Keresés

Részletes keresés

Rerrietlub Creative Commons License 2012.04.24 0 0 23017
Közben nekem is megoldódott az al-ko kasza gondja. Csak a tankban lévő üzemanyag szűrőt kellett kicserélni és már működött is rendesen.
fefe73 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 23016

Pedig de.

Előzmény: Deskó74 (23008)
kriszbon Creative Commons License 2012.04.24 0 0 23015

Jah, bocs hogy lementem a térképről, de nem volt aki utánam hozza a telót. :-))))

Előzmény: kriszbon (23014)
kriszbon Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23014

Sziasztok!

 

 

Kerestem egy kicsit nagyobb füvet, ami már eléggé megfogja a gépet.

Kíváncsi lettem volna, hogy a kínaim mit produkált volna itt, na de majd legközelebb, ha megnő egy másik foltban is jó sűrűre. :-)))))

 

A többi helyen valóban csak marketingfű nőtt még. :-D

 

Lacus550 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23013

Üdv mindenkinek:)

Tegnap kaszáltam az Oleo 755el gyári damildobbal valami neve sincs zöld damillal dolgoztam. NEm tekertem rá fullra a damilt szépen adagolta nem volt vele gond vágó nélkül ment a gép 1x sem szakadt el a damil és nem is ragadt össze pedig mindenféle lomot vágtam vele. Eddig +++

Ma pedig keményebb melót csináltam vele. 4hektáros legelőt takaritottam kolegámmal aki a 365ös Hq val irtotta a vastagabb kökényt bokrokat. Én vettem egy 80fogó lapot burkolat le és vágtam mindent kökényt vadrózsát galagonyát vadkörtét.
Kb 5 tankal vágtam ki  és rengeteget kitudtam írtani.Azt viszont észre vettem h fűrésztárcsával kevesebbet eszik mint damillal pedig itt is pörgött a motor és ment sokat.
A képeken talán a leg  tisztább rész látszik,volt ahol olyan sűrű volt a kökényes lom h villával kellett utat takaritani h tudjam tovább vágni a többit.

A gép jól ment eddig hám jól szuperál. Megvagyok elégedve a géppel az eddigi teljesítményét nézve:)



arsenelupin Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23012

Simán le kell húzni, ricnis a tengelye, belevág a műanyagba és így rögzül a damilfej.......... :)

Előzmény: arsenelupin (23010)
Rerrietlub Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23011

Igen, itt én is néztem, hogy 2,4-es damilt írnak hozzá, de én kicsit sokaltam azt a vastagságot. Ezért is kérdeztem itt rá. Ez a szegélynyíró a Husqvarna legkisebb benzines szegélynyíró gépe volt annó, 2004-es gyártmány. :)

Előzmény: Törölt nick (23009)
arsenelupin Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23010

Üdv!

Azt megtudná mondani valaki, hogy egy Viking TE300-as elektromos fűkaszának hogyan kell leszerelni a damilfejét?

Ugyanis az újonnan vásárolt damilfejen nincs rögzítési lehetőség(csavar, ék etc....) csak a furat ..........

Deskó74 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23008

Ne őrits má' meg ....ez kizárt!

Mivel az,hogy egy sz@r szériás gyújtásegység vagy bármi más alkatrész kerül

egy szériába,az csak is csak a Dolmar-nál fordulhat elő!

/ legalább is én így tudtam eddig/

 

 

Egy világ dőlne össze bennem,ha a Hq-nál is előfordulna ilyen!

 

 

 

 

 

 

Előzmény: fefe73 (23001)
blackwoolf Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23007

mihez képest olcsó, és mihez képest drága... :)

amúgy 52 köbcentiből kihozni két lovat az nagyon csekély! DE jelentheti azt is, h nagyon sokáig fogja bírni a motorja!

egy próbát megér talán, itt sokaknak nincs, sőt talán senkinek ilyen gépe.

Előzmény: kunszasza (23006)
kunszasza Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23006

Sziasztok!

 

Fűkaszát vásárolnék, és találtam egy egészen jó paraméterekkel bíró gépet, Güde GFS 1501 B tipust. Az ára is elég barátságos, már szinte feltűnő is, mert 45.000.- ft-ért árulják akcióban. Azt látom, hogy van magyarországi szervize Zircen, de mégis, ha valaki tudna infót erről a masináról, vagy egyáltalán a GÜDE márkáról, azt megköszönném!

 

Köszönettel: Kun Szabolcs

Rerrietlub Creative Commons License 2012.04.23 0 0 23005
Ok, köszi, megnézem délután.
A gumi pumpedlire gyanakszok még, hogy az nem - e okozhat ilyen problémát, ha nem működik megfelelően és addig megy a kasza ameddig azzal fel van pumpálva?
Előzmény: kriszbon (23004)
kriszbon Creative Commons License 2012.04.22 0 0 23004

Ha jól tudom akkor a bal oldali alul, közepe felé 2 oldalt látsz kis füleket amik nyílást takarnak a karbiban.

Ez a membrán lehet más színű is pl. fehéres vagy sárgás, kékes, pirosas színű is(vékony nagyon).

Karbi szétkap és megkeres/megnéz. :-)))

 

http://www.bulimoci.hu/index.php?act=termek&id=1915&page=6

Előzmény: Rerrietlub (23003)
Rerrietlub Creative Commons License 2012.04.22 0 0 23003

Köszi a segítséget. Én is dugulásra gyanakszom, a gyertya kissé világos szürke színre van kiégve és levegőszűrő szivacs nélkül is ezt csinállja. Mit takar pontosan az, hogy "fel vannak pöndörödve a nyelvek"? Hogyan lehet ezt észrevenni és melyik a szivattyúmembrán? Előre is köszi.

Előzmény: gépdoki (23002)
gépdoki Creative Commons License 2012.04.22 0 0 23002

Valószínűleg dugulás van a karburátorban. Érdemes a membránokat is ellenőrízni, főleg a szivattyúmembrán okozhat ilyen jelenséget, ha fel vannak pöndörödve a nyelvek.

Előzmény: Rerrietlub (22998)
fefe73 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 23001

Azonnal vidd visza és cseréltesd ki.Én is így jártam a mostani új géppel,nem ment el egy tankot és kiégett a légszűrő közepe.Még jó hogy megnéztem tankoláskor.Azt mondták volt egy széria amibe ilyen szar légszűrő került,nekem cserélték azonnal,de mondták ha még egy ilyen van,akkor kapok egy új gépet.

Előzmény: belsod (22984)
Rerrietlub Creative Commons License 2012.04.22 0 0 23000

Én is kettesre tippeltem kb, akkor valószínűleg jól gondoltam, köszi a megerősítést.

Előzmény: apii (22999)
apii Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22999

2 mm-es damil jó lehet rá, a jelölés talán col lehet.

 

Előzmény: Rerrietlub (22997)
Rerrietlub Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22998

Ja és másik kérdés. :)

Al-Ko BC4535 fűkasza. Beindul, szépen jár alapjáraton, majd amikor el kezd dolgozni kb 3 másodperc múlva gázadásra hörög, fúlad, le is áll. Szivató fél állásnál is ezt csinálja, leállás után simán indul megint. Levegőszűrő tiszta, a benzin friss, gyertya ok. Dugulás lehet, vagy esetleg membrán szakadás?

Rerrietlub Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22997

Sziasztok.

 

Szert tettem egy kis Husqvarna 24c tipusú szegélynyíróra, damil nélkül. Milyen vastagságú damil kell bele szerintetek? A damilfejbe 0,65-0,8 van írva. Ez a damil vastagságot jelentheti?

kriszbon Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22996

Néztem nincs eltömödve, teljesen tiszta a furat rajta. Ha megszívom kívülről akkor ereszti át a levegőt, ha fújom akkor zár, Érezni/hallani ahogy mozog belül a szelep.

 

De ha gond lenne vele, ez alapjáratnál jönne elő nem pedig amikor dolgozik?

Mert munka közben nincs vele gond, teljesen kimegy a nafta belőle.

Előzmény: Gypsy56 (22993)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22995

Nehogy már neked kelljen megvenni ha 0 km vel vetted a gépet. Vidd vissza és cseréljék ki meg csak akkor adják vissza a gépet ha tökéletes.

 

Előzmény: belsod (22991)
kriszbon Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22994

Hopp az kimaradt, hogy a hengernél a gumi tömítés ami van, az nem új a karbinál.

Előzmény: kriszbon (22992)
Gypsy56 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22993

Tankszuszogó esetleg ?

Előzmény: kriszbon (22992)
kriszbon Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22992

Sziasztok!

 

Egy kérdés ingadozó alapjárat ügyében, hogy mitől lehet?

Egyszerűen nem jövök rá, cuccom meg nem igen van hozzá, hogy próbálgassam(Stihl).

 

Henger+komplett dugó, főtengely csapágy+szimering, membrán+tüszelep, légszűrő+benzinszűrő új.

 

Egyszerűen néha visszaesik a fordulat alapjáraton, és le is áll ha nem figyelek rá.

 

Valahol falslevegőt kaphat a benzincsöveknél, pumpedlinél (néha mintha habosodna benne a benzin, meg alacsony a szint) vagy tömítésnél(ez új)?

 

Fingom nincs róla, és már az agyamra megy a dolog, hogy nem "tökéletes" az alapjárat. :-)))

 

A karbi egy Zama, és csak 1 csavar van.

belsod Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22991

Ez vagy gyári hibás szűrő, vagy nem tudom (mivel 0km-es a gép, nem igen volt idelye akár hol is felmelegedni és aztán kiégni. Gyanúm szerint égésnyom). A géppel ma elnyomtam 1/3-ad tank benzint, ezalatt azért fel tud melegedni a gép, de a lyuk nem nagyobbodott rajta semmit. Holnap beszélek az eladóval, mit mond rá. Amúgy mennyi egy ilyen szűrő?

apii Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22989

A lyuk az ott van, de hogy mitől keletkezett, azt nem tudnám biztosra megmondani.Nekem elsőre dörzsölésnek tűnik, mintha valami hozzáérne.

Előzmény: belsod (22987)
blackwoolf Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22988

nah kipróbáltam a kaszát 1:50-es piros stííííles keverékkel. hát elindulni elindul, lefulladni nem akar, viszont a fej forog! gondolom két dolog lehet, vagy az alapjárat magas, vagy a kuplungja van ki a gépnek.olyan a fej, h ha lerakom a földre megáll ha felemelem a gépet, egész szép süvítőre felpörög. de a gép annyira nem pörög.

tehát az első kérdés: hol lehet az alapjáraton állítani? és ha az nem jön be, h lehet egy kaszán kuplungot cserélni? :D

belsod Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22987
Előzmény: apii (22985)
belsod Creative Commons License 2012.04.22 0 0 22986

Persze, parancsolj:

 

 

Előzmény: apii (22985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!