Keresés

Részletes keresés

Gombóc 16. Artúr Creative Commons License 2011.02.02 0 0 3866

Sziasztok Mindenki!

 

Most lehet, hogy butaságot kérdezek, de azt tudjátok be tudatlanságomnak!

Szóval ahogy már korábban írtam, mi most Svédországban lakunk.

Pénteken jön majd a szerelő, aki fel fogja szerelni a "tányért" és a hozzávalókat,

egyenlőre a svéd csatornákhoz. Viszont mivel az az adás szintén a Thorról jön,

ő azt mondta, (mi úgy értettük), hogy arra tányérra, ha meglesz majd a magyar fej (és a box),

elég azt "csak" feltenni a svéd fej mellé, beállítani már nem kell semmit, mert az amúgy is a Thorra "néz".

 

Szerintetek jól értettük a szerelőt, és más tennivaló tényleg nem lesz vele?

A tányér méretével nem lesz gond, mivel egy ismerős is ekkora tányérral nézi a UPC-t, tőlünk

50 km-re északabbra.

Bence100 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 3865

Azt még kifelejtettem, hogy a TV-ben van DVB-T (meg C is, de az most lényegtelen).

Előzmény: Bence100 (3864)
Bence100 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 3864

Köszi!

Igen, az elsőre már én is rájöttem.

És az sem megoldható, hogy a két antenna jelét egy kábelen hozom be, majd a beltéri előtt megint csak ketté osztom. Az egyik megy a beltéribe, a másik meg közvetlenül a TV-be.

Előzmény: csab2 (3863)
csab2 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 3863

1. HD adás vételéhez kell a HD-s box.

2. Ne keverd a dolgokat! A tetőantenna teljesen más tészta mint a parabola. A műholdas jel digitális, aTV viszont csak analóg jelet tud fogadni. Ezért kell a box. Átalakítja a jelet olyanná, amit tud a TV fogadni. Szóval amit írtál az nem lehetséges.

Előzmény: Bence100 (3862)
Bence100 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 3862

És hogy lehet tuningolni? A régi kis szürke boxot lehet egyáltalán? És mi az, hogy csak satelitest?

Én igazándiból HD minőségben szeretnék már adást nézni anélkül, hogy nagyobb csomagra kellene előfizetnem, vagy drágán másik boxot vennem.

Azt meg lehet oldani, hogy a parabola antenna kábelét egy osztóval rákötöm egy tetőantennára is? A TV tudja kezelni a parabola jelét a tetőantenna jelével? 

Előzmény: *upc*** (3860)
csab2 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 3861

Igen ez sajnos másnál is így van, ahogyan már jeleztük is itt a fórumon.

A Duna, Duna2-tél nincs programinfo, meg ha jól emlékszem a Spektrumnál sem. A Filmbox, és Filmbox+ esetében szintén nincs.

Az általad is említett "svédülés" a Discovery csatornáknál jellemző, illetve hetek óta a VH1-nél állandóan átvált a rendes programinfo ilyen svédre vagy milyenre.

Szánalmas.

A minőséggel sok gond van szerintem is:

- némelyik csatorna hangja zavaróan pattog/-ott, ezt lehet, hogy megoldották, mert mintha mostanában nem tűnt volna fel annyira (megjegyzem, hétvégenként nézem a Directet, most nem tudom leellenőrizni)

- 1-2 mp-es kifagyások is elég gyakoriak

- a legrosszabb/legzavaróbb a sokszor förtelmes képminőség! Én egy 32"-os LCD-n nézek Directet és azon nagyon látszanak a hibák. Mozgásnál a kép kis téglalapokból áll.

Előzmény: bartoki (3829)
*upc*** Creative Commons License 2011.02.01 0 0 3860
nem ,
ezert van box
box leheg tuningolni
foleg ha linux fut rajta
de csak satelitest

magyar tvk mindigtv veszik szoba vagy teto antennaval,
http://mindigtvextra.hu
Előzmény: Bence100 (3859)
Bence100 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 3859

Sziasztok!

Ha a TV-men van egy CI nyílás, akkor egy CI modullal használható a UPC-s kártya, ami az STB-ben van?

pajaci Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3858

Ezért előnyös, hogy szavazáskor csak X-et kell "írni" :-))

Előzmény: ficere50 (3857)
ficere50 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3857

Bakker, írni nem tudsz, de politizálni azt igen!!!

Előzmény: *upc*** (3856)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3856
aranyosak kicsit butak,nem tudja ember hasznalni elofizetesuket akkor felesleges
amugy is digi vezett magyarorszagon szetintem 3discoveri es bumerang miatt nem lenenek ezek az adasok senki nem fizetne előra
romanokat senki sem nezne en meg abszuldom nem ertem mint nyelvet itt szulettem kis hazankban amit zsidok szetloptak mint pinty
Előzmény: pajaci (3852)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3855

Trükkös a nevük, UPC digitális kábeltévé.

Előzmény: evil1023 (3854)
evil1023 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 3854

Nem találtam UPC kábel topikot, azért itt kérdezem, hogy véglég megszűnt a szinkronos MGM? Olyan filmek mennek eredetiben, amik már mentek szinkronosan.

sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3853

Lehet, én azzal voltam jobb helyzetben, hogy nekem a telefon és az Internet már tőlük volt, amikor megkötöttem a szerződést a TV-re is. Azt viszont, a szerződés aláírását követő második napon megcsinálták.

Előzmény: pajaci (3852)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3852

Több mint egy évig nem kötötték be nekem az internetet és a telefont, a műholdas tv mellé, pedig egyszerre rendeltem csomagban.

Persze megemelt tv díjat fizettem, mert nem volt mellé más szolgáltatásom.

Most, hogy lemondtam, már bekötnék.

Aranyosak nem?

 

A tv-jükkel amúgy nem volt gondom, csak hiányoltam az "ingyenes" discovery csatikat.

Előzmény: sipista02 (3851)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3851

A DIGI soha nem érdekelt és már - erről is írtam - 2010. szeptember 15-től a T-HOME-al van szerződésem és eddig még tök elégedett vagyok velük.

Előzmény: *upc*** (3846)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3850

Másfél évig volt, a nyáron mondtam le. Ne okoskodj feleslegesen!

Előzmény: *upc*** (3849)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3849

mennyél be oszt rendeld meg

nekem nem kell egyiksem

tv+internet+telefon 8800FT

 

Előzmény: pajaci (3848)
pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3848

Ez baromság!

Előzmény: *upc*** (3847)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3847

thomenál internet és telefont is megkell rendelned hogy tévét nézzél

 

Előzmény: *upc*** (3846)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3846

menny digitv hez annak is olyan szinvonala még HD boxa sincs

hello HD talán megszünik olyan kicsi elöfizetökkel rendelkezik és sok adosággal

hogy kár volt átadni bátorterenyei fejadoállomást mert pénze sincs esetleg ha hitelt nem vett fel

thome az meg drága 2400Ft alap csomagjába ikos adások vannak

animal meg mesére zenére külön kell fizetni ami upc nél alap csomagba van

Előzmény: sipista02 (3845)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3845

Igaz, én már kiszálltam, 2010. szeptembere óta nem vagyok az ügyfelük, de az elküldött leveleimben részletesen leírtam a szolgáltatásukkal kapcsolatos gondokat. Ez alatt nem csak az alacsony szintű ügyfélpolitikájukat, hanem az általuk biztosított szolgáltatás alacsony színvonalát is érteni kell.

Előzmény: *upc*** (3842)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3844

akinek nem inge nem veszi magára te is irsz helytelenül vald be

 

Előzmény: pajaci (3840)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3843

hát azt te tudod melyik szolgáltatot választod de szerintem upc D legjobb digi és thomal szemben is tudja legjobbakat nyujtani

hello HD elveszett mint pinty hiába nagy fejállomás nem tudnak nagyott böffenteni

 

Előzmény: bartoki (3833)
*upc*** Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3842

érdemes lenne irni minöséggel kapcsaoltban ennek két személynek hátha megcsinálják végre azt kibaszott minoxéget

minél többen basztatjuk anál jobban megfogják csinálni ugy érzem 

 

 

Előzmény: sipista02 (3841)
sipista02 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3841

Köszönöm minden fórumozónak, hogy a 2011. 01. 21-én - TÖRTÉNET A UPC DIRECT ÜGYFÉLBARÁT ÜZLETPOLITIKÁJÁRÓL címmel - közreadott történetemről véleményt nyilvánított, tanácsával, illetve konkrét segítségével hozzájárult ahhoz, hogy most örömmel jelenthetem ki, lezárult az immár öt hónapja tartó rémtörténet. Itt kapott tanácsra, január 26-án az alábbi levelet küldtem a UPC DTH ügyfélszolgálati igazgatója  részére, melyhez csatoltam a komplett levelezésünk anyagát (35 okmány és levél):

Hubina Tünde

UPC DTH S.á.r.l (upc direct)
Ügyfélszolgálat, igazgató

     Tisztelt Asszonyom!

     Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy a UPC Direct-el közel öt hónapja folyó - már-már nevetséges és felfoghatatlan - ügyem kivizsgálni és a lezárására intézkedni szíveskedjen.

     Azért Önhöz fordulok, mert a hozzám küldött magyar nyelvű leveleket Ön írta alá - a neve után ítélve is magyar - tehát nem szükséges ennek a kisregénnyé duzzadt okmánycsomagnak a lefordítása. A másik ok, hogy az Ön alárendeltségében dolgozó ügyfélszolgálati munkatársakkal nem sikerült rendezni az ügyet.

     Csatoltan megküldöm Önnek a 2010. augusztus közepén kezdődött és a mai napig nem befejezett, ellentmondásokkal tele, teljes levelezésünket. Nagy tisztelettel kérem, legalább Ön olvassa el, vesse össze az Önöktől kapott válaszokkal és történésekkel.

     Fáradozását és segítő intézkedését köszönöm.

                                                          Tisztelettel:...........

 

A küldött levélre - a UPC-től eddig nem tapasztalt gyorsasággal - már január 27-én a következő válasz érkezett:

 

Tisztelt ...... Úr!

 

Köszönettel megkaptam Öntől a panaszával kapcsolatos anyagokat. Az ügyben vizsgálatot rendeltem el és haladéktalanul intézkedtem az Önnek járó túlfizetés mai nappal való átutalásáról.

 

Nagyon sajnálom, hogy kellemetlenséget okoztunk Önnek és ezúton kérem szíves elnézését az okozott kellemetlenségekért.

 

Az ügyintéző, aki hibásan rögzítette az Ön által kért szerződésbontás idejét, már elbocsátottuk az Ügyfélszolgálatunktól, mivel más esetben is követett el olyan hibát, ami figyelmetlenségnek volt betudható.

 

A panaszával kapcsolatos további részletek  kivizsgálása még folyamatban van. Az ügy kapcsán levont tanulságok alapján igyekszünk a folyamatainkat optimalizálni és a további felelőst/felelősöket felelősségre vonni a további késedelmes ügyintézésért.

 

 

Tisztelettel: Hubina Tünde

                   Ügyfélszolgálati igazgató

 

Bár, még jogos követelésem nem jelent meg a számlámon, az ügyfélszolgálati igazgatő megküldte a pénz átutalását igazoló bizonylat másolatát.

 

Nekem is segítettek, én is megpróbálok segíteni azokon, akik a jövőben hasonló gondokkal küzdenek, ezért közreadom a UPC DTH két - gyors intézkedésre képes - személyének nevét és E-mail címét:

Vezrigazgató: Magnus Ternsjo (angol fordítás ajánlott), magnus.ternsjo@upcdth.lu

Ügyfélszolgálati igazgató: Hubina Tünde,  thubina@upcdth.lu

pajaci Creative Commons License 2011.01.30 0 0 3840

Tanulj meg írni, utána kezdj el valakit oktatni.

Előzmény: *upc*** (3835)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3839

Ja, hogy nálad ilyenek látszanak, az szép:-) Az norvégabb:-)

Viszont ez, hogy pár csatornán pár hónapja ilyen a szöveg, körülbelül az utolsó előtti indok lenne, hogy otthagyjak egy szolgáltatót (de azt már korábban is írtam, mennyire lusta vagyok:-) ). Ha norvégul beszélnének, akkor azt a pár csatornát hanyagolnám. Ha minden csatorna norvégul beszélne (magyarok hang nélkül, norvég felirattal), akkor szerintem én is otthagynám őket.

Előzmény: bartoki (3833)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3838

(IJ)

Előzmény: scarabaeus (3837)
scarabaeus Creative Commons License 2011.01.29 0 0 3837

Az egyetlen nyelv, amelyben az IJ egy betűnek számít, és ha kezdőbetű, mindkettő része nagybetű, az a holland.

Előzmény: Törölt nick (3836)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!