veszek.
Köszönöm szépen a fáradozásodat! :) Én is utána jártam, 4 tárcsát cseréltek rajta, ja a fékeket. Lehet kissé nagy volt a lába a tulajnak? Fene tudja, elméletileg azok is újak :)
Most 2,3/2,3van benne, így érzem jónak, így komfortos. 2,6/2,3-al olyan, mintha feknin mennék, pedig puha Michelin gumikat vettem... na mindegy, akkor adok neki még bárt :)
Szuper, úgy látszik sok esetben a probléma gyökere az EGR bekormozódása.
Értelmesebb lett volna valahová a motor elejére tervezni ahol könnyen szerelhető és mondjuk előírni az olajcserével együtt a tisztítását gyárilag ha már a környezetvédelmi normák miatt berakták.
Én úgy látom minden mai "modern" diesel motornál sűrűn előforduló probléma ez a szelep mindegy milyen típusról beszélünk.
Nem igazán kiforrott technológiai megvalósítás, arról nem is beszélve, hogy kicsit fura visszavezetni a motorba a kipufogó gázt és kormot.
Inkább el kellett volna égetni a kipufogóban egy spéci utánégetővel a felesleges kormot az NOx-et és társait meg vízbefecskendezéssel csökkenteni.
Ez utóbbi még tisztán is tartotta volna a motort :)
Most viszont az elsőkkel kell kezdenem valamit . Főleg a jobb oldali,kivülröl fellett polirozva de belül is sárga a búra. A búrát éredemes leszedni?Lehet külön kapni rá vagy polirozni belülröl? Vagy inkább vegyek újat ? Már mint ha marad rá pénzem .)