Ha nehéz is, el kell fogadni, hogy az emberek többségének az Ikarus nem jelent semmit. Az Ik 435.K2 az eladónak és vevőnek is csak egy busz volt, "termelő eszköz" semmi más. Kevesen vagyunk, akik hajlandóak vagyunk megvenni egy-egy nemes fémet. Nekünk jelent valamit. Viszont a vásárló erőnk, meglehetősen csekély. Az viszont azért pozitív, hogy az utóbbi időben egyre több Ikarus kerül "szerető gazdához". Csak arra gondolj vissza, hogy 5 évvel ezelőtt mi volt és most mi van.
Az Ik 260.T2 is felvágásra került. Sok olyan típus van, amit ma már csak újra lehetne előállítani, mert eredeti nincs. Én spec, ha a troliban egy selejt Ik 260-asból fabrikálnának egy Ik 260.T2-őt, annak is nagyon-nagyon tudnék örülni. Lehetne fikázni, hogy nem eredeti, de akkor amikor meg kellett volna menteni egy fikázó sem volt ott.
Szép képek,fenyitott ládaajtóval még nem láttam róla képeket.Emlékszem még a BNV-n is kint volt és hányan megcsodálták,bízván abban,hogy Budapesten is lessz folytatás,de ilyen a magyar mentalítás amiből egy van azt el kell pusztítani vagy legjobb esetben úgy átalakítani(435 k2),hogy fel ne ismerd mi is volt ez valójában.
Ma Kecskeméten vendégeskedett az állítólagos "ex." Ikarus 435.K2. Valakinek lenne esetleg képe a felújítás előtti állapotról (kicsit újabb mint a busztipusokon van Tessék:
Köszi, éltem a lehetőségekkel és továbbitottam az illetékesnek.
Nem tudom mennyire vagy illletékes Óbudán de onnan hoztunk el egy alapitvánnyal 2 db 405-öst és láttuk, hogy vágják szét a többit meg még 415-öst is. Hátha érdekel.
Sajnálatos és szomorú de ez az igazság.
1 - 2 hónap és csak az a darabszám marad amivel az egyik vonolat (már nem tudom melyik) kitudják adni és kész.