Sziasztok! egy olyan gondom lenne ,hogy van egy 2003-as multiplánk diesel és néha indul néha nem .valakinek volt e hasonló baja vele ? hibakódnak az immobilizert ad ki ,de azóta csinálja mióta a gázolajszűrőt kicserélték.esetleg egy jó szerelőt tudtok e ajánlani fejér megyében. köszönöm
Ha megtaláltad a fölső kis bigyót amire csatlakozik, nézd meg jól csatlakozik-e, nincs-e megrepedve. Akkor levágsz belőle 1-2 centit, és visszadugod. Az alján szintén.
Még a télen sikerült szereznem egy gyári hűtőboxot a középső ülés helyére. Most hogy lassan jön a kirándulós-nyaralós szezon szeretném beszerelni de az üléssel nem boldogulok. Van valakinek tapasztalata az ülés kiszerelésében.Hogyan kezdjek hozzá?
Elöl a motor aljától megy a légszűrő mellé, eredetileg piros, de ha már cserélték akkor más színű is lehet és közép tájon van egy ponton megfogatva, ott szokott kidörzsölődni. A szelep nem szokott elromlani, talán csak egy ilyen volt, de az a kocsi sokáig állt.
Sziasztok.Segítsetek.Van nekem van egy 2000-es évjáratu Fiat Multipla Cng-benzin üzemű autóm és gázzal nem akkar menni(alapjáraton dadog,megáll,és 80km/h sebességnél nem akar gyorsabban menni,közben is rángat,a gáz meg nagyon fogy belőle)A gázszűrő cserélve,a reduktor jó,a gázinjectionok is jók.Köszönöm válaszotokat
Ez szokott lenni mikor a kis piros cső kireped, vagy lecsúszik. eGY DARABIG GYENGE LESZ, DE HA NEM VISSZATÉRŐ HIBA AKKOR JÓPÁR INDITÁS UTÁN visszajön az ereje. Ez a tipikus, mikor csak 115-el lehet menni, aztán besípol. Nézd meg azt a csövet ha tudod. Az enyém 110 es jtd a tied nemtom melyik.
Köszönöm, de közben sikerült kiolvastatni. Töltőnyomás szabályzó szelep. Most kitörölték, nem jött vissza, de természetesen nem megy jól az autó, majd kicseréltetem.
Személyesen ismerem Őket, csak ajánlani tudom. Még nem adtam nekik munkát, de ha !! meglesz végre a Multim nemsokára :)))!!, akkor én is oda fogom vinni.
Szuper. Van 17-esben kónuszkulcsom, az kellően lapos. Rászánom akkor azt az 5 percet még ma, hogy ne kopogjon. Ha kitekerem a kormányt jobbra, akkor -gondolom- hozzá lehet férni, nem kell leszerelni a kereket.
Urak jövöhéten megy a Multi szervizbe . Váltónál vagy kuplungnál valami nem stimm mert furi hangokat ad motorféknél és kuplungozásnál felfelé váltásnál ( Nyeles-tengely csapágyra gondolok ) . Ha már úgy is szétszedik gondolkozom kuplung cserén csak nem tudom melyik lenne a jobb a SACHS vagy a VALEO . Árban kb 6000 a különbség . Melyiket ajánlanátok jobban ,vagy esetleg más gyártót ? SACHS 40 Valeo 34 ezer .