Kábelezés akku és burkolat kivételével kész. A jármű nagyjából összeállt, olyan 70%-os állapotú. Néhány dolog krómozása hiányzik, kell még új foncsor az első lámpába. A nagy burkolathoz még hozzá sem kezdtem. A föstő olyan gyorsan csinálta a melót, hogy pár furatot szépen begittelt és lefényezett. Többek között az ülés nyitó gombjának a helyét is :-D Pocsék hozzáférni, úgyhogy bele fog telni pár órába, míg kikotrom a gittet, és közben próbálom nem elcseszni a fényezést körülötte.
Felhívnám a figyelmet a gyári bilux kapcsolóra és a gyári gyújtáskapcsolóra. Biluxot ezen kívül még nem láttam másikat. Véletlen találtam, valakitől elhozott lomok között. A gyújtáskapcsoló belsejében pár alkatrész porrá volt rohadva, a ház meg széttört szétszereléskor sok éve. A fedélen még látszik a 60-as évek végén az újrafényezéskor a rozsdás krómra gondosan rákent piros. Megy krómozóhoz hamarosan.
Vezetékelés nagyja megvan. A szeléncella, a féklámpa kapcsoló, a kürt és az akku vezetékei vannak hátra. Gyújtáskapcsoló, biztosítéktábla, bilux és kürtkapcsoló bekötve, első lámpa működik. A blokk és a váz közé kellett testkábel, mert a szilentek szigetelnek :-)
Gyári vége 95 km/h. A nagyobb torkú Pannónia karbuval állítólag kényelmesen 100 km/h felett ment. Ezen irdatlan lépcsők vannak a kipufogó leömlőnél, úgyhogy jókora áramlási veszteségek lesznek benne. Lehet, hogy nem fog olyan jól menni.
Felaggattam a bowdeneket, hogy lássam, mi hol fut és jók-e a hosszok. A szivató bowden kicsit rövidnek tűnik, még játszani kell, hol fut a vázon. A többi oké. Beröffintettem, szépen indul. Viszont baromi hangos :-)
Már motorformájú a szerkezet, de még sok a meló rajta. Be kell vezetékelni, meg pár dolog helyét, meg kell találni a burkolat alatt. Hátra vannak a mindenféle beállítások is: kezelőszervek, elforgatható alkatrészek helye, zsírzások, stb.
Szivató bal elől a lábvédő lemezen. Tank az ülés alatt, mellette a szerszámdoboz. Elöl még hiányzik a lámpafej.