Keresés

Részletes keresés

sörösgigant Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432904

V alószínű  a fordítás lehet elcseszve. Lehet hogy 1, 8 km-en ment annyival. 

Előzmény: attus germanicus (432901)
benbe Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432903

Ja, megvan a forrás is. 1,8 km az a táv volt, amin keresztül egyenletes 603 km/h sebességgel haladt pár másodpercig.

Előzmény: benbe (432902)
benbe Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432902

18 kilométeres az a pálya. Illetve most már lassan 42.

Előzmény: Dzsokijuuing (432898)
attus germanicus Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432901

Dehogy hasonló. A normál utasszállító gépek felszállási sebessége nagyjából 300 km/h, és ezt a sebességet egy kilométernél hosszabb pályán éri el. Ha a hivatkozott adat igaz lenne, a japán vonatnak 600-ra kellett volna 900 méteren felgyorsítania. 

Előzmény: norbee601 (432899)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432900

Repülőn érzel valamit felszállásnál?

 

Hajaj! :)

Olyan, mint a teknő gépmenetben, de folytatja 200 felett is. :)

Elég jó.

Mondjuk, hogy az egyetlen élvezhető dolog a polgári utasszállításban a take off, meg az ereszkedés. Jó, ez már kettő. :)

Előzmény: norbee601 (432899)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432899

Nem szívesen vettem volna részt ezen a teszten, elég nagyot kell gyorsulni és fékezni, hogy egy ilyen hosszú tesztpályán elérhessék ezt a sebességet, majd meg is tudjanak állni. ;)

 

Repülőn érzel valamit felszállásnál? Pedig hasonló gyorsulás.

Előzmény: Dzsokijuuing (432898)
Dzsokijuuing Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432898

A sebességrekordot jelenleg Japán tartja, miután 2015 áprilisában egy 1,8 kilométer hosszú tesztpályán 603 km/órás sebességet értek el kísérleti “Lo Series” nevű maglev vonatukkal. 

Nem szívesen vettem volna részt ezen a teszten, elég nagyot kell gyorsulni és fékezni, hogy egy ilyen hosszú tesztpályán elérhessék ezt a sebességet, majd meg is tudjanak állni. ;)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (432895)
attus germanicus Creative Commons License 2016.11.02 0 1 432897

>sic tacuisses philosophus mansisses

Egyetértek. Duplán. Előszöris, a latin mondatban van hiba. Másodszor, ami érdekesebb: ha nem írtatok volna kb. húsz választ v_petinek, mindet teljesen feleslegesen, hiszen úgyse érti meg, ugye, hogy mennyivel olvashatóbb lenne a fórum?

Előzmény: kopaszsop (432894)
sssey Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432896

Már javították.

Előzmény: Pdaw (432890)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432895

Ebben a cikkben csak nekem nagyon nem kerek valami, vagy egy újabb "értelmes" firkásszal van dolgunk?

 

http://index.hu/tech/2016/11/02/hatszazzal_lehet_majd_vonatozni_kinaban/

kopaszsop Creative Commons License 2016.11.02 0 1 432894

ma is megállapíthatjuk a vépeti(k) összest böngészve, hogy "sic tacuisses philosophus mansisses" - de nem hogy javul a helyzet, egyre jobban romlik... :(

kopaszsop Creative Commons License 2016.11.02 -1 1 432893

ami könnyen elérhető

ez most nagyon magas labda lenne, de inkább mégsem.

amúgy pedig nem. nagyon nem olyat választanak.

 

és nem, most sem kell válasz!

Előzmény: v_peti (432889)
kopaszsop Creative Commons License 2016.11.02 0 2 432892

Egyszer amikor Budapesten keresztül haladtunk 

 

hol? a blahán, ahol a villamos sem csönget? :O

egyszer. aztán még egyszer. aztán újra és újra.

ezért mondja sok kolléga, hogy vadászni csöndben kell menni. illetve, hogy aki elhasználja a levegőt, az térdel majd és imádkozik a légsűrítőhöz. :P

 

nem, most sem kell válasz.

Előzmény: M63 010 (432885)
kopaszsop Creative Commons License 2016.11.02 0 1 432891

Utaztam már vezetőálláson párszor.

 

de minek? :O

nem, most sem kell válasz!

Előzmény: M63 010 (432875)
Pdaw Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432890

De ízletes blama :)

"Kínában az utóbbi években elképesztő ütemben építik a maglev hálózatot: jelenleg több mint húszezer kilométer hosszú a mágnesvasútpályák összesített hossza, ami így a világon a leghosszabb gyorsvasútrendszer."

http://index.hu/tech/2016/11/02/hatszazzal_lehet_majd_vonatozni_kinaban/

v_peti Creative Commons License 2016.11.02 -3 0 432889

"Mivel Japánban meg sok az öngyi, ezért egy ilyen hely ideális lehet erre." - Tehát pl. ahol kevesebb a vasúti öngyi, az szükségszerűen kevésbé ideális? Vagy mi ez a reláció?

 

 

Most mi a kérdés? Az öngyik jellemzően olyan módot választanak, ami könnyen elérhető.

Előzmény: gereblyepörkölt (432888)
gereblyepörkölt Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432888

"Mivel Japánban meg sok az öngyi, ezért egy ilyen hely ideális lehet erre." - Tehát pl. ahol kevesebb a vasúti öngyi, az szükségszerűen kevésbé ideális? Vagy mi ez a reláció?

 

Későbbi hozzászólásokra reflektálva: Véletlenül itt nem megy át senki a sorompóval, ordítva csilingelő, esetenként még a vonat közeledési irányát is jelző fényjelzővel, gyalogos átkelőhely esetén gyakran még terelőkorláttal is ellátott "beláthatatlan" átkelőhelyen. Meg amúgy, aki vasúti átkelőnél megy át az nem utas, szóval nem vagyok benne biztos, hogy a random gyalogosokról vagy az állomáson tartózkodó utasokról van-e szó, de utóbbiak meg csak akkor tudnak átjárni a vágányokon, ha a szakaszon naponta max. 5 pár motorkocsi közlekedik Vmax = 40km/h-val.

 

Sőt, vidéken is, ahol megfigyelik, hogy a jónép előszeretettel próbál átmászni a töltésen, oda még ilyen 1m belmagasságú aluljárót is rögtönöznek.

 

Előzmény: M63 010 (432872)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432887

Rendszeresen vonatozik az egyik rokonom, ő is erre panaszkodik már hónapok óta, hogy Eger-Bp között az  új vonatokon soha nincs nyitva a WC, a személyzet lezárja, a válasz: megtelt.

Előzmény: Ashi Valkoinen (432812)
r1232 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432886

Sima wc papír is elég hozzá, a mennyiségen van a hangsúly..

Előzmény: sörösgigant (432878)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.02 -5 0 432885

Nem mondtam, hogy lassan kell menni, nem tudom, honnan veszi ezt bárki is. Viszont lehetnek sietős vagy bamba utasok is. Egyszer amikor Budapesten keresztül haladtunk egy különvonattal, a gyakori kürtszó ellenére sokan rohantak át a vonat előtt, mert azt hitték, hogy az övüké jön. Ha ugyanezt egy beláthatatlan átjáróban tennék, akkor még idegeseítőbb lenne a masiszinták számára.

Előzmény: segélyvonókészülék (432877)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432884

http://wikimapia.org/#lang=en&lat=50.896009&lon=6.923575&z=15&m=b&search=k%C3%B6ln%20deutschland

 

Innen, az autópálya töltéséről be lehetne fotózni az Eiffeltor pályaudvarra. Még nem próbáltam ki.

Előzmény: attus germanicus (432873)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432883

Elég sokan akartak utazni. Egy átlagos vasárnaphoz képest biztos többen.

Előzmény: attus germanicus (432882)
attus germanicus Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432882

De, Észak-Rajna-Vesztfáliában munkaszünet volt. Szabadidős céllal jártam Kölnben :-)

Előzmény: GOLAZ111 (432880)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432881

Megírta, honnan. Már volt vezetőálláson. 

Előzmény: sörösgigant (432879)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432880

Csak egy kicsit esett. Tegnap nem volt munkaszüneti nap Kölnben?

 

Előzmény: attus germanicus (432873)
sörösgigant Creative Commons License 2016.11.02 0 1 432879

Honnan veszi ezeket a sületlenségeket.......

Előzmény: segélyvonókészülék (432877)
sörösgigant Creative Commons License 2016.11.02 0 0 432878

ersze. Ha nem eléggé kiporolt cementeszsák....

Előzmény: r1232 (432870)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.02 0 5 432877

Mucuska, nekem is van jogosítványom mezőgazdasági vontatóra, nem csak gépmenet, és mégse oktatom ki a földművest, hogy miként kell szántani. Pláne nem állok le csakazértis vitatkozni velük végesincs hülyeségekkel.

Másrészt idehaza van polgármesteri lassújel pár mellékvonalon (a véletlen balesetek kivédése okán, nem pedig az önként jelentkezők végett), de ez nem feltételezi, hogy Japán full zsúfolt elővárosaiban az egymás s..gében közlekedő vonatok is piroszkálnak, mert olyanok a szuicid statisztikák. Mégis, szerinted mennyivel kéne menni, hogy meg lehessen állni? Hárommal? Mert az meg már qrvára mindegy, hogy egy tengellyel mentél át a pályázón, vagy huszoneggyel.

Aki öngyi akar lenni, az nem feltétlenül az átjáróban próbálkozik, akkor meg a legkevésbé, ha ott a vonatok lassan mennek.

 

Oszt ölég volt ennyi belőled is, meg a témából is egy darabig.

Előzmény: M63 010 (432875)
r1232 Creative Commons License 2016.11.01 0 3 432876

Inkább tanulmányozd a Star Wars univerzumot, mert az sem megy. De ezt a témát inkább hanyagold, mint erre finoman célzott a kolléga..

Előzmény: M63 010 (432875)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.01 -7 0 432875

Utaztam már vezetőálláson párszor. Na meg vannak lassújelek rosszul belátható átjárók miatt, ez tény!

Előzmény: segélyvonókészülék (432874)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!