Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Tegnap kaszáltam az Oleo 755el gyári damildobbal valami neve sincs zöld damillal dolgoztam. NEm tekertem rá fullra a damilt szépen adagolta nem volt vele gond vágó nélkül ment a gép 1x sem szakadt el a damil és nem is ragadt össze pedig mindenféle lomot vágtam vele. Eddig +++
Ma pedig keményebb melót csináltam vele. 4hektáros legelőt takaritottam kolegámmal aki a 365ös Hq val irtotta a vastagabb kökényt bokrokat. Én vettem egy 80fogó lapot burkolat le és vágtam mindent kökényt vadrózsát galagonyát vadkörtét. Kb 5 tankal vágtam ki és rengeteget kitudtam írtani.Azt viszont észre vettem h fűrésztárcsával kevesebbet eszik mint damillal pedig itt is pörgött a motor és ment sokat. A képeken talán a leg tisztább rész látszik,volt ahol olyan sűrű volt a kökényes lom h villával kellett utat takaritani h tudjam tovább vágni a többit.
A gép jól ment eddig hám jól szuperál. Megvagyok elégedve a géppel az eddigi teljesítményét nézve:)
Igen, itt én is néztem, hogy 2,4-es damilt írnak hozzá, de én kicsit sokaltam azt a vastagságot. Ezért is kérdeztem itt rá. Ez a szegélynyíró a Husqvarna legkisebb benzines szegélynyíró gépe volt annó, 2004-es gyártmány. :)
Fűkaszát vásárolnék, és találtam egy egészen jó paraméterekkel bíró gépet, Güde GFS 1501 B tipust. Az ára is elég barátságos, már szinte feltűnő is, mert 45.000.- ft-ért árulják akcióban. Azt látom, hogy van magyarországi szervize Zircen, de mégis, ha valaki tudna infót erről a masináról, vagy egyáltalán a GÜDE márkáról, azt megköszönném!
Ok, köszi, megnézem délután.
A gumi pumpedlire gyanakszok még, hogy az nem - e okozhat ilyen problémát, ha nem működik megfelelően és addig megy a kasza ameddig azzal fel van pumpálva?
Köszi a segítséget. Én is dugulásra gyanakszom, a gyertya kissé világos szürke színre van kiégve és levegőszűrő szivacs nélkül is ezt csinállja. Mit takar pontosan az, hogy "fel vannak pöndörödve a nyelvek"? Hogyan lehet ezt észrevenni és melyik a szivattyúmembrán? Előre is köszi.
Valószínűleg dugulás van a karburátorban. Érdemes a membránokat is ellenőrízni, főleg a szivattyúmembrán okozhat ilyen jelenséget, ha fel vannak pöndörödve a nyelvek.
Azonnal vidd visza és cseréltesd ki.Én is így jártam a mostani új géppel,nem ment el egy tankot és kiégett a légszűrő közepe.Még jó hogy megnéztem tankoláskor.Azt mondták volt egy széria amibe ilyen szar légszűrő került,nekem cserélték azonnal,de mondták ha még egy ilyen van,akkor kapok egy új gépet.
Al-Ko BC4535 fűkasza. Beindul, szépen jár alapjáraton, majd amikor el kezd dolgozni kb 3 másodperc múlva gázadásra hörög, fúlad, le is áll. Szivató fél állásnál is ezt csinálja, leállás után simán indul megint. Levegőszűrő tiszta, a benzin friss, gyertya ok. Dugulás lehet, vagy esetleg membrán szakadás?
Szert tettem egy kis Husqvarna 24c tipusú szegélynyíróra, damil nélkül. Milyen vastagságú damil kell bele szerintetek? A damilfejbe 0,65-0,8 van írva. Ez a damil vastagságot jelentheti?
Néztem nincs eltömödve, teljesen tiszta a furat rajta. Ha megszívom kívülről akkor ereszti át a levegőt, ha fújom akkor zár, Érezni/hallani ahogy mozog belül a szelep.
De ha gond lenne vele, ez alapjáratnál jönne elő nem pedig amikor dolgozik?
Mert munka közben nincs vele gond, teljesen kimegy a nafta belőle.
Ez vagy gyári hibás szűrő, vagy nem tudom (mivel 0km-es a gép, nem igen volt idelye akár hol is felmelegedni és aztán kiégni. Gyanúm szerint égésnyom). A géppel ma elnyomtam 1/3-ad tank benzint, ezalatt azért fel tud melegedni a gép, de a lyuk nem nagyobbodott rajta semmit. Holnap beszélek az eladóval, mit mond rá. Amúgy mennyi egy ilyen szűrő?
nah kipróbáltam a kaszát 1:50-es piros stííííles keverékkel. hát elindulni elindul, lefulladni nem akar, viszont a fej forog! gondolom két dolog lehet, vagy az alapjárat magas, vagy a kuplungja van ki a gépnek.olyan a fej, h ha lerakom a földre megáll ha felemelem a gépet, egész szép süvítőre felpörög. de a gép annyira nem pörög.
tehát az első kérdés: hol lehet az alapjáraton állítani? és ha az nem jön be, h lehet egy kaszán kuplungot cserélni? :D