Keresés

Részletes keresés

haha 1970 Creative Commons License 2016.11.17 -1 0 433274

Az a "Start Vip illetve Prémium kártyás" aki nem tud leülni az első osztályon az megérdemli a sorsát,sőt kivánom neki hogy többször is fel kelljen állni neki onnan ahol ül!!

Előzmény: Rollende Landstrasse (433260)
haha 1970 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433273

Teljesen egyetértek veled,nem is értem helyjegy nélkül miért is akar leülni valaki!

Előzmény: gmarc (433257)
haha 1970 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433272

Biztos vagy bent hogy a 949-es Gyseves szerelvény lessz,hiszen jelenleg is "román csoda" és semmi köze a Gysevhez!

Előzmény: rutthin (433254)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433271

Franckarikát!

Ki jellett volna ütni a fülkefalakat, és páholyos-termes elrendezéssel megcsinálni!

 

Monitorra futotta, de az fülkeajtót csukott állapotában megtartani hivatott rugós izé már nem tartja a helyén a fülkeajtót. Súlyos baki!

Előzmény: norbee601 (433267)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433270

Ehelyt biza vip fizetővendégnek. Nem vagy menetkedvezményi szerződéses voszonyban a máv sztárral.

Előzmény: Rollende Landstrasse (433268)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433269

Sokat tököltek, pedig tudhatták volna, hogy nincs más megoldás, mert az EU-s pénzek mentek a 16-17-re és a Flirtekre.

Előzmény: norbee601 (433267)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433268

Tudom, hogy van ilyen. A feleségem is így utazott Szegedről Szombathelyre, mert nyugodtan akart tanulni. Apropó! Én minek számítok? Vasutasnak? Pedig Prémiummal utazom.

Előzmény: segélyvonókészülék (433261)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433267

Ebben a kérdésben a GYSEV annyiban hibás, hogy nem csapott rá időben ezekre a kocsikra, ABMZ-ket, Amz-ket mind elvitte a Regiojet meg a CD. Ez maradt.

 

Innentől így lehet egyedüli értelmes módon 1. osztályt létrehozni. a 4 ablakhoz nem tudnak értelmesen 3 fülkét csinálni, mert iszonyat hülye fülkék lesznek.

 

max termes 1. osztályt lehetne, az meg még nagyobb sz@r mint a fülkék.

Előzmény: segélyvonókészülék (433261)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433266

 

Fedvény:

 

intercicáról beszélünk, jelenleg ez a

Előzmény: segélyvonókészülék (433265)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433265

És helló, intercicáröl beszílünk, jelenlegbez a legmagasabbra pozicionált cucca a stoppnak, meg a gyesevnek.

Előzmény: segélyvonókészülék (433264)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.17 0 1 433264

Aki első osztályú jeggyel rendelkezik, legyen az bármilyen formátumú, az megadta ennek az elvileg plusz szolgáltatásnak az ellentételezését. A vasuatas is (hajlamosak megfeledkezni a legtöbben arról, hogy az arcképes annak idején munkabéremelés helyett lett bevezetve, azaz igenis van pénzbeli ellenértéke), a vip kártyás is, mindenki.

Jár nekik valami a pénzükért, és ez a valami nem az átverés.

Előzmény: bárány (433263)
bárány Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433263

Azoknak meg elég lesz a 30 hely, illetve nem éri őket hátrány, ha csak 2. osztályon jut, feltéve, ha nem bőrfétisesek.

Előzmény: Rollende Landstrasse (433260)
sörösgigant Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433262

A 949 első osztályú utasai VIP, Start kártyásokból, ingázó 1o. arcképessel ingázó vasúti dolgozók-hivatalnokokból áll ki. A 3. kocsiban a másodosztályon azért akad ülőhely....

 

 

 

Előzmény: Rollende Landstrasse (433260)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433261

Van ám olyan is, aki önszántából, a helykínálat miatt utazott első osztályon.

Nekem ezentúl nem leaz okom ráfizetni, mert a bőrhuzat hidegen hagy, helyem meg nem lesz több.

Előzmény: Rollende Landstrasse (433260)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433260

Vagy a Start VIP vagy Prémium kártyatulajdonosokról beszél.

Előzmény: bárány (433259)
bárány Creative Commons License 2016.11.17 0 2 433259

Azokról az 1. osztályú utasokról beszélsz, akik kényszerből vettek 1. osztályra jegyet, mert 2. osztályon már nem volt hely? Azoknak most több 2. osztályú hely jut.

Vagy azokról beszélsz, akik vasutasként utazhattak 1. osztályon?

Előzmény: rutthin (433254)
István Gyuri Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433258

Plusz a Pestre VIP-kártyával ingázók is ott voltak, akik nem vettek minden reggel (max. hétfőn) helyjegyet, mert valóban mindig volt 30+ 1. osztályú utas Győr+Tatabányáról, akik közül aztán sokan mentek a Business Váróba, hogy a kávé+ásványvíz+Croissant trióval indítsák a napot (majd délután újra), így az éves kártyadíjat le is ették, az 1. osztályú, helyjegymentes ingázás már csak bónusz nekik...

Előzmény: gmarc (433257)
gmarc Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433257

és az 1. osztályon szinte lehetetlen helyjegy nélkül leülni

 

Helyjegy nélkül miért is akar valaki leülni úgy egyáltalán, pláne 1. osztályon?

Ez egy InterCity, pót- és helyjegy váltása kötelező!

 

(Persze tudom, hogy a szabadjegyesek ülnek le, de ők nem fizető utasok, szóval a morgást nem értem). 

Előzmény: rutthin (433254)
vrobee Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433256

Az elsőosztályú kapacitás jellemzően ki volt használva?

Előzmény: rutthin (433254)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.17 -3 1 433255

Miért nem raknak rá 4 kocsit? Oldják meg!

Előzmény: rutthin (433254)
rutthin Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433254

Az azért kimaradt a cikkből, hogy a jelenleg is nagyrészt zsúfolt 3 kocsis IC vonatokon a "kényelmesebb" kocsik beállításával csökken a kapacitás! És hát miért is ne, megint az 1. osztályú utasok szívnak majd, akik a mostani 60 fős kocsik helyett kapnak 30 ülőhelyet!

A csúcs a reggeli 949-es IC lesz, ami Győrből szó szerint tömegekkel indul most is, és az 1. osztályon szinte lehetetlen helyjegy nélkül leülni, ezen is a GySEV szolgáltat majd az ABmz kocsijával.

 

Előzmény: schlumberger (433160)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.17 0 1 433253

Jó, de elég lenne egy elkerülő, akkor abból mindjárt 20 perc lenne, mert kimaradnak a falvak. E is olyan szellem6 lesz, oda is elég lett volna a 2x1 sávos rész az alagutaknál.

Előzmény: benbe (433249)
gmarc Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433252

Az óraállításról nem lehet önállóan dönteni, EU-s irányelv szabályozza. Időzónát lehet váltani, de ősszel-tavasszal akkor is át KELL állítani az órákat. :)

 

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=CELEX%3A32000L0084

 

Egyébként meg: 

Merre álljon a peronóra?

Egy változó időszámítás előnyei és hátrányai A tegnapi nap folyamán a sajtóban több helyen is megjelent, hogy eltörölnék az óraátállítást rövidesen, mégpedig úgy, hogy a nyárit hagynánk meg, azaz egy időzónával egyben keletebbre is ugranánk. Az ötlet nem új[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: István Gyuri (433244)
gereblyepörkölt Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433251

Utóbbi (ez mondjuk azért is érdekes, mert Kína és a vele határos Afganisztán köztt így 3,5 óra különbség van).

Előzmény: M63 010 (433246)
schlumberger Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433250
benbe Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433249

Az a "köpés" az kb fél óra.

Előzmény: M63 010 (433247)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.17 -2 1 433248

Bőségesen elég lett volna egy elkerülő. A maradékból inkább a vasutat fejlesszék, meg legyen interodális csomópont végre, amit régóta terveznek.

 

 

Előzmény: M63 010 (433247)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.17 -2 1 433247

http://iho.hu/hir/egerut-egerbe-2018-ban-161116

 

 

Minek oda autópálya, egy köpésre van az M3-as! Inkább költenék a 29-es villamosítására, ahová az ilyen hülyeségek miatt kevesebb pénz fog jutni.

 

Nem úgy volt eddig, hogy az úniós pénzt nem lehet közútra költeni? Megint egy szellM6-ot csinálnak? :(((

 

M63 010 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433246

Kína egy zóna a nagy ország ellenére? Ott hogy oldják meg a dolgot? Az ország egyik felén 7-kor kezdődik az iskola, a másik felén meg 10-kor? Vagy az egyik fele sötétben kel, a másik része meg sötétben megy haza?

M63 010 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 433245

Egy ilyen -elvileg tisztán pragmatikus célú- döntés normális esetben nem úgy menne, hogy egyik nap az egyik ellenzéki párt bedobja, másik nap a kormánypárt hirtelen megvilágosodik, a harmadik nap megszavazzák. Hanem előkészítenék, mérlegelve előnyt-hátrányt, és felelősen döntenek...

 

OFF Amióta Viktor van, azóta ez nem így megy. :( Ld. vasárnapi boltzár.

 

Amúgy a Portugálok a közelmúltban kétszer is áttértek a közép-európai időre pár évre, de utána visszamentek a saját zónájukba.

 

Ororszország meg kissé különálló, na meg a távolság miatt eleve más zónába kell lennie, így nekik majdnem mindegy.

Előzmény: vrobee (433243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!