Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gun111 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 2983
Hi!

A tied kezi valtos? Nekem, igaz 406-os kasztnival, az ES9J4 motorral az orszaguti fogyasztas 8-8,5 kozotti, palyan 150 korul eszik 10l-t... A varosi 12-13 az stimmel... A te motorod mar az ujabb S tipusu, aminek meg kedvezobb a fogyasztasa, mint az enyemnek, igy kicsit furcsa ez az orszaguti fogyi...

Udv: gun
Előzmény: 3véhat (2979)
martinus115 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 2982
Én is azt hittem nem szól még a peugeotot is felhívtam, hogy is van ez ;) Végül kesztyűtartó alól kivadásztam a JBL erősítőt kibontottm a hangszorókat stb. És lám mire lette mfigyelmes? ;) A hátsó oválok Subok és nagyobb hangerőn és mélykiemelésnél lehet észrevenni, hogy azok is dolgoznak :)
Előzmény: morpheuss12 (2975)
imo1978 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 2981

Sziasztok:)

Nekem is 7.4 a fogyasztasom 2.2 HDI vel varosban.de most a teli idosakban felkuszott 8.0 ra.

Tudna nekem valaki segiteni magno ugyben?Egyszeruen nem tudok beszerezni hozza.Az enyem nem mukodik es ket honappal ezelott vettem egy bontottat /Clarion PU1662/de azzal is gaz van.

Mar ezeregy eve keresgelek a neten de nem talalok sehol.A tipusa PU-1661A(C).Mar irtam a Clarion cegnek is de meg nem valaszoltak.

 

Elore is kosz.

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2980
Egy kis gyöngyszem :), mit kibír a 607-es...

607
3véhat Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2979

Szép kocsi!

A fogyasztásod spórolva sem lesz kevesebb 10-nél ( 200 ezer km alapján egy ugyanilyen kézi váltóssal), és városban jönni fog a 12,5 simán.  Viszont könnyedén megbocsátod az erejéért.

Néhány hónapja tesztelgetem a fogyasztás alját -napi 200 km vidék, sebességkorlátok betartva - 9,8 l akkor, ha csak a gáz felső 1/3-át használom.

Ha valaki önkontroll-t szeretne tréningezni, próbálja ki milyen érzés 130-al lehúzódni egy villogó 1.4-es Astra elől a pályán- igazi kihívás lesz:-))

Az értékvesztés kalkulációja sajnos pontos, sőt újkorától számítva akár havi 80-100 ezret is lehet számolni. Ebből még mai benzinárak mellett is mehetsz 3 ezer km-t.

 

 

 

Előzmény: bxzolee (2971)
308 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2978

 

 

 A hátsó ajtóban vagy a kalaptartóban( persze ha JBL ) nem szól??

Előzmény: morpheuss12 (2975)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2977
Szia!

Örülök, hogy működik a lemez, most már biztos nem fogsz eltévedni...:))
A hangszóróval kapcsolatban, nem tudom mi lehet a gond. Meg kellene nézetni valami elektromos emberkével.

A fogyasztás dolgot én is meg tudom erősíteni, a 12-13 liter reális. Nekem 12 liter a vegyes. 10 csak akkor lehet ha tényleg autópályán 90-el mész. De nem tudom hogy az miért lehet jó...:D:D:D:D
Előzmény: morpheuss12 (2975)
Keszi607 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2976

Fijjúk!

Nem keseregtem, csak kíváncsiskodtam, mert furcsa volt az egybeesés. Sőt ottofon érvelését is értem.

Látom, sokakat irritál az alacsony fogyasztáson, tehát másképpen teszem fel a kérdést, és felejtsétek el az 5,5-ös számot.

 

Szóval: létezik-e, hogy az ember egy napra kiadja az autóját a kezéből (vizsgáztatás céljából) és a fogysztása megemelkedik majdnem fél literrel?

 

Nebancsa: még az orrom is kifújom, és a használt zsepket sem az autóban tartom :-)

Sőt, mezítláb vezetek, hogy zokni se legyen rajtam. Minden nap borotválkozom, az orr- és a fülszőröm is rendszeresen nyírom :-) Ja, a feleségem kezéről meg leszedettem a műkörmöket, nehogymá! :-) Vágjuk még a fanszö... , ja ez nem az az oldal, bocs. A többi fogysztás-optimalizáló intézkedésemre - igény szerint - később visszatérek. :-)))))

 

 

Előzmény: nebancsa_605_sri (2967)
morpheuss12 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2975
Szia MÁTÉ. Nagyon köszönöm a cd-ét nagyon jól működik.Lenne viszont egy kérdésem nem szolnak a hátsó hangszórók de nem merem szétszedni nincs valami ötleted?
308 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2974

 

 

  Szép állapotban van,mondjuk a motorral sok bajod biztosan nem lenne! Ezer éve gyártják,kiforrott konstrukcio! A fogyasztás vegyes normál használatban szerintem 12-13 liter tuti van! De erről MÁTÉ többet tud mondani. :)

 

 

 Üdv : 308

 

 

Előzmény: bxzolee (2971)
308 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2973

 

 

 Keszi!

 

 

 Nekem is 2.0 hdi van de az én fogyasztásom most 7.4 átlagban,( nem sok ) de arra kiváncsi lennék te hogy jársz vele 5-6 liter között. Az új 308 motoros a tied 6 seb,vagy a 109 ló 5 seb?

 

 Üdv : 308

ottofon Creative Commons License 2009.02.17 0 0 2972
Ja, hogy 3000-es benzines. És 10 L-es fogyi. Csak azt nem írta hogy 90-nél. :)
Ismerősömnek többnyire városban 13-15 körül eszik! Persze ennyi pénzért lehet megéri mint 500ezerrel drágábban dízelt venni majd az 500ezret megspórolni 5 év alatt a fogyasztásban. :)
Előzmény: bxzolee (2971)
bxzolee Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2971
Sziasztok!

Mit szoltok ehhez a kocsihoz.Nagyon megragadtam nálla.607
panerai88 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2970
"Nézegettem a C5 árakat. Hasonló motor és felszereltégű autókat mint a mi 607-eseink már 1.5 millióért megvehetők. Nem semmi."

Azért a két autó ég és föld szerintem (pedig én nagy Citroen párti vagyok).

A 607 messze komolyabb mind megjelenésben, mind komolyságban. Érdekes volt, hogy Kanadában ahol éltem sokáig egy Chrysler Concorde-m volt és a két tipus között elég sok a hasonlóság. Viszont amikor hazaköltöztem 1-2 évesen a 607-k még elérhetetlenek voltak:-(

Ha belegondolok, hogy a szomszédom nemrég cserélte be az övét egy Vectrára amit most a kereskedés 2.1-t árul hát... Én meg fizettem a zsirúj C3-t (3.2-t):-))

Ha kicsit hamarabb tudom, hogy eladja most ontopic vagyok, és nem Mercedes fan:-)

Előzmény: ottofon (2968)
martinus115 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2969
Nagyon jó volt az utolsó 3 "beszólást" olvasni, helyből körbeküldtem az összes ismerősömnek :D:D:D

Annyit esetleg hozzá tudnék tenni, ha lengéscsillapító mérés nem hozza a kívánt eredményt szoktak ereszteni a gumiból, ez által is lehet már nagyobb fogyasztás ;) (nem muszály a csillapítónak rossznak lennie, elég egy túlfújt gumi vagy akár valami keményfalu defektürő, ezek már sokkal könnyebben kihozzák az adott hibákat (lehet akár szilent is).
Előzmény: ottofon (2968)
ottofon Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2968

Ugye ezt viccnek szántad? Te most itt 5% többletfogyasztásról beszélsz. Ami lehet légköri nyomásváltozástól, nagyobb dugóktól, nagyobb hidegtől, ezer tényezőtől. Amúgy is nevetségesen alacsony a fogyasztásod, az én 9 liter körülimhez képest. (2.2 Hdi tiptronic) Amúgy szerintem ezeknél az autóknál tök mindegy mennyit eszik az évi 5-800 ezer Ft értékvesztés és járulékos egyéb költségek mellett hisz nem befolyásolja számottevően  a fajlagosan 1km-re eső költséget. Az én autóm közel 4 millióval ér kevesebbet 5 év alatt. Ha beleszámolsz mindent, azt is hogy az a 4 millió most sima banki kamattal lenne 5 millió, az összes többi költséggel akkor kb az jön ki mintha taxival járnál mindenhová.

Itt van egy jó ellenpélda. A tesomnak van egy kis 205-ös dízelje. Kb 8 éve vette 150ezer Ft-ért. Költött rá összesen 150ezer Ft-ot 8 év alatt. Mostani értéke kb 150ezer. A lényeg, hogy ott már tényleg számít hogy 4 vagy 5 litert fogyaszt-e!

Kb 10 Ft-ra jön ki egy Km ha havi 3000km-t vezet. Az én esetemben a 607-esnél ez a szám kb (havi kb 100ezer Ft a javítási, amortizációs költség és az értékvesztés) 60 Ft/Km. Na itt ha többet fogyaszt az autóm 5%-kal akkor a km díjam nem 60Ft lesz hanem 61.2 Ft szóval 1 Ft 20  fillérről beszélünk ami százalékosan 2% !!! Számolj utána, a benzinkutak között 10% különbségek vannak! Én 9L-es fogyasztással számoltam. Ha pont a felét fogyasztaná akoor is 40 Ft felett lenne 1 km költsége.

A számításaimat fejben végeztem, de rávilágít a lényegre. A mi autón luxus. Itt a fogyasztásról beszélni nem sok értelme van. Lehet velem vitatkozni! (PErsze ha valaki nem 2-3 évesen vette az autóját nyilván nem lesz ekkora értékvesztése.

Más.

Nézegettem a C5 árakat. Hasonló motor és felszereltégű autókat mint a mi 607-eseink már 1.5 millióért megvehetők. Nem semmi.

Előzmény: Keszi607 (2966)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2967
Ááá nem hiszem hogy vizsgán merték volna ütögetni a chipet. Szerintem csak simán túl sok lé van az ablakmosó tartályban, spriccel ki a felét és meglátod visszaáll a fogyasztásod. Ugyanis szoros összefüggés van a kocsi súlya és a fogyasztás között. Sőt tudnék tippeket adni, hogy tovább csökkenjen a normád:
- 10liternél több ne legyen az üzemanyag tartályba.
- Nyomd fel 3 bar-ra a gumikat.
- A legfontosabb hogy vezetés előtt nagyvécézz, és ezt követeld ki az utasoktól is.

Egyelőre ennyi tippem van, kíváncsian várom mennyire lesz hatásos :)
Előzmény: Keszi607 (2966)
Keszi607 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2966

Sziasztok!

 

Február elején vizsgázott az autóm, semmi baj nem volt vele, csak a vizsga díját kellett kicsengetni. Minő boldogság...  A vizsga előttig 5,5-os fogysztást írt a comp (2.0 HDI). Anno Halacs mester chip-ázta. A vizsga óta nem tudom leszorítani a fogyasztást 5,7-5,8 alá, pedig még óvatosabban megyek vele, mint korábban. Ha a vizsga előtti vezetési stílusom szerint haladnék a "kis szívem csücskével", még több is lenne a benyelt nafta. Tudom, így sem sok, de jó lenne valami magyarázat. Létezik, hogy valamit elpiszkálnak vizsgán, vagy "kiütik" a csipet? Mi a véleményetek?

somgaga Creative Commons License 2009.02.15 0 0 2965
martinus115 Creative Commons License 2009.02.14 0 0 2964
ottofon: lehet gumi adja a hangot

Ezek már nem azok az autók, ahol csak úgy tönkremennek a csapágyak és az árak se barátiak.

A csapágyasnak vélt kereket emeld levegőbe (3 lábú bakra rakd fel a az autót és pörgesd fel 5. sebességben 100 fölé, ha hallod durván a hangját (suhog stb.) akkor az a baja. Vigyázz le ne ugrassál ;)

De ha van közelbe csápos emelő akkor amelyik kerékre nem vagy kiváncsi az alá rakj fát engedd rá a zautót hogy a másik levegőbe legyen és úgy. Lehetőleg senki ne álljon a fe mögött ha kilőné ;)

Ez egy jó játék, de ha csapágyas valami biztos kiderül!

Jó szórakozást ;)
Előzmény: ottofon (2963)
ottofon Creative Commons License 2009.02.14 0 0 2963

Ismeritek ezt az alkatrészáruházat? Nagyon jól áttekinthető és minden terméknél egy csomó gyártód ad alternatívának. Sőt végre megtudtam milyen méretű az első kerékcsapágy! Hétfőn meg is kérdezem a csapágynagykeres barátom mennyiért tud SKF vagy hasonló jó csapágyat. Ha már úgy is fékbetétet cserélek meg szilenteket lehet bevállalom a csapágycserét is. Kicsit mintha hallanám a bal elsőt zúgni. Lehetséges? A weblap:

http://www.fridcar.hu

Egyszerű regisztráció kell és már be is lehet lépni és lehet látni az árakat is. Persze a  Bárdi is jó:

http://shop.bardiauto.hu/index.php

 

A Peugeot centrálnál szereztem 10% állandó kedvezményt!

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2962)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 2962
Rendben, én ezt a 200 ezret arra mondtam aminél csak lánc van. Nyilvánvaló hogy a szíjat hamarabb kell.
Előzmény: ottofon (2961)
ottofon Creative Commons License 2009.02.12 0 0 2961
Ebben igazad van, de a szíjcserét 80ezrenként kell a hdi-nél és a láncot is cserélik 160-nál. A szervizperiódus leírásban is ez szerepel.
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2960)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 2960
Azokon az autókon amiken lánc van, általában 200 ezret határoznak meg csereperiódusnak.
Előzmény: ottofon (2959)
ottofon Creative Commons License 2009.02.11 0 0 2959

160-nál láncot is kell cserélni! Ez egész biztos!

 

Alkatrészárak a következőek:

               VEZÉRMŰSZIJ SZETT     32.825Ft

               LÁNC SZETT                   27.240Ft

              ADALÉK  5L-ES               30.000Ft    

           Vízpumpa:        15.924Ft                                 

Munkadíjak:

              MUNKADIJ    VEZ.MÜ SZETT+LÁNC  CSERÉJE   60.000Ft                               

              ADALÉK FELTÖLTÉS                                         11.000Ft

 

Előzmény: Edgar82 (2958)
Edgar82 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 2958
Szia!

2.2 HDI-nél ugye 160ezernél esedékes a vezérműszíj és tartozékainak cseréje. A láncot is kell? Mert a manual csak a szíjcserét említi a 160-as karbantartásnál. Nem cserélném ki a láncot, ha nem muszáj, azonban szakadást sem szeretnék? Tanács? Vélemény?

Köszi.

E.
Előzmény: ottofon (2956)
ottofon Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2957
A részecskeszűrő adalékból tényleg kettő féle létezik, amit a Peugeot DAM számtól tesz függővé. 09492 DAM-ig a DPX nevű adalék, 09492 DAM felett ELOIS 176-os nevű adalék szükséges.
A már említett alvázszámú Peugeot 607-be a DPX nevű adalék kell, ami kettő féle kiszerelésben létezik:

1 literes = 11.400Ft (bruttó)
4,5 literes = 30.000Ft (bruttó)

Jelenleg mind a két féle adalék van raktárunkon!

Ezt kaptam a Peugeottól.
Előzmény: ottofon (2956)
ottofon Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2956
Szerencsére nincs komoly baj, csak 2 szelephimba tört el, meg a vezérműlánc szakadt el. A vicc hogy a Peugeot márkaszerviz nem tud szelephimbát adni csak közel 2 hétre a megrendeléstől. Amúgy a szerelő szerint nagyon szép a motor belseje, a henger fala mintha most jött volna ki a gépműhelyből. Engem megnyugtat hogy új gyári alkatrészekből lesz most megjavítva és tudom nem lesz vele többet gond. Oda fogok figyelni a gyár által előírt csereperiódusokra. Azért tényleg nagy barom voltam hogy 165ezer km-nél még gyári volt a vezérműszíj, vízpumpa....
Előzmény: bxzolee (2955)
bxzolee Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2955
Most olvasom hogy elszakadt a vezérműszij.mit tett tönkre?
Előzmény: bxzolee (2954)
bxzolee Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2954
Ottofon!

Mi lett a gépeddel hogy a dugattyút kell fényképezni:)?
Előzmény: ottofon (2944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!