A képen látható kocsiból csak a két rendszám volt szegedi. A köztes a KIA-217, ami keszthelyi volt és BSK-927. Az eredeti BHJ az étkezős, ez meg iroda.
Ha már szóba jött ez az autó, akkor boznak: nincs bolygós MKV-s 260.00. (5.)
1. Volt egy Ikarus 260 T2 jelzésű ikarus troli amit a ganz -al közösen készitettek. Ez is egyedi és kisérleti darabb maratt mig el nem kerül NDK-ba, majd a 90'es évek elején hazatért ésgyalázatos állapotba került majd 92 után eltünt a Rejter F. u.-ból egy telephelyről.
Nos a kérdésem és kérésem egyszerű. Tud e valaki bővebb infórmációt a vasról, hollétéről vagy ilyesmi? A másik kérésem meg a szín kódja kellene ugyanennek az Ikarusnak.
2. Szeretnék valakitől olyan Ik415-ös váz rajzot amin a méretek is fel vannak tüntetve ( egy kicsit bővebb mint egy jelleg rajz ) olyan műszaki rajz szerűségre lenne szükségünk, és benne foglaltatik a motor, váltó, légtartályok és egyébb berendezések helye.
Ezt ma lőttem telefonnal, nagyon látványos rajta a króm dísztárcsa, meg az állaga is jó a gépnek. (Remélem nem gond hogy beszurtam ide) Amúgy mióta olvasom a topikot, egyreinkább felfedezem az Ikarusok szépségét.
Nekem pl a trilexpántos kerékkel szereltek nagyon tetszenek, bár nemtudom miért.
Valaki fel tud engem világosítani erről a GMP-948 históriáról? Az a helyzet, hogy most már nagyon nem tudom már az egészet és irkálok itt mindenfelé mindent, de tényleg.
Minden kedves topictárs figyelmébe ajánlom, a friss, A_90 féle slideshot, amelynek célpontja az elmúlt hónapban fotózott Dunaújváros volt, ahol azért még szép számmal megtalálhatóak az Ikarusok.