Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mykeman72 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 15766

A korróziógátló alapozás után 2K töltőalapozó /"spricckitt"/ a legjobb bár jelentősen megnöveli a rétegvastagságot. Márka tekintetében Novol,4CR,Body,Mobihel stb és a nevesebb festékgyártók jöhetnek szóba,attól függően mit enged meg a költségvetés.

Előzmény: vti00 (15765)
vti00 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 15765

Homokszórt felületre (régi motorkerékpár) milyen töltő alalpozót használnátok, amivel a korróziós gödröket ki lehet egyenlíteni.

A felület tisztítás után rengeteg felületi hiba van, és minden felület íves kittelni nem egyszerű.

 

köszönöm.

Steven 68 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 15764

Még,hogy nincs annyi sufni szerelő, itt ( Sz-Sz-B megye ) minden 10-ik háznál működik szerelő, aki A-Z-ig mindent megcsinál,és mindegyik gyorsan,olcsón, és jól dolgozik állításuk szerint.

bádogember86 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 15763

Hidd el nekem hogy ezek a "bohóc" kezdeményezések akkor fognak eltűnni mikor előveszik őket hogy valami orbitálisan nagy butaságot csináltak. Felénk is van ilyen gumis valami amit még műhelynek sem lehet nevezni és cifrábbnál cifrább dolgokat hall róla az ember. Pl pont most van nálunk egy kocsi amire felszereltek 2004-es!, igen 2004-es agyonkopott téligumit. Mintára biztos meg van a minimum de szarrá van érve, ilyen Marianne árkok vannak rajta stb. Kedden leesett itt 5centi hó és a tulaj az első árokban kötött ki és hívott minket hogy segítsünk rendbetenni. Ahogy megláttam

a kerekeit mondtam is neki hogy ugye ezt nem gumis tette fel!? "De igen egy hónapja itt és itt, mondták hogy itt úgysem lesz komoly tél jó még az."

Most van a kocsiban 150000Ft kár (nem sokkal ér többet a kocsi) amit ki kell fizetni mert a rohadék annyira pénzéhes hogy inkább kockáztatja az ügyfél életét mint elengedje a gyors 4000Forintos bevételt! Látod, ez a gusztustalan! 

Én egy olyan gumishoz járok aki az ilyeneket elhajtja, vagy vesz nála vagy valahol használható gumit vagy távozzon. Nekem barátom de mai napig simán elhajt ha valamiért nem tud a vitt dolgokból 100%-os munkát kiadni. Az elején nem mondom szarul is esett de most hogy fejben érettebb lettem már értem és kimondottan szeretem. 

Némi idő kell és hidd el fordulni fog a szemlélet, lakatos-fényező vonalon én már érzem a változást. 

 

Előzmény: mrzpoa (15761)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 15762

És itt jönne képbe a szakmánkénti összefogás /régen úgy hívták,hogy SZAKSZERVEZET/ ami- tegyük hozzá sosem tud érvényesülni- ,hogy igenis legyen becsülete az adott szakmának és ennek rendszeresen fórumot kellene találni,hogy lehessen kommunikálni az ügyfelek felé és legyen  egy tisztességes nem feltétlen  egységes de  korrekt árképzés ,ami alapján a megrendelő már nem csak az árat tudja összehasonlítani,hanem azt is ,hogy milyen referencia és szakmai háttér van egy vállalkozó mögött.

Tudom,hogy ez utópia ,de ennek valahogy így kellene működnie.

A jelenlegi felállás szerint fordítva ülünk a bilin és azt hisszük,hogy sapka!

Amíg a vállalkozások jogi és nem utolsó sorban gazdasági hátterei nem a vállalkozásokat segítik hanem inkább módszeresen nehezítik addig nem lesz nem lehet tisztességes versenyben megmérkőzni.

Előzmény: bádogember86 (15760)
mrzpoa Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15761

Ebben teljesen igazad van, és sajnos ez más szakmában is így van. Én gumiszervízben dolgozom és hiába a 3,5 millió forintos szerelővas nélküli szerelőgép meg a hasonló prémium kategóriás felszerelések és nem utolsó sorban a munkatapasztalat ami nekem idén lett kerek 10 éves, édesapám mögött pedig 29 év van, amikor a 100 méterre lévő tescó parkolóba leraknak egy konténert irodának raklapokból összetákolnak mellette egy "műhelyt" és 3000-ért gumiznak tapasztalatlan fiatal alkalmazottak. És ilyenkor sajnos nem vígasztal hogy azok a kuncsaftok akik "kipróbálják" azoknak a 99 százaléka vissza jön, mert közben elestünk keresettől. Aztán majd bezár de lesz helyette 3 aki megpróbálja. Sajnos mivel az emberek csak szezonba járnak gumishoz azt látja, hogy hú itt mennyi munka van én is megpróbálom alá megyek ezerrel vagy kétezerrel még így is jól járok, de abba nem gondol bele hogy ez 3-4 hét évente 2x ez alatt kell kitermelni 1 éves üzemelési költséget. Aztán bebukik de mire belátja engem is, és más szakműhelyt is megtépáz. :( Viszont az építő iparban már egyre inkább kereseik a jó munka erőt, mondhatnám megváltozott a jó munkaerő fogalma magyarországon, eddig azt jelentette hogy olcsóér gyorsan megcsinálta most meg már kezdi azt jelenteni hogy az elvégzett munkával probléma nem lesz.  

Előzmény: bádogember86 (15760)
bádogember86 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15760

Megértem hogy vannak olyan térségek az országban ahol nem nyelik be a 20-25 vagy akár a 30000-es elemárat de hidd el hogy ezért a kis sufnik a felelősek. Mindenki próbál kapaszkodni a munkákba de azért saját magunkkal szemben azért már ne alkudjunk! Jónapot, ez ennyi és kész! Hidd el lecsapja és másnap hívnifog miután mindenkit körbekérdezett és rájött hogy ez valóban annyi lesz. Ezért érdemes fejlődni hogy ne anyagilag érje meg hozzád vinni hanem mert minőségre olyan lesz amilyennek kell lenni. Van "olcsójános" aki 2000-ért akar mindent megcsináltatni és van a normális aki szeretné hogy 100%-os legyen a javítás. Őket kell kiszolgálni nem az alkudozó bolondokat. Nálam sincs alku, eszi nem eszi. Ha kéri akkor részemről a maximálisat fogja kapni ha nem kéri akkor viszlát. 

Már elmúltak azok az idők mikor minden utcában volt egy szaki, volt lakatos meg volt fényező... Kicsit magadat is becsüld annyira hogy nem adod a tudásodat oda alamizsnáért! 

Előzmény: Peti251 (15759)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15759

Tény, hogy az ilyen garázsműhelyek rontják a hivatalos műhelyek helyzetét egyrészt az ár, másrészt pedig a minőség miatt.

Ez a kommented is egy az egyben vonatkozik. Egy barátom kocsiját csináltam itthon munka mellett. két küszöb két ív, taposók, csomagtér apraja lakatolás, aztán pedig majdnem telifény, -nagytető-csomagtérajtó. ill oszlopok. Minimálisan lett szemetes, és három helyen folyattam a lakkot meg. A gazdájának tetszett. Viszont így visszagondolva arra, hogy pl az első ajtók alját négy sor üvegszállal indítottam, mert domború az ajtó és borítva volt az alja cserélve. 

 

Se engedély, se bejelentés se semmi. legálisan fényezni nem lehet lakott területen belül, csak ipari parkban. ott is csak komoly engedélyekkel. Az embereknek kiesik a kezükből telefon mikor az ember kimondja a 18 ezres elemárat. ezen olyan minimális haszon van egy gittes elem esetén hogy abból nemhogy bejelentett embert tartani, de magamat se tudom bejelenteni mert kb 70 róka a járulék úgy, hogy egy forintot sem kerestem!

Előzmény: mykeman72 (15757)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15758

Azt viszont tudomásul kell venni,ahhoz hogy vállalható minőséget produkálj ahhoz minőségi anyagok és szerszámok és műhely szükséges. Ennek viszont jelentős költsége van. 

Előzmény: mykeman72 (15757)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15757

Nem a sajáttal van baj,hanem amikor már kinti melókat vállalva alacsonyabb áron mindenféle engedélyek ,bejelentés és stb nélkül tevékenykedik valaki.

Előzmény: Peti251 (15756)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15756

"Ellenben van rengeteg önkéntes próbálkozó aki autodidakta módon próbál tevékenykedni mindenféle alapképzés és képesítés nélkül! "

 

Ez volnék pl én. meg kell csinálni a munkát, de a 130-180 ezer forintos havi fizetésből nem telik egy rendes(?) 250 ezer forintos telifényre. Ezért van a csináld-magad.

Előzmény: mykeman72 (15754)
bádogember86 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15755

Minden mondatoddal csak egyetérteni tudok. Még annyit megjegyeznék hogy a szakképző iskolák is konganak az ürességtől. Elkéne kezdeni megbecsülni az itthonmaradt szakmunásokat...

Előzmény: mykeman72 (15754)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 15754

Igen! Ez ezért is egy szakma. Nem véletlen ,hogy próbáljuk védeni a szakma becsületét /már ami megmaradt a sok kókler és kontár áldásos tevékenysége miatt/ mert azt mondják ,hogy a fényezéshez mindenki ért ,de kevesen csinálják!!!

De komolyabban! 

Mivel egy adott munkához rengetegféle anyag szükségeltetik ezért elengedhetetlen a biztos alapokon álló szakmai és anyagismeret. Sajnos ez színtiszta kémia !

Ezek összefésülése és nem utolsósorban a gazdaságos anyagfelhasználás és kiválasztás már önmagában garancia lehet egy jól elvégezett munkához!! Ezért kellene nagyobb megbecsülés és elismerés ennek a majdnem kihalófélben lévő kézműves szakmának!! 

Sajnos nincs utánpótlás ,nincs megfelelő szakoktatás és képzés. Ellenben van rengeteg önkéntes próbálkozó aki autodidakta módon próbál tevékenykedni mindenféle alapképzés és képesítés nélkül! A sok szakember külföldre való távozása sem könnyíti meg ennek a szakmának érvényesülését.

Előzmény: wakond83 (15751)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 15753

1.5-2

Előzmény: Pita11 (15752)
Pita11 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 15752

Hello

 

Bázis ill lakk fújáshoz pisztolynál hány bár-nak kell lenni-e ?

wakond83 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 15751

Bakker....nem véletlenül egy szakma ez is!

 

Ebből annyit értettem, hogy bla bla bla 180 as papír bla bla füller...

 

Áhh ha ez ennyire neces, akkor inkább hagyom és csinálja meg az aki ért is hozzá :)))

A kikevert festékkel meg lefújom a gyerek bicaját oszt ennyi.

Előzmény: Peti251 (15750)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 15750

első körben meg kellene tudni, hogy nem e locsolták le valami szarral, amit a nitro megold. törölgesd meg. ha szerencséd van akkor nem oldja meg. ezután alaposan átnézed, hogy hol van rajta hiba. horpadás, kavics okozta sérülés. nagyobb gödör remélhetőleg nem lesz, hogy nagy faragásba kelljen kezdeni. ha a kis hibákat kigittelted, akkor ezt egy kis steklivel meg kezdőnek 180-nal majd 240-nel szárazon. egyéb nem javított helyeken vörös skótszivaccsal fölmattítod. Ja, a mattítással is kezdhetsz, a gitt alá kell is, különben kevésbé tapad. Ezután veszel egy spré füllert. csinálsz próbaszórásokat egy kartonra, hogy megérezd honnan hogyan terít. ezután lefújod az alkatrészeidet. fújsz rá négy öt vékony sort. vigyázz, ne folyasd meg, lentebb írtam, nagy szopó. Ha sikerült lefújni, akkor 800- vagy 1000-res vizes papírral addig csiszolod, amíg a füller rapcsossága el nem tűnik.ezután szilikon lemosóval meg egy tiszta ronggyal áttörlöd az egészet. innen már nem nagyon kellene taperolni, mert a zsír a kezedről nem annyira barát a festékkel. fölfújod a színt. csinálsz próbafújást is. ebből is kell 4-5 sor. ne folyasd meg. ezután elméletben kellene a mézes kendős áttörlés, majd jöhet a lakk. ez is 3-4 sor legyen. A sorok közti idő kb annyi kell legyen míg lemattul.

 

Kérném a szakmai lektorációt!

Előzmény: wakond83 (15749)
wakond83 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15749

Úgy érzem egy cseppet elkanyarodtunk a témától :))

 

Szóval, segítség gyanánt miként csináljam otthon, úgy hogy jó legyen?

 

Van itthon 800 1200 vizes csiszoló papír, meg nitrohigító és egy adag tenni akarás.

 

Mit kell vennem, hogy a helyzetből kihozhassam a maximumot?

 

Azon kívül, hogy vigyem el rendes fényezőműhelybe, bár ha egy 20-asért fel is szerelik a spoilert meggondolandó...meg kell kérdezni.

wakond83 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15748

Nem a váltóból folyt az olaj,hanem a féltengely szimering engedett....

Másképp egy császáros szülést nem nézhetsz....:))

Új kuplung volt a régiben így az is átkerült, legalább is remélem :)))mondjuk most már mindegy jó pár éves a sztori.

Előzmény: Peti251 (15745)
bádogember86 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15747

Szerintem a feldobott hasonlat nem éppen rossz csak meg kell nézni több szemszögből. A dokinak ugyanolyan meló egy szülés mint nekem egy tetőcsere a kocsidon. Mindkettővel emberi életeket kockáztatok ha szarul végzem a munkám. Ugye hogy így már más? :) 

 

Egyszer hozzám is bekeveredett egy fószer hogy cseréljem már ki az egyik ablakemelőjét mert a Wallisba 30000-et kérnek csak a cseréért (BMW).  Hozta az alkatrészt és kikötése volt hogy a kulcsot nem adja ki a kezéből mert nehogy ellopják a kocsit. Gondolom azt hitte hogy mikor nem figyel szappanba fogom nyomni a kulcsot és este elviszem a kocsit a háza elöl...

Beállt és nekiláttam, csavarokat kiszedeget a kárpitból, minden kapcsolót meg bizbazt lebontok. Régebbi bömösökön a fogantyú rész alsó fele egy rugós lemez kapoccsal van az ajtóhoz rögzítve amit egy határozott rántással lehet kiakasztani. Fogtam és belekapaszkodtam, első rántásra ki is akadt mikor a faszika mögöttem elkezdett ordítozni hogy "ilyen nincs, letéptem a kárpitot! ez biztos a készátverés és hol van a kandikamera?". :) 

Én komolyan mondom olyan jót röhögtem, visszaakasztottam a kárpitot és mondtam hogy nyugodtan vigye a márkaszervízbe de egyet ígérjen meg; ott is végignézi! :)  Még betekertem a kb 4 csavart addig három cigit rágott el. 

 

Valahogy idegen egy ügyfél a műhelyben, én sem szeretem ha ott figyelnek a vállam fölött. Még azt sem ha a haverok figyelnek...  És bocs ha finganom kell akkor elengedem és ha innék egy kávet akkor megállok és iszok.

Egyszer egy csajnak zárat cseréltem, szintén megvárta és tíz perc után közölte hogy szerinte hallgathatatlan zenét hallgatok és kiment. :)  mondjuk rajta is jót nevettem! :) 

Előzmény: wakond83 (15743)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15746

És hogy most vinnyogjak is egy kicsit. Hát úgy tele van most a tököm a fényezéssel. Miért foglalkozok vele? mert ruppótlan vagyok. nincs pénzem egy 250-es telifényre. 

 

Adott a saját réges réges régóta készülő Ascona C-m. Két ajtós szedán. Tavaly nyár vége ősz elején, csak a gitt húzással ismerkedtem, de se így se úgy nem jó. ekkor kértem meg az egyik fél-kollégát hogy gyere már el, segíts. majd megegyezünk. Aztán el is jött többször, tanultam is tőle szerintem sokat. Legutoljára akkor volt itt amikor "naszinasz"-ba lefújtuk az autót. (URKI VOC) Rábasztunk, papír híján fóliával maszkoltunk. A fóliáról a füllert sikerült lefújni. villámgyorsan fólia leszed, tetőkárpit kiragaszt, kapkodás stb. hát nagyon szemetes is lett, szúnyog is lett benne, meg vagy három helyen meg is folyatta. Ez talán november közepe lehetett. Ó nem baj, majd kipolírozzuk. Jó. hát a többi motyója? ajtók, sárvédők géptető csomagtérajtó? hát hozd el ide meg ide, majd hétvégén megcsinálom. na ebből aztán az lett, hogy a kb 10. ígéret ellenére fömérgesítettem magam és elmentem a motyóért. BELE VOLT FAGYVA A SÁRBA A MŰHELY UDVARÁN!!! Végül is ááá nem voltam ideges, nem volt sok melóm egyik darabban se... Na addig logikáztam míg az öt ajtósba AZ ÖSSZES MOTYÓ(+egy co palack is) belefért! Itthon a két ünnep között(meg még karácsonykor is) én fényezésre készítettem elő. Plasztik(poli, szórógitt), majd füller, és dec.31-én délután 17:30 kor tettem le a pisztolyt. Szebb lett, és jóval kevesebb szemét is lett benne. Viszont folyattam, és szilikonos is lett. (a szilikon pötty eltűntetése végett folyattam, különben nem lett volna gond)

 

Gyakorlott fényező szem nyilván rögtön 1000 hibát találna benne, de szerintem nem lett rossz. 

 

És hogy mi a bajom? hát az, hogy fújhatom újra az autót. mert a folyások mellett kikopott, mert a szemét meg a szúnyog annyi benne mint égen a csillag. Vettem tegnap polírozó gépet. Valami kínai, 25-ért. Ez a polírozás jelen meglátásom szerint nem való semmire. Folyattam rá 3M fehér kupakos pasztát, de a szemét kinevette, oké, 1500-as papír. alig viszi. 1000-res vizes. alig viszi, 800-as vizes, ez már vitte, Ja, ennek a karcait meg a polír nem vitte. nyomom nyomom, ferdén tartom, erre belekap a gép széle. Mérgemben majdnem földhöz vágtam az egészet. 

 

Bejelentettem az asszonynak, hogy hétvégén autófényezés lesz.

Peti251 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15745

1, egy hibátlan váltóból nem folyik az olaj. 2, egyáltalán nem rutin kicserélni egy váltó le-fel alkalmával a féltengely vagy nyelestengeyly szimmeringeket. (bár volna értelme, de nem szokás) Ellenben hamár lent van a váltó akkor gyakrabban kap új kuplungot.

 

Én nem ablakból néztem a szülést. EGY MÉTERRŐL!

Előzmény: wakond83 (15743)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15744

Én mondjuk premier plánból néztem végig a lányok születését! Érdekelt. Én meg tudom érteni a cartács véleményét. Ne műhelyt keressen. Havert, vagy annak a haverját, akivel már megittak egy két sört/pálinkát/akármit, és nem mint "meló" lesz megcsinálva, hanem na jóvan, gyere el a garázsba, osz megcsináljuk okosba. 

 

Az embereket különben frusztrálja, zavarja ha nézik. Elég sok embert. Én nem gondoltam hogy ez engem zavar, de be kellett ismernem magamnak is. Konkrét példa volt, (karosszéria lakatos műhelyben dolgozok már több mint egy éve) a főnök faterja behozta a suzukiját, hogy hát odavan. csináljam már meg. A fater is lakatos, csak inkább szerkezet. ott bábáskodott, nem szólt ő bele, meg semmi, de egyszerűen nem sikerült úgy a folt, nem adta úgy ahogy szokta stb. 

Előzmény: bádogember86 (15742)
wakond83 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15743

Nekem akkor szerencsém volt, a Margit Kórházban születtek a gyerkőcök, ott van ilyen "apa" szoba

amin van egy ablak a műtőre.

Nyilván nem azt néztem,hogy dobálják-e a gyereket vagy ilyesmi ez a gyerek dolog szerintem amúgy nem említhető egy napon

az itt tárgyalt dologgal, mint fényezés...

 

Erre egy frappáns sztori:

 

Elvittem a kocsimat, egy váltócserére, vettem bontott váltót és vittem új olajat is hozzá.

 

Bevittem a kocsit, majd otthagytam.

Szóltak mikor kész, bementem, kifizettem, hazamentem.

Másnap a melóban egy teremgarázsban furcsa szagra lettem figyelmes.

A váltóolaj csepegett ki...nem cserélték ki az olajat, mert totál dzsuvás volt,

és még a féltengely szimeringet sem.

Naná, hogy visszavittem és kérdeztem, hogy most mi legyen?

Erre azt kaptam válaszként, hogy ők nem érnek rá megvenni a szimeringet, azt szerezzem be én, és akkor

kicserélik gariba.....

Kénytelen voltam ezt az utat járni,mivel az összes váltó olaj kifolyt már...

És ez csak egy példa.

 

Ez nem fordulhatott volna elő ha ott vagyok, mert habár nem értek hozzá, de annyi eszem azért van, hogy

ilyenkor azért illik az összes tömítést vagy szűrőt cserélni.....

Motorolaj cserénél is kicserélem a levegőszűrőt, bár nem kötelező de nem azon az 1-2-3e forinton fog múlni.

Hozzáteszem a bontott váltó hibátlan volt.

 

Előzmény: bádogember86 (15742)
bádogember86 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15742

Szerény véleményem szerint ennek a túlzott kíváncsiságnak csak akkor van értelme ha értesz is hozzá. Mivel laikus vagy ezen a téren így az esetleg előforduló hibákat sem fogod észrevenni.

Életem legfontosabb és legnagyszerübb élménye volt mikor a fiam megszületett de mégsem akartam a doki mellett állni mert nem értek hozzá. Legyen minden fasza doki úgyis tudja nélkülem is hogy mit kell tennie. Ő sem áll itt mellettem mikor ajtótcserélek neki. 

 

Szerintem ezt a "vajon beöntötte az olajat vagy kicserélte a fékbetétet?" sztorit el kéne engedni. Ha belegondolsz nincs értelme trükközni mert a mai világban minden javító szavatosságot kell vállaljon a munkájáért. Szerinted akar magának nyűgöt egy olyan világban ahol ha elszakad egy cipő már a vásárló szinte ügyvéddel viszi vissza a boltba? 

 

Előzmény: wakond83 (15740)
Steven 68 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15741

Hogy,miért nem szeretik a mesterek az ügyfél jelenlétét ? A válasz az lesz hogy, CSAK,AZÉRT,MERT NEM, és STB. Engem amikor tanulni kezdtem a szakmát,és még szerszámaim sem voltak, elvittem az unokatestvéremhez a kocsit mondtam neki,hogy amit tudok segítek,de ő is elhajtott.

Előzmény: wakond83 (15740)
wakond83 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15740

Akkor félre értettem.

Nekem alap, hogy elsőre ott vagyok, mint az óvodai beszoktatásnál :)))

 

Meg őszintén szólva érdekel is a dolog, akár egy autószerelés, akár egy fényezés.

Előzmény: mykeman72 (15739)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15739

Abszolút nem erről van szó! Inkább arra próbáltam utalni,hogy nem annyira szokványos és elfogadott az ügyfél jelenléte a munkaterület közelében. Most már vannak olyan technológiák amik lehetővé teszik az adott munka nyomon követését  lásd: kamerarendszer de ez nem elterjedt és megszokott!

Előzmény: wakond83 (15738)
wakond83 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15738

Ez picit tényleg sarkított, szerintem most itt sokan egy tipikus okoskodó f..szfej ügyfélként azonosítanak engem.

Pedig nem erről van szó.

Csupán érdekel, hogy miként készül el a munka.

És számomra fontos, hogy milyen az ember hozzáállása, és hol készül az autóm.

Előzmény: mykeman72 (15737)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 15737

Kezd olyan érzésem lenni ,mint egy látványpékségben! előtted sülnek a kiflik,és kalácsok és el lehet dönteni,hogy melyik eladó szolgáljon ki. lehet ,hogy sarkított a dolog de a lényege ez. Persze ameddig lehet válogatni a műhelyek között addig nincs baj,de sztem kevesen tolerálják az ügyfél toporgását,arról nem is beszélve,hogy sok műhely eleve nem rendelkezik ügyfélváróval!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!