Virágh Lászlót tudom ajánlani. (XV. ker. Neptun u.) Tavaly rakta rendbe a gépet 100 e km alkalmából (vezérműszíj, ékszíj, féktárcsa+betét, olaj+szűrő, légszűrő csere, új hűtő, kormányszervo javítás) cuccok+munkadíj együtt 120 e Ft volt.
ud emleksem 18000.-koronaba kerult. hid el nadon boňolult a javitaa. elol van ed kerest a huzalon az i ki verodik. 162000 km ez a koči leg job korba van.
Nem ertem teljesen amit irtal: A valtoszerkezetem nem bowden-es hanem rudazatos. Es a valtokar mozog fel-le 1-2 cm-t :(
Ezt szeretnem megszuntetni...
Az 1, 3, R sebessegeket pedig meleg allapotban veszi nehezen :(
Gondoltam, hogy erdemes lenne venni bele egy hasznalt valtot vagy esetleg egy 6sebesseges Hewland valtot amivel a Favorit is megnyerte a rally vilagbajnoksagon az F2 kategoriat... :)
Csakhat ki az, aki 600km utan felujitatja a valtojat? :)
ha 99-e a koči akkor kičit boňolult a fel ujita a valto huzalon. edserub venni ed uj huzalt mert eges olčo. a oreg fel ujita aňiba keruk mind a uj huzal. a valto nehezen sedi 1,3,R. hidegen vad meleg motornal?
Hosszu ido utan ismet itt :) Es persze jonehany kerdessel a tarsolyban..
Nem tudja valaki, hogy a Feliciaknal mitol fuggott, hogy milyen szerkezetet epitettek be a valtokar aljahoz? Sajnos az enyem kikopott (1-2cm-t is mozog fuggolegesen) es a mi meg jobban zavar, hogy eroteljes kopogo hangja is van amikor raengedem a kuplungot.. Szerettem volna kicserelni, de a boltban mondtak, hogy 2 fele van, melyiket adjak? Mivel nem tudtam, ezert nem is vettem semmit....
A szekerem `99-es kiadasu...
Egy masik kerdesem is lenne meg, megpedig az, hogy nem tudjatok-e, hogy voltak-e a valtoattetelben kulonbsegek a kulonbozo modelleknel? (1.3benzin, 1.6benzin, 1.9diesel, 1.9 diesel kombi)
Nekem 1.9d kombim van es a valto egyre rosszabb...
Neha nagyon nehezen veszi a 1. 3. es R fokozatot :(
Gondoltam biztos ami biztos beszerzek meg egy valtot tartalekba....
Szoval ha valaki jol informalt, akkor ne tartsa magaban :)
D. Serdahejen dartak a plexitet a ajtokra. ket elo ajto 600.-korona fabiara. talan feliciara meg olčob. hatonak a arat nem tudom de van valahol tlf. samom. meg kereem a samot e meg irom. a teto inek ud emleksem 1900.-sk a dari original. linket mit kerdeztel ejel meg kereem e el kuldom.
a tank apka zar nem ed ikere dolog e dakori hiba. ňugotan hajthatot a feliciat ha van olaj e viz akor anak nem lehet ki durni a belit. ha 97ezer van bene akor az meg ujnak samit.
Fehér színű és 93000 KM-el vettem és most 97000 km van benne.Egyszer mentem vele 120 km/h-val nem akarom hajtani szeretném még legalább 10 év mulva is használni.Átlagban 80-100 km/h között használom. Autópályán pedig nem szoktam menni, gyerekkel több a látnivaló ha főuton megyünk.
Hibák megvásárlás után: a hátsó kipufugódob motor felőli végénél a cső szét volt szakadva, a tanksapkát nem tudtam bezárni (újat kellett vennem), a gyertyákat is ki kellett cserélni mert már igen lestrapáltak voltak.+olajcsere.
Most regisztráltam magam nem rég.Nagyon örültem, hogy rátaláltam erre a fórumra.
A Feliciánkat most ápriliskor vásároltuk.98/1,3 LXI 50KW.
Nagyon jó régi álom vált valóra.
Elég régóta keresgélek a neten és sajnos magyarul nagyon kevés adat info van a legtöbb szlovák cseh vagy lengyel.Azt nem értem magyar nyelven ugyan ezek miért nincsenek meg.
Bár nekem nem tetszik, hogy az úúúúúúj suzuki swift miatt 500.000-ért túladnak egy megbízható felicián:-( A sz@r swift nem olyan jó, mint a felicia. Miért nem tudják még mindig gyártani a feliciát? Rosszabb autók is vannak a piacon...
Jól sikerült a szüret. A must is finom, édes lett. Ha erre jársz, bármikor a vendégünk vagy (nem csak egy pohár borra). A szekszárdi boroknak nem csak a hírük jó, hanem tényleg finomak. Mármint az igaziak, mert vannak hamisítványok is. Most a hétvégén lesz a szüreti fesztivál. Nagy buli, mivel a fél város már most le van zárva. Péntektől meg szinte az egész, csak gyalog lehet közlekedni. El is felejtettem mondani, hogy a múlt héten voltam zöldkártyán, és a CO szint 0,0 % volt (a gyári 0,5 %). A szerelő nem hitt a szemének, kétszer is megcsinálta, de ez lett az eredmény. A Greenplus csodákra képes, most már teljesen biztos vagyok benne (az előző 0,3 % volt SHELL 100-as oktánszámú üzemanyaggal).
Szia hubo44! Megcsináltam a szélvédőt, ki is próbáltam és nem ázik be. Miért nem így csinálták a gyárban, ezt nem tudom megérteni. Láttam a kerékdobokba műanyag betétet, majd veszek bele azt is. Valamit csak ér a rozsdásodás ellen (habár még nyoma sincs).
Mivel néha közlekedem vele, természetesen kint is van. És nem hordok magamnál mobilgarázst, hogyha elered az eső beálljak alá. Néha megázik a kicsike, de mikor mosom úgyis vizes lesz. De ezt a beázás tegnap csinálta először. És a jövő heti javítás után remélem, hogy utoljára is.