hát, gyerekek, megvolt Kirchberg, megvolt Mandello, megvolt a Stelvio, a Pordoi, a Sella, a Gardena, a Falzarego, meg legalább 3 másik hágó, mi kell még??
Tegnap végre hazahoztam a gépet (Nevada 750) - szerencsére saját lábon. Sajnos nem lett 100%-os, a szerelő a saját elmondása szerint nagyon szenvedett vele, volt amikor fel is akarta adni. A karburátorok alapos tisztításon (ultrahangos), tömítéscseréken, beállításokon estek át. Most legalább melegen elég jól megy. Akinek régebb óta van, biztos tudja: az normális, hogy ilyen nyári időben is percekig kell melegíteni a motort?
Ami a nem 100%-ot illeti: 4000-5000-es motorfordulatnál ha elengedem a gázt, a balos kipufogóban robban az el nem égett benzin, jó nagyot csattanva.
A motor nélküli napokon sokszor nézegettem a hírdetéseket, hátha más alternatíva után kell nézni, de mindig az lett a vége, hogy egyik más márka, típus sem tetszik...
Helló Guzzisok.sajnos csak most lett készen a PC,és nem tudtam rész venni a beszélgetésekben,de ugy látom zajlik az élet.Holnap reggel indulunk Kirshbergbe,remélem többekel találkozni fogok Addig is mindenkinek széles utat kívánok.
Mellesleg Erdélyben nagyon jók lettek a főutak, úgyhogy nem lesz gondod. A mellékutak néhol levésbé jók, de mindenhol járhatóak. Én évente szoktam túrázni Erdélyben és még soha nem volt bajom az utakkal. (sem).
A gumikat fújd a gyári előírásnál 1-2 tizeddel keményebbre, a lengéscsillapítókat is tedd keményebb állásba és csak óvatosan. Egy kis idő elteltével meg fogod szokni a gépet és nem lesz baj. Amire mégis nagyon vigyázzál, az a pálinka Erdélyben, és még arra is aki adja. Nagyon határozottan, már-már erőszakosan kínálnak.
1100-es Californiások tanácsát kérném. A téma hosszabb túra nem túl jó utakon, Prága-Brno-Pozsony-Budapest-Debrecen-Nagyvárad-Kolozsvár-Torda-Marosvásárhely-Brassó oda-vissza, pár kisebb székelföldi kitérővel, kb. 3000 km. A motor 1100-es túra Cali, gyári oldaldobozokkal, meg egy kempingcuccos tásival a csomagtartón. Én 90 kiló vagyok, az utas 100, ezen sajnos így hirtelen nem sokat tudunk segíteni :)))))
A málha max. 50kg, tehát a terhelés összesen 240kg. Forgalmi szerint az önsúly tele tankkal 260kg, a max. összsúly 470kg, tehát 210kg-ig férnénk rá, azaz enyhén túl leszünk terhelve. Ezt mondjuk bevállalom, de gondolom ilyenkor a motort kicsit kímélni kell, emelkedőn nem gyötörni alacsony fokozatban, odafigyelni a fékútra, gyengébb úton pedig lassabban menni, megelőzendő, hogy a futómű felverjen. A sztrádán szerintem egy 120-as tempónál nem lehet gond a mellékutakon meg majd óvatosabb leszek. Beállítom a hátsó telót legkeményebbre. Szerintem ez így elég, de hátha van tapasztalatotok, mire kell még odafigyelni.
Lefotózom a cuccokat, felteszem valahová és elküldöm a linket. Egy része Prágában van (itt lakunk), a többi meg otthon Barcson egy garázsban, de most a nyáron gyakran megyünk haza, ha megtetszik valami el tudom vinni Győr-Bp-Szfv-Balaton környékére.
hali! én általában a kepesmotor.hu, az aprod.hu, és a jofogas.hu lehetőségeit használom eladásra, és sokszor vásárlásra is. eddig elég jól beváltak. aztán ott van még a vatera.hu, ami kicsit más jellegű.
és ha már szóba jött az oldaldoboz, én is közzéteszem, amik eladóvá váltak:
hát, nem tudom, mi van, de most sem tudok képeket feltölteni, ezért itt láthatók a dobozok.
Tudtok valami jó bazárt a neten, ahol motoros cuccokat lehet eladni? Van párszor használt kis méretű sisak, vadiúj cordura nadrág Louis-ból, még rajta a cimke, mindenféle Honda Shadow háttámla, bőr oldaltáska, Triumph vadiúj 37-es csizma, női dzseki meg miegymás, ami csak ahelyet foglalja. Meg kellene szabadulnom tőlük. Mind tuti újszerű cucc... Ne kérdezzétek miért lett eladó, a feleségem rájött, hogy utál motorozni... Nagy bánat ez nekem, és az összes kacat csak mementó. Ha tudtok valami jó helyet ahol meghirdethetem, előre is köszi!
(Kiröhögni nem ér, épp elég nekem, hogy a sok izé a nyakamon ragadt...)