Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ottofon Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2949
Az autóm most igen komoly szervizen esik át. Ha már úgy is áll a 160-as nagyszervizt is csinálják. Részecskeszűrő felújítás, adalékfeltöltés, fékbetétcsere, fékolajcsere, első futómű szilent csere, vezérműszíj, lánc, ékszíj csere, olaj, légszűrő, pollenszűrő. Hirtelen ezek jutottak eszembe. Ha esetleg jön rá vevő 2.3-ért viheti. (Lehet 2.5-ért meghirdetem majd, annyiért van egy csomó a hasznaltauto.hu-n.) Adok hozzá téli-nyári gumigarnitúrát (télit acélfelnin), 2 db új féktárcsát tartalékba, TV tunert, stb. Olcsóbban nem adom, inkább megtartom. Ilyen hibátlan állapotban már nem is éri meg ennyiért eladni, de találtam a Hyundai Tucson-t és arra pályázok mint tudjátok.
Előzmény: bxzolee (2947)
ottofon Creative Commons License 2009.02.07 0 0 2948
És mennyit gyüjtöttél rá? Az enyém megveheted. A dugattyújáról már találsz is képet. :)
Előzmény: bxzolee (2947)
bxzolee Creative Commons License 2009.02.06 0 0 2947
SZiasztok!

Régebben már irtam hogy szeretnék 607-et venni.
valakinek esetleg most van valami szép darabja?
ezen időre tudtam összeszedni a lóvét rá.
ottofon Creative Commons License 2009.02.06 0 0 2946
Tényleg nem mondasz butaságot. Tele van a vízkör mindenféle trutyival. És az új hengerfejtömítés is gyárilag szar. Kisebb rajta a luk mint az öntvényeken ezáltal csak idő kérdése hogy az áramló víz mennyi idő alatt marja szét és viszi be a vízkörbe! Szerintem egy jó szűrő is elkelne a vízkörben! Nem is értem miért nincs. A sok trutyi eltömíti a kisebb lukakat, és a vízpumpának se lehet kellemes...
Előzmény: martinus115 (2945)
martinus115 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 2945
Legalább most látszik mibe halt bele a vízpumpa, az a sok lerakodott vízkő. Én még nem láttam olyan autót, aminek lekerült a hengerfeje, hogy szép lett volna (magyarországon nem nagyon trend cserélni a hűtővizet).


Legolcsóbb megoldás R17 235/45.
Előzmény: ottofon (2944)
ottofon Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2944
Íme egy 607 hdi dugattyú.
Előzmény: Cornetto33 (2943)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 2943
Szerintem nem vetted rosszul.Ebbe legalább 15%-ot bele tettek.Én 2 évvel ezelőtt vettem ennyiért a szíjat.
Előzmény: ottofon (2936)
morpheuss12 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2942
oksy köszi
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2941)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2941
Nem, nem felejtettem el. Csak nagyon sok dolgom volt az utóbbi időben. Majd írj, hogy működik-e.
Előzmény: morpheuss12 (2940)
morpheuss12 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2940
Hali. Köszönöm szépen ,már azt hittem , hogy elfelejtettél.
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 2939
Szia Morpheus!

Ne haragudj, de csak tegnap tudtam feladni a navi cd-t. Elsőbbségivel adtam, úgyhogy ha minden igaz akkor ma odaér.
ottofon Creative Commons License 2009.02.03 0 0 2938
Tegnap megrendeltem a Peugeot centrál-nál a cuccokat. 82000 ft. Voltaképp számolgattam, és ha nem szakad el a szíjam akkor 27000 Ft-tal lenne olcsóbb a móka és a gépmunkával, hengerfej leszereléssel. Majd dobok fel képeket a leszedett henferfejről meg a dugattyúk látványáról!
Előzmény: ottofon (2936)
kanatti Creative Commons License 2009.02.02 0 0 2937
Én is azért szemezek a 225/45R18-as mérettel , mert ez egy gyári váltóméret és
talán még olcsóbb is mint a 16-17"-os garnitúrák .
De megkérdeztem pár /45-ös gumit használó ismerőst , és átlag minden 2-dik
évben becsúszik nekik egy felni-görgőzés + oldalfali szálszakadás miatt gumi csere :(
Azt mondja egy gumis ismerősöm hogy ha jót akarok akkor /50-gumi alá nem megyek.
Itt Kiskőrös térségében olyan sz@r kátyúsak az utak hogy valószínűleg
meg maradok a 225/50R17 méretnél .
Előzmény: martinus115 (2934)
ottofon Creative Commons License 2009.02.02 0 0 2936
Nem tud vaalaki valamilyen kedvezményt márkaszerviz alkatrész ügyben? ezek kellenének:
ottofon Creative Commons License 2009.02.02 0 0 2935
Küldtem email-ben fotókat a xenon trafóról.
Előzmény: 3véhat (2930)
martinus115 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 2934
Nekem 2 napig volt fent R18 235/40-es gumi, mivel újonnan ütöttek voltak a felnik.

Nagyon keményen járt vele az autó, átérezted az egész futóművet.

Most télibe R17 225/50-es valami elégg használt Defektűrő gumi van rajta, annyira merev falu, hogy ezzel is ritka rossz a komfortja.

A Dunlop Sportmaxx R17 235/45 nagyon kis finom, viszont mivel elég puhafalu, így már kellett görgözni egyiket másikat.

Amúgy a Defekttűrőre visszatérve, mivel elég vacak gumik fel se raktam a kerekeket és valószínű a gumis elfelejtette kellően felfújni őket. Mikor felkerültek sipákolt a computer 3 kerék defekt, nah mondom ;)

0.5baros nyomás volt a 3 kerékben és nem vettem észre jóformán semmi különbséget, míg kimentem a kútra ;) (pedig nem vagyok analfabéta ezen a téren)

A 4. kerék csak azért volt jó, mert a szeleppel szenvedtünk, össze volt rohadva és az fel lett rendesen fújva :)

Amúgy csak azért választottam a 235/45-öst mert vagy 10e-rel rövidebb volt darabja.
Előzmény: kanatti (2932)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 2933
Én biztos, hogy nem tennék fel 18-as felnit ezekre a retek utakra. Amúgy sem szereti a 607 futóműve a rossz utakat, úgy meg pláne hogy még "megterheljük" egy nagyobb kerékkel. Sokkal hamarabb fognak kopni az alkatrészek (összekötők...) Szerintem ez a 225/50/17-es gyári méret árt a legkevésbé az autónak, valamint kényelmesebb, mint egy 45-ös gumi, és még talán jobban veszi a gödröket, úthibákat.
Előzmény: kanatti (2932)
kanatti Creative Commons License 2009.02.01 0 0 2932
Mate 607 3.0 V6 köszi az infot .

Kérdés : Szerintetek 18"-os felni , 225/45-ös gumival bírja az itthoni utakat ?
( vagyis inkább a kátyúkat :))
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2886)
ottofon Creative Commons License 2009.02.01 0 0 2931
Benne van egy lámpatestben, holnap fogom kiszedni és este felteszem a foóit. Amúgy ugyanaz van mindegyikben. 50000 ft a gyári új. Lehet még ma kiszedem.
Előzmény: 3véhat (2930)
3véhat Creative Commons License 2009.02.01 0 0 2930

Szia,

 

A kijelzőnél még belül voltam a garanciaperióduson, és tettek bele egy újat.

Előtte megpróbálták a csatlakozókat megszorítani, hátha meglazult valami, de végül jobbnak látták cserélni.

Sajnos nem tudok megbízható alkatrész forrást.

Remélem találsz valahol elfogadható árban.

 

 

Előzmény: l.tibi (2927)
csabis Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2929
Sajnálom ami történt Veled,de ezért csak magadat okolhatod.. a vezérlés szíjhajtásánál pedig nem csak egyszerűen úgy működik,hogy betesszük az egyik görgő helyére a vízpumpát..mégis melyik helyére? a vezetőgörgő vagy a feszítőgörgő helyére?! és akkor mi lesz a szíj megváltozott frekvenciájával és átfogási szögével?
A mérnökség még nem jelent egyet azzal,hogy egy szíjhajtást megtervezz..
Pláne ha mérnök vagy,akkor ragaszkodhatnál az előírt csereperiódusokhoz,azok sem hasraütésszerűen vannak kitalálva,főleg nem a vezérlésnél.
Örülhetsz szerintem,hogy 'ennyivel' megúsztad.
Előzmény: ottofon (2924)
martinus115 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2928
Egy kis más ;)

Vettem az autóra 4 használt télit. Elől 5mm hátul 3 mondjuk (Conti).

Szencsésen leesett a hó itt a Mecsekbe, hát ki kellett próbálnom az autót :)

Bementem egy olyan 15cm-es havas részre (nem a a szűz hó volt) ESP nélkül, hát egyszercsak elkezdett lassulni és ha megáll valószínű nem jön ki, benyomtam az ESP gombot és olyan szépen megfogta a kipörgő kereket és kijöttem ... :)

Ahogy még autókáztam ezeken a részeken tényleg igaz ez egy nagy tepsi egy hadihajó, automata és a jó hangszigetelése miatt nem lehet egyből észrevenni mikor pörög el a kerék és akkora tehetetlen test, hogy nem éppen ilyen helyekre találták ki :)

ESP nélkül azért szépen lehet vele keresztbe autókázni egy kis kézifékkel. Aki szeret játszani a kézikékkel az tudja szeretni ezt az autót ;) Nagyon jó, hogy könnyű a szervorja könnyedén lehet róni a köröket :)

ESP-vel is lehet keresztbe csúszni csak mikor elengedi az ember egyből beavatkozik és helyre próbál tenni :)

Nagyon érdekesen fékezget mikor 45fokból próbálja visszahozni az ESP :)

Jó kis móka csak legyen megfelelő placc.

Mostmár értem miért írták többen, hogy havas időben nem egy stabilitás.

Jó ez a sok elektronika ehhez a nagy döghöz :)
Előzmény: martinus115 (2926)
l.tibi Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2927

Szia!

 

Irtad, hogy volt gubanc a szines kijelzovel.

Hogyan oldodott meg?

Hol csinaltatak?

Nagyon erdekelne, mert az enyem meg mindig nem mukodik megbizhatoan.

Koszi

Előzmény: 3véhat (2910)
martinus115 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2926
80e vízpumpa?

Nekem lagunám volt előtte 1.9dci. 120e-nél kellett vez szíjat vízpumpa (ajánlott) stb.

Amúgy az is tény kinti szervizekben kicsit máshogy működik a dolog, de nem is Magyar forintban számolnak.

Lecserélik a hűtővizet amikor kell stb. és valószínű kisebb az esélye az ilyen meghibásodásoknak.

Sajnos te vagy a nagyon sokból az egy.

Hát még szerencsésen megúsztad.

Sok sikert az összerakáshoz.

Előzmény: ottofon (2924)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2925
Nem tudom biztosan, hogy jó-e ez a tiédhez (de szerintem valószínűleg jó kell hogy legyen). Azonban az biztos, hogy ez a csávó sem ért túl sokat a saját autójához: ugyanis az nem TRIPTRONIC, hanem TIPTRONIC váltó :))
Előzmény: ottofon (2924)
ottofon Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2924

http://www.vatera.hu/citroen_c5_2_2_hdi_triptronic_automata_valto_125409708.html

 

Ez az automata C5 váltó jó 607-hez is? Ismeri valaki a BOSCH AEROTWIN ablaktörlőt? Használtok ilyet esetleg?

Amúgy nem kéne 3. ékszíj, az egyik fordítógörgő helyett lehetne a vízpumpa.

Szerintem (mérnők lévén) egy vezérlési körbe minél kevesebb hibatényezőt kéne betervezni. Egy vízpumpa hibája miatt tönkrevágni egy motort? Ha autopályán történik 140-nél mi maradt volna a motoromból? Azt se értem minek a hülye lánc. Simán a szíj hajtaná a két vezérműtengelyt a főtengelyről egy feszítőn keresztül.(amin el lenne helyezve egy érintkező és jelezne ha megnyúlt a szíj) Jó tudom ezért vannak a kötelező szervizek és a 80ezres csereperiódus is. Egy ismerősömnek 15000 km után szakadt el a vezérműszíja (nem peugeot volt). Amúgy nem az autóm peches hanem én, és inkább fasznak nevezném magam, hisz nem cseréltem 80ezer-nél semmit csak olajat! A vizem meg már hónapok óta szivárgott valahol de nem tudtam hol. Most kiderült hogy a vízpumpánál!

 

Előzmény: martinus115 (2923)
martinus115 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2923
ottofon:

Szinte az összes mai autón a vezérműszíj hajtja a vízpumát, régen volt a vízpumpa külön hajtva.

Legutóbb egy régi Mitsu Spacestaron láttam, hogy külön van a vízpumpa és generátor is hajtva, azaz 3 szíj van szumma :)

VW, Renaultoknál is a vezérműszíj hajtja, ezért mindig csere a vízpumpával.

Nagyon peches egy autód van. Annyi km van benne amennyit az óra mutat?
Előzmény: 3véhat (2922)
3véhat Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2922

Érdekel igen, lécci tedd fel a képet.

Kösz

Előzmény: ottofon (2911)
karessz607 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2921
607
karessz607 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 2920
Az utolso képeim rola:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!