Az a "Start Vip illetve Prémium kártyás" aki nem tud leülni az első osztályon az megérdemli a sorsát,sőt kivánom neki hogy többször is fel kelljen állni neki onnan ahol ül!!
Tudom, hogy van ilyen. A feleségem is így utazott Szegedről Szombathelyre, mert nyugodtan akart tanulni. Apropó! Én minek számítok? Vasutasnak? Pedig Prémiummal utazom.
Ebben a kérdésben a GYSEV annyiban hibás, hogy nem csapott rá időben ezekre a kocsikra, ABMZ-ket, Amz-ket mind elvitte a Regiojet meg a CD. Ez maradt.
Innentől így lehet egyedüli értelmes módon 1. osztályt létrehozni. a 4 ablakhoz nem tudnak értelmesen 3 fülkét csinálni, mert iszonyat hülye fülkék lesznek.
max termes 1. osztályt lehetne, az meg még nagyobb sz@r mint a fülkék.
Aki első osztályú jeggyel rendelkezik, legyen az bármilyen formátumú, az megadta ennek az elvileg plusz szolgáltatásnak az ellentételezését. A vasuatas is (hajlamosak megfeledkezni a legtöbben arról, hogy az arcképes annak idején munkabéremelés helyett lett bevezetve, azaz igenis van pénzbeli ellenértéke), a vip kártyás is, mindenki.
Jár nekik valami a pénzükért, és ez a valami nem az átverés.
A 949 első osztályú utasai VIP, Start kártyásokból, ingázó 1o. arcképessel ingázó vasúti dolgozók-hivatalnokokból áll ki. A 3. kocsiban a másodosztályon azért akad ülőhely....
Azokról az 1. osztályú utasokról beszélsz, akik kényszerből vettek 1. osztályra jegyet, mert 2. osztályon már nem volt hely? Azoknak most több 2. osztályú hely jut.
Vagy azokról beszélsz, akik vasutasként utazhattak 1. osztályon?
Plusz a Pestre VIP-kártyával ingázók is ott voltak, akik nem vettek minden reggel (max. hétfőn) helyjegyet, mert valóban mindig volt 30+ 1. osztályú utas Győr+Tatabányáról, akik közül aztán sokan mentek a Business Váróba, hogy a kávé+ásványvíz+Croissant trióval indítsák a napot (majd délután újra), így az éves kártyadíjat le is ették, az 1. osztályú, helyjegymentes ingázás már csak bónusz nekik...
Az azért kimaradt a cikkből, hogy a jelenleg is nagyrészt zsúfolt 3 kocsis IC vonatokon a "kényelmesebb" kocsik beállításával csökken a kapacitás! És hát miért is ne, megint az 1. osztályú utasok szívnak majd, akik a mostani 60 fős kocsik helyett kapnak 30 ülőhelyet!
A csúcs a reggeli 949-es IC lesz, ami Győrből szó szerint tömegekkel indul most is, és az 1. osztályon szinte lehetetlen helyjegy nélkül leülni, ezen is a GySEV szolgáltat majd az ABmz kocsijával.
Jó, de elég lenne egy elkerülő, akkor abból mindjárt 20 perc lenne, mert kimaradnak a falvak. E is olyan szellem6 lesz, oda is elég lett volna a 2x1 sávos rész az alagutaknál.
Az óraállításról nem lehet önállóan dönteni, EU-s irányelv szabályozza. Időzónát lehet váltani, de ősszel-tavasszal akkor is át KELL állítani az órákat. :)
Egy változó időszámítás előnyei és hátrányai
A tegnapi nap folyamán a sajtóban több helyen is megjelent, hogy eltörölnék az óraátállítást rövidesen, mégpedig úgy, hogy a nyárit hagynánk meg, azaz egy időzónával egyben keletebbre is ugranánk. Az ötlet nem új[...] Bővebben!Tovább »
Kína egy zóna a nagy ország ellenére? Ott hogy oldják meg a dolgot? Az ország egyik felén 7-kor kezdődik az iskola, a másik felén meg 10-kor? Vagy az egyik fele sötétben kel, a másik része meg sötétben megy haza?
Egy ilyen -elvileg tisztán pragmatikus célú- döntés normális esetben nem úgy menne, hogy egyik nap az egyik ellenzéki párt bedobja, másik nap a kormánypárt hirtelen megvilágosodik, a harmadik nap megszavazzák. Hanem előkészítenék, mérlegelve előnyt-hátrányt, és felelősen döntenek...
OFF Amióta Viktor van, azóta ez nem így megy. :( Ld. vasárnapi boltzár.
Amúgy a Portugálok a közelmúltban kétszer is áttértek a közép-európai időre pár évre, de utána visszamentek a saját zónájukba.
Ororszország meg kissé különálló, na meg a távolság miatt eleve más zónába kell lennie, így nekik majdnem mindegy.