Belső dolgok: kardán box+sebváltógomb+bőr, szivargyújtó, ajtónyító gomb.....ilyen apróságok, de hiányoznak. Van olyan probléma, diesel kocsiról van szó. Nem mindig izzít a kicsike. Ilyenkor kinyitom a motorházat, kiveszem ezt a relét vagy mit ami az izzitást szabályozz, majd visszadugob és izzít vagy megismétlem ezt párszor amíg nem jó. Hiába fújom kontakt sprével, takarítom meg nem működik....mi lehet a gond.
A szivargyújtó aljzatot szeretném kicserélni egy 96-os felicián. Ha jó látom a helyzetet, akkor ez egész műszerfalat le kell bontani ennek a cseréjéhez? Valamint a felicia oldalán az ajtók felett végigfutó gumi az én feliciámon összement a melegben és nagyon zavar. mennyiért lehet ilyet beszerezni? Ha veszek másikat egyszerűen visszapattintom és ottmarad? A jelenlegi ami már nagyon feszül az ledobja magát, pillanatragasztóval próbálkozom.
tapastalatbol mondom ňugotan mehet a gadi huto. nadon jok. nehez lene talalni eredetit mert nalunk talan mart enki nem kerei. keve gadi alkatres ojan be valt mind a hutok.
akkor ne čereld. tedel bele čak tomito port e kes. (ne okat 1 kave kanal) čak ki marta a viz kovet a fadalo. vad viz volt a hutobe vad nadon set volt mar higitva a fadalo.
Nálunk a bontott lámpa kerül ennyibe, ha lehet kapni. Ha a Náraznik árát meg tudod mondani, azt meg köszönöm. A bontott is érdekel. Ja és hogy hova kell érte menni.
Jó, hogy van ez a fórum. Most olvastam végig. Magamról annyit, hogy több mint két éve vagyok egy 99-es 1.3-as MPI (54Le) Felicia LX tulaja. Első saját autóm. kb 30 ezes kilómétert mentün eddig. Sokminden történt már velünk, de ezekre majd később kitérek. Most néhány hozzászólás korábbi bejegyzésekhez:
Az elején valaki írta, hogy túl alacsony neki az autó. Én gázos csillapítókat tettem be, mert cserélnikellett őket. kb. 4 cm-el magasabban van most az alja. Ez padkákánál sokat jelent. Azt mondják minden gázos csillapító emel kicsit a magasságon. Én AL-KO-t kaptam. Nem nagy márka, kemény mint állat, de mostmár lehet vele kanyarodni.
159-es hsz. ben olvastam: "rugót a legkeményebb fokozatba állítani" ezt hogy érted? Szerintem a rugó keménysége nem állítható, (legalábbis nálam) csak cserélni lehet keményebbre. (piros festésű).
168-as kérdésre, nálam is melegszenek a megvilágított kapcsolók, nyáron elég forró is szokott lenni, de ez normális.
És akkor néhány kérdés:
Az autóm jelenleg szerelőnél van. belémszálltak a nyár elején. A biztosító mostmár végre fizetni fog, így lehet javítani. Hátfal csere, huzatópad, stb... Az érdekelne, nincs-e valakinek eladó jobb hátsólámpája, illetve hátsó löklapja. A gömbölyű, Octavia elejűhöz való kellene. Az általam felhívott bontókban nincs. A boltban bedig 42 000 ft az ára ezt sokkallom. (A biztosító 36 000 ft-tal számol, és a csak a 75 %-át fizeti. Mivel békési vagyok, kocsim szülőhazájába nehezen jutok el, de már ezt is fontolgatom. Szeretnék felhívni pár Cseh és Szlovák bontót de az a baj hogy nem tudom hogy mondják a lökhárítót külföldiül! Szóval minden segítséget szivesen fogadok!
Leengedés előtt gondolom üzemi hőfokra kell melegíteni a hűtővizt, mert ugye nme lehet leengedni az egészet. Igaz? A hűtő aljánál lévő csővön van egy csavar, gondolom azzal kell.....
le engeded a oreget e ki samitod a keverei araňt. bele ontod a fadalot e utana tolto destilalt vizel. el inditod e mindig unana toltes ha čoken a sint. ha mar gondolod hod jo akor meg keruls vele edet hod fute jol mukodon e kes.