Tegnap este elmentünk vásárolni, hazamentünk és semmi baja nem volt. Ma délelőtt elindítom, és a szokásosnál magasabb volt. Akkor gondoltam, hogy nem jó, mikor kb. 2 km után meg kellett állnom, és a fordulatszám 2000 volt. Utána mentünk kb. 15km-t és úgy néztem meg az említett dolgokat.
Délelőtt levettem a palástot és megtisztítottam azt a lapkát, ami a levegőt szabályozza. Az érintkezők tiszták voltak, nem voltak oxidálódva. Kivettem azt az érzékelőt is és megtisztítottam alkoholban.
le tudod veni asta plastot mire ra van irva hod MPI ? ot meg lel nezni hod kosoe a klapka (nem tudom hod mi a neve madarul). az ojan ize mikor ra adod a gazt akor sabajoza a lavegot. neme fekete (koso) a karter gaztol. gaz bovdennak vane holt jateka. e lekotot batrina le huzod a konektort a leg ňomameron az el sok oxidalodni. ez a konektor a sivo torkon van leg hatul a futo tehoz kozel.
Van egy kis gondom. Az alapjárat egyik napról a másikra felugrott 2000-re. Tegnap normális volt, ma meg nem. Azt hittem elkoszolódott valamelyik érzékelő, vagy valamelyik csatlakozás szétcsúszott, de egyiksem. Akkor jött az ötlet, hogy a benzinbe tettem GeenPlus-t, és az égéstermék tiszta, a lambdaszonda nem tud mit kezdeni a minimális értékkel. Tankoltam 25 L tiszta benzint, de nem javult meg. Találkozott valaki ilyen hibával? Mert az akksisarut is levettem kb. 30 percre, de semmi, a hiba maradt ugyan az. Előre is köszönöm a segítséget!
ha komojab zenet akars rakni akor ajanlanam astaloal ki vagni centi fa aňagbol ed kalap tarot vagatni e bele a reprokat. čak azert mert elege denge a original
Sziasztok! Szeretnék tenni a kalaptartóba hangfalakat. Ha csak simán kilyukasztom és abba rakom a hangfalakat az elég? És nem fog zörögni, ha szól majd a zene?