A segítségeteket szeretném kérni az alábbiakkal kapcsolatban:
A motorom (Breva 750 ie 2004) 2012-es megvásárlását követően rövid időn belül kiderült, hogy a kedves eladó elfelejtette közölni, hogy a főtengellyel problémák vannak, így főtengely csapágyainak cseréje, kuplungfelújítás, stb. már az én pénztárcámat terhelte. Mindegy a javítás megtörtént...
A javítás során a szerelő azt is megállapította, hogy TPS sensor nem működik tökéletesen, a gázkar kicsiny reakciójára a motor járása akadozik, könnyen lefullad. A probléma költséghatékony orvoslása érdekében kicsit túlszabályozta az alapjáratot, így a probléma látszólag megszűnt.
Most azonban, hogy többet használtam a gépet, azt kell mondanom nem túl felhasználóbarát ez a megoldás, mert így üzemmeleg állapotban megállásnál - ha magasabb fordulatról esik vissza a fordulatszám - lefullad a masina, így bizonyos körülmények között, főleg városi használatnál nem éppen kezelőbarát módon viselkedik.
Szeretnélek benneteket megkérdezni, hogy nem tudtok-e barátságos áron TPS szenzort a motoromhoz (a stein-dinse honlapon az új ára 300 Eurót súrolja)?
Illetve nem tudtok-e alternatív megoldást a sensor cseréjére? A ducati monster sensora például a képek alapján teljesen megegyezik a guzzi-éval.
már minden szart el lehet adni, akad rá vhol egy hülye, aki pénzt ad érte?
hová süllyed az emberiség, ha bárkiben is felmerül, h egy ilyen idióta, értelmetlen, semmire sem jó dolgot legyártasson, és anyagi hasznot reméljen belőle?
kinek jut eszébe egy sosem volt motorkerékpárt miniatűrben megjeleníteni, ráadásul egy olyan márkából, ami után amúgy sem kapkodnak tömegek, csak az elkötelezettek érdeklődnek?
mi pedig tudjuk, hogy ez egy sületlen baromság, tehát röhögünk egyet, és tovább megyünk.
nem tudom, mi célja lehetett az alkotónak, de ilyen tetthez nagyon hülyének kell lenni, az biztos!
mi szemét el nem fér még ebben a világban?!
mi azért maradjunk a valóság szilárd talaján, régi és mai kedvenceink között!
Szhely felöl 2 uton is meg lehet közeliteni.Körmend Nádasd végén jobbre a vasuton át,kivan táblázva,vagy Csákánynak. É46°51' 24.25" K16°32' 19.34".Ha maradtok az ital olcsobb ha hozod
Szegeden lakom, de úgy látszik itt ez a márka nem divat. Vagy én vagyok figyelmetlen. Csak ráerősítettél amit én is gondolok, hagyom az egészet, majd eladom valakinek a szerkentyűt, vagy elfér a fiókban. Szoktam tankolni a legjobb benzint a Shellnél, az tényleg beválik. Nagyon szeretem ezt a motort, én nem vagyok cserélgetős tipus, mással meg nem foglalkozom. Ha jó a kedvem, és a feltételek is adottak akkor megfejelem egy kellemes motorozással. Veteránozom is, Danuvia, P10, P12. dehát ugye idŐ... idő...idő. Pénz se sok, de idő még kevesebb. Köszönöm hogy leírtad a véleményed! üdv.
Nekem is kisBrevám van, mint neked és én is egyedül megyek rajta.
Sztem kár megpiszkálni, megbízható, közútra kellőúen erős a gép és jól is fogyaszt. Túrán 3.8, de ha messze gurul a gyógyszer akkor sem kér többet 4.5nél. Úgysem lesz sztem annyival erősebb h megérje a macera és a további következménye, muint pl a rövidebb motor élettartam.
Egyébként most elolvastam ez a kis kütyü mit tud, de sokértelmét nem látom: gondolom gyári dob és légszűrő van a motorodon, így csak egy kicsi hatása lesz, mert a leírás alapján sztem csak több benzint fecskendez be... Akkor inkább jobb minőségű benzint tankoljál bele.
Abszolut új és kezdő fórumozóként szeretnék tanácsot kérni. Van egy Breva 750-esem, teljesen elégedett vagyok vele, hozzáteszem csak kisebb túrákra használom. Többnyire egyedül motorozom, és ha megunom már indulok is haza. - talán régen ezt hívták "mazsolának" , persze nem ez a lényeg. Ennyit magamról. A kérdés az. hogy van egy Memjet evo - m és nem tudom beszerelni. Végül is a csatlakozókat megtaláltam, elvileg ahány annyi féle, tehát eltéveszteni sem lehet, de nekem még sem sikerül valahogy. A szélesből kettő is van, egyik a katalizátorba vezet, de ha csatlakoztatom, akkor folyamatosan ég az EFI lámpa. ( - egyébként nem szokott ) A másikkal meg be sem indul a motor. Közelemben nincs segítség, ezért próbálkozom így megtudni valamit. Persze olyat is hallottam, hogy kár az egésszel foglalkozni főleg ha amúgy is jól megy a gép. Az meg jól megy, de hát a kisördög...ugye.... meg a bogár ami elindul... ÜDV
elhangzott sokminden Humpolecben. jó volt a buli, folyt a sör. ok, én nem ara gyúrtam, de tényleg nagyon jó volt a helyi cseh sör, és még olcsó is. szállás helyben volt, ingyen. mondjuk, a zuhanyban én csak hideg vizet kaptam, de ez lehet, h csak nem volt szerencsém. nem volt tömeg, de úgy 40-50 gép összejött a csúcsidőben. szal, nekem tetszett. az út sem volt tőlünk túl hosszú (320km), 4 órán belül legyűrtem. asszem, ez jövőre is menni fog, ha más nem jön közbe. egy dologgal úgyis adósok maradtak: nem kaptam knédlit!!!
A prágai hivatalos Guzzi márkaszervízben a motoromhoz a Castrol EDGE Professional TWS 10W-60 motorolajat javasolják. Azt mondják, ez a ma kapható legjobb olaj, amit a motoromba tehetek. A Castrol honlapja szerint ez a cég egyik legpöpecebb olaja, a BMW M-es szériához fejlesztették. Elképzelhető, hogy ez lesz a tuti a mocimhoz, és nem a gyárilag előírt Agip 4T Super Racing SAE 20W-50?
Nem sajnálom bele a legjobbat, ha tényleg ez a jó neki. Lezúztam vele 6 nap alatt 2800 km-t, 2000m magas hegyekre másztunk fel olyan szerpentineken, hogy vissza kellett raknom egyesbe, ketten ültünk rajta, kb. 250kg terheléssel, és csak ment, ment... Kezdem megszeretni :)
De látnátok kéne, milyen dzsuvás lett, vagy 6-8 alkalommal vert minket el az eső, a kipufogóra ráégett a sok trutyi, azt lesz szép lepucolni.
Bocsi, erről lemaradtam... Sajnos nem tudtam róla, meg aztán most kicsit meg is kell húznom magam mert kedden értem vissza egy jó kis 2800 km-es romániai túráról és most mintás családapának illene lennem legalább egy hétig. Mi a hétvégére már lezsíroztunk itteni magyar ismerősökkel egy pilzeni szombat-vasárnapot, sajnos Humpolec kimarad. A szállás nem lehet gond, meg aztán 5-600 koronáért (6-7000 Ft) már szobát is kapsz. Hétvégére langyos időt jósolnak hébe-hóba egy kis esővel, de Csehország már csak ilyen...
Érezd jól magad, rendelj egy nagy csülköt (koleno) a sörök mellé, vagy kérj gulást knédlivel, bár magyar kaja, azért a cseheknél is ez az egyik legnépszerűbb.
holnap megyek Humpolecbe, a Guzzis találkozóra. Te nem jössz le oda? Prágától igazán nincs messze. remélem, jó buli lesz, jó sörökkel, meg igazi knédlivel - ha már Dél-Tirolban nem kaptunk canederli-t (knödel-t). holnap megyek, vasárnap jövök. bízom benne, h az elhelyezésről tényleg gondoskodnak, ahogy igérik a plakáton, mert sátrat, matracot nem viszek, csak hálózsákot. ha mégsem, majd becsengetek vhova :-)