Keresés

Részletes keresés

pajaci Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3858

Ezért előnyös, hogy szavazáskor csak X-et kell "írni" :-))

Előzmény: ficere50 (3857)
ficere50 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3857

Bakker, írni nem tudsz, de politizálni azt igen!!!

Előzmény: *upc*** (3856)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3856
aranyosak kicsit butak,nem tudja ember hasznalni elofizetesuket akkor felesleges
amugy is digi vezett magyarorszagon szetintem 3discoveri es bumerang miatt nem lenenek ezek az adasok senki nem fizetne előra
romanokat senki sem nezne en meg abszuldom nem ertem mint nyelvet itt szulettem kis hazankban amit zsidok szetloptak mint pinty
Előzmény: pajaci (3852)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3855

Trükkös a nevük, UPC digitális kábeltévé.

Előzmény: evil1023 (3854)
evil1023 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3854

Nem találtam UPC kábel topikot, azért itt kérdezem, hogy véglég megszűnt a szinkronos MGM? Olyan filmek mennek eredetiben, amik már mentek szinkronosan.

sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3853

Lehet, én azzal voltam jobb helyzetben, hogy nekem a telefon és az Internet már tőlük volt, amikor megkötöttem a szerződést a TV-re is. Azt viszont, a szerződés aláírását követő második napon megcsinálták.

Előzmény: pajaci (3852)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3852

Több mint egy évig nem kötötték be nekem az internetet és a telefont, a műholdas tv mellé, pedig egyszerre rendeltem csomagban.

Persze megemelt tv díjat fizettem, mert nem volt mellé más szolgáltatásom.

Most, hogy lemondtam, már bekötnék.

Aranyosak nem?

 

A tv-jükkel amúgy nem volt gondom, csak hiányoltam az "ingyenes" discovery csatikat.

Előzmény: sipista02 (3851)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3851

A DIGI soha nem érdekelt és már - erről is írtam - 2010. szeptember 15-től a T-HOME-al van szerződésem és eddig még tök elégedett vagyok velük.

Előzmény: *upc*** (3846)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3850

Másfél évig volt, a nyáron mondtam le. Ne okoskodj feleslegesen!

Előzmény: *upc*** (3849)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3849

mennyél be oszt rendeld meg

nekem nem kell egyiksem

tv+internet+telefon 8800FT

 

Előzmény: pajaci (3848)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3848

Ez baromság!

Előzmény: *upc*** (3847)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3847

thomenál internet és telefont is megkell rendelned hogy tévét nézzél

 

Előzmény: *upc*** (3846)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3846

menny digitv hez annak is olyan szinvonala még HD boxa sincs

hello HD talán megszünik olyan kicsi elöfizetökkel rendelkezik és sok adosággal

hogy kár volt átadni bátorterenyei fejadoállomást mert pénze sincs esetleg ha hitelt nem vett fel

thome az meg drága 2400Ft alap csomagjába ikos adások vannak

animal meg mesére zenére külön kell fizetni ami upc nél alap csomagba van

Előzmény: sipista02 (3845)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3845

Igaz, én már kiszálltam, 2010. szeptembere óta nem vagyok az ügyfelük, de az elküldött leveleimben részletesen leírtam a szolgáltatásukkal kapcsolatos gondokat. Ez alatt nem csak az alacsony szintű ügyfélpolitikájukat, hanem az általuk biztosított szolgáltatás alacsony színvonalát is érteni kell.

Előzmény: *upc*** (3842)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3844

akinek nem inge nem veszi magára te is irsz helytelenül vald be

 

Előzmény: pajaci (3840)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3843

hát azt te tudod melyik szolgáltatot választod de szerintem upc D legjobb digi és thomal szemben is tudja legjobbakat nyujtani

hello HD elveszett mint pinty hiába nagy fejállomás nem tudnak nagyott böffenteni

 

Előzmény: bartoki (3833)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3842

érdemes lenne irni minöséggel kapcsaoltban ennek két személynek hátha megcsinálják végre azt kibaszott minoxéget

minél többen basztatjuk anál jobban megfogják csinálni ugy érzem 

 

 

Előzmény: sipista02 (3841)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3841

Köszönöm minden fórumozónak, hogy a 2011. 01. 21-én - TÖRTÉNET A UPC DIRECT ÜGYFÉLBARÁT ÜZLETPOLITIKÁJÁRÓL címmel - közreadott történetemről véleményt nyilvánított, tanácsával, illetve konkrét segítségével hozzájárult ahhoz, hogy most örömmel jelenthetem ki, lezárult az immár öt hónapja tartó rémtörténet. Itt kapott tanácsra, január 26-án az alábbi levelet küldtem a UPC DTH ügyfélszolgálati igazgatója  részére, melyhez csatoltam a komplett levelezésünk anyagát (35 okmány és levél):

Hubina Tünde

UPC DTH S.á.r.l (upc direct)
Ügyfélszolgálat, igazgató

     Tisztelt Asszonyom!

     Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy a UPC Direct-el közel öt hónapja folyó - már-már nevetséges és felfoghatatlan - ügyem kivizsgálni és a lezárására intézkedni szíveskedjen.

     Azért Önhöz fordulok, mert a hozzám küldött magyar nyelvű leveleket Ön írta alá - a neve után ítélve is magyar - tehát nem szükséges ennek a kisregénnyé duzzadt okmánycsomagnak a lefordítása. A másik ok, hogy az Ön alárendeltségében dolgozó ügyfélszolgálati munkatársakkal nem sikerült rendezni az ügyet.

     Csatoltan megküldöm Önnek a 2010. augusztus közepén kezdődött és a mai napig nem befejezett, ellentmondásokkal tele, teljes levelezésünket. Nagy tisztelettel kérem, legalább Ön olvassa el, vesse össze az Önöktől kapott válaszokkal és történésekkel.

     Fáradozását és segítő intézkedését köszönöm.

                                                          Tisztelettel:...........

 

A küldött levélre - a UPC-től eddig nem tapasztalt gyorsasággal - már január 27-én a következő válasz érkezett:

 

Tisztelt ...... Úr!

 

Köszönettel megkaptam Öntől a panaszával kapcsolatos anyagokat. Az ügyben vizsgálatot rendeltem el és haladéktalanul intézkedtem az Önnek járó túlfizetés mai nappal való átutalásáról.

 

Nagyon sajnálom, hogy kellemetlenséget okoztunk Önnek és ezúton kérem szíves elnézését az okozott kellemetlenségekért.

 

Az ügyintéző, aki hibásan rögzítette az Ön által kért szerződésbontás idejét, már elbocsátottuk az Ügyfélszolgálatunktól, mivel más esetben is követett el olyan hibát, ami figyelmetlenségnek volt betudható.

 

A panaszával kapcsolatos további részletek  kivizsgálása még folyamatban van. Az ügy kapcsán levont tanulságok alapján igyekszünk a folyamatainkat optimalizálni és a további felelőst/felelősöket felelősségre vonni a további késedelmes ügyintézésért.

 

 

Tisztelettel: Hubina Tünde

                   Ügyfélszolgálati igazgató

 

Bár, még jogos követelésem nem jelent meg a számlámon, az ügyfélszolgálati igazgatő megküldte a pénz átutalását igazoló bizonylat másolatát.

 

Nekem is segítettek, én is megpróbálok segíteni azokon, akik a jövőben hasonló gondokkal küzdenek, ezért közreadom a UPC DTH két - gyors intézkedésre képes - személyének nevét és E-mail címét:

Vezrigazgató: Magnus Ternsjo (angol fordítás ajánlott), magnus.ternsjo@upcdth.lu

Ügyfélszolgálati igazgató: Hubina Tünde,  thubina@upcdth.lu

pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3840

Tanulj meg írni, utána kezdj el valakit oktatni.

Előzmény: *upc*** (3835)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3839

Ja, hogy nálad ilyenek látszanak, az szép:-) Az norvégabb:-)

Viszont ez, hogy pár csatornán pár hónapja ilyen a szöveg, körülbelül az utolsó előtti indok lenne, hogy otthagyjak egy szolgáltatót (de azt már korábban is írtam, mennyire lusta vagyok:-) ). Ha norvégul beszélnének, akkor azt a pár csatornát hanyagolnám. Ha minden csatorna norvégul beszélne (magyarok hang nélkül, norvég felirattal), akkor szerintem én is otthagynám őket.

Előzmény: bartoki (3833)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3838

(IJ)

Előzmény: scarabaeus (3837)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3837

Az egyetlen nyelv, amelyben az IJ egy betűnek számít, és ha kezdőbetű, mindkettő része nagybetű, az a holland.

Előzmény: Törölt nick (3836)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3836

Norvég az, nem holland, a Telenor Canal Digital csomagjából vesznek át adókat, azoknál van norvég nyelven a Now&Next info.

Előzmény: bartoki (3833)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3835
feladasi sebeseg frekrenciankent
frekrencia:mp alatt bekovetkezo rezgesek szama, kicsi fizika
mivel ezek muholdak telecomunikaciosak
legalabb 100 van egy foldresznel"(europa amerika,azsia)kicsi foldrajz "
deli iranyba ,kelet es nyugat fele lehet tekerni
muholdak itt
s ,x, ka, ku, savok vannak
ku hasznaljuk meg nyugatiak is meg keletiek is
http://lyngsat.com
Előzmény: pajaci (3828)
pajaci Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3834

:-))))

Előzmény: V.Gy. (3832)
bartoki Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3833

Én a "æ" meg "ø" betűkből norvégre tippeltem - a hollandok nem használnak ilyeneket.

Hmm, azért a bosszantó hogy azóta nem bírják megoldani... Jó lenne látni azt a műsorinfót.

Lehet hogy itt az ideje egy dobbantásnak? :)

A T-cégé tényleg jobb? Ott is van PVR?

Előzmény: scarabaeus (3830)
V.Gy. Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3832

nem beselni ujmadzsar?

Előzmény: pajaci (3828)
chagaal Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3831

... másnál is ez van, szoftver hiba, átállás óta nem javítva...

nálam is felvevős upc beltéri (8111-es), de ez nem fagyós...

... kicserlik, ha gond van vele...

Előzmény: bartoki (3829)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3830

Holland az, nem skandináv. Nem a beltéri miatt.

Előzmény: bartoki (3829)
bartoki Creative Commons License 2011.01.28 0 0 3829

Egy csomó csatorna műsorinfója hol van, hol nem, a Discovery/NatGeo csatornák felirata meg rendszeresen valami skandináv nyelven adja a műsorinfót.

Ez másnál is így van?

Nálunk a Thor átállás óta csinálja - de már olyan régóta, hogy szinte nem tudom elhinni hogy ez is rendszerhiba és azóta sem javították meg.

A beltérivel lenne valami? A UPC-s felvevős-fagyós változat van nálunk...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!