Sajnos a gumi felénk (vas megye) is hiánycikk, de esetleg a kaposflexnél találhatsz, és ingyen ki is szállítják... Felnit azt végképp nem tudok, esetleg az osztrákoknál újat...
Kérdezném az Uraktól, hogy nincsen-e valakinek otthon elfekvőben régi steyr első felnije ami 16"-os? Esetleg valakinek használt de jó állapotú 5,50 - 6.00 x16 külső gumija nincs még esetleg?
Nekem is van egy gyári ami eléggé fixre rohadt... de talán a német "börzén" szerencsével járok és akad még új az elfelejtett raktárakból... A motor témán dolgozok, feldobtad a labdát... két napja a témával töltöm a szabadidömet :D
Szerintem te még a kormány anyát se vetted le! Visszaemlékezve -ennyi év után- amikor a kormány kereket leveszed lefelé kimegy a tengely. Az alsó csapágyat azt le kell venni hogy a menetes négyszögletes anya lejöjjön.Meg úgy gondolom,hogy a kormánytengely egy cső hüvelybe van ,amit négy csavar fog fel. azt kell neked leütnöd,mert esetleg a csapágy szorul benne.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Zetor 3011-es traktoromon nekiálltam kormánymű alkatrészeket cserélni. A két irányítókar szépen kijött a helyéről, de a kormány oszlopot valahogy nem sikerül kiszednem a házból. Le kell ütni, a két csapágyat, akkor kifér? vagy mi a trükje?
Nekem T25-s vezértömbje van felszerelve, mert abban +található az "úszó helyzet" is ami kultivátorozáskor igen hasznos. Az eredeti vezértömböt nem sok helyen tudják tökéletesen felújítani, a régiek ki vannak kopva, vagy össze vannak gyógyulva rendesen.
A régebbi motoron nagyobb átmérőjű ventilátor volt a "tésztaszűrővel", később a kisebb turbóval készültek, az alu. ház közepén öntött emblémával.
Remélem valamikor eljutok még oda hogy hasznát veszem :) De a fontosabb az hogy már nálam áll az udvarban, fedett helyen :) Gumikal szerencsém volt, nem állt sokat egyhelyben, és a színben most meg felbakoltam... MTZ vezértömb idövel kerül le róla... már megvan az eredeti...
Kéthengeres motor van benn... arra értetted a nagy túrbóst?
Szép gyüjtemény :) Akkor kivan használva rendesen, nekem végtére is csak az emelés miatt kelett az RS, mert kaszálni már van elég gép. Van egy Orosz KC alternáló kasza, elég súlyos darab, 3 Pont felfüggesztéses. Meg ugye az RS-hez van egy plusz pengesorokkal.
Eredeti tartozékom van néhány: 1 sűrű ujjas kasza, műtrágyaszóró, hasa alá szerelhető eke, centrifugál szivattyú, kompresszor. Van hozzá még 1 kis + 1 nagy kultivátor ami saját gyártású.
En kultivátorozásra használom,napraforgóban lehet vele szaladni,azért egy tíz órás mutatvány után rendesen ki lehet tikkadni.főleg 40 fok melegben,a tetejére tettem egy Trabant tetőt :-)
Nem nehézbeletanulni, de meg is lehet bonyolítana közel 30 féle rászerelhetö munkaeszközzel :D Nekem nagyon tetszik a gép, nem épp a legkényelmesebb mondjuk "hab testemmel" szinte a kormányon ülök, de meglehetszokni, meg egy igazi veterán :P
Első ránézésre pedig sokaknak úgy tűnik ! Többször kérdezték tőlem is, hogy bírok eligazodni a sok titokzatos kallantyú között. Pedig aki már járt a belsejében, hamar rájöhet hogy viszonylag
1szerű, jól kigondolt szerkentyű és sokoldalú is 1ben.
Nálam az az eset áll fenn, hogy nincs időm MÉH telepre eljutni, ezért nem szaporodik mostanában a ház körüli kincs. Ezt kiegyensúlyozandó néhány börzelátogatás, amit sikerül a hétvégékbe beleszorítani.
Nálam biztonságban lenne néhány alkatrész, mert itt csak befelé irányuló forgalom van a portára. MÉH telepre is csak olyan dolgok kerülnek ki, amire már ott is utálattal néznek. (:-)))