Tudom, hogy a távdiagnosztika és a távgyógyítás csak a Budapest TV-n ment, de most mégis kérdeznék, hátha...
Adott egy 2005-ös 407 2.0 HDi, péntek estig hibátlan, majd szombat reggel csak forgatja-forgatja az indítómotor, de semmi...valószínűleg nem kap üzemanyagot a motor, elsőre az üa. szivattyúra gyanakodtam, meg is próbáltam a kézi pumpálást, semmi.
Volt a kocsival a héten olyan gond, hogy balra indexelésnél a féklámpára, fékezésnél a balos indexre írta a computer, hogy hibás...erről azt olvastam, hogy testhiba. Szombaton neki is álltam leszedni a testkábeleket, megpucolni-csiszolni a sarukat, WD40...de semmi. Ennél többet házilag nem tudok, van valakinek ötlete, mire számíthatok? Eddig hibátlanul indult mindig, nem volt előjele.
(Ja, az, hogy most már "Economy mode" van, az gondolom, az akksi "gyötrésének" a következménye?)
Most nem kifejtendő okok miatt tudnom kellene, hogy a motortérből hol tudok bevezetni az utastérbe 2 db, 6-8 mm átmérőjű csövecskét. Vagyis hol van olyan hely a tűzfalon, amihez kívülről és belülről is hozzáférek úgy, hogy nem kell lebontanom az egész kocsit. Jobb kormányos a verda.
Szia! Csak be lett téve a lemez semmi más nem lett piszkálva! Én caak ajánlani tudom,eddig nagyon rendbe van és öröm menni a kocsival! Annyit vettem észre hátránynak hogy a kipufogó gáz "büdösebb" lett!
Olybá tűnik csillapítókat kell cserélnem a multkori szeles időbenl libegett össze vissza.Futómű felújítva már csak a csillapítók vannak hátra.Olyan segítségét kérném aki boxban megtudja nézni és mondani milyen tipusú kell bele.Én már megnéztem de a cikkszámok alapján nem sokra mentem vele )
Valaki nem tud egy jó programot amivel, alkatrészeket lehetne megtekinteni az autón, pl mi hol helyezkedik el, vagy mik ből áll össze, ami robbantott rajzokat tartalmazna?
Pár nappal az egr falazás után! Semmi hibaüzenet,a motor sokkal szebben jár, hidegen jobban indul,sokkal kiegyensúlyozottab lett a menettulajdonsága,gázadásra job reagálás! Fogyasztást még nem tudom de amint érdemlegesebb km-t teszek meg vele írni fogok! További szép napot! Boldog húsvétot!
Sikerült ismét hibát generálnom.) Futómű felujításnál +Hátsó lámpáknál volt áramtalanítva a kocsi.Most vettem észre,hogy az első park égők nem égnek.Próbáltam a régiekkel azokkal sem megy.Újra áramtalanítottam és odáig eljutottam,hogy még mindig nem égnek viszont mostmár a csomagtér gombja sem reagál ) Úgyhogy inkább megkérdezem hátha valaki tudja a megoldást erre. Előre is köszönet és hála.
Bár az enyém most fekete, az előző verdámban világos műszerfal és kárpit volt. Enyhe mosószeres langyos vízzel tisztítottam és műszerfal ápolóval kezelgettem.
Sziasztok! Bézs színű műszerfal van az oroszlánomban,viszont nem igazán tudom mivel kellene tisztítani félek bármivel hozzá nyúlni. Akinek ilyen műszerfala van kérem írja már meg hogy ő mivel tisztítja.Előre is köszi!