Minden kerékcsere után újra resetelni kell a keréknyomás ellenőrző rendszert. Kerékcsere után, álló helyzetben követed a videó utasításait, majd elindulsz és a rendszer menet közben beméri a mostani állapotot, és ezután az új beállításhoz fogja viszonyítani.
Az előzőleg elmentett értékhez képest ellenőrzi. Ha kisebb kerék megy fel, vagy alacsonyabb nyomásra állítod a gumikat, akkor resetelni kell a menüben a guminyomás ellenőrző rendszert .
Utána jártam a problémának sajnos nem a motorfelújítás miatt ingadozik a teljesítmény hanem 100% wandler (konverter, turbina)probléma aminek a cseréje munkadíjjal kb 180.000ft a problémát 85% megoldja de ha meg akarod tartani a bömöst érdemes felújítani a váltót kb 400.000ft és 150-200e km biztos nem lesz gond a váltóval viszont a wandler cserénél 10-20e km után újra elő szokott jönni a probléma!
A szerelő javaslatára sportban használom az autót így megszűnik a fordulatszám ingadozása mert megfelelő lesz az olajnyomás igaz 2-3dl többet fogyaszt az autó .
Valós 317.000Km! Ha szorgalomból kicseréled a láncokat érdemes a csapágyakat is cserélni! Havi több csapágyas autó érkezik a műhelyükbe ahogy láttam nemcsak ötösök.
Sziasztok.egy 2006 os 530d be szereltem be 2009 es hátsó ledes lámpát balos szépen működik a jobbos irányjelzője gyorsan villog elméletileg ellenállás kellene bele vagy a lcm et kellene frissiteni 25.01es verziora ki az aki meg tudná nekem csinálni?kihez forduljak?vagy mit csináljak hogy működjön rendben?
Igen. De ha kisebb kereket teszek fel? az átmérő akkor is változik, vagy mihez képest érzékeli. Csak mert nekem folyamatosan írja ki a hibát és azt az információt kaptam eddig, hogy azért van mert nincs "beültetve" a szenzor a szelephez. Csak szeretnék utána járni ennek, hogy végül is mi is a igazság
Ezeket a tüneteket okozhatja beállítási probléma is? Mivel pénteken hoztam el az autót a szerelőtől láncszakadás miatt hengerfej, vezérműtengely, csapágycsere lánc láncvezető stb? Előtte nem volt probléma, most meg bizonyos fordulatnál 1500-2000 80-100km/h 1cm le,fől jár a fordulatszám mérő időnként és a teljesítmény is ingadozik.
Nekem a végösszeg 650.000Ft! Az ilyenkor szükséges alkatrészeken felül bontott hengerfej és vezérműtengelyek, csapágyak is cserélve lettek. A vezérműtengely, hengerfej és csapágyak nem minden esetben mennek tönkre teljesen nélkülük 420.000Ft lett volna.
A Converter áthidaló tengelykapcsoló zárásának az ellenőrzése (Lock up funkció) :
Általánosságban a következőket tapasztaljuk egy kifogástalanul működő Lock-Up esetében: Üzemmeleg állapotban a legfelső fokozatban 80-100Km/h sebességgel haladjon. Ezek után a terhelést növelve / gázpedál óvatos lenyomásával/ fokozatosan gyorsuljon. Zárt Kifogástalanul működő Lock-Up tgk esetében a motor fordulatszámának az emelkedése arányos a sebesség növekedésével. / mint ahogy egy hagyományos mechanikus váltóval szerelt jármű esetében tapasztalható / Gyors pedál elmozdulás esetében a Lock-Up oldása nem rendellenes.
A Lock-Up rendellenes működésére utalhat , ha az előbb említett üzemi viszonyok között fordulatszám ingadozás , és/ vagy vibráció érezhető a karosszérián / utastérben/
A rossz hír az egészben hogy a converter áthidaló tgk tönkremenetelét ki kell vizsgálni, mert ez a végkifejlet.Ennek volt egy oka is... (ha szerencsés vagy akkor csak simán elkopott, és nem egy hidraulikus vezérlés, vagy a váltóban mechanikus kopás miatti nyomásvesztés tett pontot a végére...)
Ez a tengelykapcsoló egy hasonló tárcsás "kupplung" mint ami a kézi váltókban van, ugyan úgy elkopik, vagy le tud égni is akár...
A fórumot visszaolvasva ezt találtam egyik bajtársunktól aki már túl van rajta!
KrisszK7
Ha menet közben a fordulatszám hullámzik, akkor szerintem a wandler (konverter, turbina) hibásodott meg, egy egyszerű teszttel kiderítheted, hogy tuti az-e a hibás: indulás előtt lépj erősen a fékre, hogy a kocsi ne tudjon elindulni és maradjon végig álló helyzetben, majd fokozatosan a gázra, a fordulatszámmérő nem mehet 2000.-es fordulat fölé, ha jó a wandler.
Nálam ugyan ez a probléma áll fen! És tegnap előtt voltam túl egy láncszakadás javításán (BMW530D) most jöhet a váltó:(
Sziasztok van egy 535d-m és a következőt tapasztaltam de ezt csak videón tudom megmutatni .. a fordulatszám mérőm ingadozik 2 féle képpen kicsit és és valamikor kileng nagyobb mértékben és ez érződik is az autón hogy hirtelen gázt ad majd elveszi.
Simán lehet MAP szenzor hiba is (szerintem az lesz...nem lehet hogy elnéztétek a MAP-ot MAF-nak?) , de kellenének a hibakódok, és eredeti angol nyelven típusspecifikusan megnézni...
Van egy 535d-m (aut) valtolaj csere volt benne termeszetesen szurovel egyutt. A szervizbol (fuggetlen) elhozva kb 30-40m utan a auto lefulladt es megallt, nem lehetett ujra inditani, azota semmi. Visszavittek a szervize ahol termeszetesen nem az o hibajuk es nem tudjak mi lehet vele. Az olajat leeresztettek belole, mert meg akartak bontani a motort, de ezt mar nem engedtem nekik. A kerdesem az lenne, hogy volt e mar valakinek hasonlo tapasztalata illetve van e valakinek otlete, hogy mi tortent a motorral? Tudom, hogy igy nem igazan lehet pontos diagnozist felallitani, de sajnos az auto egyenlore eleg tavol van miden szakertelemtol.
Sziasztok!uj vagyok a forumon.Vettem egy bmw e61 530xdt automata.Elotte egy e39 530d automatam volt.A valtommal van szerintem valami gond.Alapjaraton valami ercesebb zummogosebb hangot hallok a valto felol.Ha D be teszem teljesen megszunik a csatlakozas hatasara.Ha ismet uresbe teszem vagy parkoloallasba akkor ismet hangossa valik valami.Elvileg 219 ezernel valtofelujitason esett att.Most van benne 333 ezer.Neha erzem hogy finoman rant is egyet ha sebessegbe teszem r vagy d- be. Vagy ritkan ha valt 2-3 vagy 1-2 fokozat kozott. .Fordulatok jok.kik down, lok up funkcio tesztelesre megfeleloen reagal.Egyenlore csak a zorges zavar a tobbit elfogadom a kopotsag miatt.Valakinek valami ötlete? Tanacsa....elore is koszonom: zsolti
Nos, az ilyen autószerelők miatt van a rossz hírneve a használt E60-nak. Ezek az "autószerelők" rontják az E60-ak és más márkájú autók hírnevét. Milyen E60 javítási munkát lehet rábízni az ilyenekre? Olajcserét? Talán még azt sem.
Nekem turbófelujjítás után párezer km-rrel kezdett hasonlókat produkálni állandóan,amire a turbó vezérlő elektronikát piszkálták-forrasztgatták-cserélték(bontottra) ,de később belefáradtam és eladtam az autót.
Ha jól tudom nincs semmilyen szenzor a kerekeknél ( ha lenne, amúgy is a felniben lenne ) . Az ABS szenzor érzékeli a kerekek fordulatszámát. Ha defektes lesz a kerék , kisebb lesz az átmérője, r-go gyorsabban forog mint a többi. Ezt érzékeli hibának a rendszer : ilyenkor jelez be.
Donorból (e60 520D 2007 n47m2) megmaradt egy rakat cuccom nincs sem helyen, sem időm árulgatni, olyan valakit keresnék aki alkatrészekkel foglalkozik és egyben elvinne mindent. Természetesen jóval piaci ár alatt. Komoly érdeklődés esetén listát tudok adni... (elektronikák, kéziváltó, befecskendezők, modulok, vezérlők, pdc, stb...)
Szia! Magáról a kocsiról nem tudok semmit, de az eladótól már vett a baráti társaságom autót. Akkor ott egyenes volt és elmondta amit nem biztos hogy mások is elmondanának. Mivel a hirdetésben nem írja, hogy valós a km (pedig bele szokta ha tudja, szoktam nézni a hirdetéseit) így tuti hogy volt tekerve.