A minap a volán telepen nézelődve felfigyeltem az egyik HBA-s gázos csuklósra. Pont ugyanígy néz ki:). Sőt, a dísztárcsák is átkerültek arra a kocsira. A DUD-921, már egy ideje ott áll, ahol a fényképen látható.
A Szentes-Kkhalas mikor lett átminősítve országos járatra? Az csak regionális járat. Az igaz viszont, hogy nem ezek az elővárosi járművek a legmegfelelőbbek erre a viszonylatra. A klímával kapcsolatban pedig csak annyit tudnék mondani, amit a korábbiakban Dénes úr is megtett, hogy szólni kell a gk vezetőnek.
Nem tudok ezek az MRY családú förmedvények hogy keveredtek távolsági forgalomba, de azért Szentes-Kkhalas távra elég durva szerintem. Nyitható ablak nuku, függöny szintén nincs, klíma se. Ma még elment, de 40 fokba kíváncsi lennék ki bírja ki rosszullét nélkül :(
Lehet amúgy írogatni az atyaúristennek, csak ha már az az alapvető funkció (is) kiveszett az utasból, hogy odamegy a gkv.-höz, és megkéri, hogy kapcsolja be, akkor megette a fene az egészet. Nyilván a legkönnyebb panaszt írni (főleg noname....), napi szinten látom, hogy az ominózus járat még el se ért a végállomásra, de a panasz már befutott az ügyfélszolgálat e-mail címére...
Múlt héten Berlinben voltam másodmagammal, és felültünk a helyi közlekedési vállalat 100-as jelzésű, emeletes autóbuszára. Meleg fülledt idő volt, fölül csak 3-4 buktatható kisméretű ablak volt, ebből csak egyetlen egy nem volt lezárva. Mindenki sóhajtozott, legyezte magát, meg mente a "sájzézás", aztán meguntam, lementem az alsó szintre, és a balegyben ülő ifjú pilótát angolul megkértem, hogy legyen szíves bekapcsolni a klímát. Érdekes módon bekapcsolta. Érdekes........
Lehet, hogy a "kérem" és a "köszönöm" varázsszavak? :)
Gyuláról Mezőhegyesre utazom rendszeresen a 10 óra 15 perces járattal és ha az ügyeletes szépfiu a gépkocsivezető akkor sosem müködik a klima mig az idősebb úr használja nem vagyok már fiatal de még fizetek a szolgáltatásért nem