Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

triplaharom Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12362

Közben én kutakodtam kicsit és kezembe került 1 német nyelvű katalógus a centrifugál - dugattyús szivattyúkról. ( Kár hogy nem értem.)

Az én gépemben 15/46 a difiáttétel. De biztosra veszem hogy két fajta létezik, mert 53.521 alvázszámig más a cikkszám, mint az 53.522-től.

Előzmény: dutrancs (12359)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12361

Nem viccnek tettem be ezt a traktor képet! 200 000,Ft-ot kérnek érte!

Előzmény: dutrancs (12308)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12360

Behoztam a szétnyitható alu létrát ,felmásztam a polc tetejére és már  is halottnak láttam minden eddigi okoskodásunkat. Nem mindegy ugyan is ,hogy mely évjáratról beszélünk és melyik alvázszámtól! Hoppá! Erre nem is gondoltam,én legalább is! 

Előzmény: triplaharom (12358)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12359

Köszi apus ,a témában építő jellegű hozzászólásod! Most már felcsigáztad az érdeklődésemet! Mindig jó,ha valaki felvet egy újnak mondható-régi- témát ,mert az gondolkodásra,kutatásra,utána nézésre ad okot! 

Előzmény: triplaharom (12356)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12358

Éppen azért esett rá a választás. A motor kicsit + lett szelídítve és olcsóbb volt az üzemanyag is.

Előzmény: dutrancs (12355)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12357

Igen! Nem lehet gyorsabb,ha a motor ,akár kettő ,akár négyhengeres  3000-et pörög!Akkor meg a váltóval kelllett babrálni,de kevés esélyt látok benne,hogy érdemben Honekker bácsiék ezzel - külön- foglalkoztak volna! Igaz nem vettem rész gyári szervíz tanfolyamon,így akármi is előfordulhat! :-)

Előzmény: B-csabi (12350)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12356

Pedig működik a dolog! A nyelestengelyre  megy azt hiszem 3 foggal nagyobb kerék, így mindjárt másik irányváltó kerekek is kellenek + az olajzó kereket is lejjebb kell rakni.

Előzmény: dutrancs (12349)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12355

Zapi motort azt nem lehet vele összehasonlítani, mivel abból többféle létezett és a fordulatszáma kb 1000-el magasabb volt,így a LE  is a 23-tól az 50.ig is elmehetett! 

Előzmény: triplaharom (12352)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12354

Köszi apuci,hogy megerősítesz!

Előzmény: B-csabi (12350)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12353

Várjuk tehát RS tulajok hozzászólásait!

triplaharom Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12352

Tóni bácsi, én voltam mindkét oldalon és tudom milyen keservesen lehet vele haladni az úton.

1ik oka éppen ez volt annak, hogy Zapi motor került bele.

Előzmény: dutrancs (12347)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12351

Jó fel lett dobva a labda! Csak az legyen ,aki bizton "lecsapja" -ennyi év után!! :-)

B-csabi Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12350

Nekem 4 hengeres van,,az se gyorsabb :-)

de a 2 hengeres váltója még lassabb ,próbálj 4 hengeres váltót szerválni,..bár ha ráteszed a 2 hengerest akkor megellik...másrészt olyan a fogaskerekek kiosztása hogy 20 km felett megsüketülsz...

Előzmény: Piaggio ape (12340)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12349

Irány váltóba nem hiszem,hogy variáltak,hisz akár előre,akár hátramenetben, ugyan azt kellett neki produkálni( csak ugye a kormány kereket tették át, mint a dömpereknél! 

Előzmény: triplaharom (12345)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12348

Néztem a GT-122 és a  GT-124 -es katalógusában a kúp és tányérkerék cikkszámai ugyanazok! Máshol lehet az eb elhantolva,( ha egyáltalán elhantolták) !  :-)

Előzmény: triplaharom (12346)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12347

Amennyiben "mókás" -vicces kedvembe lennék,akkor azt javasolnám,hogy inkább ökrös szekérhez hasonlítsd és mindjárt más megvilágításba látod a kérdést. Tudod mit? Várjuk meg azok véleményét ,akinek van ilyen traktorjuk és van nekik tapasztalatuk -e téren! Én csak bele vaukoltam! :-) Mint hosszú nyári éjjel a kutyus a holdat!!! Nekem világ életembe a javítás volt az osztály részem. Tervezéssel nem kellett bíbelődnöm.Az a tervező mérnökök,konsruktőrök feladata volt! ( Hál Istennek) .Azért nem haragszol ugye,hogy így össze-vissza írkálok-este- unalmamba? 

Előzmény: Piaggio ape (12340)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12346

A későbbi 4 hengeresek difiáttételén módosítottak hogy gyorsabb legyen, ha kezembe kerül a noteszem + tudom mondani a fogszámokat is.

Előzmény: dutrancs (12343)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12345

Nálunk van olyan, amelyiknek a 4. fokozata van +gyorsítva. De láttam olyat is amelyiknek az irányváltó kerekei lettek módosítva, bár ott a helyszűke miatt nem sokat lehet variálni.

Előzmény: Piaggio ape (12340)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12344

Sok,nagy áttétel van benne,hogy a kicsi motort tudja valami kompenzálni. Amennyiben áttételt módosítasz,akkor pedig oda"pottyant" a munkagép elé, kínjában. Amúgy is egy lassú gép ,pörgős motorral,sírós váltóval!

Előzmény: dutrancs (12343)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12343

Így alakulnak a sebesség váltási lehetőségeid! 

Előzmény: Piaggio ape (12340)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12342

Lehet,hogy a terepváltót nem tetted országutiba?

Előzmény: dutrancs (12341)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12341

Az egy sorművelő,eszközhordozó traktor,nem forma I ! Azért neki állhatsz és gyártathatsz egy csomó új fogaskereket, a te szájízed szerint. Mire akarod használni ? Crosozni,vagy dolgozni?Attól a két hengertől nem kell csodákat várni! Nekem ez a véleményem! Nem gondoltál arra,hogy ha másnak jó,akkor neked miért nem? 

Előzmény: Piaggio ape (12340)
Piaggio ape Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12340

Sziasztok!
Van egy 2 hengeres rs 09 esem.
Akadt 1 olyan gondom hogy akármelyik fokozatba teszem lassabb minrt 1 lovaskocsi.. komolyabb fogaskerekeket kellene beépíttetnem a váltóba?
Várom miellőbbi válaszotokat.

Tóni bácsi Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12339

Szia!

 

Látod, erre nem is gondoltam. Képzeld, itt Szolnokon az idei télen nem csak a hólapátot, de még a hóseprűt sem kellett elő venni! Szerencsénkre olyan hidegek sem voltak, hogy elkelt volna a földeken a jótékony hótakaró. (a meglévő jelentős mennyiségű belvízre nem is nagyon hiányzott) Csak a kis unokám nem tudott szánkózni, de ennél nagyobb baj sose legyen! Csak nehogy megint március 15.-e után induljon be!!!!

 

A képrejtvényt meg szépen, türelmesen megvárom. Bár soxor azt mondják, hogy a nyugdíjas sosem ér rá, de én vagyok a kivétel. :-))))

Előzmény: mérnökferi (12332)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.07 0 0 12338

Ha gépközelben leszek, majd gyártok pár képet én is.

Előzmény: dutrancs (12337)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.06 0 0 12337

Nekem drótháló nélküli képem van! 

Előzmény: triplaharom (12334)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.06 0 0 12336

Nem nyugodtam míg meg nem találtam az E-302-es kotró motorjának képét! 

Előzmény: dutrancs (12307)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.06 0 0 12335

Igen,még a dekompresszor kar is rajta van! A solymári veterángép találkozón fotóztam!

Előzmény: triplaharom (12330)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.06 0 0 12334

Akkor az még az elsők közül való lehet, én is láttam már azt a fajta motort. Talán a turbó ház átmérője is nagyobb volt a későbbieknél és a rajta lévő "dróthálót" bordák merevítették.

Előzmény: mérnökferi (12333)
mérnökferi Creative Commons License 2015.03.06 0 0 12333

Nem véletlen a hasonlóság! Az én kéthengeres RS-em motorjára rá van írva/öntve: AUSTRO DIESEL

Előzmény: triplaharom (12330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!