Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.12.01 -3 4 14887

Értem, hát nehogy megbántódj, de egyszerre a kóklerségekre "vadászni" és paratudományos, teljesen irreális fantaszta (legalábbis tudományosan ma annak számító, ha tetszik ha nem, gondolom ebben nincs vita, túl azon hogy nekem tetszik, én nem zárom ki, ahogy sok mást sem, amiket te hevesen elvetsz) teóriákban hinni, azokat komolyan és intenzíven kutatni, mint pl a vénuszi civilizáció ugyebár, hiszen ez a fő extrém irányvonalad, ha jól tévedek... de akár a kis és nagy Atlantisz teóriák sem sokkal plauzibilisebbek, kb Daniken és Sitchin világa, gondolom belátod...
De nekem tetszik ez, tudod hogy kimondottan hívő vagyok, azaz hinni akarom hogy volt valami nagyszabású csodás aranykori hely, ami megfeleltethető Atlantisznak. De én csak laikus vagyok sajnos, mint tudod és még jobban tudják az okoskodók itt... akik még mindig nem értették meg ennyi év után sem hogy a rejtélyek szekcióban vagyunk, ahol ezt nemhogy lehet és szabad, hanem KELL csinálni... akár megbukik egy parakutató, akár feltár egy rejtélyt, mindenképp előrébb viszi az emberi tudományt...
Gondoltam eddig, hogy csak történelmi rejtélyek érdekelnek téged, leginkább ami érinti a paleoasztroanautika kvázi paratudományát... és álmomban nem hittem, hogy elmész általános dolgok felé pl a biológia illetve kriptozoológia irányába... de engem nem zavar végülis, érdekes dolgok, szórakozás szintjén érdekel minden, mégha nem is értem teljesen... és tényleg jó küldetés kimazsolázni a szemetet; csak tudod pl itt is kedves Hoaxvadász "barátunk" és elvbarátai lényegében mindent, amiket kutatsz, amikről írsz (kabírok stb), egy tokkal-vonóval egy kalap alá vesznek és a wc-n húzzák le. (kivéve ami a tudományos ismeretekkel szinkronban van, pl amiről nemrég tárgyaltunk, hogy Baalbek küklopszi terasza ügyében nincs semmi különös, biztosan római, amit én soha nem fogok elfogadni szerintem...)