És az sem megoldható, hogy a két antenna jelét egy kábelen hozom be, majd a beltéri előtt megint csak ketté osztom. Az egyik megy a beltéribe, a másik meg közvetlenül a TV-be.
2. Ne keverd a dolgokat! A tetőantenna teljesen más tészta mint a parabola. A műholdas jel digitális, aTV viszont csak analóg jelet tud fogadni. Ezért kell a box. Átalakítja a jelet olyanná, amit tud a TV fogadni. Szóval amit írtál az nem lehetséges.
És hogy lehet tuningolni? A régi kis szürke boxot lehet egyáltalán? És mi az, hogy csak satelitest?
Én igazándiból HD minőségben szeretnék már adást nézni anélkül, hogy nagyobb csomagra kellene előfizetnem, vagy drágán másik boxot vennem.
Azt meg lehet oldani, hogy a parabola antenna kábelét egy osztóval rákötöm egy tetőantennára is? A TV tudja kezelni a parabola jelét a tetőantenna jelével?
Igen ez sajnos másnál is így van, ahogyan már jeleztük is itt a fórumon.
A Duna, Duna2-tél nincs programinfo, meg ha jól emlékszem a Spektrumnál sem. A Filmbox, és Filmbox+ esetében szintén nincs.
Az általad is említett "svédülés" a Discovery csatornáknál jellemző, illetve hetek óta a VH1-nél állandóan átvált a rendes programinfo ilyen svédre vagy milyenre.
Szánalmas.
A minőséggel sok gond van szerintem is:
- némelyik csatorna hangja zavaróan pattog/-ott, ezt lehet, hogy megoldották, mert mintha mostanában nem tűnt volna fel annyira (megjegyzem, hétvégenként nézem a Directet, most nem tudom leellenőrizni)
- 1-2 mp-es kifagyások is elég gyakoriak
- a legrosszabb/legzavaróbb a sokszor förtelmes képminőség! Én egy 32"-os LCD-n nézek Directet és azon nagyon látszanak a hibák. Mozgásnál a kép kis téglalapokból áll.
aranyosak kicsit butak,nem tudja ember hasznalni elofizetesuket akkor felesleges
amugy is digi vezett magyarorszagon szetintem 3discoveri es bumerang miatt nem lenenek ezek az adasok senki nem fizetne előra
romanokat senki sem nezne en meg abszuldom nem ertem mint nyelvet itt szulettem kis hazankban amit zsidok szetloptak mint pinty
Nem találtam UPC kábel topikot, azért itt kérdezem, hogy véglég megszűnt a szinkronos MGM? Olyan filmek mennek eredetiben, amik már mentek szinkronosan.
Lehet, én azzal voltam jobb helyzetben, hogy nekem a telefon és az Internet már tőlük volt, amikor megkötöttem a szerződést a TV-re is. Azt viszont, a szerződés aláírását követő második napon megcsinálták.
Igaz, én már kiszálltam, 2010. szeptembere óta nem vagyok az ügyfelük, de az elküldött leveleimben részletesen leírtam a szolgáltatásukkal kapcsolatos gondokat. Ez alatt nem csak az alacsony szintű ügyfélpolitikájukat, hanem az általuk biztosított szolgáltatás alacsony színvonalát is érteni kell.
Köszönöm minden fórumozónak, hogy a 2011. 01. 21-én - TÖRTÉNET A UPC DIRECT ÜGYFÉLBARÁT ÜZLETPOLITIKÁJÁRÓL címmel - közreadott történetemről véleményt nyilvánított, tanácsával, illetve konkrét segítségével hozzájárult ahhoz, hogy most örömmel jelenthetem ki, lezárult az immár öt hónapja tartó rémtörténet. Itt kapott tanácsra, január 26-án az alábbi levelet küldtem a UPC DTH ügyfélszolgálati igazgatója részére, melyhez csatoltam a komplett levelezésünk anyagát (35 okmány és levél):
Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy a UPC Direct-el közel öt hónapja folyó - már-már nevetséges és felfoghatatlan - ügyem kivizsgálni és a lezárására intézkedni szíveskedjen.
Azért Önhöz fordulok, mert a hozzám küldött magyar nyelvű leveleket Ön írta alá - a neve után ítélve is magyar - tehát nem szükséges ennek a kisregénnyé duzzadt okmánycsomagnak a lefordítása. A másik ok, hogy az Ön alárendeltségében dolgozó ügyfélszolgálati munkatársakkal nem sikerült rendezni az ügyet.
Csatoltan megküldöm Önnek a 2010. augusztus közepén kezdődött és a mai napig nem befejezett, ellentmondásokkal tele, teljes levelezésünket. Nagy tisztelettel kérem, legalább Ön olvassa el, vesse össze az Önöktől kapott válaszokkal és történésekkel.
Fáradozását és segítő intézkedését köszönöm.
Tisztelettel:...........
A küldött levélre - a UPC-től eddig nem tapasztalt gyorsasággal - már január 27-én a következő válasz érkezett:
Tisztelt ...... Úr!
Köszönettel megkaptam Öntől a panaszával kapcsolatos anyagokat. Az ügyben vizsgálatot rendeltem el és haladéktalanul intézkedtem az Önnek járó túlfizetés mai nappal való átutalásáról.
Nagyon sajnálom, hogy kellemetlenséget okoztunk Önnek és ezúton kérem szíves elnézését az okozott kellemetlenségekért.
Az ügyintéző, aki hibásan rögzítette az Ön által kért szerződésbontás idejét, már elbocsátottuk az Ügyfélszolgálatunktól, mivel más esetben is követett el olyan hibát, ami figyelmetlenségnek volt betudható.
A panaszával kapcsolatos további részletek kivizsgálása még folyamatban van. Az ügy kapcsán levont tanulságok alapján igyekszünk a folyamatainkat optimalizálni és a további felelőst/felelősöket felelősségre vonni a további késedelmes ügyintézésért.
Tisztelettel: Hubina Tünde
Ügyfélszolgálati igazgató
Bár, még jogos követelésem nem jelent meg a számlámon, az ügyfélszolgálati igazgatő megküldte a pénz átutalását igazoló bizonylat másolatát.
Nekem is segítettek, én is megpróbálok segíteni azokon, akik a jövőben hasonló gondokkal küzdenek, ezért közreadom a UPC DTH két - gyors intézkedésre képes - személyének nevét és E-mail címét:
Ja, hogy nálad ilyenek látszanak, az szép:-) Az norvégabb:-)
Viszont ez, hogy pár csatornán pár hónapja ilyen a szöveg, körülbelül az utolsó előtti indok lenne, hogy otthagyjak egy szolgáltatót (de azt már korábban is írtam, mennyire lusta vagyok:-) ). Ha norvégul beszélnének, akkor azt a pár csatornát hanyagolnám. Ha minden csatorna norvégul beszélne (magyarok hang nélkül, norvég felirattal), akkor szerintem én is otthagynám őket.