Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ivókút Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67791

Hali!

 

Ahogy már leírtad, az az autó annyira el volt hanygolva, hogy az nem is csoda, hogy ilyen előfordul...

Egyébként annak sem örök az élete és valószínű, hogy a fékpadi mérés már erős volt neki. Mintha múltkor már írtál volna valamit, hogy volt valami gixer már a fékkel...

Én pl.a fékfolyadékot is cserélem kb 2 évente tuti. A hétvégén talán lesz időm rá. Már meg is vettem hozzá a folyadékot. Apósomnak kb 3hete cseréltem először az első tárcsával együtt, az autó 2005-ös van benne 140ekm. Neki eddig jó volt így is...

A másik autóm egy meganeIII azon még a szervíz cserélte 2 éves korában, most lesz négy éves, így azon is esedékes lesz. 

Előzmény: Léger Zsolt (67790)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67790

Hali. 

 

Aszem engem ver az isten a kocsimmal. Ma volt a műszakija. Rendesen felkészítve kicsinosítva. Felújítva ahogy kell. De hogy ne érezzen jól magam eldurrant a fékdobban a munkahenger.  

Adjatok neki valami jó nevet mert én eltemetem a kutyát. :D 

2xkiss Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67789

Mindkettőtök válaszát köszönöm szépen!

Arra már magam is gondoltam, hogy újra megnézem a biztosítékokat, és cserélem.

De nem ártott a biztatásod.  :)

Előzmény: ivókút (67788)
ivókút Creative Commons License 2017.10.30 0 1 67788

Hidd el, elektromos hiba lesz biztosan. A biztosítékokat ne csak nézd meg, hanem cseréld is ki, mert lehet ránézésre jó, pedig mégsem! A féklámpád működik? Nekem az a bizti volt a hibás egyszer, amikor így jártam!

Előzmény: Tokuta (67780)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67787

A videódban több esetben hallani egy furcsa pittyegést, azt hittem utólagos hangja.

Kicsit fiatalabb de ilyen autónk is van itthon, már ránc felvarrott.

Majd jönnek a többiek, de nekem a kijelző mutatói valami zárlat, testhiányt jeleznek.

Én is ahogy te híve vagyok a miszlikbe szedős ellenőrzésnek :)

Előzmény: Cliors88 (67784)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.30 0 1 67786

akkor elektromos szaki kell :(

Előzmény: Tokuta (67785)
Tokuta Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67785

Nem ázott be, nem láttam nyomát, meg nincs ázott szaga sem.

A tartalék kulccsal is ugyan az a helyzet.

Előzmény: WebNeo (67783)
Cliors88 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67784

full alap a kocsi, utólag lett bele építve egy központi zár a volt tulajoknál, azon kívül semmi más nincs

Előzmény: WebNeo (67782)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.30 0 1 67783

Nem ázott el a napokban belül?

Tartalék kulccsal is ezt csinálja?

Immo karikat nézném meg, asszem van benne

Előzmény: Tokuta (67780)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67782

riaszto, utolagos inditásgátló van?

Előzmény: Cliors88 (67781)
Cliors88 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67781

Nos megpucoltam az aksi negatív vezeték csatlakozását a kaszninál és gondoltam megpróbálom hát ha..

Linken van a videó amit produkál jelenleg a kocsi indításkor.

https://www.youtube.com/watch?v=oDYfRFfEiDI

 

Ugyan ezt megcsináltam világítással hogy látható legyen nem halványodik el a lámpa fénye.

https://www.youtube.com/watch?v=_v4wCs0sbvA

 

Valakinek valami ötlet?

Előzmény: Papalac (67779)
Tokuta Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67780

Sziasztok!

 

2002-es Renault Tháliám van, 1.5 DCI 48 kw.

 

Tegnap még használtam, leálltam - minden rendben.

Ma mennék vele, - nem nyitható távkapcsolóval a központi zár. A kulcson a visszajelző piros fény ég,

most elvileg működik. Kulcshibám már volt máskor is - gyenge elem- elemcsere megoldotta.

Most nem. A zár csak mechanikusan nyitható.

 

Ami utána feltünt még, hogy az indításgátló piros visszajelző lámpája nem villog- sötét.

Az indítókulcs elforgatásával a szokott lámpák a megszokott módon visszajeleznek - de a sárga, izzítás jelző kivételével - nem alszanak el.

Indítózásnál az aksiban van erő, pörget, és mégsem indul be a motor.

 

A központi zár az autóban lévő nyomógombról sem működik, nem zár- nem nyit.

(Már nem emlékszem rá biztosan, de ennek mintha működnie kéne akkor is, ha nem jár a motor. ?)

A biztosítékok között megnéztem azokat, amelyek a tájékoztató könyv szerinti jelzések alapján a

központi záré lehetnek.  (A négy kitárt ajtós autó embléma, a másik fajta pedig egy kulcs jelzés)

Az elsőből 3, a másikból 1 van a biztosíték táblán jelölve. De ez mindegy is, mind a 4 lehetséges

biztosíték jó.

 

A sikertelen motorindítások után- a kulcsot kivéve - az indításgátló visszajelzője továbbra is sötét,

nem villog. Azt sajnos nem tudom, - nem figyeltem rá, - hogy tegnap mikor leálltam az autóval, még volt-e visszajelzése. 

 

A  'hogyan továbbhoz'  várnám a segítő tanácsaitokat.

 

 

 

Papalac Creative Commons License 2017.10.30 0 0 67779

Az akkumulátor negatív pólusa az akkumulátor alatt van testre kötve egy csavarral. Azt érdemes megnézni. A pozitív pólusról megy egy vastag vezeték az önindítóhoz és a vékony vezeték húzatja meg a bendixet. A behúzáskor az önindító zárja magának a motorhoz az áramot. Mindkét szénkefén keresztül megy a behúzás árama. Elkoptak a szénkefék vagy szorul a bendix.

Előzmény: Cliors88 (67777)
Cliors88 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67778

amit én láttam önindító szereléskor van fő vezeték ami csavar rögzít, elvileg ezen kap áramot ha jól tudom. Van egy másik is ami csak sima rádugós, na arról fogalmam sincs hogy mi... mindkét vezeték egy kötegből jön, ugyan ebben van bent a fhp jeladó vezetéke is, illetve az aksi és a fő vezérlőből indul ki. Betolásra semmi gond, simán megy minden, nincs hiba lámpa, de állítom és vége. Engem csak az bosszant hogy egyik pillanatról a másikra..

Előzmény: Papalac (67776)
Cliors88 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67777

Köszönöm a válaszokat!!! Holnap megpróbálom megnézni a gyújtáskapcsolót, bár erre nem gondoltam mivel mindent engedett hiba lámpa nem volt. Már arra is gondoltam hogy a sok próbálgatás miatt merítettem aksin annyit hogy már nem tudja az önindítót meghajtani, de az is érdekes hogy nem mindig van kattanás, az az nem mindig löki ki a bindexet. Szóval egyenlőre csak a próbák vannak, de köszönöm! Ha valakinek van még valami ötlete meghallgatom :)

Papalac Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67776

A clioban talán van jelfogó az önindítóhoz, azt is érdemes megnézni, de az, hogy az autó mozgatására indul, az inkább önindítóra mutat.

Előzmény: Papalac (67772)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67775

"Akkor cserélték a trafót meg a gyertyákat. A csere után megszűnt a rángatás"

Ahogy már írták valószínű hogy valamilyen elektromos érintkezési hiba. A fenti idézet alapján a trafóba bemenő csatlakozó igen gyanús. Alapjáraton járó motornál mozgasd meg a trafóba bemenő csatlakozónál a vezetékeket. Ha változik az alapjárat vagy leáll a motor akkor ott a hiba. Ezt eljátszhatod az összes elektromos csatlakozónál.

A nagyfesz részen inkább ne matass és vigyázz a forgó és forró alkatrészeknél!

Amikor rángat vagy leáll a motor olyankor a gyújtást vagy az üzemanyagot vezérlő jelek valahol elakadnak.

A legrosszabb esetben a biztosítéktáblán van forrasztási hiba.

Érdemes még az összes test pontot megtisztítani.

Előzmény: 19gyuri66 (67769)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.29 0 1 67774

Mindkét onidítoval ugyanaz a hiba gyujtáskapcsolot sem hagynam ki az ellenörzesböl.

Előzmény: Cliors88 (67771)
traki62 Creative Commons License 2017.10.29 0 1 67773

ha lehet kint kellene kipróbálni az önindítót szerintem

Előzmény: Cliors88 (67771)
Papalac Creative Commons License 2017.10.29 0 1 67772

Önindító!

Ha nem teker az önindító csak kattan, akkor bizony szénkefés.

Előzmény: Cliors88 (67771)
Cliors88 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67771

Sziasztok!

 

Autó: 1999-s Renault Clio, 1149cm 58 lovas autó D7F 720 motorkód.

 

Olyan problémával fordulok hozzátok hogy autóm egy nap 3 alkalommal elindult, de negyedikre nem indult el. Betolva nem volt vele gond, de leállítva már nem indult.
Már korábban is volt hogy néha nem indult, pici hinta és nagy nehezen elindult. Akku meglett mérve tökéletes, terhelés alatt is. Volt egy másik önindítóm, beszereltem de csak egy vagy kettő kattanás van és semmi más. Ac pumpát lehet hallani gyújtás adáskor. Világítás, rádió, ventilátor minden jó.
Megcsiszoltam az önindító, akku, csatlakozásait. Indításgátló lámpa nem mutat hibát. Felsőholtponti jeladót is megtisztítottam. Tettem bele másik akkut, de szintén semmi. Biztosítékokat megnéztem nem találtam rosszat. Sajnos már kifogytam az ötletekből, csak a kattanás és semmi más nem történik.
Szerintettek mi lehet a baj?
Válaszát előre is köszönöm!

ÖregMackó Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67770

http://kormanyszervo.atw.hu/

 

Kormányszervó az biztos, én nála cseréltem szervót

Előzmény: rettiwer (67750)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67769

Ki lett cserélve! Előttem csinálták, meg egyébként is... 10 éve odahordom az autót, nem vernek át egy ilyennel! Hogy hamis-e? A Bárdi Autó hozta a gyertyákat!

A légszűrővel is lehet megbirkózom, de már csak holnap. Vagy mondom azt is, ha megyek a szervizbe!

Előzmény: Léger Zsolt (67768)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67768

Jó lenne kiszedni egy gyertyát. Nem biztos hogy ki is lett cserélve. Ha ki is lett lehet hogy rossz lett belevéve vagy hamis. Tönkremegy hamar. Azon felül a gyertya mesélhet hogy mi is baja a kocsinak. 

Légszűrőházat nyisd fel. Nézd meg nincs e sok olaj benne. magas nyomás az olajtérben. 

5 csavar és 3 csat tartja a helyén a tetejét. 

Előzmény: 19gyuri66 (67763)
WebNeo Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67767

irj nekem a vazzzz kukac indamail pont hu címre küldök egy ajándék infós táblázatot :)

Előzmény: Ajven1985 (67765)
traki62 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67766

értem és köszönöm

Előzmény: Ajven1985 (67764)
Ajven1985 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67765

Szomorúan hallom, de azért nagyon köszi a segítséget. Akkor első körben marad egy bontott és a bizakodás, hogy nem fog morogni és nyüszíteni. Másik opció, hogy megrendelek valamit a netről, pl. Kovács Autótól, és ha nem egyforma, akkor visszaküldöm, így csak a postaköltséget bukom vész esetén. Ha előrébb jutok jelentkezem a fejleményekkel. Köszi még egyszer. G.

Előzmény: WebNeo (67758)
Ajven1985 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67764

Sosem cseréltem még, így sajnos pontosan nem tudom, de valahol a váltóban kell legyen, ha nem tévedek. G.

Előzmény: traki62 (67760)
19gyuri66 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67763

A holtponti jeladó vadi új, ahogy írtam is, azt vakon cserélték még mielőtt a gép mutatta volna a relé bajt! Kábelsérülést ÉN nem látok, de gondolom amikor cserélték a jeladót, csak nézték azt is!

 

A gyertyákat passzolom! Amikor a "sima rángatós" korszaka volt a szekérnek, akkor se mutatott semmit a hibakereső. Nézték a gyertyát, az valóban golyó érett volt már, de hogy milyenre cserélték, passz! Nincs szerszámom hozzá, hogy kivegyem, de lehet ha látom, akkor se lennék előrébb! :)

A gyertyacsere után elindultam haza, eljöttem vagy 10 km-t, megint őrült rángatás, akkor is lett egy motor check lámpám. Visszamentem, akkor mutatta végül a számítógép a trafóhibát, ki is cserélték. Utána egészen mostanáig nem volt semmi baj.

Hogy aztán összefügg-e a kettő??? Az akkori rángatás és a mostani fulladás, passz!

Előzmény: Léger Zsolt (67762)
Léger Zsolt Creative Commons License 2017.10.29 0 0 67762

a holtponti jeladónak a kábele nem sérült vagy esetleg maga az érzékelő lenne rossz? De a hibát kiolvasva majd kiderül. Amúgy milyen gyertyák vannak benne? 

Előzmény: 19gyuri66 (67757)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!