Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ádám0123 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 38001

Szia hát nagyon remélem akkor hogy nem komolyabb a probléma és elég csak a wandlert kicserélni 

koontar Creative Commons License 2016.02.01 0 0 38000

Minden kerékcsere után újra resetelni kell a keréknyomás ellenőrző rendszert. Kerékcsere után, álló helyzetben követed a videó utasításait, majd elindulsz és a rendszer menet közben beméri a mostani állapotot, és ezután az új beállításhoz fogja viszonyítani. 

 

Előzmény: Zsé1979 (37999)
Zsé1979 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37999

Akkor az én esetemben csak resetelni kell vagy hibásodás lehet, hogy mindig alacsony nyomást ír?

Előzmény: 01Gyurmi (37998)
01Gyurmi Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37998

Az előzőleg elmentett értékhez képest ellenőrzi. Ha kisebb kerék megy fel, vagy alacsonyabb nyomásra állítod a gumikat, akkor resetelni kell a menüben a guminyomás ellenőrző rendszert .

Előzmény: Zsé1979 (37993)
M packet Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37997

Szia Ádám!

 

Utána jártam a problémának sajnos nem a motorfelújítás miatt ingadozik a teljesítmény hanem 100%  wandler (konverter, turbina)probléma aminek a cseréje munkadíjjal kb 180.000ft a problémát 85% megoldja de ha meg akarod tartani a bömöst érdemes felújítani a váltót kb 400.000ft és 150-200e km biztos nem lesz gond a váltóval viszont a  wandler cserénél 10-20e km után újra elő szokott jönni a probléma!

A szerelő javaslatára sportban használom az autót így megszűnik a fordulatszám ingadozása mert megfelelő lesz az olajnyomás igaz 2-3dl többet fogyaszt az autó .

Előzmény: M packet (37988)
M packet Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37996

Szia!

 

Valós 317.000Km! Ha szorgalomból kicseréled a láncokat érdemes a csapágyakat is cserélni! Havi több csapágyas autó érkezik a műhelyükbe ahogy láttam nemcsak ötösök. 

Előzmény: HG. (37995)
HG. Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37995

Köszönöm szépen, tehát egy szűk / bő fél milliós történet...

Mennyi km-nél történt?

Előzmény: M packet (37991)
Jm5 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37994

Sziasztok.egy 2006 os 530d be szereltem be 2009 es hátsó ledes lámpát balos szépen működik a jobbos irányjelzője gyorsan villog elméletileg ellenállás kellene bele vagy a lcm et kellene frissiteni 25.01es verziora ki az aki meg tudná nekem csinálni?kihez forduljak?vagy mit csináljak hogy működjön rendben?

Zsé1979 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37993

Igen. De ha kisebb kereket teszek fel? az átmérő akkor is változik, vagy mihez képest érzékeli. Csak mert nekem folyamatosan írja ki a hibát és azt az információt kaptam eddig, hogy azért van mert nincs "beültetve" a szenzor a szelephez. Csak szeretnék utána járni ennek, hogy végül is mi is a igazság

Előzmény: 01Gyurmi (37978)
M packet Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37992

Szia!

 

Ezeket a tüneteket okozhatja beállítási probléma is? Mivel pénteken hoztam el az autót a szerelőtől láncszakadás miatt hengerfej, vezérműtengely, csapágycsere lánc láncvezető stb? Előtte nem volt probléma, most meg bizonyos fordulatnál 1500-2000 80-100km/h 1cm le,fől jár a fordulatszám mérő időnként és a teljesítmény is ingadozik.

 

 

Előzmény: combi27 (37990)
M packet Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37991

Szia!

Nekem a végösszeg 650.000Ft! Az ilyenkor szükséges alkatrészeken felül bontott hengerfej és vezérműtengelyek, csapágyak is cserélve lettek. A vezérműtengely, hengerfej és csapágyak nem minden esetben mennek tönkre teljesen nélkülük 420.000Ft lett volna.

Előzmény: HG. (37989)
combi27 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37990

A Converter áthidaló tengelykapcsoló zárásának az ellenőrzése (Lock up funkció) :

 

Általánosságban a következőket tapasztaljuk egy kifogástalanul működő Lock-Up esetében:
Üzemmeleg állapotban a legfelső fokozatban 80-100Km/h sebességgel haladjon. Ezek után a terhelést növelve / gázpedál óvatos  lenyomásával/ fokozatosan gyorsuljon. Zárt Kifogástalanul működő Lock-Up tgk esetében a motor fordulatszámának az emelkedése arányos a sebesség növekedésével. / mint ahogy egy hagyományos mechanikus váltóval szerelt jármű esetében tapasztalható / Gyors pedál elmozdulás esetében a Lock-Up oldása nem rendellenes. 

A Lock-Up rendellenes működésére utalhat , ha az előbb említett üzemi viszonyok között fordulatszám ingadozás , és/ vagy vibráció érezhető a karosszérián / utastérben/

 

A rossz hír az egészben hogy a converter áthidaló tgk tönkremenetelét ki kell vizsgálni, mert ez a végkifejlet.Ennek  volt egy oka is... (ha szerencsés vagy akkor csak simán elkopott, és nem egy hidraulikus vezérlés, vagy a váltóban mechanikus kopás miatti nyomásvesztés tett pontot a végére...) 

Ez a tengelykapcsoló egy hasonló tárcsás "kupplung" mint ami a kézi váltókban van, ugyan úgy elkopik, vagy le tud égni is akár...

 

 

 

 

 

Előzmény: M packet (37988)
HG. Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37989

hadd kérdezzem meg, nagyjából mennyi egy láncszakadás utáni tervezetlen vezérlés csere (és még ki tudja mi...) ára egy 6 hengeres dízelnél...?

Előzmény: M packet (37988)
M packet Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37988

Szia Ádám!

A fórumot visszaolvasva ezt találtam egyik bajtársunktól aki már túl van rajta!

KrisszK7

Ha menet közben a fordulatszám hullámzik, akkor szerintem a wandler (konverter, turbina) hibásodott meg, egy egyszerű teszttel kiderítheted, hogy tuti az-e a hibás: indulás előtt lépj erősen a fékre, hogy a kocsi ne tudjon elindulni és maradjon végig álló helyzetben, majd fokozatosan a gázra, a fordulatszámmérő nem mehet 2000.-es fordulat fölé, ha jó a wandler.

 

Nálam ugyan ez a probléma áll fen! És tegnap előtt voltam túl egy láncszakadás javításán (BMW530D) most jöhet a váltó:(

 

 

Előzmény: Ádám0123 (37987)
Ádám0123 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37987

Ádám0123 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37986

Sziasztok van egy 535d-m és a következőt tapasztaltam de ezt csak videón tudom megmutatni ..
a fordulatszám mérőm ingadozik 2 féle képpen kicsit és és valamikor kileng nagyobb mértékben és ez érződik is az autón hogy hirtelen gázt ad majd elveszi.

Chrisnoise Creative Commons License 2016.01.30 0 0 37985

Sziasztok!

Egy kérdés/kérés!!

Valakinek esetleg eladó komplett szívósor elektronikával?

Nem lenne sürgős,csak tegnapra kéne :)

e60 530d 2005.02  218Le és kifejezetten részecskeszűrős legyen!

Ha valaki netán tudna jelezzen már vissza!

És új árat nem kérek mert tudom,hogy 220k-250k-ig adják!

Válaszotokat előre is köszönöm!

Krisztián

combi27 Creative Commons License 2016.01.29 0 0 37984

Esetleg valaki tud segíteni mit nézzünk meg?

 

 

A megmaradt hibakódokat pontosan :D 

 

Simán lehet MAP szenzor hiba is  (szerintem az lesz...nem lehet hogy elnéztétek a MAP-ot MAF-nak?) , de kellenének a hibakódok, és eredeti angol nyelven típusspecifikusan megnézni...

Előzmény: Chrisnoise (37977)
agamas8 Creative Commons License 2016.01.29 0 0 37983

Sziasztok!

 

Van egy 535d-m (aut) valtolaj csere volt benne termeszetesen szurovel egyutt. A szervizbol (fuggetlen) elhozva kb 30-40m utan a auto lefulladt es megallt, nem lehetett ujra inditani, azota semmi. Visszavittek a szervize ahol termeszetesen nem az o hibajuk es nem tudjak mi lehet vele. Az olajat leeresztettek belole, mert meg akartak bontani a motort, de ezt mar nem engedtem nekik. A kerdesem az lenne, hogy volt e mar valakinek hasonlo tapasztalata illetve van e valakinek otlete, hogy mi tortent a motorral?  Tudom, hogy igy nem igazan lehet pontos diagnozist felallitani, de sajnos az auto egyenlore eleg tavol van miden szakertelemtol.

 

Elore is koszonom a segitseget!

giovannidjkapi Creative Commons License 2016.01.29 0 0 37982

Sziasztok!uj vagyok a forumon.Vettem egy bmw e61 530xdt automata.Elotte egy e39 530d automatam volt.A valtommal van szerintem valami gond.Alapjaraton valami ercesebb zummogosebb hangot hallok a valto felol.Ha D be teszem teljesen megszunik a csatlakozas hatasara.Ha ismet uresbe teszem vagy parkoloallasba akkor ismet hangossa valik valami.Elvileg 219 ezernel valtofelujitason esett att.Most van benne 333 ezer.Neha erzem hogy finoman rant is egyet ha sebessegbe teszem r vagy d- be. Vagy ritkan ha valt 2-3 vagy 1-2 fokozat kozott. .Fordulatok jok.kik down, lok up funkcio tesztelesre megfeleloen reagal.Egyenlore csak a zorges zavar a tobbit elfogadom a kopotsag miatt.Valakinek valami ötlete? Tanacsa....elore is koszonom: zsolti

s_abel Creative Commons License 2016.01.29 0 0 37981

Nos, az ilyen autószerelők miatt van a rossz hírneve a használt E60-nak. Ezek az "autószerelők" rontják az E60-ak és más márkájú autók hírnevét. Milyen E60 javítási munkát lehet rábízni az ilyenekre? Olajcserét? Talán még azt sem.

Előzmény: Törölt nick (37979)
EEE60 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 37980

Turbo geometria....

Előzmény: Chrisnoise (37977)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.27 0 0 37979

Nekem turbófelujjítás után párezer km-rrel kezdett hasonlókat produkálni állandóan,amire a turbó vezérlő elektronikát piszkálták-forrasztgatták-cserélték(bontottra) ,de később belefáradtam és eladtam az autót.

Előzmény: Chrisnoise (37977)
01Gyurmi Creative Commons License 2016.01.27 0 0 37978

Ha jól tudom nincs semmilyen szenzor  a kerekeknél ( ha lenne, amúgy is a felniben lenne ) . Az ABS szenzor érzékeli a kerekek fordulatszámát. Ha defektes lesz a kerék , kisebb lesz az átmérője, r-go gyorsabban forog mint a többi. Ezt érzékeli hibának a rendszer : ilyenkor jelez be. 

Előzmény: Zsé1979 (37976)
Chrisnoise Creative Commons License 2016.01.27 0 0 37977

Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni!

E60 530D 2005.

Beinditom minden szép,minden jó!Megyek vele normálisan jól megy,oda taposok pörög rendesen!

8-10 perc mulva letaposom 80-nál leszabájoz check lámpa felvillan,onnantol nincs erő!!

Mintha egy 1,3-as Suzuki lenne :D

Gépre rakva Egr szelep,és légtömeg mérőt hozott!Mindkettő cserélve gyári újra!

A jelenség megmaradt!

A túrbó felújítva,új hidrotőkék,új izzító gyertyák!!

Egyszerüen nem értem mi lehet a baj!

Esetleg valaki tud segíteni mit nézzünk meg?

Válaszokat előre is köszönöm!

Krisztián

Zsé1979 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 37976

Sziasztok. Egy 2005-ös E60 525D- nél a guminyomás érzékelő szenzor az most az abs-nél van ( mert olvastam ilyet) vagy külön a szelepnél.

Mert állítólag a vizsgán "nézik" és ha tényleg nem szeretnék belefutni ilyenbe, mivel alacsony nyomást ír ki.

Köszi

joe1984 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 37975

Üdv.

Autóvásárlás előtt állok,valakinek esetleg beugrik valami erről.

Előre is köszönet.

 

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525d_automata_nagy_navi_toresmentes-9753449

szokes83 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 37974

Donorból (e60 520D 2007 n47m2) megmaradt egy rakat cuccom nincs sem helyen, sem időm árulgatni, olyan valakit keresnék aki alkatrészekkel foglalkozik és egyben elvinne mindent. Természetesen jóval piaci ár alatt. Komoly érdeklődés esetén listát tudok adni... (elektronikák, kéziváltó, befecskendezők, modulok, vezérlők, pdc, stb...)

 

Emailben tudok küldeni konkrét listát

ChiliChili Creative Commons License 2016.01.25 0 0 37973

Köszönöm szépen. Átadom az infót és ha kapok visszajelzést, beírom ide. (Nem engem érdekel, csak segíteni próbálok.)

Előzmény: bajan122 (37972)
bajan122 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 37972

Szia! Magáról a kocsiról nem tudok semmit, de az eladótól már vett a baráti társaságom autót. Akkor ott egyenes volt és elmondta amit nem biztos hogy mások is elmondanának. Mivel a hirdetésben nem írja, hogy valós a km (pedig bele szokta ha tudja, szoktam nézni a hirdetéseit) így tuti hogy volt tekerve.

 

Javaslom hívd fel.

Előzmény: ChiliChili (37971)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!