Keresés

Részletes keresés

sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3851

A DIGI soha nem érdekelt és már - erről is írtam - 2010. szeptember 15-től a T-HOME-al van szerződésem és eddig még tök elégedett vagyok velük.

Előzmény: *upc*** (3846)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3850

Másfél évig volt, a nyáron mondtam le. Ne okoskodj feleslegesen!

Előzmény: *upc*** (3849)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3849

mennyél be oszt rendeld meg

nekem nem kell egyiksem

tv+internet+telefon 8800FT

 

Előzmény: pajaci (3848)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3848

Ez baromság!

Előzmény: *upc*** (3847)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3847

thomenál internet és telefont is megkell rendelned hogy tévét nézzél

 

Előzmény: *upc*** (3846)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3846

menny digitv hez annak is olyan szinvonala még HD boxa sincs

hello HD talán megszünik olyan kicsi elöfizetökkel rendelkezik és sok adosággal

hogy kár volt átadni bátorterenyei fejadoállomást mert pénze sincs esetleg ha hitelt nem vett fel

thome az meg drága 2400Ft alap csomagjába ikos adások vannak

animal meg mesére zenére külön kell fizetni ami upc nél alap csomagba van

Előzmény: sipista02 (3845)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3845

Igaz, én már kiszálltam, 2010. szeptembere óta nem vagyok az ügyfelük, de az elküldött leveleimben részletesen leírtam a szolgáltatásukkal kapcsolatos gondokat. Ez alatt nem csak az alacsony szintű ügyfélpolitikájukat, hanem az általuk biztosított szolgáltatás alacsony színvonalát is érteni kell.

Előzmény: *upc*** (3842)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3844

akinek nem inge nem veszi magára te is irsz helytelenül vald be

 

Előzmény: pajaci (3840)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3843

hát azt te tudod melyik szolgáltatot választod de szerintem upc D legjobb digi és thomal szemben is tudja legjobbakat nyujtani

hello HD elveszett mint pinty hiába nagy fejállomás nem tudnak nagyott böffenteni

 

Előzmény: bartoki (3833)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3842

érdemes lenne irni minöséggel kapcsaoltban ennek két személynek hátha megcsinálják végre azt kibaszott minoxéget

minél többen basztatjuk anál jobban megfogják csinálni ugy érzem 

 

 

Előzmény: sipista02 (3841)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3841

Köszönöm minden fórumozónak, hogy a 2011. 01. 21-én - TÖRTÉNET A UPC DIRECT ÜGYFÉLBARÁT ÜZLETPOLITIKÁJÁRÓL címmel - közreadott történetemről véleményt nyilvánított, tanácsával, illetve konkrét segítségével hozzájárult ahhoz, hogy most örömmel jelenthetem ki, lezárult az immár öt hónapja tartó rémtörténet. Itt kapott tanácsra, január 26-án az alábbi levelet küldtem a UPC DTH ügyfélszolgálati igazgatója  részére, melyhez csatoltam a komplett levelezésünk anyagát (35 okmány és levél):

Hubina Tünde

UPC DTH S.á.r.l (upc direct)
Ügyfélszolgálat, igazgató

     Tisztelt Asszonyom!

     Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy a UPC Direct-el közel öt hónapja folyó - már-már nevetséges és felfoghatatlan - ügyem kivizsgálni és a lezárására intézkedni szíveskedjen.

     Azért Önhöz fordulok, mert a hozzám küldött magyar nyelvű leveleket Ön írta alá - a neve után ítélve is magyar - tehát nem szükséges ennek a kisregénnyé duzzadt okmánycsomagnak a lefordítása. A másik ok, hogy az Ön alárendeltségében dolgozó ügyfélszolgálati munkatársakkal nem sikerült rendezni az ügyet.

     Csatoltan megküldöm Önnek a 2010. augusztus közepén kezdődött és a mai napig nem befejezett, ellentmondásokkal tele, teljes levelezésünket. Nagy tisztelettel kérem, legalább Ön olvassa el, vesse össze az Önöktől kapott válaszokkal és történésekkel.

     Fáradozását és segítő intézkedését köszönöm.

                                                          Tisztelettel:...........

 

A küldött levélre - a UPC-től eddig nem tapasztalt gyorsasággal - már január 27-én a következő válasz érkezett:

 

Tisztelt ...... Úr!

 

Köszönettel megkaptam Öntől a panaszával kapcsolatos anyagokat. Az ügyben vizsgálatot rendeltem el és haladéktalanul intézkedtem az Önnek járó túlfizetés mai nappal való átutalásáról.

 

Nagyon sajnálom, hogy kellemetlenséget okoztunk Önnek és ezúton kérem szíves elnézését az okozott kellemetlenségekért.

 

Az ügyintéző, aki hibásan rögzítette az Ön által kért szerződésbontás idejét, már elbocsátottuk az Ügyfélszolgálatunktól, mivel más esetben is követett el olyan hibát, ami figyelmetlenségnek volt betudható.

 

A panaszával kapcsolatos további részletek  kivizsgálása még folyamatban van. Az ügy kapcsán levont tanulságok alapján igyekszünk a folyamatainkat optimalizálni és a további felelőst/felelősöket felelősségre vonni a további késedelmes ügyintézésért.

 

 

Tisztelettel: Hubina Tünde

                   Ügyfélszolgálati igazgató

 

Bár, még jogos követelésem nem jelent meg a számlámon, az ügyfélszolgálati igazgatő megküldte a pénz átutalását igazoló bizonylat másolatát.

 

Nekem is segítettek, én is megpróbálok segíteni azokon, akik a jövőben hasonló gondokkal küzdenek, ezért közreadom a UPC DTH két - gyors intézkedésre képes - személyének nevét és E-mail címét:

Vezrigazgató: Magnus Ternsjo (angol fordítás ajánlott), magnus.ternsjo@upcdth.lu

Ügyfélszolgálati igazgató: Hubina Tünde,  thubina@upcdth.lu

pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3840

Tanulj meg írni, utána kezdj el valakit oktatni.

Előzmény: *upc*** (3835)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3839

Ja, hogy nálad ilyenek látszanak, az szép:-) Az norvégabb:-)

Viszont ez, hogy pár csatornán pár hónapja ilyen a szöveg, körülbelül az utolsó előtti indok lenne, hogy otthagyjak egy szolgáltatót (de azt már korábban is írtam, mennyire lusta vagyok:-) ). Ha norvégul beszélnének, akkor azt a pár csatornát hanyagolnám. Ha minden csatorna norvégul beszélne (magyarok hang nélkül, norvég felirattal), akkor szerintem én is otthagynám őket.

Előzmény: bartoki (3833)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3838

(IJ)

Előzmény: scarabaeus (3837)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3837

Az egyetlen nyelv, amelyben az IJ egy betűnek számít, és ha kezdőbetű, mindkettő része nagybetű, az a holland.

Előzmény: Törölt nick (3836)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3836

Norvég az, nem holland, a Telenor Canal Digital csomagjából vesznek át adókat, azoknál van norvég nyelven a Now&Next info.

Előzmény: bartoki (3833)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3835
feladasi sebeseg frekrenciankent
frekrencia:mp alatt bekovetkezo rezgesek szama, kicsi fizika
mivel ezek muholdak telecomunikaciosak
legalabb 100 van egy foldresznel"(europa amerika,azsia)kicsi foldrajz "
deli iranyba ,kelet es nyugat fele lehet tekerni
muholdak itt
s ,x, ka, ku, savok vannak
ku hasznaljuk meg nyugatiak is meg keletiek is
http://lyngsat.com
Előzmény: pajaci (3828)
pajaci Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3834

:-))))

Előzmény: V.Gy. (3832)
bartoki Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3833

Én a "æ" meg "ø" betűkből norvégre tippeltem - a hollandok nem használnak ilyeneket.

Hmm, azért a bosszantó hogy azóta nem bírják megoldani... Jó lenne látni azt a műsorinfót.

Lehet hogy itt az ideje egy dobbantásnak? :)

A T-cégé tényleg jobb? Ott is van PVR?

Előzmény: scarabaeus (3830)
V.Gy. Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3832

nem beselni ujmadzsar?

Előzmény: pajaci (3828)
chagaal Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3831

... másnál is ez van, szoftver hiba, átállás óta nem javítva...

nálam is felvevős upc beltéri (8111-es), de ez nem fagyós...

... kicserlik, ha gond van vele...

Előzmény: bartoki (3829)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3830

Holland az, nem skandináv. Nem a beltéri miatt.

Előzmény: bartoki (3829)
bartoki Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3829

Egy csomó csatorna műsorinfója hol van, hol nem, a Discovery/NatGeo csatornák felirata meg rendszeresen valami skandináv nyelven adja a műsorinfót.

Ez másnál is így van?

Nálunk a Thor átállás óta csinálja - de már olyan régóta, hogy szinte nem tudom elhinni hogy ez is rendszerhiba és azóta sem javították meg.

A beltérivel lenne valami? A UPC-s felvevős-fagyós változat van nálunk...

pajaci Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3828

Ezt már tényleg nem tudom megfejteni!

Valaki lefordítaná?

Előzmény: *upc*** (3827)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3827
irtam telenornak 15-25mb legyen hd tegnap mi agy isten 15mb lett ngc wild meg 12mb kicsi talan rendcer
Előzmény: ficere50 (3826)
ficere50 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3826

Újra leírom,de lassan,hogy megértsd: nem jelszint gondok vannak, hanem sávszélességi! Miért ment az ősszel ugyanezen a jelszinten elfogathatóan és most néha kriminális? Ráadásul akkor is, ha abszolút tiszta az idő. (85 cm 0,1 dB-es fej)

Tudom,hogy az Astra erősebb ezért nézem egy kis tányérral,csak hobby-ból a HD-k miatt,hogy néha lássak minőségi tv-adást is!

Előzmény: *upc*** (3825)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3825

azért mert nagyobb nyereségü antennával nagyobb jelet tudsz elérni mondjuk thor gyengébb astratol

Előzmény: ficere50 (3816)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3824

ESPM amerika HD sávszélesége 12mb/s

mtvNHD 12,75mb/s

NG wild 12mb/s

NG 11mb/s

 

 

 

senki se durogjon hogy miért ilyen nagyok ezeknek sávszélesége

ez már HD minöség telenortol

köszi

 

Előzmény: *upc*** (3823)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.27 0 0 3823
magyatelecom mas jel es kodolast hasznal
mint upc ,mas belteri mert hds
,telecom mindenből legjobbat nyujtja kivele analog internetet lehetne jobb halozat,
minoseget megkell fizetni
foleg egyutt ,internet tv telefon
diginel jobb net ,tvkinalat pocsek foleg muholdasnal,

Előzmény: sipista02 (3819)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 3822

http://www.netboard.hu/viewtopic.php?topic=6400

Szucsok 67406:

Érkezik a Directre a Pro4 és a NatGeo Wild

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!