Ha a kardánbox alatt a váltókarnál lévő műanyagra gondolsz, akkor azon, (ha mindenre jól emlékszem) oldalt van két csavar, meg egy a hamutál alatt. Van két patent elöl oldalt és talán ennyi. Ehhez a művelethez nem kell levenni a váltógombot sem, mert a váltószoknyát ki tudod akasztani és az átfér...
Köszi a tippet, de sajna nem vált be. Hiába húztam, próbáltam fordítani, de nem jött le a váltógomb. Valami más tipp? A szivargyújtót (12V táp), hogyan lehetne kivenni? A kardánbox levételére is jó lenne tipp.
Ismét egy hozzáértő segítség kellene. Még mindig 2004-es Thalia. A szivargyújtót hogyan lehet kivarázsolni? Ezenkívül a váltó gomb hogyan jön le? Odáig eljutottam, h kipattintottam a váltóállás jelző müa-ot, de tovább ?? A kardánboxot csak az oldal csavarok tartják vagy van valami trükk is, amire figyelni kell? Köszi, ha válaszol vki.
Sziasztok 1.4 benzines 2002 es évjáratból csöpög a benzin A motor magasságában a bölcsőre indítózáskor és nem indul el sajnos . valakinek volt hasonló tapasztalata ? Köszi
A baj az, hogy ez belülről kezd el rohadni majd, mert sima lemez. Ez van. Ha nem volt nagy pénz akkor ne búslakodj rajta. Nekem amikor kezdett az eredeti lemez kicsit "kápsztaleveles" lenni lecseréltem egy Walkerre. Mint kiderült nálam csak a külső vékony lemez adta meg magát a belső még menthető lett volna, de én belevágtam "flex"-el. A Walkernek olyan hangja volt, amit nem akartam hallgatni, inkáb kapott a régi egy új borítást és ennyi.
Értem, akkor így marad. Szeretem, hogy minden szaki odáig van magával és a szaktudásával, közben meg ilyen "munkát" adnak ki.... Szörnyű, hogy egy hozzá nem értő, kis utánaolvasással sokszor jobb munkát képes végezni. Mindent magam csinálok amit tudok, de ehhez sajnos nem voltak eszközeim...Mivel kellett volna felületkezelni?
Kicsit ferde, oszt'jóvan. Ha a munkadíj ezzel arányos volt, akkor ez már így megy ki. Ha lefújták cinkspray-vel a hegesztést, akkor nincs baj. Ha nem, akkor az még megérne egy kört és akkor tényleg tartós.
Novak dob. Lehegesztették. Azon kívül, hogy nem túl esztétikus így, okozhat valamilyen gondot? Menettulajdonságban, hangban nem vettem észre semmi negatívumot.
Valaki tapasztalt olyan hibát Clio II vezető ülés felől az ablakemelő nem megfelelően működik! Ebben már cseréltem egy komplett nyomógomb kapcsolót (hiba megmaradt). A hibajelenség, ha egyszer megnyomom rövid ideig akkor teljesen lemegy és ez az ellenkezője felfelé is, de a jobb oldali részen, ott teljesen jól működik (ha kicsit megnyomom lefelé, akkor és elengedem akkor abban a pillanatban megáll és ez az ellenkező irányban is). Vezetés közben meg össze vissza kell nyomkodni, hogy abban az adott pozícióban megálljon, ahol szeretném. Az anyós ülés felől meg ott tökéletesen működik.
Üdv mindenkinek! Remélem, hogy nem problémával, hanem csak egy érdekes jelenséggel kapcsolatban kérdezek. Úgy egy-két hónapja járó motornál kézi gázadást eszközöltem a motortérben, aminek egy rövid csattanó hang volt az eredménye. Valahonnan a motorból jött, de nem ismétlődött meg később, s semmilyen következménye nem érzékelhető, szépen, egyenletesen jár (2001, 16V). Vagy talán mégis: indításkor pöccre indul az autó, de olyan érzés, mintha nem is tekerne az indítómotor, hanem azonnal berobbanna. Találkozott valaki hasonlóval?
Köszönöm a segítségeket,úgy tűnik,hogy megoldódott a központi zár problémája. Végülis nem kellett kicserélni a központizár vezérlőt - igazából az autó eredeti kulcsait nem sikerült rátanítani a bontott modulra,így bár azzal rendben működtek a zárak a belső gombról,csak indítani nem lehetett az autót és a távirányítóra sem reagált...
Végülis 3 helyen volt fóliaszakadás a zárvezérlő NYÁK-ján - igazi vékony,csak nagyítóval látható helyeken - ezek áthidalása után már működik a központizár és a menet közbeni kattogás és hibajel (szerviz lámpa) is megszűnt.
Egyébként a kulcsokat csak szerviz számítógépről lehetne rátanítani a modulra az immo miatt? Videót és leírást is találtam a kulcstanításról és az újraszinkronizálásról,de sajnos egyik megoldás sem működött a bontott modulnál,amit cseredarabnak szántam.