Keresés

Részletes keresés

==T== Creative Commons License 2009.09.30 0 0 56816
Nem is tudtam, hogya NABI készített az usákoknak Ikarusokat:

SEPTA Ikarus NABI 416
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.09.30 0 0 56815
Sajnos nem. (amúgy ma reggel szerelték a Flóriánnál...)
Előzmény: Aron_son (56799)
Irisbus Creative Commons License 2009.09.30 0 0 56814
Szakik!

Ezt szakértsétek már meg légyszives. Nekem tűnik úgy, mintha híd lett volna cserélve hátul. Vagy csak optikai csalódás?
Először és másodszor.
Köszi!
P.stephenson Creative Commons License 2009.09.30 0 0 56813

Tegyük hozzá, hogy ez az én saját elmeháborodott véleményem, ami nem feltétlenül reprezentatív.

-Nem hoz lázba a faros.

-Nem utaznék farossal csak az élmény kedvéért.

-Ezzel az átépítettel sem.

-Nem újítok fel farost.

-Se másfajta buszt.

Csak elmondtam a véleményem.

 

By the way, mindenféle negatív él mélkül kérdem, hogy ez külföldön mennyire általános? ?ás busszal is megcsinálták már? Pl. van olyan ős-Setra mondjuk, aminek kicserélték a futóművét dobfékesre, az utasok szemecskéjének védelme érdekében besötétítették az ablakokat, és a nagy meleg ellen egy ormótlan légkondit cipel a hátán?

 

P.s

Előzmény: 504LACI (56809)
faros1 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56812
Én azt gondolom akik átépítették,ill. akik kirándulni vágynak vele,tudják mi az,hogy Ikarus 55! Még tőlünk 1000 km-re is.
Előzmény: 504LACI (56809)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56811
Akkor már csak Salgótarjánban utazhatunk 411-essel :(
Előzmény: JUV-053 (56806)
dud996 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56810
Ácsi picit.. Több ilyen is van?
Előzmény: Aron_son (56795)
504LACI Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56809
IK-AR 55 ügyben kérdezném a fújjolókat. Mi van, savanyú a szőlő? Bezzeg egy jó kis szakadt ráncajtós VIN kódjáért olyan harc megy, mint ha a nyeremény egy éjszaka lenne Labancz Lillával vagy Jennifer Anistonnal tetszés szerint.
Kérdés mire megy a "gyűjtő" egy korabeli rendszámmal vagy alvázszámmal? Az utolsó sofőr élményeit kiadja könyv alakban?
colossal404 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56808
Nem vitázok, mindenkinek megvan a saját ízlése, felfogása. A németeknek valószínűleg nem "érdekük" hogy hűek maradjanak a technikához, korgoz, emberekhez, mivel nekik ez csak egy busz amit valami kis ország adott el nekik. Sok helyen selejtezik az Ikarusokat ezerrel, azokra mégsem érkezett ennyi rossz vélemény.
Nem vagyok faros rajongó, de bennem egy kicsit több gondolatot indít el ez a német Setra-faros mint egy kiskanál.
Előzmény: boz-021 (56807)
boz-021 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56807

Hűség.

Hűség a korhoz.

Hűség a technikához.

Hűség a gyárhoz.

Hűség az emberekhez.

Hűség az emlékekhez.

Hűség egy legendához.

 

Ezek a dolgok azonnal eszembe jutnak, ha meglátok egy szép magyar Faros-t.

Ez a német ketyere viszont pont annyi gondolatot indít el bennem, mint egy kiskanál.

Előzmény: colossal404 (56805)
JUV-053 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56806
Bielsko-Biała-ban selejtezték a 411-eseket is.Ezeket a buszokat Solaris Urbino 12-esekre cserélik le.
colossal404 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56805
Érdekes hogy senki nem képes örülni annak hogy most nem egy kiskanál készletet láthatunk hanem egy farosra hasonlító tárgyat, mindenki csak a rosszat látja az egészben. Arra meg senki se gondol hogy az igények megváltoztak, oké hogy nosztalgiabusz meg minden, de ha vállal vele járatokat akkor azoknak akik fizetnek érte nem biztos hogy van kedvük 40 fokban dögleni a buszon, ha ugyanoda mehet egy légkondis, plüssüléses, sörcsapos újabb taligával. Majd valahol megállnak fotózni a farost és akkor az élményeket is lehet otthon mesélni.
Tehát az igényeket kell kielégíteni.
Előzmény: boz-021 (56804)
boz-021 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56804

Nem. Egy Setra cuccaival lett összeházasítva.

Van benne plüssülés, meg klíma, meg sörcsap, meg TV, meg ilyenek. De minek ? :(

Előzmény: P.stephenson (56802)
faros1 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56803
Öné a hangszóró!
Előzmény: boz-021 (56798)
P.stephenson Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56802

Nem Scania? Én amúgy az ilyet szarba se nézem, a faros amúgy se áll hozzám közel, de aki így szétbarmol egy régi buszt, annak jqa.

 

P.s

Előzmény: boz-021 (56798)
P.stephenson Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56801

Nem Scania? Én amúgy az ilyet szarba se nézem, a faros amúgy se áll hozzám közel, de aki így szétbarmol egy régi buszt, annak jqa.

 

P.s

Előzmény: boz-021 (56798)
FAV 20 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56800
A régi időkben + testelésűek voltak a járművek (autó). Nem korrodáltak!  A negatív testelésű autóknál fellép az elektrokémiai korrozió.
Előzmény: D 20 (56791)
Aron_son Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56799
Nem tudod véletlenül, hogy hol állomásozik hosszabb ideig?
Előzmény: Dr.V.ker. (56796)
boz-021 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56798

....de gyakorlatilag egy Setra. :(

Előzmény: faros1 (56797)
faros1 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56797
És mit érdemes tudni még a vendégről?Ami nagyon hasonlít egy farosra,de.......??
Előzmény: BPO-023 (56785)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56796
Ezt minden reggel 7-kor látom(kiv. péntek, akkor olyankor kelek :D) a VB megállóban, de sajnos korábban ellenfényes volt, most meg már jóformán sötét van, szal ezt reggel nem fogom tudni rendes lefotózni, max. majd decemberbe, állvánnyal :)
Előzmény: Aron_son (56795)
Aron_son Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56795

Ma végre sikerült találkoznom FLR-807-es skandináv (visszajött) exporttal:

 

trlpx Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56794
Ötletnek nem rossz, de csak elvi síkon működne ebben a felállításban a katódos védelem. Így csak maximum ahol a rézdrót rácsatlakozna a vázra, annak közvetlen környezetét tudná megvédeni. Ugyanis a két fémnek minél nagyobb felületen kell érintkeznie- vagy közvetlen egymással (pl. horganyzott felület), vagy elektroliton keresztül (pl. bojlerek védőkatódja).

Marad az alapozó és a jóminőségű fényezés. :-)
Előzmény: D 20 (56791)
E95 Express Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56793
Készültem pár képpel:
E95 Express Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56792
Érthető volt, jó az ötlet
Előzmény: D 20 (56791)
D 20 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56791
Lakatosnak kellett volna tanulnom,
azt' gyí volánhoz:)

Egy vállalkozó kedvű busztulaj tényleg kipróbálhatná az alábbit:

Alap, hogy van egy buszod, tegyük fel, jó állapotban.
Végy egy műanyag ládát. (Nem a lyukacsos gyümölcsösláda.)
Pakold be vhova a csomagtartóba.
Tegyél bele mondjuk egy kiló alumíniumot, amit rézdróttal összekötsz
a kocsid legközelebbi -azon a ponton fémtiszta- vázelemével.

Elvileg kész az elektrokémiai (al)vázvédelem.

Mivel az alu alacsonyabb standardpotenciálú a vasnál;
így az fog a műag ládában szépen eloxidálódni a váz helyett.

Időnként cserélni/pótolni kell az alumíniumot.

Tudom, bonyolultan fogalmazok...
Előzmény: Csoki bácsi (56786)
boz-021 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56790
Szerinted honnan került a 250-es a Kornis-ékhoz ? :)
Előzmény: vt976 (56789)
vt976 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 56789
Az szabályos, hogy a 250-es tulajdonosa nagyon hasonló méretű és típusú betűkkel írta a cégnevet a buszra, mint a Németh Travel? Ráadásul a busz színkombinációja is hasonló.
Előzmény: BPO-023 (56785)
E95 Express Creative Commons License 2009.09.28 0 0 56788
Engem érdekel!Mail-emre mehet, köszi
Előzmény: BV-78-14 (56780)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.28 0 0 56787
Egy hete hétfőn 9 db Ikarus csinálta meg a Budapest - Nagycenk - Budapest távot. 3 db Ik 250-es (az egyik az enyém volt :)) ), 6 db Ik 256-os. Hatalmas élmény volt! Aug. 31-én csak  4-en voltunk a Börzsönyben, Gödöllő-Vác-Börzsöny vonalon végig egymás mögött sikerült maradni még a lámpákon keresztűl is, búgtak ám a bolygóművek:)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!