Az AEX az elgépelés és az AFY volt az igazi. (Igen, már 1990-ben is előfordult, hogy nem kockarendszám jutott egy 200-as Ikarus hátuljára, de később szerencsére kijavították a hibát.)
az új újszegedi bevásárlóközpont kapcsán felmerült a TV-ben, vagy akár a lakosság részéről pl a 72-es busz útvonalának, vagy más járatnak a módosítása az objektumig?
Mit vár az ember egy ilyen szennylaptól, ami még a kommentelőt is letiltja azért mert kétségbe vonta a cikkben leírt infók valódiságát. Nem is csodálkozok, hogy a T.V. nem állt szóba ilyen hiteltelen lappal.
A képek alapján talán még érdemes megcsinálni, ha a váz nem reccsent meg a hőtől és amúgy is jó állapotban van. Meg a beltér sem mindegy, ha le van lakva akkor már nem érdemes a volánnak, talán valami maszeknak megéri melósbusznak megcsinálni. Nem tudom milyen lehet belül, eddig csak kívülről láttam.
Szerintem a GVM nem volt szegedi. Akkoriban meglehetősen sok új kocsi állt forgalomba, de a 263-asok azért a típusokat figyelő szemnek elég feltűnőek, és akkoriban már volt egy kb. '96. elejétől vezetett listám a szegedi, városi buszokról. Ebben a GVM nem szerepel, a másik két 263-as viszont igen, sőt tudom, hogy utaztam is velük. Ha itt lett volna, akkor valószínűleg emlékeznék rá.
Ezzel az AEX-148-cal viszont bajban vagyok, remélem nálam jobban informáltak is mondanak rá valamit.
"Volt ennek szintén egy kisteleki felújítós párja, egy ráncos 260-as (talán ez volt az e-s rendszámú), ennek az volt az érdekessége, hogy ugyanolyan stílusban újították fel, mint a 168-at, és az összes ajtaján volt alul is ablak (tehát nemcsak az elsőn, hanem a második és harmadik ajtón is)."
Nekem erre hirtelen a BOX-482 ugrott be, de aztán rájöttem, hogy nem lehetett, mert annak még az első ajtóján is mind a négy szárny üveg nélküli volt alul is.