Ezek szerint meg kell nézzem, hogy miért csak ez az EGYETLEN EGY nyűves app nem akar menni nálam.
Azt írja, hogy ellenőrizzem a kapcsolatot (vagy valami ilyesmi) - miközben az összes többi app, no meg a browser is gond nélkül műxik.
Netán a digi-netem miatt van, ki tudja?
Egyébként abszolút normális hogy tökéletesen működnek a TV-ink - szerintem az a panaszkodó - akinek olyan égbekiáltó hibákat produkál az F-je - az szerintem kifogott egy jó hibás példányt.
Direkt megnéztem most a Port.hu appot , nálam megy , meg mindeggyik gond nélkül F szériás tévém van három hónapos, semmi gond vele. Ellenben volt a D és az E szériával igen sok az elsö héttöl kezdve .
Ennek a panaszos-komának simán hibás az F6400-a. Nagyon hibás.
Én bele is hülyülnék, ha ilyeneket csinálna a TV-m, már rég küldtem is volna szervizbe.
Jaa: én nem frissítettem eddig még soha-semmit (nem is szándékozom) - hacsak ők nem frissítgetnek nekem stikába, amiről nem tudok. De én biztos nem kérek semmilyen frissítést - amig faszául működik minden.
Főleg, hogy engem rohadtul nem érdekelnek a "biztonsági rések" betömködései - abszolút nem félek attól, hogy sötét erők lehekkelik a tévézési szokásaimat.
"az F széria és a smart valahol nagyon el van baszcsizva...a többi évjárattal negyed ennyi gond sincs."
Hát akkor a többi széria nagyon penge lehet - mert nálam az F Smart is hibátlanul működik. Minden funkciója - ráadásul stabilan.
Pardon: kivéve azt az egy rohadt app-ot, a port.hu appját - amelyik soha nem ment - és amelyikről a mai napig sem tudom, hogy másnál működik-e, avagy csak engem szivat?
De látom még senki nem vetemedett arra, hogy ráklikkeljen.
Sziasztok, elnézést a nem teljesen on-topik kérdésért, de egyetlen más élő topik sem tűnt relevánsnak az ügyemben.
Van egy Samsung LCD tévém (http://www.geeks.hu/adatlapok/teve/samsung_le37a431t2) és egyik pillanatról a másikra "kivilágosodott" a képernyő. Olyan mintha felnyomtam volna a világosságot, de attól félek valahogy elveszett a fekete szín a tévéből.
Van itt olyan esetleg aki a kezdetleges leírásom ellenére felismeri mi a hiba és meg tudná mondani, hogy mennyire aggódjak?
Mint már írtam hanyagolnám a témát, azt hisztek el amit akartok, a ti dolgotok.
Csak 1-2 dolog még, idézet a jól elolvasott cikkből: Azaz nem csak egy-két szolgáltatás vagy mondjuk az Explore 3D vált elérhetetlenné, hanem a komplett funkció becsődölt. Március első napjaiban pedig megismétlődött még egyszer ugyanez, annak ellenére, hogy a cég munkatársai azt ígérték, hogy sikerült kijavítani a hibákat.
Valamint nem az összes hibáról szóló hozzászólást linkeltem, csak párat, amit épp találtam. Sajnos néhány oldal keresője nem üti meg a használhatóság mércéjét, ez van, nem szánok rá több időt. Örülök, hogy ti nem estetek bele ebbe, én, és jópáran még, igen. Többször is. Igazából így utólag azzal lehetett a gond, hogy a HUB frissíteni akart, nem tudott a Samsung szerverek hibája miatt és itt megállt a tudomány. Én nem nem egyáltalán, sem az előző verzió, sem semmi. Napokig használhatatlan volt a SMART rész. Kismillióan jelezték pl. a prohradver fórumon, de mindenki csak annyit tehetett, hogy várt. Ha jól emlékszem ez tavaly év végén és idén év elején volt. Vagy hallucináltam, és meg sem történt. Köszönöm! ;)
Érdeklődnék, hogy találkozott-e valaki az alábbi problémával. Van egy 55F6400-as televízióm UPC CI kártyával. A műsorújságnál a bal felső sarokban meg kellene jelenni az indexképben az éppen futó csatornának. Viszont nekem se kép, se hang, csak a csatorna számát és a nevét írja ki, és forog a "homokóra" benne.
Úgy értelmeztem a mondatodat, hogy a PIP csk külső forrásból menne - mint egyébként igen, kivéve a netes részt. Boccs.
Nem tudom másnál hogy van, de nekem a böngésző jobb-felső sarkában, az Opciók gomb mellett van egy PIP-gombja is a böngészőnek - arra klikkelve azonnal bejön az aktuális kép+hang.
Hát akkor én a szerencse fia vagyok az F-emmel. Én napi szinten használom a SmartHub-ot - és egyszerűen: MEGY.
Mindene megy, semmi gond nincs és nem is volt vele. Se fennakadás, se finnyáskodás, semmi.
YouTube-ot nézek - no meg mindenféle beágyazott videót összevissza az oldalakról - és eddig még csak egyetlen egyet dobott vissza az axnplayer.indavideo.hu -t (de erről bacus kolléga megnyugtatott, hogy ez nem a készülék hibája).
Általában (filmnézés közben, a reklámszünetben) rá szoktam klikkelni a Port.hu -ra browserből, a kedvencekből) - hogy megnézzem a futó film részletes ismertetését.
Eközben a böngésző sarkában tovább fut a TV-műsor PIP-ben (ez egy nagyon kulturált dolog egyébként - látja az ember mikor van vége a reklámnak).
Jaaaaa, bocccs, hogy ne hazudjak: a port.hu appja (!!!) NEM fut nálam - sose futott.
A többi app mind működik (pl. az index.hu-jé azonnal bejön) - de ez az egy darab ez nem.
Kérek mindenkit, nézze meg a sajátján hogy működik-e nála a port.hu appja (főleg a digisek tapasztalatára lennék kíváncsi)
Azért GPS is csak észre vette volna a 10 napos kiesést nem? Neki F szériája van.
Én nem igen nyomkodom napi szinten a smarthubot, de azért a gyerekeim igen, és igaz D szériánál, de nem volt kiesés semelyik app-al.
Youtubeot nincs nap, hogy ne nézne valamelyikünk. Egyébként induláskor leellenőrzi, hogy van e frissités, már ha elérhető a szerverük, ha nem akkor elindul az, amelyik fel van téve.
(Első inditás speciális volt, mert ahogy rátettem a netre, azonnal nekiállt és vagy 2x ujraindult, meg frissitett, stb. De ilyet azóta sem csinált.
Olyan volt, hogy a youtube app indulásakor először leszedte a frissebb változatot és már azt futtatta, de ez csak nem baj !)
Kössz, hogy kicsipegetted ezeket az anyagokat - végig is olvastam mindet, szorgalmasan.
Ugyanakkor nekem az jött le, hogy a Samsung App-ok nem mennek a panaszosoknál - amit viszont a juzerek simán csak Smart Hubnak neveznek (lehet jogosan is).
Ezekről az appokról nekem sem voltak kétségeim, hogy ezeket ne a Samsung tolná a nyájas közönségnek. Kézenfekvő, hogy ezeket IGEN.
Pusztán csak azzal voltak kételyeim, hogy vajon a böngészőből lehívott (semleges, Samsung-független) oldalakat is mind ugyanaz a Samsung-szerver tolja-e?