Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nouby Creative Commons License 2016.12.08 0 0 30579

Helló!

 

Van egy fura problémám: Nem rég vettünk egy 2002 Wagon R G13BB-t. Teszt úton minden rendben. Vezetés haza (vidék, BP) rendben. Vezetek Budapesten (dugó, araszolás) rendben. Árpád úton ahogy hajtok fel a hídra az emelkedőn a Szentmihályi irányába kigyullad a check engine lámpa.

 

Megérkezünk a cél objektumhoz a motor leálíltása és újra indítása sem javít a helyzeten. Elkezdünk fülelni halk, fémes zúgó/zümmögő hang jön a kipofogóból ami gázadásra változatlan. 15 percet hűlt nem javult. Hazafelé úton ugyan az a zümmögő hang. Egyenletesen jár a motor, lineárisan jól gyorsul, váltás is hibátlan, olaj szint rendben.

 

Ti mivel kezdenétek az öndiagnosztikát, mit tennétek?

 

1000 hála!

stegere Creative Commons License 2016.12.08 0 0 30578

Sziasztok. 

 

185/60 r 14 felmegy a wagonra? vagy csak a 185 /55 jó rá ??

MadRabbit88 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 30577

Köszönöm mindenkinek. Ha lesz időm amikor nem dolgozok,az két ünnep között,akkor szét lesz szedve csomagtér ajtó. Tegnap megpróbáltuk WD40-el befújni,de sajnos nem lett jó. 

monobombola Creative Commons License 2016.12.04 0 0 30576

Ha kinn nincs akkor bent van.  Esetleg a fűtőtest? ☺ 

Előzmény: LT74 (30570)
monobombola Creative Commons License 2016.12.04 0 0 30575

Lehet kevés lesz a szétszerelés. Bontós elektronikával pótoltam, mert az a műanyag fogaskerekes vacak eldarálta magát. Magának a zárnak általában semmi baja. (Most éppen a jobb oldali hátsó ajtó záródik nehezen - már mint a központi zárral. Nyitni nyit. Ott is az elektronika a ludas.)

Előzmény: MadRabbit88 (30573)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.04 0 0 30574

Szedd szét a zárat, nézd meg mi akad benne. Esetleg meg kell kenni. 

Előzmény: MadRabbit88 (30573)
MadRabbit88 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 30573

Sziasztok! Olyan problémával küzdök,hogy csomagtérajtót nem mindig nyitja központi zár. Ha kulccsal nyitom akkor is nehéz kinyitni. Kinyitom kulccsal,majd benyomom ugye gombot és akad az egész zár, valamikor játszani kell vele sokat mire kinyílik.  Amikor becsukom akad is már néha csapódósnál hallani,hogy akad valami, de nem tudok rájönni mi lehet, olyan mint ha nem csuknám be rendesen.  Zárásnál ha bezárja központi elvileg mindig, bár lassan azt se hiszem el. Tud valaki megoldást,erre vagy komplett zár csere? Jó lenne ha egy kulcs lenne amivel indítok meg a központi távirányító, nem kellene nekem még egy kulcs.

Csillagnyee Creative Commons License 2016.12.03 0 0 30572

Belső radiátor, vízpumpa környékét alaposan szemügyre kellene venni. A hűtőn is keresni kellene kőfelverődést, a hűtősapkán szivárgásnyomot. 
Végső esetben ki kellene húzni az olajnívópálcát és megnézni, hogy nincs-e emulzió az olajban.

Előzmény: LT74 (30570)
stegere Creative Commons License 2016.12.03 0 0 30571

Sziasztok. 

 

Van egy gyári Wagon r sport felni szettem --gumik öregek--nem árképző--

 

 

Egy festés ráfér::  

 

ár ::35000 ft ..érd :: 06302586897

 

LT74 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 30570

Sziasztok!

Drága szeretett autónk eszi a hütővizet, folt nincs alatta, fehér füst nincs mögötte, valakinek volt hasonló?? Hova megy el a víz??????? Wagon r 2000 1.3 benzin

Már a tippeket is megköszönném!!

Tibi

bt74 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 30569

Én is épp tegnap szedtem le :)
Enyém is szépen csörömpölt rajta :D 

 

Előzmény: stegere (30559)
tomi2107 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30568

Már nem merem belinkelni :D de nekem most is van egy 4t trabi :D én imádom nosztalgia nameg csont nélkül müszaki 26 évesen de pont 2 napja csináltam a kipufogót mert kifujt hangos volt.Most már szépen muszikál az is csendes de igen azért jo a wagon föleg a derekamnak,mondjuk egyszerű is tényleg strapás jószágok a wagonok persze bosszantó hibák vannak de már ezek se új autók tessék egy 26 éves motortér  :D és a két jómadár :D 

Előzmény: Landsmann_ (30567)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.01 0 1 30567

Én se. Ezért is esett olyan jól, mikor akárhova megérkeztünk a bátyám kispolskijával. Hát az a verda is egy büntetés. Akkor már inkább a Trabant. Az is volt neki, ezerszer különb volt. Fázni mindegyikben kellett. Én megfogadtam, nekem léghűtéses autó nem kell. Jó ideig 2T majd 4T Wartburgot nyüstöltem. Azokban jó idő volt és viszonylag csend is volt benne. De azért a Wagon mégiscsak előkelőbb, csendesebb, kevesebbet is eszik, fiatalabb is, stb. De azért a 2T Wartburgot is szerettem. Azzal sem volt semmi gond, mind a Wagonnal. Ennyi emlék maradt róla:

 

Előzmény: tomi2107 (30566)
tomi2107 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30566

Igen :D lehet öregszem de más az autóverseny és más ha napi szinten kell hallgatni sok km át nekem is van olyan kedves barátom hogy 300km-ert nem mennék az ö suzkájával mert nem hallgatnám :D

Előzmény: monobombola (30565)
monobombola Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30565

Mások ilyen kipufogó után sírnak! Még fizetnek is, hogy recsegjen.☺

Előzmény: tomi2107 (30564)
tomi2107 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30564

javítok a felét letéptem én is mert idegbajt kaptam a zörgéstöl  :D

Előzmény: stegere (30562)
stegere Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30563

Én nem nyúltam hozzá...mégis önálósitotta magát :) Nekem is az tünt fel h alapjáraton cicereg.... holnap megoldom ....kössz...

Előzmény: monobombola (30561)
stegere Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30562

Kösszi...akkor letépem....

Előzmény: tomi2107 (30560)
monobombola Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30561

Nekem még zörög. Már vagy három éve. Igaz csak egy csavart szakított bele kedves szerelő és ezért csak lámpánál, alapjárat közelében.  

Előzmény: tomi2107 (30560)
tomi2107 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30560

Igy van katalizátor hővédö lemez én már rég elhagytam :D ugy járok vele nem lesz baja

Előzmény: stegere (30559)
stegere Creative Commons License 2016.12.01 0 0 30559

Sziasztok.

 

Nem pontosan mi a neve,de az enyémen ez elkorrodálódott --kipufogó leömlő hővédő ami 2 darabból áll---le is vált  ezért zörög...

Alul a sárga és a zöld....

 

El lehet-e távolitani vagy fontos rész ??

Csillagnyee Creative Commons License 2016.11.29 0 0 30558

Szerettem volna viszonylag gyárira meghagyni az autót, így a kapcsoló környékét is.
Gyári Suzuki kapcsolót vettem (elvileg) és hozzá kapható valamilyen kisipari foglalatot, ami kb megegyezik az eredetivel. Ha valamiért mégis ki lenne véve a kapcsoló, az sem jó, ha utána fogalmunk sincsen, hogy melyik vezeték hova is ment?.. Persze a színek.. Így egyszerűbb :)

Látszik a megégett régi darabon, hogy milyen könnyen kilazulnak az érintkezők, nem szerettem volna minden út után ellenőrizni az újat, hogy nem-e éppen most kezdett el vajon melegedni?..
Így a kapcsoló tehermentesítésére vettem végül egy 500ft-os relét, ami 30A-t elbír. 
A saruk nem csak krimpelve lettek, hanem be is lettek forrasztva.
A sima forrasztás nem jó, egy esetleges melegedés hatására elengedhet, emellett a kemény mínuszokban az ónpestis sem a barátja. A sarukra duplán került a zsugorcső. Lehet kapni eleve szigeltet, de azt nem lehet forrasztani és a műanyagburkolat sem nyúlik túl eléggé, hogy fedje a relé lábát teljesen.

A megégett vezetékekből le kellett vágni 30-50mm-es darabokat sajnos, törtek és korrodáltak is voltak.

A toldások sima érvéghüvellyel történtek, krimpeléssel és utána forrasztással, dupla zsugorcsövezéssel. A kép még szerelés közben készült, hátul piros sarukkal lóg a relé.
A kapcsoló a testet kapcsolja a fényszóróknak, így ezt kell majd a relének is kapcsolnia. A relé érintkezőinek közös pontjára (COM) került a test(fekete), az alapesetben nyitott pontra(NO) pedig a fényszórótól jövő vezeték(pirosas).
A relé meghúzótekercsének egyik kivezetése(A1) a kapcsolóvilágítás sárga vezetékével van közösítve, (így amint gyújtásra kerül a motor, már lehet is fényszórót kapcsolni, amint leállítom, rögtön parkolófényre vált, mivel ekkor elenged a tekercs és gyakorlatilag az eredmény, mintha visszakapcsoltam volna a kapcsolót parkolófényre).

A meghúzótekercs másik kivezetése(A2) pedig a kapcsoló 6-os, kiolvadni szerető lábára lett kötve, amivel a test lesz kapcsolva a tekercsnek.

Szépen működik, remélem sokáig így is fog. 

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2016.11.29 0 0 30557

Egy kis magyarázat:

 

10. Megszületett a döntés...

9. lementésre került a képtár

8. lementésre kerültek a letöltések és egyúttal kialakításra került a felhőalapú tárterület Ratio javaslata alapján.

 

Folyt. köv. ....  :-)

Előzmény: Wagonadmin_ (30554)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.11.29 0 0 30556

Én is, de mit is? :)

Előzmény: ugyörgy (30555)
ugyörgy Creative Commons License 2016.11.29 0 0 30555

alig várom :)

Előzmény: Wagonadmin_ (30554)
Wagonadmin_ Creative Commons License 2016.11.29 0 0 30554

8

Csillagnyee Creative Commons License 2016.11.28 0 0 30553

Kaptam egy szerelési leírást, ebben szépen benne is vannak a rajzok :)

Előzmény: Csillagnyee (30552)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.11.28 0 0 30552

Előjött nálam is a kapcsoló-probléma, pont, ahogyan itt leírtátok :)

Vettem is egy gyári Suzuki kapcsolót, sarukat is, de biztosan az is erre a sorsra fog jutni, ahogyan nézegettem, ezért vettem egy 40A-es füles tokozású relét.

Egy világítás kapcsolási rajza volna esetleg valakinek? Csupán a bekötési lehetőségek miatt

bt74 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 30551

Nagyonnnnagy KÖSZI!

 

 

Előzmény: Landsmann_ (30550)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.11.27 0 0 30550

A fűtőventilátoros kapcsolás a benzinesre vonatkozik. 

 

 

 

Előzmény: bt74 (30549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!