Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

jockey126 jún. 28. Creative Commons License 53913

Sziasztok!

 

Eladtam egy telefont eBay-en, de végül a kapott összeget refundoltam. Mindjárt leírom, miért.

Volt még néhány mobilom, amit eladtam, de itt csak licitnyertes született, tehát pénzt nem kaptam.

Tegnap nézem, 70 fontos fee-t róttak a nyakamba.

A kapott pénzes mobilra és a licit szerint eladottra is számoltak nekem fee-t.

 

Refund-ot nyomtam Paypal-en, de semmit nem változott az összeg, ugyanúgy 70 fontot kell fizetni.

Azt nem tudom, eBay ugye kért bankkártyaszámot, ott megadtam a lakcímem és az otp-s kártyám adatait.

A fizetést Paypal-el kéri/lehet csinálni, itt nekem egy deka fillérem nincsen, viszont a címem benne van ugye a vásárlások miatt.

 

Mire számíthatok vajon ?

 

Előre is köszönöm!

the crow jún. 27. Creative Commons License 53912

Viszonylag rendszeresen vásárolok ebay-en Kínából. Idén már inkább szerencsejátéknak tűnik, mert 3-ból kb. 1szer kapom meg az árut. Persze a pénzt 30 nap múlva mindig visszaadják.

Tapasztaltatok ilyet?

A legdurvább, egy filléres telefont rendeltem, persze nem jött meg, pénz visszajött, erre mondom megrendelem mástól ugyanazt. Meg is rendeltem, erre a paypalon látszik, hogy a pénz ugyanarra a számlára ment! Szóval mintha Amigazone és Kentrepot97 ugyanaz lenne és csak pénzt gyűjtene.

Feltűnő, hogy mindig könyörögnek, hogy nehogy negatívan értékeljem őket, de hát így sosem derül ki hogy linkek.. és ezek sok 10000res értékelésű kereskedők.

sjohn jún. 26. Creative Commons License 53911

Nem kell megvárni semmiféle 60 napot.

A várható érkezési idő utáni napon nyiss ügyet!

Előzmény: naszii08 (53910)
naszii08 jún. 26. Creative Commons License 53910

Már másfél hónapja rendeltem converse cipőket pár ezerért az ebayről. 6 hete várok rá és semmi, ami talán önmagában még nem is lenne gond, csakhogy az ebay letörölte közben a terméket pár nappal a megjelenése után. Itt a fórumon akkor azt a választ kaptam, hogy attól még meg kell érkeznie, ha letörölték a listázásból, de már kifizettem. De már egyáltalán nem bízok benne, főleg úgy, hogy az üzenetemre se ír vissza, és mivel le lett törölve a termék, így értékelést se lehet a konkrét termékre leadni, így nem látom hogy a másik legalább 1000 vevő hogy járt a megvett termékkel. Tudom hogy van problémabejelentés az ebay felé, de ilyenkor érdemes megvárni a 60 napot a rendeléstől, ami a terméknél ki volt kötve max várakozási időnek, vagy milyen módja van a pénzem visszavételére, ha nem érhető el az eladó?

Köszönöm a választ

Pavel jún. 26. Creative Commons License 53909

Persze, ha nem közösségi beszerzés akkor nem kell.

Előzmény: nyubocs (53908)
nyubocs jún. 26. Creative Commons License 53908

Már úgy értem, hogy egy vásárlásnak illetve annak elszámolhatóságának nem feltétlenül kötelező eleme az EU-s adószám, annak csak az áfánál lehet szerepe.

Előzmény: nyubocs (53907)
nyubocs jún. 26. Creative Commons License 53907

Az EU-s adószámoknak miért kell szerepelni rajta?

 

Előzmény: Pavel (53903)
Pavel jún. 26. Creative Commons License 53906

Itthon is vámoltatnod kell, ha átcsúszik ajándékként vám/áfa nélkül akkor nem tudod eladni.

Előzmény: Máni04 (53904)
futoz jún. 26. (X) 53905

Jól gondolod. Feltéve, ha EU-n belüli tranzakcióról van szó. 

Előzmény: Pavel (53903)
Máni04 jún. 26. Creative Commons License 53904

Nagyon sokan rendelnek kínából , valami módja csak van az igazolásnak a nav felé. Az ottani vámot már kifizetem...pp számlán ott a termék..ára, nevem ,címem...

Ezt nem lehet elkönyveltetni?

Kérlek segítsetek ,sajnos számlát  nem kapok...a terméket ajándékként küldik..0 posta díjjal

Pavel jún. 26. Creative Commons License 53903

Szia! Nem tudom, én általában előbb kérek számlát aztán fizetek.
PP számla édeskevés szerintem, szerepelni kell az EU-s adószámoknak, miegymásnak.

Előzmény: Máni04 (53901)
sjohn jún. 26. Creative Commons License 53902

Mondjuk a PP. számlával?

Előzmény: Máni04 (53901)
Máni04 jún. 26. Creative Commons License 53901

Sziasztok!

Pavel...szeretném megkérdezni,hogy tudnál e segíteni..hogy ebayról ha nem kapok számlát,hogyan tudom leigazolni a nav felé? Mo.i értékesítés esetén...

Előre is köszönöm szépen válaszod!

Máni

Előzmény: Pavel (49683)
radikál jún. 26. Creative Commons License 53900

Megint trükköznek.

Idén már másodjára kapom meg:

 

Guten Tag!

Wir haben in Ihrem Kоntо ungewöhnliche Aκtіνіtäten festgestellt.
Zum Schutz Ihres Kontos kann niemand Geld senden oder Geld abbuchen.
Außerdem kann niemand dаѕ Κоnto schließen, Rückzahlungen senden,
Bаnκκоntеn entfernen, oder Κгеdіtκаrten entfernen.


Wie bleiben aktualisiert

Loggen Sie sich so bald wie möglich in Ihr Konto ein.
Wir bitten Sie möglicherweise, Informationen zu bestätigen, die Sie
beim Eröffnen Ihres Kоntos angegeben haben. So wird sichergestellt,
dass Sie der Kontoinhaber sind.

Klіскеn Ѕіe...

Lassen Sie uns Ihr Konto gemeinsam wiederherstellen.
Nachdem Sie alle Schritte durchgeführt haben, antworten wir
Ihnen innerhalb von 72 Stunden.


 

Vajon hányan nyalják még be mai napig?

dexter0719 jún. 25. Creative Commons License 53899

miért lenne inkorrekt?

a vevőnek biztonságot ad, függetlenül attól, hogy bp-i.

Előzmény: Jewelscrafter (53894)
Bmw25td jún. 25. Creative Commons License 53898

Nincs ilyen, alul csak a 6. pont van: Akzeptierte Zahlungsmethoden

Előzmény: nyubocs (53897)
nyubocs jún. 25. Creative Commons License 53897

Andere Details hinzufügen,  alul, amikor töltöd ki a terméklapot

Előzmény: Bmw25td (53895)
nyubocs jún. 25. Creative Commons License 53896

Miért lenne kötelező?

 

Változtatod a státuszát Zahlung erhalten-re és OK

Előzmény: Jewelscrafter (53894)
Bmw25td jún. 25. Creative Commons License 53895

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy az Ebay.de-n a:

Rücknahmen eladásnál hol tudom átállítani?

Jewelscrafter jún. 25. Creative Commons License 53894

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy mi olyankor a teendő, hogy ha valaki ebeyen a saját országából és várásából jelen esetben Magyarország-Budapest üt le terméket.

 

Feltettem és egy magyar ütötte le.. nos ilyenkor megoldható a személyes találkozó vagy kötelező-e utalni a másiknak paypalon keresztül? mert az kicsit inkorrekt lenne.

 

Várom a válaszokat.

 

Előre is köszi.

Vgyuri jún. 23. Creative Commons License 53893
Mondja, mi a gondja :-)
Előzmény: Ballószögi (53892)
Ballószögi jún. 23. Creative Commons License 53892

Gyurikam,repulesbe otthon vagy meg?:)

Előzmény: Vgyuri (53891)
Vgyuri jún. 23. Creative Commons License 53891

Tanulságos történet:

 

USA-beli eladótól rendeltem 2 db USB-iPAQ PDA kábelt. Nem is volt free a shiping, de még így sem jött meg 8 hétig. 6 hét után reklamációs eset lett belőle, az eladó sűrű elnézést kért, elküldte újra, ahogy egy aranykoszorúshoz illik. Előbb megjött 8 hét után az eredeti csomag, majd az elsőbbséggel feladott pótlás is.

 

Ekkor kiderült, hogy a jelölés szerint a HP végét nem lehet bedugni a PDA-ba. Ezt is megreklamáltam, vissza is fizették a pénzt visszaküldés nélkül. (Nem egy ökör ára, 4,5$) Így már volt 4 db használhatatlannak vélt kábelem, ezért egy angol és egy német forrástól rendeltem még 1-1- darabot. De mert nem jött meg elég gyorsan, átvittem a szerelőmhöz, hogy nézze meg, nem lehetne-e némi reszeléssel megoldani a problémát, mert a tűszám egyezett. 2 percig forgatta a kezében, azután kijelentette, hogy nincs ennek semmi baja,  csak a jelölés rossz, az UP az alsó oldalon van, akár meg is tudja fordítani a házat. Ezt nem kértem, némi filctollas festegetéssel lett 4 használható kábelem.

 

Közben megjött a két európai rendelés is, ami ugyan 2x annyiba került, mint az amcsi postázással együtt, viszont tökéletes korrekt a jelölés. Mivel az amcsik a két eredeti kábel árát visszaadták, a második 2 db áráért most van 6 db kábelem. Az még eltart egy ideig, míg ennyit elhagyok úgy, mint a tavaly rendelt kettőt :-)

 

Tanulság: amelyik probléma 2 hónap alatt nem oldja meg saját magát, azzal nincs értelme foglalkozni :-)

 

U.I. Az amcsik rendesek voltak, ezért megírtam nekik, hogy a raktárban levő 94 db rosszul jelölt kábel zacsijára tegyenek egy figyelmeztető címkét a "nagy titokkal", ha nem akarnak még egy csomót fizetni. Meg is köszönték.

Vikusz1977 jún. 22. Creative Commons License 53890

Köszönöm a segítségeteket!

Szerintem  kizárólag az eladó hibázott kettőnk vonatkozásában, ezért erős túlzás az az elvárás, hogy a kárt közösen viseljük. Ahogy én megnéztem, hogy mit vettem, ugyanúgy neki is meg kellett volna néznie (feltéve, hogy nem tudatosan küldött hamis terméket). Írtam neki tegnap, hogy nem várok tovább, 24 órán belül fizesse vissza a pénzem. A teljes refundot most megkaptam, nem kell visszaküldeni.

Előzmény: Degeczi (53888)
futoz jún. 22. (X) 53889

Minden tűzveszélyes

Előzmény: Vikusz1977 (53887)
Degeczi jún. 22. Creative Commons License 53888

Nem tudod, h az eladó csapott-e be, vagy egy beszállítója!

Ezért szintén "nem túlzás" az elvárás, h neki se legyen nagyobb kára az esetből mint neked, vagyis vissza kell küldened a terméket.

Előzmény: Vikusz1977 (53887)
Vikusz1977 jún. 22. Creative Commons License 53887

Nem tartom túlzásnak, hogy visszakapjam  pénzem. Az eladó becsapott, egy hamis terméket küldött, amit, aki kapta nem mer használni, mert neten talált infók alapján tűzveszélyes. Ettől függetlenül, lehet, hogy nem kapom vissza.

Előzmény: dude78 (53886)
dude78 jún. 22. Creative Commons License 53886

Az egy dolog, hogy mit szeretnél, ettől függetlenül viszont tény, h elindítottál egy jogi folyamatot, amiért vállalnod kell a felelősséget. OK, h az eladó inkorrekt vol (csaló?), ettől függetlenül azért az túlzás lenne, h az áru is a tiéd marad és még a pénzt is visszakapod, nem?

Nem tudom, ilyen esetben létezik-e az a megoldás, hogy a pénz egy részét kapod vissza. Nekem volt ilyen esetem, mikor rossz állapotú vasútmodellt kaptam, ami nem szerepelt a leírásban, ezért az értéke nyilván sokkal alacsonyabb volt. Elindítottam a folyamatot, beírtam, h mennyi pénzt tartanék jogosnak, ellentételezésként és - gondolom azért, mert az eladó nem is reagált - meg is utalta az ebay. Ez mondjuk már több éve volt, nem tudom, változtak-e azóta ezek a lehetőségek.

Sok sikert!

Előzmény: Vikusz1977 (53885)
Vikusz1977 jún. 21. Creative Commons License 53885

Sziasztok!

 

Rendeltem egy powerbankot (Xiaomi 10400mAh ) kb 5 ezer forintért, hamisítványt küldött az eladó. Azóta ugyanerre a termékre van már mástól egy negatív értékelése "fake" indoklással. Írni akartam első körben neki, de véletlenül case lett belőle. Ebben írtam neki, hogy fizesse vissza a vételárat. Válasza, hogy kórházban van, 5 nap múlva tud foglalkozni a dologgal. Nekem ez "kissé" gyanús. Kérdés, hogy mit érdemes tenni ezután. A vásárlás május 26-án történt.
A terméket semmiképpen nem akarom visszaküldeni, mert Ausztráliában élő unokaöcsémnek küldtem ajándékba és ezzel nem akarom terhelni őket. Most olvastam valahol, hogy hiba volt case-t nyitnom, mert ezzel vállaltam,hogy visszaküldöm a terméket (valóban ezt ikszeltem be /refund és visszaküldés/, mert a másik verzió az lett volna, hogy küldjön egy másikat.
Szóval a kérdésem, hogy mit érdemes ezek után tennem. Szeretném visszakapni a pénzt, a hamisítvány visszaküldése nélkül.

 

pézoli1975 jún. 17. Creative Commons License 53884

Szóval inkább több, mint jobb cuccom van... Sajnos!

 

Azt hiszem megtaláltam!

Akkor -ha jól értem-, ugyanaz a limit (darabszám, érték) vonatkozik a "store"-ra is, mint a sima feltöltésre? Ugye?

És aukciót is indíthatok a "store"-on belül, vagy csak fix áras lehet? 

 

És köszi a választ!

Előzmény: nyubocs (53871)