Keresés

Részletes keresés

H Simpson Creative Commons License 2013.06.12 0 0 1398

Csak arra figyelj, hogy a légszűrő cseréhez ne akarják kiszámlázni a blokk leengedését.

Sok helyen olvastam, hogy le kell engedni a blokkot a légszűrő cseréhez de ez hülyeség.

Nekem sikerült nélküle.

Előzmény: gjc (1397)
gjc Creative Commons License 2013.06.12 0 0 1397

Köszi a javaslatokat. Kis böngészés után találtam egy szervizt, ahol remélem jó kezekben lesz a motor. Mivel nemrég vettem és egyre inkább az az érzésem, hogy az utóbbi éveiben talán nem kapta meg a kellő törődést, átnézetem egy szakemberrel (szinkronizáció, szelephézag, légszűrő csere, elég csálén álló légszűrőház, stb). Már ''csak'' el kell hozzá juttatnom. Remélem utána sok pozitív tapasztalatról tudok beszámolni, hátha másnak is szüksége lesz segítségre.

Előzmény: GuzziBarat1 (1396)
GuzziBarat1 Creative Commons License 2013.06.11 0 0 1396

Találtam egy jól hangzó szervizt BP-en:veketto@vekettomotor.hu  Tel:+3620/984-0944. Lehet tölük kérdezni,láttak már Guzzit.Próba cseresznye.

GuzziBarat1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 1395

A legegyszerübb ha leveszed a karbit,és egy asztalon szétszeded,Több mint valószínü,hogy elakadt az uszó.Vágj  egy uj tömitést.A kinti csavarokat ne mozgasd a bentieket  meg nem lehet állitani,igy nem fogod elálitani a karbit.Lehet a szivató bovden elakadása is,akkor is sok benzin kerül a szivotorokba.Szerintem találsz robbatott ábrát a neten.nézd meg.

Előzmény: gjc (1394)
gjc Creative Commons License 2013.06.10 0 0 1394

Tud, ismer valaki olyan szerelőt, szervizt, ahol értenek ehhez a motorhoz? Elsősorban Győr környéke, de bármilyen megoldás érdekel.

Előzmény: gjc (1393)
gjc Creative Commons License 2013.06.09 0 0 1393

Levettem az úszóházat, ott minden rendben tűnt. Visszaszerelés után járó motornál inkább folyt, mint csepegett a benzin. Levettem a karburátort, a szűrőház felől a tömítés elég gyalázatos állapotban volt, valószínűsítem, hogy a motor korábbi életében elcsíptették visszaszereléskor. Elforgattam, igazítottam a tömítést, összerakás után már nem volt szivárgás. Viszont innentől a motor elég gyatrán megy. Rángat, néha mintha segbberúgnák, megindul, de aztán ismét erejét veszíti.

Innentől nem igazán értem. Nem tudom, hogy eleve szabad-e benzinnek lennie a szűrőház felőli kijáratnál. Lehet, hogy most nem tud kifolyni a tömítésnél, megfullasztja a motort?

 

Passz, eluralkodott a tanácstalanság.

Előzmény: Dr V (1392)
Dr V Creative Commons License 2013.06.09 0 0 1392
Szia!

Ha csöpög a benzin, akkor valszeg az úszód felakadt. Kicsit kocogtasd meg az úszóházat, hátha segít Esetleg a benzincső sérült.
Előzmény: gjc (1391)
gjc Creative Commons License 2013.06.09 0 0 1391

Sziasztok,

 

lenne egy műszaki kérdésem, hátha találkozott valaki ilyesmivel: Nevada 750 Club, karburátoros. A jobb oldali karburátor légszűrő felőli bejáratánál, a bilincsnél csepeg a benzin. Valami elakadt, eldugult a karburátorban? Szedte már szét valaki? Mennyire szabad megbontani házilag, hogy ne kerüljön veszélybe a szinkronizáció?

Köszi előre is, ha valakinek van ötlete, javaslata.

Dr V Creative Commons License 2013.06.07 0 0 1390
California teszt.
http://totalbike.hu/tesztek/2013/06/07/guzzi1400/?teljes
Jó szórakozást:)
850 T3 California Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1389

ezerhármas, vizes 4V sportgép 140 lóval?

mit terveznek Mandelloban?

(nemsokára meglessük! :-))))))

 

850 T3 California Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1388

jó volt, köszi!

Előzmény: Guzzista (1384)
850 T3 California Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1387

hí, be csúf!

nagyon bírom az ilyen fotókat.

szinte tapintani lehet a részleteket.

850 T3 California Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1386

remélem, Mandello felé nem keresztezik az utunkat ilyen patakok!

 

 

850 T3 California Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1385

szép estét mindenkinek!

 

 

Guzzista Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1384

Sziasztok! Most már szabadon megtekinthető a két videó amit feltöltöttem.

 

Guzzista Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1383

Visszatérünk rá egy hét múlva mert nem leszek itthon.

Előzmény: 850 T3 California (1382)
850 T3 California Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1382

nem. emilcímet és jelszót kér a google dokumentumok hozzáféréséhez.

Előzmény: Guzzista (1381)
Guzzista Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1381

Elméletileg úgy, hogy rákattintasz és elindul a videó. Neked nem működik?

 

Előzmény: 850 T3 California (1380)
850 T3 California Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1380

és ezek hogy működnek?

Előzmény: Guzzista (1379)
Guzzista Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1379

Itt a másik video.

Guzzista Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1378

Ajánlom figyelmetekbe az alábbi videókat.

850 T3 California Creative Commons License 2013.06.01 0 0 1377

most azt hiszed, irigykedem? hát igen!

de nem reménytelen a helyzet. a kirchbergi találkozón is lesz próbalehetőség. remélem, ott összejön.

ha mégsem.......

én is megyek a Hold utcába! :-)

de ne írjál róla semmi konkrétumot, hogy milyen volt.... !

Előzmény: Guzzista (1376)
Guzzista Creative Commons License 2013.06.01 0 0 1376

Sziasztok! Hatalmas élményben volt ma részem! Bementem Budapestre ügyet intézni, de várni kellett elég sokat, ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek a Guzzi szalonba a Hold utcába.

Megérkezvén, miután egyetlen ügyfél voltam, az ott lévő srác nagyon készségesen beszélgetett velem. Megkérdezte, hogy láttam-e már az új Californiát. Igen, képen - mondtam. Nézzem meg élőben mert itt van a szalonban - mondta.

Nézegetés közben szóba került, hogy már 23 éve Guzzizom. Ekkor azt mondta, hogy próbáljam ki a motort. Olyan volt mint a mesében. Közben megérkezett a főnöke, ekkor azt hittem, hogy a teszt le lesz fújva, de nem.

A tulaj is támogatta az ötletet. Kitolták a szalonból a gépet, rátettek egy próbarendszámot és mehettem Isten hírével.

Nem kértek semmilyen igazolást, kauciót, semmit! Kérdeztem, hogy mennyit mehetek, menjél nyugodtan - jött a válasz. Jó 20 percet mentem vele, hatalmas élmény volt. Miután visszaültem az enyémre, olyan érzésem volt mintha egy robogóra ültem volna.

GuzziBarat1 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 1375

Hölgyek és Urak sajnálattal kell bejelentenem,hogy a Mandelloi utat le kell mondanom.A találkozóra elmegyek,de nem tudok tovább menni veletek.Bocs mindenkitől.Viszont ha megjönnek a jó idők 1napos turát összehozhatnánk.

Előzmény: 850 T3 California (1370)
850 T3 California Creative Commons License 2013.05.30 0 0 1374

Mandelloból egyből ide? :-)

 

Guzzista Creative Commons License 2013.05.29 0 0 1373

 

Közben megtaláltam. A Guzzi blokk látható az előbbi képen.

Guzzista Creative Commons License 2013.05.29 0 0 1372

 

Na erre a képre gondoltam.

Guzzista Creative Commons License 2013.05.29 0 0 1371

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/923301_527877800581146_1682290961_n.jpg

 

Ez nem a hires Guzzi V8-as blokk a versenykorszakukból?

850 T3 California Creative Commons License 2013.05.29 0 0 1370

fiatal barátom!

ez nem az, ami nekünk kell :-))

(legfeljebb kis részben).

de mostmár tényleg ébredezni kéne,

hiszen csak 4 7 van az indulásig!

Előzmény: Dr V (1369)
Dr V Creative Commons License 2013.05.29 0 0 1369

A gyárlátogatás útvonalát ezen térkép alapján is el lehetne kezdeni megszervezni..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!