Holnap Pesten leszek, nálam lesznek a felnik. Mivel így is, úgy is fel kell mennem, a felnik árából elengedem az üzemanyag költséget így 140e helyett 120e-ért vihető, vagy egy Samsung Note 3 telefonra cserélhető esetleg LG G2-re érték egyeztetéssel...
Esetleges kérdéseket, ajánlatokat e-mailben megválaszolok, meghallgatok. (El szeretném adni, így kompromusszum képes is vagyok bizonyos keretek közt)
Nekem évek óta van (kb 8) DIADEM izzóm, szerintem baromi jó, nem égett még ki, sokkal nagyobb a fényereje mint a sima izzónak, ha gondolod rakok majd fel képeket.
Van még 1 ettől is jobb izzó, ha nem üres facelift lámpát veszel abban van, de egy philips izzó amúgy, az nem színezi el egyáltalán a lámpát. Nekem ilyen van hátul, elől meg diadem.
Szóval ajánlom. Ha érdekel tudok amúgy philips izzót jóárasítva.
Sztem gyakorlatilag a helyzetjező (3-3 izzó)az index és a tolató lámpa is sokkal erősebb fényt ad pedig még csak azok az izzok vannak benne amiket adtak hozzá. Nekem piszokul bejött + a nejemnek mivel ez az övé.
A hátsó lökhárítón is gondolkodtam de brutál árakon lehetne megvenni )Most még a felnikre várok, meg a festés van hátra( krómozott díszléceket akartam rá de a bontóban is drága úgyhogy színre fújatom +a tükröket is teljesen.)
A régi búrában a két "körlámpa" körül van a piros fényvisszaverő. A ráncfelvarrás utáni modellek esetében a hátsó spoiler is más, abban alul vannak különálló macskaszemek. Spoilert nem cserélsz? :~D
Még az érdekelne, hogy a tolatólámpa fényereje is jobb a régihez képest?
Nincs ellentmondás. A lámpánál lévő csatikat eleve vasárnapra terveztem végignézni, mert múlt héten kezdett el szórakozni és úgy volt, hogy aznap lesz időm szórakozni vele.
Szombat reggel viszont nem indult a kocsi, és azt a tippet kaptam, hogy lehet összefüggés és egy esetleges testhiba miatt tilthatott le a computer is (nem szomszédtól, hanem valakitől, aki szerelt már egy kevés 407-est), tisztítsam meg, amit meg kell és próbálkozzak újra az indítással. Szóval, eredetileg csak a lámpatest csatlakozóit néztem volna meg, de a PUG-szerelő tippje a légszűrőház alatti testkábel volt, sajna nem arról van szó. Csak egy tipp volt, túl nagy erőfeszítésbe nem került, egy próbát megért.
Több testvezetéket is javítottam, de a kocsi már előtte sem indult be (nem voltam egyértelmű). Elég gyalázatosan nézett ki némelyik saru, így megpucoltam őket. Amúgy minden a helyén van, erre figyeltem.
Nem annyira mint a régiben ,ebben hosszanti irányban vannak csíkozások belülröl,ma nem találtam meg elsőre Szegeden a parkolóban a hátsó lámpák miatt D Még szokni kell az új designt )
Ha az üzemanyag ellátással van gond, akkor ez már sajnos nem Lada.
Amikor a testvezetékeket javítottad (bár csak a hibás lámpáét kellett), akkor minden testvezeték vissza került és meghúztad őket? A motortérben is keresgéltél? Nem rántottál le véletlenül egy csatlakozót?
A gépkönyv alapján nézd meg az idevágó biztosítékokat, nem olvadt-e ki valamelyik.
Aztán ahogy mondták, diag. Az azonnal megmondja.
Egy jó tanács: ne fordulj a szomszédhoz, önjelölt amatőr szerelőkhöz, sőt amelyik szerelő vakon olyat javasol, hogy ezt meg azt (üzi szivattyú, stb.) cseréljük ki próbából (persze a te költségedre), azt nagy ívben hagyd ott. A tagtársak között van, aki segíteni fog. Én csak elméletben.
Tudom, hogy a távdiagnosztika és a távgyógyítás csak a Budapest TV-n ment, de most mégis kérdeznék, hátha...
Adott egy 2005-ös 407 2.0 HDi, péntek estig hibátlan, majd szombat reggel csak forgatja-forgatja az indítómotor, de semmi...valószínűleg nem kap üzemanyagot a motor, elsőre az üa. szivattyúra gyanakodtam, meg is próbáltam a kézi pumpálást, semmi.
Volt a kocsival a héten olyan gond, hogy balra indexelésnél a féklámpára, fékezésnél a balos indexre írta a computer, hogy hibás...erről azt olvastam, hogy testhiba. Szombaton neki is álltam leszedni a testkábeleket, megpucolni-csiszolni a sarukat, WD40...de semmi. Ennél többet házilag nem tudok, van valakinek ötlete, mire számíthatok? Eddig hibátlanul indult mindig, nem volt előjele.
(Ja, az, hogy most már "Economy mode" van, az gondolom, az akksi "gyötrésének" a következménye?)
Most nem kifejtendő okok miatt tudnom kellene, hogy a motortérből hol tudok bevezetni az utastérbe 2 db, 6-8 mm átmérőjű csövecskét. Vagyis hol van olyan hely a tűzfalon, amihez kívülről és belülről is hozzáférek úgy, hogy nem kell lebontanom az egész kocsit. Jobb kormányos a verda.