Tőlem 50km. Annyira nincs messze. Nem tudom hogy miért klett oda vinni. :( De mivelhogy nem az én nevemen van így beleszólhatnak sok mindenbe. Jambrik annyival jobb lenne?
Igen volt baj a fékkel. Az automata állítója be van rohadva. A kedves szaki meg csak mint kiderült gyorsan cserélt betétet és ennyi. Belőtte annyira hogy a műszakin átmenjen. Nem is csinálta meg rendesen. Aszem 1-2 pofont kiosztok neki. Mondjuk a vizsgabiztos volt oly kedves hogy nem rántotta meg az autót de mielőtt pecsétet adni meg kell csináltatnom csütörtökig azután csak fékpados teszt lesz már. és ha sikerül gurulok az utakon vele.
Ahogy már leírtad, az az autó annyira el volt hanygolva, hogy az nem is csoda, hogy ilyen előfordul...
Egyébként annak sem örök az élete és valószínű, hogy a fékpadi mérés már erős volt neki. Mintha múltkor már írtál volna valamit, hogy volt valami gixer már a fékkel...
Én pl.a fékfolyadékot is cserélem kb 2 évente tuti. A hétvégén talán lesz időm rá. Már meg is vettem hozzá a folyadékot. Apósomnak kb 3hete cseréltem először az első tárcsával együtt, az autó 2005-ös van benne 140ekm. Neki eddig jó volt így is...
A másik autóm egy meganeIII azon még a szervíz cserélte 2 éves korában, most lesz négy éves, így azon is esedékes lesz.
Aszem engem ver az isten a kocsimmal. Ma volt a műszakija. Rendesen felkészítve kicsinosítva. Felújítva ahogy kell. De hogy ne érezzen jól magam eldurrant a fékdobban a munkahenger.
Adjatok neki valami jó nevet mert én eltemetem a kutyát. :D
Hidd el, elektromos hiba lesz biztosan. A biztosítékokat ne csak nézd meg, hanem cseréld is ki, mert lehet ránézésre jó, pedig mégsem! A féklámpád működik? Nekem az a bizti volt a hibás egyszer, amikor így jártam!
Az akkumulátor negatív pólusa az akkumulátor alatt van testre kötve egy csavarral. Azt érdemes megnézni. A pozitív pólusról megy egy vastag vezeték az önindítóhoz és a vékony vezeték húzatja meg a bendixet. A behúzáskor az önindító zárja magának a motorhoz az áramot. Mindkét szénkefén keresztül megy a behúzás árama. Elkoptak a szénkefék vagy szorul a bendix.
amit én láttam önindító szereléskor van fő vezeték ami csavar rögzít, elvileg ezen kap áramot ha jól tudom. Van egy másik is ami csak sima rádugós, na arról fogalmam sincs hogy mi... mindkét vezeték egy kötegből jön, ugyan ebben van bent a fhp jeladó vezetéke is, illetve az aksi és a fő vezérlőből indul ki. Betolásra semmi gond, simán megy minden, nincs hiba lámpa, de állítom és vége. Engem csak az bosszant hogy egyik pillanatról a másikra..
Köszönöm a válaszokat!!! Holnap megpróbálom megnézni a gyújtáskapcsolót, bár erre nem gondoltam mivel mindent engedett hiba lámpa nem volt. Már arra is gondoltam hogy a sok próbálgatás miatt merítettem aksin annyit hogy már nem tudja az önindítót meghajtani, de az is érdekes hogy nem mindig van kattanás, az az nem mindig löki ki a bindexet. Szóval egyenlőre csak a próbák vannak, de köszönöm! Ha valakinek van még valami ötlete meghallgatom :)
"Akkor cserélték a trafót meg a gyertyákat. A csere után megszűnt a rángatás"
Ahogy már írták valószínű hogy valamilyen elektromos érintkezési hiba. A fenti idézet alapján a trafóba bemenő csatlakozó igen gyanús. Alapjáraton járó motornál mozgasd meg a trafóba bemenő csatlakozónál a vezetékeket. Ha változik az alapjárat vagy leáll a motor akkor ott a hiba. Ezt eljátszhatod az összes elektromos csatlakozónál.
A nagyfesz részen inkább ne matass és vigyázz a forgó és forró alkatrészeknél!
Amikor rángat vagy leáll a motor olyankor a gyújtást vagy az üzemanyagot vezérlő jelek valahol elakadnak.
A legrosszabb esetben a biztosítéktáblán van forrasztási hiba.
Olyan problémával fordulok hozzátok hogy autóm egy nap 3 alkalommal elindult, de negyedikre nem indult el. Betolva nem volt vele gond, de leállítva már nem indult. Már korábban is volt hogy néha nem indult, pici hinta és nagy nehezen elindult. Akku meglett mérve tökéletes, terhelés alatt is. Volt egy másik önindítóm, beszereltem de csak egy vagy kettő kattanás van és semmi más. Ac pumpát lehet hallani gyújtás adáskor. Világítás, rádió, ventilátor minden jó. Megcsiszoltam az önindító, akku, csatlakozásait. Indításgátló lámpa nem mutat hibát. Felsőholtponti jeladót is megtisztítottam. Tettem bele másik akkut, de szintén semmi. Biztosítékokat megnéztem nem találtam rosszat. Sajnos már kifogytam az ötletekből, csak a kattanás és semmi más nem történik. Szerintettek mi lehet a baj? Válaszát előre is köszönöm!
Ki lett cserélve! Előttem csinálták, meg egyébként is... 10 éve odahordom az autót, nem vernek át egy ilyennel! Hogy hamis-e? A Bárdi Autó hozta a gyertyákat!
A légszűrővel is lehet megbirkózom, de már csak holnap. Vagy mondom azt is, ha megyek a szervizbe!
Jó lenne kiszedni egy gyertyát. Nem biztos hogy ki is lett cserélve. Ha ki is lett lehet hogy rossz lett belevéve vagy hamis. Tönkremegy hamar. Azon felül a gyertya mesélhet hogy mi is baja a kocsinak.
Légszűrőházat nyisd fel. Nézd meg nincs e sok olaj benne. magas nyomás az olajtérben.