Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MXer Creative Commons License 2017.01.01 0 0 30671

BÚÉK,minden wagon R fannak!

Mi is beléptünk a wagonosok csapatába.

Igaz nekünk a Jézuska hozta,sajnos a fa alá nem fért be:)),de azért örülünk neki!

Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30670

Másik kulcs van? Azzal is ugyanez a helyzet?

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30669)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30669

kulcsfejben    

Előzmény: Landsmann_ (30668)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30668

Az immo chip a kulcsfejben van, vagy csak ott közel a kulcshoz? 

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30667)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30667

Igen  Néztem    jók  ,,,  Féklámpa     működik     

Előzmény: Landsmann_ (30666)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30666

Biztosítékokat nézted, hogy jók-e? Féklámpa működik? Ha nem, akkor 8-as biztosíték kakukk. Arról megy  a fékpilács és az indításgátló rendszer. 

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30665)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30665

immo  computerel   együtt  vettem    ,,Hiba    anyi  hogy  áréb  lett  vele  állva   vissza  már  nem    indult   el  se  Chek  lámpa  nem  villan  ki  se    Ac   nem  indul   el  :)     Tanácstalan  vagyok  

 

Előzmény: Landsmann_ (30664)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30664

Az immo rá is lett hangolva a rendszerre? Mi volt az alapvető hiba ami miatt cserélni kellett? 

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30663)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2016.12.31 0 0 30663

Üdv   Szakik     Problémám  van  Kicsi   Ezredessel   Se  szikra  se  Ac  nem  indul  el      Immo  cserélve  Relék  cserélve   ....Valakinek    Ötlet  ??????  Köszönöm

 

Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30662

A gépkönyv úgy írja, 100000 km, de ha kérik, 90000-nél lehet cserélni. 

Előzmény: giornalista (30661)
giornalista Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30661

90 ezer a szíj, én úgy tudom, mi ezért is cseréltük ki 174 ezernél (meg mert ki tudja, mikor cserélték előtte).

Előzmény: Landsmann_ (30659)
István Fodor Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30660

Köszönöm.

Előzmény: Landsmann_ (30659)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30659

A szíjasokban azt hiszem 100000 km, a láncosban (Ignis motoros) sosem. (300000 km) Nem általános a légzsákhibát jelző lampion. Vagy el van törve az átvezető kábel a kormányoszlopban, vagy a kormányt valaha úgy vették le, hogy a légzsák kábelét áramtalanítás nélkül húzták le. Magyarán az akku nem volt lekötve. Visszarakás után a hibalámpa nem fog kialudni. A kódot törölni lehet. Meg kellene nézni, milyen hibakódot tárol róla. 

Előzmény: István Fodor (30658)
István Fodor Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30658

Sziasztok!

 

WagonR+ szeretnék vásárolni a lányomnak. Mivel ismeretlen számomra az autó egy-két kérdésem lenne hozzátok. A napokban megnéztem pár autót 150-200E km közötti futásteljesítménnyel voltak. Mivel információ kétséges, mikor kell ezekben a motorokban vezérművet cserélni, ill. az egyiknek a légzsák visszajelzője világít. Ez általános hiba, vagy egyedi?

 

Válaszokat előre is kösz.

Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30657

Az Ignis motorosokban Ignis kormány van már gyárilag. A korábbiakban nem. 

Előzmény: robotrulez (30655)
Fujita Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30656

Szia!

 

Kormány legnagyobb hibája a két duda gombja, előbb-utóbb mindenkinél kiszakad. A kormány csereszabatos az újabb Ignis motoros Wagonokkal és inkább kicserélik.Lehet házilag is megoldják egyesek,de a kinézete nem mindig megfelelő.Rengeteg elbontott autó van és olcsóbban meglehet úszni a kormány cseréjével,mint,hogy újra "bőröztetnék" a kormányt.Eladásnál nem tűnik kopottnak.

Előzmény: robotrulez (30655)
robotrulez Creative Commons License 2016.12.30 0 0 30655

Sziasztok!

 

Wagon R+ vásárlása előtt állok, és egy kérdés nem hagy nyugodni az autó kormányával kapcsolatban. 

Rengeteget megnéztem már, a legtöbb autóban "sima", márkajelzés nélküli kormánykereket találtam, de volt egy-kettő amiben az Ignis kormánya köszönt vissza - évjárattól függetlenül, 2000-res modellekben is...

A kérdésem az lenne, ez valami extra lehetett annak idején? Felszereltség függő, vagy egyszerűen a kocsi előző gazdája "tuningolhatott"? Esetleg balesetesek lehettek az újabb kormányos autók, és a légzsák miatt kerülhetett beléjük az Ignis kormánykereke?

A válaszokat / tippeket előre is köszönöm!

 

monobombola Creative Commons License 2016.12.29 0 0 30654

Villamosság: tanulságképpen. Barátom hív, hogy a passat áll és nem tudja az automata váltókart mozdítani. Szakértő: féklámpa ég? Nem. Akkor biztosíték. Ha biztosíték. Utánfutó? Van. Akkor annak a villamosságát le, mert...

Utánfutósnál: Ki adta oda? Rossz. Rá van írva. Elvitte terepre egy motoros. A kocsija megállt. Az autómentő felrakta a kocsit, kapcsolta az utánfutót és az autómentő is megállt (a vezérlést azon is kiütötte) Még egy autómentő! 

Egy kis kaland a rossz villamosság miatt... Akikkel történt, igazolhatnak.

Tanácsom magamnak is, hogy helyzetben keress hozzáértő embert, mielőtt a kár nagyobb lesz. 

Előzmény: baritibi (30653)
baritibi Creative Commons License 2016.12.28 0 0 30653

Szabolcs Kicsi Pozsgai!

leirom az én élményemet:utánfutót huztam, mikor megállás után inditanám a kocsit, gyujtás van, aztán semmi.ismét.....ismét.majdnem rosszul lettem, 5 éves kocsi!mi a f...?hazavontatás után vettem észre hogy egy izzó kiesett a rászkódástól  az utánfutó foglalatából, és csinált egy zárlatot, amitől letiltott az immobiliser, sok tököléssel (mivel alig férsz hozzá) a kormány alatt kicseréltem asszem tán egy 10, vagy 15-ös biztositékot, és azóta is megyek vele.érdekesség, hogy erre a körre van kötve a féklámpa is.Kiváncsi leszek, hogy mi  lesz a baj, oszd majd meg, üdv

tomi2107 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 30652

Üdv na ma volt szerencsém teli tankkal lenyomni 305km ert utána kupakig 17.2 liter ment bele a gagyi auchan-os benzinböl szerintem ez nem rossz 4 személlyel plusz csomagok.Nem szoktam nagyon méregetni mert van hogy napi 5 km oda 5km vissza és bizony ott már kajol de ez most jol esett :D

Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.27 0 0 30651

Az a baj, hogy a vezetékek keresztmetszete a szükséges minimális keresztmetszet mindenhol. Való, nem nagy áramra van szükség a zárakhoz. Csak hidegben az akku is egy kicsit alacsonyabb feszültségű. A vékony vezeték is kevesebb feszültséget tud átadni mikor arra szükség van. Így lehetséges, (nem mértem, csak a példa kedvéért) hogy a 12 V helyett az adott terhelés mellett mondjuk csak 11 V volt. Így aztán ez a sok kis pici apró dolog összeadódik és elég ahhoz, hogy a zár ne nyíljon vagy ne záródjon teljesen. Mondjuk a mechanikai kialakítása is olyan a zárnak, hogy csoda, hogy működik. Picit mozdul, de még ebben a kicsi mozgásban is van holt mozgás, amikor csak maga a mechanika mozog, de a zárszerkezet nem. Nekem kulccsal könnyen járt. Nyilván nálad más a helyzet ha kulccsal is nehezen lehetett zárni-nyitni. 

Az általam elvégzett pici átalakítás leírása fotókkal, magyarázatokkal innen tölthető le pdf formátumban:

http://foldi.istvan.fuzestv.hu/wrajto.pdf 

Előzmény: MadRabbit88 (30650)
MadRabbit88 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 30650

Aksim nincs 2 éves se, előző tulaj szerint aki töltötte szervizkönyvet 2015.03.31-én cserélte. Elvileg ez nem lehet probléma. De nálam még kulccsal is nehezen lehetett nyitni sokszor. Szerintem ezt nem okozhatja akku probléma. Igen télen jött ki,nyáron nem volt vele gond igaz,hogy Júliusban vettem az autót. Mindegy majd kiderül tesztelgetem, jelenleg ha nem válik be akkor megpróbálok más megoldást keresni. De elvileg,ha gyenge lenne az akku nyöszörögne indításnál is nem? Nálam teljesen jól indít.

Előzmény: Landsmann_ (30649)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.27 0 0 30649

Nekem egy időben olyan gond volt a hátfali ajtóval, hogy a központi zárral nem tudta teljesen nyitni vagy zárni. Ez általában télen, hidegben fordult elő. Én is kentem, fentem a zár minden porcikáját, a helyzet nem sokat változott. (nem mindig volt probléma) Aztán arra jutottam, a gond akkor áll elő, hahosszabb ideig áll az autó. Végső következtetés az volt, hogy a hosszab állásidő, a hideg miatt lecsökkent akku kapacitás, a zárhoz menő vékony vezeték valamint a központi zár által kiadott nyitó-záró impulzus hossza közösen okozza a problémát. Érdemben sok mindent nem tudtam tenni a kenésen kívül.  Végül a problémát az akkucsere oldotta meg. Még működött az akku, de már nem volt élete teljében. Új akkuval semmi probléma.  A wagonrfanclub oldalára tettem fel instrukciót mit és hogyan kell megkenni a zárban. Sőt, én odáig elmentem, hogy a hátsfali ajtó zárjának elforduló alkatrésze egy kis golyón fordul el, csökkentve a surlódást az eredeti műanyag a fémen mozgását. Egy kicsit ez is segített, de tökéletes nem volt. Ha az impulzus hossza kicsit nagyobb lenne, az is sokat javított volna a helyzeten, vagy ha a kábel keresztmetszete egy kicsit vastagabb lenne. Gyenge akkunál előfordul, hogy nem nyit teljesen a zár, vagy éppen nem zár. Leállítás után, mikor az akkua vissza van töltve az energia, mindig oké volt. Nyáron sem volt probléma, a hiba mindig a téli hidegben jelentkezett.

Előzmény: MadRabbit88 (30648)
MadRabbit88 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 30648

Régebben írtam csomagtartó zárral kapcsoltban,hogy nagyon nehezen lehetett kinyitni kulccsal is, központi meg hol nyitotta,hol nem. Mai nap szét lett kapva,és valaki említette,hogy fogaskerekek elvannak darálódva. Nálam teljesen jól nézett ki,nem láttam semmit rajta. De kapott azért WD40-et. 

Kiderült,hogy kulcs és  komplett zárvezérlő között van egy kis alkatrész az szorult,tehát nem maga szerkezet ami az egészet elmozgatja, így csak félig nyitotta ki zárat amikor központival nyitottam,pont annyira tudta,hogy ne bírja normálisan kinyitni és becsukni. Most,hogy WD40-el be lett fújva,és meglett mozgatva működik,most már érezhetően nem szorul. Remélem ez megoldja problémát. Bocs,de elfelejtettem képeket csinálni. 

Szal ha valakinek ilyen gondja van,akkor próbálja ki ezt hátha beválik.

gopeti Creative Commons License 2016.12.26 0 0 30647

Üdv mindenkinek! 

Egy kis segítségre lenne szükségem! Japán wagonR+ tulajdonostól szeretnék kérdezni valamit, ha van köztetek. Előre is kösz.

Landsmann_ Creative Commons License 2016.12.26 0 0 30646

Drótkefét semmi esetre sem. Maximum féktisztító. 

Előzmény: peter1001 (30645)
peter1001 Creative Commons License 2016.12.26 0 0 30645

Kellemes karácsonyt!

A lambdaszondát hogy és mivel lehet tisztítani? Simán drórkefe, féktisztító?

bt74 Creative Commons License 2016.12.24 0 0 30644

Én is elsőre arra gondolnék, hogy van benne valami házi barkács tiltó kapcsoló, ami ezeket lekapcsolja lopásvédelem révén. Én már találkoztam ilyennel. Egy eldugott kapcsoló volt a műszerfal alatt.

 

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30641)
Fujita Creative Commons License 2016.12.23 0 0 30643

Szia!

 

Meghalt az AC pumpád egyik lehetőség.

Utólag vagy gyárilag beszerelt  riasztó  illetve indításgátló letilt ezt a kört (is) megszokták szakítani "titkos gombbal". Nem érzékeli a kulcsba épített indításgátlót.

Tudomásom szerint az AC-nek nincs külön biztosíték -ha van akkor csoportbiztosítékba van bekötve más mellé-. Ezt majd megerősítik vagy cáfolják a "Szakik".

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30641)
h.c.s Creative Commons License 2016.12.23 0 0 30642

immo?

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!