Tud e valaki bővebb infórmációt a vasról, hollétéről vagy ilyesmi?
Ezt már mondtuk, szétvágták.
érdeklödnék olyan 415-ös iránt aminek elogadható a váza esetleg felújitott. Motor nem gond ha nincs
Aminek okés a váza, az nem eladó, ami meg gázos, azt lepasszolják a Hatvani Volánnak. :-)
Azért párat így is tudok: ott a Westeles a használtautón, szerintem a Viszló szabadulna az albás példányaitól, ott a GMP a Rákos Járműnél, igaz törött az eleje és helyközi, valamint Bukarest most dobálja ki a kocsijait. Ez rögtön négy.
Egyrészt a három legjelentősebb kigyulladás (10-45, 10-50, 10-55) mind a volvok érkezése elött volt. Másrészt a buszok kiégésében szerepet játszó hanyag karbantartás (olajsár), illetve Ikarusos tervezési hiba (leváló filc szigetelés), nem mondható szándékos cselekedetnek.
Most már csak az a kérdés, hogy a nemrég kigyulladt Neoplan és Mercedes buszok felgyújtását "ki pénzelte"? :-)
1. Volt egy Ikarus 260 T2 jelzésű ikarus troli amit a ganz -al közösen készitettek. Ez is egyedi és kisérleti darabb maratt mig el nem kerül NDK-ba, majd a 90'es évek elején hazatért ésgyalázatos állapotba került majd 92 után eltünt a Rejter F. u.-ból egy telephelyről. Sejtések szerint lángvágó végzett vele.
Nos a kérdésem és kérésem egyszerű. Tud e valaki bővebb infórmációt a vasról, hollétéről vagy ilyesmi?
A másik kérésem meg a szín kódja kellene ugyanennek az Ikarusnak.
2. Szeretnék valakitől olyan Ik415-ös váz rajzot amin a méretek is fel vannak tüntetve ( egy kicsit bővebb mint egy jelleg rajz ) olyan műszaki rajz szerűségre lenne szükségünk, és benne foglaltatik a motor, váltó, légtartályok és egyébb berendezések helye.
Ha megfejtjük a titkosírást... humanoid ügynökök = magas beosztású vezetők jutalék = a felújításra szánt pénz egy része amivel ki lehet pótolni a "szerény" fizetést ...akkor végülis stimmel.
Hol lehet jelentkezni? Egyetlen óriásplakáton sem láttam, hogy " magas jutalékot fizetünk minden egyes Ikar 412 felgyújtásáért" Ugye nem gondoltad komolyan?
Nem tudom ilyen dolgokba mennyire lehet belefolyni itt a fórumon, de egyik oldalon, ilyet olvastam: "Fiúk ne kavarjatok! Az Ikarus 412-sek nem maguktól gyulladtak ki, hanemfizetett humanoid ügynökök segédkeztek benne. Kellett ugyanis a jutalék, amit a Volvó felkínált. Világos?" Ez megdöbbentett!
Sziasztok, hozzám került ez a kocsi. A Dunaharisztiaké volt , de kiárusitották, egy srác (volt szerelő) megvette, és most hozzám került. Kicsit szétkaptam megcsináltam pár dolgot rajta. Sajnos a rögzítőfék nem old ki, még ezt kell kideríteni miért. A belsejéből az üléseket elődeim kiszedték, azok külön megvannak, ha valakinek kell! Fillérekért odaadom, mert kicsit megáztak. Én fel szeretném újítani, és lakóbusznak megcsinálni, hogy újra élhessen. Megérdemli. Újkora óta minden dokumentumot begyüjtöttem hozzá. AVIA technika van benne, tud valaki egy jó alkiatrészest? Esetleg bontót?
Sziasztok!Szeretnék érdeklődni, hogy az Oroszba szánt 263.10-eseknek milyen széles ajtajaik vannak, mert nekem szélesebbnek tűnik a normál 200-asoknál.
Szevasz cimbora!!BIztam benned hogy nemszólod le.Az a szándékom,de hát sok minden múlik a bobón./pénzen/Azért igyekszem.Majd kereslek egy két tanács erejéig a jövőben.Ha nem baj!