Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lafka Creative Commons License 2007.12.01 0 0 398

Hy Fickóó!

 

Nohhh igen!

 -mivel én sem vagyok nagy szaki, kicsit konyítok csak, bár a ladámat darabokra tudtam szedni és össze is- :-)

"Olajra visszatérve szerintem nem rossz mert a BMW-be ezt teszik gyárilag."

És hidegben is k... lágy-finom olaj, de ezért 75W-s.

 

Másik.

Érdekesek a kérdéseid, ezt már én is fel szerettem volna tenni. Nem tudom Te honnét szedted az aggodalmad, de én hallottam híreket hogy valami a felicia váltóban hajlamos összeroppani, összeakadni, eltörni (nem tudom).

Úgyhogy ha valaki pontosan tudja hogy mi is lehet ezzel a gond, mire kell vigyázni várom.

 

Köszönettel és Üdvözlettel

 

Lafka

Előzmény: Fickóó (397)
Fickóó Creative Commons License 2007.12.01 0 0 397

Köszönet Lafka az ajánlásért, már fel is írtam magamnak .

 Mindenesetre mások véleményére is kiváncsi lennék az olaj témában 1,3 felícia váltóba.

 

További kérdéseim pedig a következők lennének:

Átlagosan hány kilométert bír egy 1,3 felicia váltó ?

Érdemes e felujítani, az menyibe kerül, no meg holl ?

Menyibe kerülhet egy új váltó, egyáltalán kapható ?

 

Lafka Creative Commons License 2007.11.30 0 0 396

Hy Fickóó!

 

Én 75W-90 es szintetikus olajat raktam bele, ROWE német olajata, a szervizes rokon azt mondta. és azt is vettem. Nem volt olcsaó, de 50.-ezrenként nem mind1., .-)

 

Üdv.

Előzmény: Fickóó (393)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2007.11.30 0 0 395

mennyi egy ilyen felicia kint???

 

400 font körül???

 

én egy Rapid 135RIC-t vennék szívesen Angliában

Előzmény: FOCUS (394)
FOCUS Creative Commons License 2007.11.30 0 0 394

Sziasztok,

 

Nemrég vettem egy 95-ös 1.3 GLXi Feliciát itt angliában. Csak egy évig akarom használni, de mégis mire figyeljek leginkább? A motor az csont ugyanaz mint a Favoritban, mert olyanom volt. Meg is néztem az olajbetöltőt, szerencsére nem volt maszatos, így hengerfejtömítés most nem lesz aktuális. Egyébként 90.000 mérföld van a kocsiban.

 

Fickóó Creative Commons License 2007.11.30 0 0 393

 Valamit kérdeznék.  Már több helyen olvastam itt azt, hogy PP80 as olajat ajánlanak a váltóba. Úgy emlékszem egyszer amikor cseréltem akkor a MADIT hypol olajat ajánlották, mivel hogy ezek már más váltók mint skoda 120.

Aztán mivel nem volt szép hangja a váltónak, megvettem a márkaszervíz ( CIDA ) által ajánlot CASTROL 80 valamit sok pénzért, és ahogyan kicseréltem, a váltónak szebb hangja lett.  Vajon elég lett volna a PP80 is.

A favoritokba szerintem azt rakták, és tudok egy pár olyan favoritot aminek kétszer annyit kibírt a váltója mint a felicia váltó.

Minerális lenne a király ?

ibipupu Creative Commons License 2007.11.30 0 0 392

Hubo44 köszönöm a webcímet! Sokat segítettél vele!

 

Nem tudsz véletlenül ilyen RS számlapot mert nagyon tetszik!

 

Ez a tuning könyv nincs meg véletlenül valakinek!

 

 

hubo44 Creative Commons License 2007.11.30 0 0 391
http://www.feliciaklub.cz/temp/Budiky_instalace.zip

Előzmény: ibipupu (387)
Rocketking Creative Commons License 2007.11.29 0 0 390

Köszi!

Bár megint a lambdaszondát írta ki a gép. Most lehúztuk, aztán holnap meglátjuk, hogy mi lesz...

Előzmény: hubo44 (383)
hubo44 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 389
A W elot. (80Wxxx). De šemi sintetika meg fel sintetika edseru valto olaj.
Előzmény: kéri (386)
hubo44 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 388
Keto kešel vad čavar huzoval le kel ugrastani de tedel roňdot a ora lapra hod ne šeruljon mag a lap mutatok alat.
Előzmény: ibipupu (387)
ibipupu Creative Commons License 2007.11.29 0 0 387
Hubo44 akkor félreértettél!

A műszerfalat már kiszedtem a helyéről csak a számlapokat nem tudom leszedni, mert a mutatóktól és a kicsi csavaroktól nem jön le! A csavarokkal még elbánok de a mutatókat nem szeretném letörni vagy elgörbíteni.
kéri Creative Commons License 2007.11.29 0 0 386
Hubo ! 80-as váltó olajat javasoltál.?A 80 a W előtti vagy utáni szám?
kéri Creative Commons License 2007.11.29 0 0 385
HUBO! Köszönöm! Megjött a rajz.Nagyon jó,jól nagyítható
Kéri.
hubo44 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 384
It mart a šracok irtak a orak ki serelešet.
Előzmény: ibipupu (377)
hubo44 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 383
Ho´´ erzekelot kelene probalni ki šerelni.
Előzmény: Rocketking (378)
hubo44 Creative Commons License 2007.11.29 0 0 382
Mentek a rajzok.
Előzmény: kéri (380)
ibipupu Creative Commons License 2007.11.29 0 0 381
.
kéri Creative Commons License 2007.11.29 0 0 380
Szia Hubo! Emil-ben elküldöm a címem,légyszíves küldd el a Felícia villamos rajzot. Köszi Kéri
Benzinszintet mutat rendessen,Visszajelzők közül csak a tompított működik. Eléggé szétvan barmolva a vezetékezés.De ezeket megoldom,főleg hogy tudom(segítségeteknek köszönhetően)miként kell lebontani a műszerfalat.
Előzmény: hubo44 (344)
kéri Creative Commons License 2007.11.29 0 0 379
Sziasztok! A váltóproblem részben megoldódott,ma voltam gumisnál(Buckey-től megvettem a Debica garnitúrát.és felrakattam) Ahogy megemelték az autót észrevettem (nem a szerelő) hogy lóg egy rugó a váltókar alatt,megkértem a gumist nézze meg,ő visszarakta de gyanítom nem a megfelelő helyre mert most meg szinte kétkézzel kell balra húzni a váltókart.Ezt így nemakarom megszokni keresek valami aknaszerűséget és helyreteszem vagy kicserélem a rugót.
Lafka! ez volt a gondom a váltóval,de ezeket a tüneteket nehéz lett volna megfogalmazni. Az autó vételről majd imélben írok a hétvégén. Kéri
Előzmény: Lafka (353)
Rocketking Creative Commons License 2007.11.29 0 0 378

Hali!

 

Nem olvastam végig a fórumot, de érdeklődnék egy problémával kapcsolatban.

Szóval van egy 2000-es Feliciám 1,3-as LXi.

Az a gondom, hogy indulás után (pl. reggel, hidegben) minden alkalommal le akar állni a motor (2x már le is állt). Illetve pirosnál, vagy dugóban araszolgatásnál szokott ez történni. Vagy amikor lehetne menni, akkor meg nem akar menni, rángat. Hiába nyomom a gázt, nem megy. Aztán ez elmúlik és utána minden rendben. Most volt szerelőnél, akinél a lambda szondát írta ki a gép, de aztán megpucolta, meg az injektort is kipucolta és utána nem jelzett neki hibát. De sajnos amikor mentem vele haza este (szintén hideg motorral) megint ugyanazokat a tüneteket produkálta.

Mi lehet a gond? Mondták már a mágnes-szelepet is, de én egyáltalán nem értek hozzá...

Köszi előre is!

 

ibipupu Creative Commons License 2007.11.28 0 0 377

Sziasztok!

 

A műszerfal számlapjait szeretném cserélni,és az lenne a kérdésem hogy a mutatókat hogyan tudom leszedni. Csak pattintani kell vagy valahogy kicsavarni?

hubo44 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 376
KN.
Előzmény: selavi (375)
selavi Creative Commons License 2007.11.27 0 0 375

hubo amugy te helyileg merre vagy?

 

Előzmény: hubo44 (374)
hubo44 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 374
Ha meg halt a katalizator akkor ot nem šegit šemi čak a čere. Ne lehet ed proba testet činalni hod mukodik-e a kat.? Bistoš tudnak činalni ed proba merešt.
Előzmény: Fickóó (372)
Fickóó Creative Commons License 2007.11.27 0 0 373
Elnézést az elírásért. Nem 78-as ,hanem 98-as benzínel izesítem a 95 öst.
Fickóó Creative Commons License 2007.11.27 0 0 372

Következő kérdésem az lenne, hogy szlovákiában is van e olyan benzín, amitől javulnak az emisziós értékek. Töbnyire SLOVNAFT 95-öst tankolok, amit néha megízesítek egy kis 78 as benzínel.  A lényeg az hogy a legutóbbi vizgán ( STK )  a motorfüst értékek nem igazán feleltek meg. Pontos értékeket nem tudok mondani. Hozzáteszem, hogy akoriban elkezdet növekedni a fogyasztás is. Egy hónapal később már 10 liter körül mozgot a fogyasztás amikor rájöttem a hibára.  A lamba szonda szét volt nyílva, amit rögtön megvettem és kicseréltem, ami állítólag olyan mint a halogén égő. Nem szabad hozzá érni. Azt követően megjavult a fogyasztás, sőt még jobb is lett mint azelőt. A számítógép ( palubny pocítac ) szerint 6,8 de szerintem még etől is kisebb a fogyasztás. Azóta már lecseréltem a kipofogó rendszert mert kijukadt, de a katalizátor az maradt a régi. Most azt mondják, hogy már a katalizátoros kocsik is zödkártya ( emisná ) kötelesek és én egy kicsit félek, hogy mi lesz az eredmény. Ezért kérdem... mit tudok tenni, a minnél jobb eredményért. Például, olajcsere olajszűrő, levegőszűrő segítenek e ? És ha netán megbukik a vizgán akkor mi a tehendő.?

hubo44 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 371
Zaj sigetelot kaps merbe eš čak be sabod. A manžeta čerehez le kel veni a diokat eš a kontra aňakat. Ha jol lesamolod a dio lečavaraš meneteket akkor uddan oda visa tudod rakni a diokat eš marad a geometriad. A uj manžetaba soktam injekcioš fečkendezoval ňomni 2dcl. akarmijen olajat. Ahod tekered a kormaňt ud ňomja ast a olajat ide-oda eš keni a kormaňmu´´´belšejet.
Előzmény: Fickóó (370)
Fickóó Creative Commons License 2007.11.27 0 0 370

 Jó estét mindenkinek. Köszönet Hubo44 a tanácsokért. A szelepeken ugyan nem kellet szinte állítani semit, de most nyugodt vagyok mert kitaláltam valami egészen mást. Még nem tudom hogyan de le szeretném hangszigetelni azt a válaszfalat ami az utasteret elválasztja a motortértől.

 Ha esetleg erre is lenne valami ötlet azt szívesen veném.

 Más dolog, hogy ma amikor nézelődtem és halgatóztam a motor körül, észrevettem, hogy a kormány fésűs rudazatán lévő gumiporvédő (mandzeta) megszakadt a job kilső oldalon, és ha balra kitekerem a kormányt, elég szép rés néz vissza. Kicserélem én is csak az érdekelne, hogy menyire kell szétszednem, mert két hete cseréltem mind a két oldalon a diót, és utánna geometriára is elvittem. Most ha megbontom a beállítást, vihetem beállításra megint ?

Ha kicserélem, akkor persze már mind a két oldalt fogom cserélni. Kell e esetleg valami másal is számolnom szerelésnél ? Mondjuk  zsírzás meg ilyenek ?

Légyszives Hubo adj valami ötletet.

hubo44 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 369
Ez a motor bilegeštol les talan fugo. Motor bilen ha ra adod vad le vesed a gazt. Ijen ešetbe megňilhat a ňaklo tomiteš a kipufogonal. De est halanom kene id čak tapogatok a šotetbe eš lehet hod telješen maš adda a hangot. Meno motrot meg kelene kezel bilegtetni valami pajser šegičegevel hod valtozik-e a hang.
Előzmény: kIsPé_ (368)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!