Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2005.10.02 0 0 588
Kábelezés akku és burkolat kivételével kész. A jármű nagyjából összeállt, olyan 70%-os állapotú. Néhány dolog krómozása hiányzik, kell még új foncsor az első lámpába.
A nagy burkolathoz még hozzá sem kezdtem. A föstő olyan gyorsan csinálta a melót, hogy pár furatot szépen begittelt és lefényezett. Többek között az ülés nyitó gombjának a helyét is :-D Pocsék hozzáférni, úgyhogy bele fog telni pár órába, míg kikotrom a gittet, és közben próbálom nem elcseszni a fényezést körülötte.

Felhívnám a figyelmet a gyári bilux kapcsolóra és a gyári gyújtáskapcsolóra. Biluxot ezen kívül még nem láttam másikat. Véletlen találtam, valakitől elhozott lomok között. A gyújtáskapcsoló belsejében pár alkatrész porrá volt rohadva, a ház meg széttört szétszereléskor sok éve. A fedélen még látszik a 60-as évek végén az újrafényezéskor a rozsdás krómra gondosan rákent piros. Megy krómozóhoz hamarosan.
bervas Creative Commons License 2005.10.02 0 0 587
Ilyen, de új. Emmán sokat szógát, ilyen neköm is van.
Előzmény: jogepek (586)
jogepek Creative Commons License 2005.10.01 0 0 586
Előzmény: jogepek (585)
jogepek Creative Commons License 2005.10.01 0 0 585
megnézem
Előzmény: bervas (584)
bervas Creative Commons License 2005.10.01 0 0 584
Ha volna új foncsorod, érdekelne. Olyan fajta, amin csak középen van lyuk, nincs külön kis furat a helyzetjelzőnek.
Előzmény: jogepek (583)
jogepek Creative Commons License 2005.10.01 0 0 583
Hamar kész lesz már a dög.
Előzmény: bervas (582)
bervas Creative Commons License 2005.10.01 0 0 582
Vezetékelés nagyja megvan. A szeléncella, a féklámpa kapcsoló, a kürt és az akku vezetékei vannak hátra. Gyújtáskapcsoló, biztosítéktábla, bilux és kürtkapcsoló bekötve, első lámpa működik. A blokk és a váz közé kellett testkábel, mert a szilentek szigetelnek :-)
jogepek Creative Commons License 2005.09.30 0 0 581
Szerintem jobb, ha szájábarúgsz.
Előzmény: bervas (580)
bervas Creative Commons License 2005.09.30 0 0 580
Ha kötne, orra alá kapja a kék könyvet a 132. oldalon kinyitva :-)
Előzmény: jogepek (578)
jogepek Creative Commons License 2005.09.29 0 0 579
Úgy tűnik, jövő hétre összejön a pénz a Szabolcs blokkra, úgyhogy majd lassan azt is lehet röfögtetni.
Előzmény: jogepek (578)
jogepek Creative Commons License 2005.09.29 0 0 578

Megyek berepülni a gépet. :)

Múltkor elég vadnak tűnt a színe, de így összerakva teljesen korrektnek tűnik. Csak az a sok tudálékos fasz bele ne kössön a minősítésen!

Előzmény: bervas (575)
bervas Creative Commons License 2005.09.29 0 0 577
Gyári vége 95 km/h. A nagyobb torkú Pannónia karbuval állítólag kényelmesen 100 km/h felett ment.
Ezen irdatlan lépcsők vannak a kipufogó leömlőnél, úgyhogy jókora áramlási veszteségek lesznek benne. Lehet, hogy nem fog olyan jól menni.
Előzmény: petrol pet (576)
petrol pet Creative Commons License 2005.09.29 0 0 576
Klassz. Nemsokan repkednek ma már ilyennel...
Kíváncsi leszek a menetteljesítményeire.
Előzmény: bervas (575)
bervas Creative Commons License 2005.09.29 0 0 575
Kb egy hónap kell, hogy összeálljon. Aztán finombeállítani kellene a futóművet, féket. Utána teszt. Hideg lesz hozzá, de lesz lábvédő :-)
Előzmény: Zoli_t5H (574)
Zoli_t5H Creative Commons License 2005.09.29 0 0 574
Nocsak! Egesz pofas lesz. Mikor lehet tesztelni? :)
Előzmény: bervas (573)
bervas Creative Commons License 2005.09.29 0 0 573
Felaggattam a bowdeneket, hogy lássam, mi hol fut és jók-e a hosszok. A szivató bowden kicsit rövidnek tűnik, még játszani kell, hol fut a vázon. A többi oké. Beröffintettem, szépen indul. Viszont baromi hangos :-)

Már motorformájú a szerkezet, de még sok a meló rajta. Be kell vezetékelni, meg pár dolog helyét, meg kell találni a burkolat alatt. Hátra vannak a mindenféle beállítások is: kezelőszervek, elforgatható alkatrészek helye, zsírzások, stb.

Szivató bal elől a lábvédő lemezen. Tank az ülés alatt, mellette a szerszámdoboz. Elöl még hiányzik a lámpafej.

jogepek Creative Commons License 2005.09.29 0 0 572

kép?

Előzmény: bervas (571)
bervas Creative Commons License 2005.09.28 0 0 571
Keréken a gépezet. Felvarázsoltam első sárvédőt, betettem első vellát, kereket. Egyből motor külseje lett :-)
jogepek Creative Commons License 2005.09.27 0 0 570
köszi!
Előzmény: bervas (569)
bervas Creative Commons License 2005.09.27 0 0 569
Sütögetés necces. Még nem tudom, ráérek-e.

Tünde gyújtás alaplap és megszakító ugyanaz mint a Danuvia. A tekercsek vasmagja sokkal vastagabb, kb 2x a Danuviáé, ezért a tekercsek is vastagabbak.
jogepek Creative Commons License 2005.09.27 0 0 568
Oké, de várlak sütögetni is, ne feledd!
Előzmény: bervas (567)
bervas Creative Commons License 2005.09.27 0 0 567
Megyek hétvégén megnézni :-) Aztán meglátjuk.
Előzmény: jogepek (566)
jogepek Creative Commons License 2005.09.27 0 0 566
ha egyben adod, úgy nem kell.
Előzmény: ahs18 (564)
bervas Creative Commons License 2005.09.27 0 0 565
Kellene, ha lenne rá. Evvan, sajnos :-(
Előzmény: ahs18 (564)
ahs18 Creative Commons License 2005.09.27 0 0 564

Sziasztok!

 

Nem kellenek a Tünde váltóim senkinek? Legalább nézzétek meg. Egy öszegben vihető olcsón.

 

Üdv.

jogepek Creative Commons License 2005.09.27 0 0 563
aha
Előzmény: bervas (562)
bervas Creative Commons License 2005.09.27 0 0 562
Alvázvédek a cuccon, meg javítom a fonák oldalon a folytonossági hiányokat. Szépen, apránként, ráérősen.
Előzmény: jogepek (561)
jogepek Creative Commons License 2005.09.27 0 0 561

Köszi.

Mit festegetsz?

Előzmény: bervas (560)
bervas Creative Commons License 2005.09.27 0 0 560
Már tudom, melyik blokkra nézzek rá. Este festegetek, közben csinálok tesztet meg fényképet a gyújtásról.
Előzmény: jogepek (559)
jogepek Creative Commons License 2005.09.26 0 0 559
Naa, van eredmény?
Előzmény: bervas (553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!