Keresés

Részletes keresés

jzp2107 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 21957
akkor jól időzítettük a Rákóczi elkezdését :-)
szépen fel lett újítva, pár észrevétel:
- Parád - Parádfürdő között hiányos a jelzés, először azt hittem direkt de aztán egy árva jelzés csak előbukkant valahol a két település határán
- Rózsaszállásnál a Rákóczi kódot miért oda kellett tenni ahova? Kerestük a háznál mint a félőrültek, aztán az S- mentén, hát nem a kettő között van félúton? :-)
- nagyon tetszett a Szent István csevice utáni rész miután felkanyarodott az erdőbe (sárguló bükkös + napfény, giccshegyek de elolvadtam tőle :-) szintén szép a Kékes utáni rész, még beszéltük is hogy az OKT-t is itt kéne vezetni a béna sípálya helyett mikor jött a feketeleves, a böszme meredek rész ami később saras még később falevelekkel takart alatta mindenféle falevél miatt láthatatlan kövek meg gyökerek, azt a részt nem lehetne kicsit átalakítani? Nagyon kár hogy az olyan. Szerintem nem vagyok nagyon béna, de négykézláb tudtam rajta lemenni a puhábbik felemmel előre :-) és emiatt a buszt is lekéstük :-(

De a felújításhoz mégegyszer gratulálok, szép munka, mindezek ellenére nagyon jók a jelzések!
Előzmény: ssimi (21956)
ssimi Creative Commons License 2007.11.01 0 0 21956

Magán a forrás foglalásán kell lennie a jelnek. Pár hete újították fel társaim a sárgát, nincs róla infóm, hogy itt az igazolójelet áthelyezték volna. Holnap utánanézek és írok.

 

Simon Péter

Kékes TE

Előzmény: Törölt nick (21955)
Joeyline Creative Commons License 2007.11.01 0 0 21954
Hirtelen ötlettől vezérelve Kiss András barátommal holnap meg szándékozzuk csinálni az OKT mintegy 23 km-es Dobogókő - Bécsi út szakaszát.

Akinek van kedve csatlakozni erre a laza kis túrára, azt várjuk holnap reggel az Árpád-híd buszállomáson. Találkozó 7.30-kor az elővételi pénztáraknál, a közvetlen busz 7.45-kor indul Dobogókőre.

9 óra körül tudunk kezdeni, és várhatóan 3-4 óra körül végzünk is, még bőven világosban.

Van érdeklődő?
padler Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21953
Néhány méterrel arrébb az út másik oldalán van egy folyton nevet változtató büfé is, most éppen www.vinye.hu néven fut, két évvel ezelőtt finom melegszendvicset kaptam, nagy választék azonban nem volt.
Előzmény: Morcsi (21941)
padler Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21952
Lehet. Mi ugyan nem ettünk, de láttam, ahogy gusztusos dolgokat hoztak ki. Emlékeim szerint hagyományos ételek és frissensültek vannak alapvetően, korrekt árakkal.
Előzmény: Morcsi (21941)
László67 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21951

Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a mindent megszüntetni és a minden megtartásáért tiltakozni között kellene egy értelmes kompromisszumot találni.

Ezzel teljes mértékben egyetértek!  :-)

Ami a BKV-t illeti: pl. a 41-es villamos megszüntetése - évekkel ezelőtt - többször is felmerült a "kevés utas" miatt... Szerencsére inkább meghosszabbították az útvonalát.

A Pokol csárdában nagyon finom forralt bort ittam márciusban. :-)

Meleg étel akkor nem volt, lehet, hogy az csak a "turistaszezonban" van.

- Bélyegző van, méghozzá az Ösvénytaposó Baráti Társaság bélyegzője,.

Jövő vasárnap ellátogatok oda, ha minden igaz...

 

 

 

 

Előzmény: Morcsi (21941)
Joeyline Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21950
Igen, tudom, hogy jók a képek! :)
Kiss András barátunk nagyon jól fényképez. Amióta idén tavasztól csatlakozott társaságunkhoz, a túráink fő dokumentőrévé lépett elő.

A Galéria főoldaláról a többi túránk fényképei is elérhetők.
(Főleg teljesítménytúrákon veszünk részt csoportosan.)


A Keszthely és Hévíz közötti erdő tényleg csodaszép, Zala rulezzz! :)

A Pápa azért talán túlzás, de köszönöm az elismerést! Tervezek ismétlést az ellenkező irányban, de egyelőre más célok a preferáltabbak.

A találkozásra jól emléxem, másfél éve volt, én KDP-zni mentem akkor, Ti OKT-zni, ha minden igaz.

Remélem, összefutunk még majd valahol. Sőt, akár a topik révén immár közös túrát is szervezhetünk valamikor :)
Előzmény: jázminapja (21949)
jázminapja Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21949
Jók a képek! Szerintem a Keszthely Hévíz közötti erdő az egyik legszebb kék-szakasz! Ja, és grat a 80 naphoz, szuper teljesítmény! Ha nem haragszol a személyeskedésért, még egy kis történet így ismeretlenül: kb. egy éve öszzefutottunk a várpalotai buszvégállomáson. Mi négyen voltunk, te egyedül. Akkor meséltél nekünk a körről, azóta túrázásokkor sokszor emlegetünk téged, sőt, nevet is adtunk neked: Te vagy a Pápa! De ha már szót kaptam (adtam magamnak), még egy sztori: az egyik túra társam és egyben kollégám pár hete azzal fogadott, hogy nem fogom elhinni, ki ment el az ablakuk alatt (Máriaremetén, a kék útvonalán lakik)! Hát a Pápa!:)   
Előzmény: Joeyline (21937)
kvte Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21948

Egy kérdésem lenne:

 

A kb. 2 éve megjelent legutolsó igazolófüzethez képest volt jelentősebb változás a Dél-Dunántúli Kéken? A pusztaszentpéteri bélyegző Csödére helyezéséről olvastam, ezen felül viszont nem találtam más eltérésre utaló hírt.

Morcsi Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21946
Köszönöm szépen!
Előzmény: szucsati (21944)
Joeyline Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21945
Elnézést!
Valahogy odaolvastam egy "e" kérdőszócskát, mivel a teljes mondat végén kérdőjel szerepelt...

Én nem étkeztem a helyszínen.
Előzmény: Morcsi (21943)
szucsati Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21944
Szeptemberben nyaralásunk alatt ettünk ott meleget.
Előzmény: Morcsi (21943)
Morcsi Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21943
Ezt tudom, azt kérdeztem, hogy enni lehet-e? :)
Előzmény: Joeyline (21942)
Joeyline Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21942
2005 decemberében én kaptam bélyegzést.
Előzmény: Morcsi (21941)
Morcsi Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21941

Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a mindent megszüntetni és a minden megtartásáért tiltakozni között kellene egy értelmes kompromisszumot találni. Ha egy vonal turisztikailag frekventált, akkor az éppen a számokban fog jelentkezni. A turisták, kirándulók ugyanis szinte mindig váltanak jegyet, ez pedig kimutatható.

 

Csak zárójelben: nem szerencsés ezeket a vonalakat a BKV-hoz hasonlítani. Előbbinél ténylegesen nagyon kevés, vagy nincsenek utasok, utóbbinál kétszer annyi utas van, mint amennyi fizet a szolgáltatásért. Mindkettő veszteséges, de a veszteség éppen ellentétes okokra vezethető vissza. Ezért eltérő az utasforgalom vizsgálatának módja is.

 

Mielőtt nagyon elmegyünk OFF-ba, inkább egy ONtopik kérdés: Vinyén a Pokol Csárdában lehet igazolni, emellett lehet főtt ételt is fogyasztani?

Előzmény: László67 (21934)
ssimi Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21940

"Érdekes, a P+ jelek keleti irányba, Szücsi felé indulnak lefelé."

 

Miért érdekes?

Előzmény: Güsziológus (21923)
lükepék Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21939
hahó
ó, már nem emlékeztem, hogy ki írt utoljára, és csodálkoztam, hogy mégsem akarsz jönni.
Akut pénzhiányban meg munkatöbbletben szenvedek, úgyhogy sztornó sajnos.. :(
Előzmény: elf11 (21938)
elf11 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21938

lükepék!

 

Küldtem levelet, de még nem jött válasz!

Lesz hétvégén Cserehát???

Előzmény: lükepék (21729)
Joeyline Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21937
Képek az OKT Keszthely - Zalaszántó - Sümeg szakaszáról
Az őszi szünet keretében szombaton és vasárnap jártuk végig ezt a szakaszt az ELTE ttúrás csapattal.
Hétfőn eljutottunk Sümegtől Ötvösig, majd kedden Hosszúperesztegig is, de ekkor már nem tudott részt venni Kiss András túratársunk, így arról egyelőre nincsenek képek. (Ha majd Szabó Zsuzsa túratársnőnk feltölti a Galériába a sajátjait, akkor lesz néhány fotó ezekről a napokról is.)
Joeyline Creative Commons License 2007.10.31 0 0 21936
Az időpont sajnos nem jó, pedig az épp folyamatban lévő teljesítésemből hiányzik az a szakasz.
Talán legközelebb.
Előzmény: jeji4 (21924)
csoty Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21935
Kevesebbért is kitört már. ;)

És vajh mit szólna a vidéki, ha a pestiek lezárnák a városhatárnál az utakat, hogy ugyan már ne a városon keresztül flangáljanak. Olyan gazdatűntetés módra. :)
Előzmény: László67 (21934)
László67 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21934

OFF

Igen, valóban vannak rossz állapotú vonalak, amiket talán nem érdemes felújítani.

De azért 38 vonal megszűntetése (kistérségi vasúttá átszervezése) durva lenne...

Ezek közt vannak jó állapotban lévő vasútvonalak is (pl. Szfv - Komárom), ahol 80 km/h a jellemző pályasebesség.

A BKV Zrt is veszteséges... Mit szólnának a Budapestiek és a Bp-re ingázók, ha mondjuk a villamosvonalak és a HÉV-ek felét megszűntetnék? Pesten kitörne a forradalom.  :)

Előzmény: Morcsi (21929)
olahtamas Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21933
Az a legrosszabb az egészben, hogy egy kód felfestése miatt nem nagyon érdemes bekoszolni az ecsetet. Talán ha nekem kellene csinálni, akkor valami ócska ecsettel csinálnám, azt a pár pöttyöt meg lehet azzal is csinálni, ha amúgy az alap jó.
Előzmény: jzp2107 (21932)
jzp2107 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21932
Aki jártas jelzésfestésben, hogy oldaná meg ha egy-két várkódot kellene felújítania? Tehát nem kilóméterek jelzésfestéséről lenne szó csak pár pöttyről, nem akarnék még negyedkiló festéket se cipelni :-)
Szóval ki mivel? (lúzer kérdés tudom, de totál tapasztalatlan vagyok e téren, valamikor el kell kezdeni...)
[PSP] Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21931
Hű... :-( Az a kelet-nyugat nem tudom hogy cserélődött fel... Jogos kritika, köszi!
Előzmény: Tavaszi Széll (21930)
Tavaszi Széll Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21930

Köszi, utóbbi én lennék ;-)

Tudom, tényleg szenzációsak a képeid, a honlapodról is jól ismerem a fotóidat.

A cikk hangvétele is nagyon tetszett, sok gondolat teljesen egybe vágott az én véleményemmel, érzéseimmel (talán egyedüli kivétel a szerző nagyzsákos túrával kapcsolatos ellenérzései, és én azt is nagyon kedvelem).

Egyetlen apró kritika: a "Mátra nyugati gerincén" fotóról már a HTM-ben látottak alapján is gyanítottam, hogy az Oroszlánvárnál készült, és a honlapod ebben csak megerősített, viszont ez már a Mátra keleti gerince.

Ezt leszámítva, vagy ezzel együtt is nagyon tetszett cikk.

Előzmény: [PSP] (21927)
Morcsi Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21929

OFF

Lehet, most kapok az arcomra, de a cikkíró látta a Körmend-Zalalövő vonalat közelről??? Nem egyszerű felújításra, hanem igen komoly munkára, tereprendezésre lenne ott szükség, hogy a jelenlegi "néha egy utasok nélküli egy kocsis Bz 20-30-al elgurul rajta" típusú kihasználtságból, komoly teherforgalmú vonal legyen. Néha azt hittem, leborulunk a sínről, annyira meg van süllyedve a pálya.

 

Szerintem ez is oka annak, hogy néhány vonaltól már most szabadulni próbálnak, hiszen ezek olyan elhanyagoltak, hogy rövid időn belül úgyis lehetetlenné válna rajtuk a közlekedés, egyszerűen azt a keveset, amennyi a fenntartásuk lenne, sem akarják rákölteni.

 

Mikor az Őrvidék Turistája mozgalmat jártuk, Zalalövő fele velünk együtt 5 utas volt rajta, pár nappal később Körmenden láttuk, amint 0 utassal érkezik az állomásra.

ON

Előzmény: László67 (21926)
kvte Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21928

Alföldi Kék

 

Komádi országút - Tölgyfás - Toprongyos-Korhány csat. - Zsadány

 

http://www.kvte.hu/kalauz/ak19.xml

 

[PSP] Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21927
Köszi, utóbbi én lennék ;-)

kektura.eu
Előzmény: Tavaszi Széll (21919)
László67 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 21926

OFF

Tiltakozások a mellékvonalak "ideiglenes szüneteltetése" miatt:

http://www.indohaz.hu/rovatok/hir/hnagyvasut/mellekvonal071029/

On

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!