Nem tudom, Hajdúszoboszlón lakom, csak ott volt a rendezvény, amin voltam. Tehát momst láttam először, van még fotó,, nemsoká' felteszem. A betört szélvédőt pont kihasználtam egy beltéri fotóra... :D
Kár érte de ez még menthető,mert a garázsban van donorbusz a 4848-as szintén 435.18F amiből jóljönnek most a cuccok.Végülis szerintem a gyors beavatkozásnak köszönhetően csak a hátsó üveg robbant be,a többi meg javítható.Sajnálom mert az utolsó három között volt forgalombahelyezésnél,és nagyon jól nézett ki a többihez képest a fényezése is.Ha már úgy fogalmaztál,hogy kiégett az inkább igaz a Bpi-045-re ami tényleg menthetetlen volt,ezt én úgy mondanám megégett mint (a miskolci neoplán a napokban).
Teljesen igazad van,én személy szerint örülök a 260T1-esnek is pedig tudom,hogy apróbb hibák vannak rajta és,hogy nem az eredeti de mégis élmény látni megsimogatni és mászkálni benne a fényezésről nem is beszélve.
Az orbitális nagy marhaság, hogy a színkódja megegyezik esetleg a narancs homlok és hátfal színű elefántcsontszín kocsik sárgájával? Oldalán a csík krémfehér, t'án mint amit az ajtókhoz általában használtak anno.
Én nem azt mondom, hogy nem jelent semmit, hanem azt, hogy egy szart jelent!Már két hülye is "megbántott" azzal, hogy a volvokat isteníti, az IKARUS-t meg szidja.Mondták, hogy milyen szar az IKARUS, majd szét esik.Persze a régi 200-asokra gondol mindenki, amikor az IKARUS szót meghallja.Én mondtam nekik, hogy milyen szarok a volvok, letiltanak, fogyasztása duplája az IKARUS-énak, a volán már annyit ráköltött 1 volvora, hogy egy új buszt lehetne venni..., de akkor is ez milyen jó busz meg stb, persze azt sem tudják, hogy egy busznak hány kereke van.A legrosszabbul az esett amikor mondtam, hogy van 3 éves IKARUS is ám, erre meg:"Az is jó szar lehet, biztos széthullik, a volvo a menő busz."